Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2020 21:20:24 GMT
Tråd til Cobra RussellDecember - 2057 Outfit
Cristal havde netop været oppe i ugleriet, hvor hun havde siddet længe blot og snakket med de smukke dyr. Hun havde røget en enkelt cigaret, men prøvede stadig at holde det på et minimum, også selvom hende og Eric ikke var blevet til noget. Nu var hun netop nået ind på skolen igen, døren var gået i bag hende, og hun gik og tænkte på den foreliggende ferie, hvor hun sikkert igen ville blive spurgt til et medlemsskab. Svaret ville være det samme som altid; Nej. Hun ville ikke gennemføre de dumme opgaver. Det var egentlig ikke så meget det et være fuldbyrdigt medlem, men lige så meget prøverne for at blive det. Hun mildest talt nægtede det, og efter hendes far havde sat hende til at arbejde for føden i sommers, var hun kun blevet mere stædig. Derfor havde hun siden i sommers holdt sig meget langt fra de andre på skolen, som var en del af DM, hun var ligeglad. De kunne rende hende! Jones Axel Turner ødelagde hende liv og hun nægtede på alle måder at hjælpe ham med noget som helst, når han skulle være så snæversynet. Det var også noget han havde fået at vide nogle gangske få gange, og det havde gjort vildomt ondt. Nok mest reaktionen fra ham... fysisk selvfølgelig. Hun fandt en bænk, som hun dumpede ned på og sukkede dybt før hun for en tid lod øjenlågende lukke i, og et øjeblik bare nyde slottets lyde, og finde en indre ro.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
Fødselsdag: 15.06.2041
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Trailerpark, i Southwark
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Medlem af Dirty Mudbloods
|
Post by Cobra Russell on Dec 5, 2020 12:21:31 GMT
Cobra var stolt. I sommerferien var han endelig blevet indviet. Han var officielt medlem af DM nu, og han bar læderjakken med rygmærket med stolthed. Hele hans familie var medlemmer. Han havde været den sidste, der havde manglet, og det havde udelukkende været fordi han ikke havde været gammel nok. Det var han nu. Han var medlem nu. Hans far sad i Azkaban, så han havde desværre ikke været med til indvielsen, men Jones, Jaxx, Octavia og Angel, og deres mor selvfølgelig, havde været der. Han kunne ikke vente med, at vise sin jakke stolt frem til faderen, når han en dag blev løsladt. Cobra stod hundrede procent inden for alt, hvad DM stod for. Han havde slået ihjel før, og han udnyttede sin CIPA, Jones udnyttede Cobras CIPA. Cobra slog gerne først, men tog også gerne imod slag, hvis han fortjente det. Han gik med et brev i hånden, på vej mod ugleriet, som han fik øje på Cristal der sad på en bænk. Hun sad med lukket øjne. Brevet kom han i baglommen, mens han satte retningen direkte mod hende. Nærmest lydløst sneg han sig hen til hende og på få sekunder, havde han sat sig over skærvs på hende med fronten mod hende og en hånd på hver side af hendes hoved mod murren bag hende. "Missed me babe?" hvæsede han med sine læber lige ud for hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2020 4:53:57 GMT
Måske var Cristal et godtroende fjols for at antage, at hun kunne få lov til at være i fred for DM på Hogwarts og endnu dummere havde det måske været at sætte sig offentligt et sted med lukkede øjne, så hun ikke kunne se hvem der kom forbi hende. Det var hvertfald alt for sent hun opdagede Cobra, hvordan havde han sneget sig ind på hende uden lyd? Hun åbnede chokkeret øjnene allerede da han forsøgte at sætte sig over hende. Det var et dårligt tegn dette her, det vidste hun! Hun prøvede derfor at få sine arme op, så hun kunne skubbe ham