Cobra Russell
•
Elev
Fødselsdag: 15.06.2041
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Trailerpark, i Southwark
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Medlem af Dirty Mudbloods
|
Post by Cobra Russell on Jan 3, 2021 16:52:58 GMT
Cobra himlede let med øjnene, "Så må du jo blive medlem, Cristal," svarede han og blinkede til hende. Han vidste ikke, om hun havde deltaget i nogle af indvielserne, men han skulle i hvert fald ikke være den, som fik afsløret noget han ikke måtte. Hans loyalitet lå hos DM og ingen andre. Han vendte blikket mod hende, før han grinte lidt. Det var næsten sødt, at hun troede han kunne bestikkes. "Ti blowjobs og fem knald, så kan vi snakke om det, sveske," svarede han og blinkede til hende med et kækt smil over sine læber. Han havde intet problem med, at snakke sådan til Jaxx' søster. Jaxx lå alligevel og hyggede sig med Cobras storesøster, så hvorfor skulle Cobra ikke også kunne hygge sig lidt med Jaxx' storesøster? Han nikkede roligt, "Jeps," svarede han blot og skubbede de store døre op, for at komme ind i varmen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2021 12:51:04 GMT
Cristal så helt sikkert mærkelig ud i hovedet, ved Cobras ord. Bare tanken fik hende til at væmmes, Hvilken ikke lagde skjul på i blikket, men hun var egentlig ligeglad. Det var ALT hvad hun ikke kunne stå for ved netop DM mådes kvinder virkede til at kunne komme langt med deres kroppe. Det var afskyeligt. "Føj! Ellers tak" røg det derfor ud af hende før hun nåede at tænke på om det var smart over for en som Cobra. Hans moralske barometer virkede til at være en anden end hendes. "Hvor skal vi hen?" Spurgte hun lidt bekymret, men fulgte alligevel med.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 10, 2021 19:27:55 GMT
Cobra smilede kækt, "Dit tab. Du aner ikke hvad du går glip af," svarede han og blinkede til hende. Cobra havde egentlig langt mere respekt for kvinder, end man skulle tro. Han havde aldrig rørt en kvinde, uden tilladelse, men det var så også hans far, der havde givet skramme taler, om hvordan medlemskabet i DM - eller bare som tilhænger, da han indtil sommerferien havde været det - alene kunne få ham i fængsel, hvis en pige stod frem og sagde han havde seksuelt forulempet dem. Okay, han havde én enkelt gang, kommet til at voldtage en pige. Hun gik stadig på skolen. Cobra havde dog sørget for, at truet hende godt og grundigt, at hun nok aldrig ville turde stå frem. Elia Bloodworth ville i hvert fald gøre klogt i, aldrig at fortælle det til nogen. Han trak lidt på den ene skulder, "Bare ud på en lille tur," svarede han, mens han forsatte med at gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2021 7:38:57 GMT
Der skulle nu meget til før Cristal ville mene det var et tab, ikke at få lov til at give Cobra ti blowjobs og fem knald. Bare tanken gjorde hende dårlig til mode, om så Cobra var den sidste fyr på kloden og Cristal var virkelig trængende, så ville hun stadig overveje at sige nej på stedet. Det var simpelthen for meget. Han var uhyggelig at være sammen med, men så igen, så havde han jo også lige tilbud hende beskyttelse, og det burde hun vel sådan set være taknemmelig for. Særligt hvis det virkelig passede at det var ved at blive farligt i trailerparken for hende. Hun havde jo allerede oplevet, hvordan Jones Axel Turner behandlede hende. Hunne Jaxx virkelig blive lige så slem? Cristal håbede det virkelig ikke. Hun kunne lide Jaxx og deres søskendeforhold, og forventede da også de følelser var bare lidt gengældt, men det ville hun ikke snakke mere med Cobra om. Derfor fulgte hun nu bare med Cobra ud på deres tur, uden at vide hvad de skulle. Men omvendt ville han vel ikke gøre noget slemt, når hun var Jones' søn. vel?
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 11, 2021 22:51:33 GMT
Cobra ville aldrig se sig selv, som hverken uhyggelig eller farlig, men hvorfor skulle han også være bange for sig selv? Han kunne dog godt forstå, andre var bange for ham. Han vidste, hvad han selv var i stand til. Han havde slået ihjel før, selvom det kun var Jones og Jaxx, som vidste det. Han havde voldtaget én pige. Han havde været i et utal af slåskampe og oftes, skulle han stoppes for ikke at få dem han sloges mod helt ihjel, fordi han ikke selv kunne mærke smerten. Men stik modsat af, hvad de fleste troede om ham, så havde han følelser. Præcis ligesom han kunne mærke den stilhed der spredte sig mellem dem, blev mere og mere akavet. Han besluttede sig derfor for at bryde den, som de drejede op af den snoet trappe i astronomi tårnet. "Smøg?" spurgte han og fandt en pakke cigaretter frem og satte en mellem sine læber og tændte den, før han rakte hende pakken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2021 4:59:36 GMT
Det med at Cristal havde forsøgt at stoppe med at ryge var et overstået kapitel efterhånden. Der var ikke meget røgfrit over hende mere og eftersom Erik var forsvundet, så så hun ingen grund til at kæmpe den håbløse kamp. Derfor gik der ikke længe før hun sagde ja til en smøg, tog den i munden og satte ild til. “Tak Cobra,” Cristal vidste godt at han ikke var noget lam, men måske var det meget godt, at han ville holde øje med hende, selvom hun godt vidste at han i sidste ende kun fulgte egne eller Jones’ ordre. hun fulgte stille med hm, men skævede så til han for ikke at blive taget på sengen. “Hvad så nu? Du plejer ikke være typen der går ture. Hvad er målet?” Spurgte hun så, denne gang lidt hårdere. Han måtte have en skjult agenda med dette her. Det havde alle!
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 16, 2021 14:22:09 GMT
Han nikkede blot lidt og viftede let med den ene hånd, til hendes tak. For ham var en smøg ikke nogen big deal. Selvfølgelig var der nogle der skulle betale - faktisk langt de fleste - men at give sin bedste vens søster én enkelt smøg i ny og næ, det havde han intet imod. Han fnøs let, "Hvad ved du om, hvad jeg plejer? Du kender mig ikke, Cristal," lød det roligt fra ham. Jojo, hun vidste selvfølgelig hvem han var, og hun vidste sikkert også, at han ikke var en man lagde sig ud med, men hun kendte ham jo ikke som person. De havde intet tilfældes, foruden deres adresse og deres opvækst. Han tog roligt et hvæs af sin smøg og satte sig hen ved et vindue, på gulvet. Han så roligt op mod hende, "Hvorfor tror du, der er et mål? Hvad får dig til at tro, jeg ikke bare nyder dit selskab og ville vise dig udsigten?" spurgte han og så ud af vinduet, mens han lod røgen sive ud af sin næse og mund.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2021 15:32:17 GMT
Cobra virkede hånd og kold og det var nok det, der gjorde at Cristal ikke kunne lide at være alene med ham. Særligt fordi hun vidste hvor loyal han var for DM. Men samtidig var han Jaxx’ bedste ven så måske prøvede han virkelig bare at være sød. Uanset havde hun sin tryllestav, hvis det gik helt galt. ”okay indrømmet, jeg ved ikke meget om dig. Kun hvad jeg selv ser. Men jeg tvivler helt ærligt på at du er nogen casanova.” hun så indtrængende på han uden at lade blikket falde. Hun slappede ikke rigtig af, men det gjorde hun sjældent omkring dem fra DM. Hun vidste da godt hun langt fra var vellidt grundet sine valg. Hun skævede til Cobra af hans forklaring og hævede et bryn i undren. ”Du får det til at lyde som en date.” hun tog et hvæs af sin smøg og så ud ad vinduet. ”desuden så kender jeg udsigten her. Hvis du vil vise mig udsigten må du stramme dig lidt an”
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 24, 2021 18:38:51 GMT