ned, men det var ikke muligt i den position han havde sat sig i. "Cobra." Hilste hun og forsøgte at trække sit ansigt væk fra hans. Hun overvejede kort at true med sin far, men alle vidste vidst efterhånden, at hun ikke ligefrem var i kridthuset hos Jones Axel Turner længere. "Hvad har du gang i?" lød det hårdt fra hende, men med en undertone af frygt. Kunne han finde på at... Hvad kunne han egentlig finde på i en position så denne? Hun drejede hvert fald hovedet for en sikkerheds skyld, så han ikke helt så nemt kunne komme til hendes læber.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 7, 2020 16:40:40 GMT
Cobra var og havde altid været, utrolig utilregnelig. DM vidste, hvor de havde ham, men ingen andre vidste det. Han kunne vende 180 grader på under et sekund og kunne han ikke lide en person, så var det bare at håbe for den person, at de aldrig ville mødes en mørk aften. Cobra havde respekt overfor Jones, Jaxx og de andre DM'er, men Cristal? Nej. Hun var for det første en pige. Dernæst, så var hun ikke engang DM'er. Hun var der bare, hvis man spurgte Cobra. En skændsel for Turner familien, en skamplet på skamtræet. Smilet og blikket Cristal blev mødt af, da hun åbnede øjnene, var slesk og ikke et ret mange ønskede, at blive mødt af, som det første når de åbnede øjnene. Han tog sig ikke det mindste af, at hun ville prøve at skubbe ham væk. Han blev siddende. Hans smil blev dog mere slesk, som hun sagde hans navn. "Mmmh... Glæder du dig ikke til, at stønne mit navn senere?" spurgte han og blinkede til hende, som han lænede sig mod hendes kind for, at placere et kys mod den. "Jeg har et tilbud til dig, som du ikke kan afslå," ordene blev sagt nærmest faretruende, mens han søgte hendes øjenkontakt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2020 19:28:21 GMT
En klump blev sunket, som hun sad der ude af stand til at komme fri og så op i ansigtet, som hun helt ærligt frygtede. Hun kunne måske bide ham i læben, men hvad ville det hjælpe, han ville sikkert bare nyde det og spørge efter mere. Ej heller ville det hjælpe hende at sætte neglene i ham, den smerte ville han sikkert anse som en let kildren, og sparke ham mellem benene? Ikke engang det ville han vel kunne mærke? Så hvad andet kunne hun gør end bare sidde og håbe på at Jaxx Winter Turner eller en anden kom forbi? Hun prøvede dog at bevare fatningen og ikke gå i panik, det kunne ingenting hjælpe alligevel. "Du drømmer!" Lød det nogenlunde sikkert fra hende. Han kunne ikke gøre hende noget, ikke så længe de var på Hogwarts, det kunne professorerne ikke tillade! Det var hun helt sikker på. Men nærmest som havde han hørt hendes tanker, mærkede hun hans læber placere et kys på hendes kind og hun rystede på hovedet for at undgå ham. "slip Cobra, jeg gider ikke høre om dit tilbud." Endnu engang prøvede hun at komme fri.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 13, 2020 14:43:59 GMT
På trods af Cobras unge alder, var han oftes en af dem, der blev sendt afsted, når DM havde nogle af de mere beskidte jobs, der skulle klares. Han havde slået ihjel før, det var der dog ingen udover Jones og Jaxx der vidste, men han ville ikke tøve med at gøre det igen. Han gjorde det nødvendige og hans samvittighed var ren. Han lå hånligt, "Gør jeg? Oh well, hvis det er min drøm, så bestemmer jeg jo. Du har vel givet et handjob før? Værsgo at gå i gang," med de ord greb han hårdt fat omkring hendes håndled og tvang hendes hånd til hans skridt. Dog uden på hans bukser. Han grinte hånligt igen, "Er du sikker på, du har et valg?" spurgte han med en slesk stemme, før han skubbede hendes hånd væk fra sit skridt igen, for at tage fat om hendes kæbe og dermed tvinge hende til at se på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2020 5:10:07 GMT