Corba var hård og kold. Det miljø han var vokset op i, havde gjort ham hård og kold. På mange punkter var det utroligt godt for ham, at have Jaxx som bedste ven, til at holde Cobra på et nogenlunde normalt stadie af psyke. Han fnøs let med et skævt smil på læberne, "Jeg kan være en casanova, hvis det er dét vil jeg vil. Jeg kan være din bedste ven, eller din værste fjende. Det kommer ganske simpelt an på, hvordan du behandler mig og de andre DM'er," svarede han roligt, men ærligt. Han kunne være mange ting. Han påtog sig gerne en rolle, hvis det havde en større mening eller plan. Hendes næste ord fik ham dog til, at bryde ud i en direkte, hånlig latter. "Du tror vel ikke dybt seriøst, jeg nogensinde ville gå på en date med dig? Prøv at hør her, om du så var den sidste truntepige på hele jordkloden, ville jeg hellere tilbringe resten af livet, ensomt i mit eget selskab, end med dig," grinte han, før han tog et hvæs mere af sin smøg, som grinet stilnede af og vendte blikket ud over udsigten. Det ville faktisk være nemmere, at nyde den, uden hendes tilstedeværelse. "Så gå Cristal," han vendte blikket tilbage på hende og gjorde en gestus med hånden, "Du fulgte med mig af egen frivilje. Du kan vel også finde ud af, at gå af egen frivilje?" lød det roligt fra ham. Han holdt jo ikke på hende og han havde ikke truet hende til, at gå med ham eller holdt hendes fast.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2021 9:16:29 GMT
Hvad var dette her? Cristal kunne mindre og mindre lide det, men formåede også at være standhaftig og blive ved hans side. Hun himlede dog lidt med øjnene af ham, da han snakkede om, hvor dygtig han kunne være til alting. Hun gad virkelig godt se ham forsøge sig som den følsomme forstående type! ikke om hun troede på han kunne det. Hun rynkede dog brynene lidt ved hans kommentar. "Hvad fanden snakker du om? Jeg har da ikke gjort hverken dig ELLER DM noget." næsten spyttede hun af ham. Hvad fanden var det her? Det var ham der havde opsøgt hende og presset hende til alt muligt og nu dette her? Selvom Cristal aldrig kunne se formålet i at date Cobra, så gjorde hans ord ondt alligevel. Måske var der slet ingen, som faktisk ville date hende? "Er jeg da så slem?" Spurgte hun direkte og så på ham? Det var jo det samme med ham som med Jones Axel Turner. Ingen ville rigtig have hende. Hvorfor? Eric var også forsvundet helt igen. Og så bad han hende om at gå. Selvom hun gerne ville være gået, så havde hun ikke rigtig lyst nu. Nu havde han forstyrret hende og sat griller i hovedet på hende. "Og hvad så med vores aftale?"
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 27, 2021 22:22:37 GMT
Det farligste ved Cobra - udover han ikke kunne mærke smerte - var nok hans utilregnelighed. Man kunne altid regne med, at han satte DM før sig selv, men udover det? Ja, nogle ville nok kalde ham en omvandrende tiggende bombe, man bare ventede på eksploderede, og så håbede man på, ikke at være i nærheden når det skete. Han lod et par rolige øjne hvile på hende, "Det sagde jeg heller ikke. Jeg sagde bare, at jeg kan være din bedste ven, eller din værste fjende. Det kommer an på, hvordan du behandler mig og de andre DM'ere," svarede han, med en ro over sig, som nærmest kunne virke faretruende. Han tog roligt et hvæs af sin smøg, som hans blik gled op og ned af hende. "Du er ikke slem nok. Det er dét der er problemet," svarede han og blinkede til hende. Havde Cristal valgt DM over sig selv, så havde Cobra også behandlet hende langt pænere, men hun havde selv valgt DM fra, ergo havde hun valgt familien fra. Hun var selv uden om, hvis ingen kunne lide hende - hvis man spurgte Cobra selvfølgelig. Han så forsat roligt på hende. "Vores aftale står ved. Du gør hvad jeg siger, til gengæld for min beskyttelse," svarede han roligt og tog et nyt hvæs, før han kastede skoddet ud af vinduet. Han så op på hende og viftede let med hænderne, som tegn til hun godt kunne gå nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2021 14:35:27 GMT
Hvorfor det pludselig skulle være så vigtigt at omgås Cobra vidste Cristal ikke, men nu hvor han mere eller mindre afviste hende tog hun det faktisk ret nært. Det var virkelig dumt og hun ønskede sig brændende at kunne ignorere det eller hvert fald som minimum skjule det for ham, men det var svært. "Jeg ved godt hvad du sagde." bed hun lidt efter ham skønt det jo nok ikke ville hjælpe så meget. Måden hun nu var ved at blive udstødt fra DM var langt det værste hun havde oplevet og hun følte sig meget alene. Hun var ikke rigtig noget lige nu. Hun kunne ikke klare sig som den søde og ordentlige pige, ligesom hun prøvede at tage afstand til alt det hendes familie gjorde. Måske skulle hun bare opgive kampen og så prøve den indmeldelse i DM. Så havde hun da et sted at høre til om ikke andet. "Nej du har ret Cobra." Hun tøvede og valgte så at holde inde. Måske var det dumt at sige for meget. Hun nikkede da han opridsede deres aftale og vendte sig så for at gå. "Godt så, så må du jo sige til, når du har brug for mig. Tak for smøgen" med de ord gik hun igen.
- Out
|
|
|