Cristal havde på ingen måde forudset, hvordan hendes spydige kommentar kunne blive vendt til Cobras fordel, men det lod det altså så til han kunne. Hun prøvede at vride sig fri, at rykke sig væk fra ham, bare at komme på sikker afstand, men ligelidt hjalp det. Hun sank en klump og håbede på nogen ville komme forbi og afbryde dem, de sad trods alt midt ude på gangen, men så blev hun trukket ud af sine tanker med en voldsom fart, da hun mærkede Cobra tage fat om hendes hånd. "Nej nej nej.. slip! Cobra vil du ikke nok? Det.. slip." Det gik op for hende at den eneste måde hun kunne komme fri var ved at høre hans tilbud, så kunne hun måske forsøge igen bagefter at komme væk og ellers se om hun kunne finde frem til Jaxx Winter Turner, og få ham til at hjælpe. "Hvad er dit tilbud så?" Spurgte hun spydigt og gned sit håndled, da han havde sluppet det, samt gned håndfladen, som havde rørt ved Cobra, mod sit lår, som for at fjerne alt tegn på at have rørt ham.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 21, 2020 16:18:36 GMT
Cobra kunne vende nærmest alt til sin egen fordel, eller om ikke andet, så til fordel for DM. Han lod sin frie hånd, gribe fat om Cristals kæbe, for at tvinge hendes blik på ham. Hans øjne viste tydeligt, at han nød det her langt mere end hende. "Åh slap dog af prinsesse, man skulle tro, jeg var ved at voldtage dig," fnøs han og holdt anstanden mellem deres ansigter på et minimum. "Du er ikke medlem af DM, men du bor med os. De andre DM'ere, er begyndt at snakke. Ikke til din fordel, hvis du skulle være i tvivl," han blinkede til hende. Det var løgn, men det behøvede hun jo ikke vide. "Så nu skal du høre mit tilbud," han holdt en kunstnerisk pause, før han forsatte; "Jeg beskytter dig, for en venne-pris og rabat for at være min bedste vens søster," han rejste sig fra hende og rettede sit tøj, før han børstede sig lidt ren, som om han havde siddet på noget klamt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2020 19:54:55 GMT
Cristal skulede olmt til ham, som Cobra begyndte at snakke om hvordan hun ikke var fuldgyldigt medlem af DM, men stadig boede hos dem. "Jeg bor hos min familie! og Jones Axel Turner har ikke smidt mig ud endnu! Selv din lillesøster viser mig tillid og har endda give mig hendes Trailer, så hvad er det lige du prøver på?" Spurgte hun og forsøgte at lyde selvsikker, selvom hun langt fra var det. hun var MEGET alene. Gik det galt med DM, vidste hun godt, at hun nok ikke kunne regne med særlig mange. Men hvad skulle hun gøre? Kort skævede hun til Cobra og sank en klump. "Venne-pris? Hvad indgår der i det? og hvad får jeg ud af det?" Det ville ikke være gratis, det vidste hun. Men hvad hun skulle af med, det kunne være alt fra penge til kærlighed til stoffer. Mulighederne var mange. Hun så efter ham, da han rejste sig og mærkede et stik i brystet, da han så begyndte at børste sig af, som var hun en ulækker parasit.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 23, 2020 20:23:45 GMT
Cobra fnøs let, "DM er ikke din familie. Hvis vi var, så var du blevet medlem for længst. Jones er sgu da pisse ligeglad med en tøs der ikke er medlem. Han ville til hver en tid, vælge mig over dig. Og FYI, Octavia er min storesøster, ikke lillesøster og så hvis hun har givet dig sin trailer, så er det hendes død," svarede han og trak let på skulderen, uvidende om hvilken aftale Cristal havde indgået med hans søster, men han håbede da for Octavia, at det var løgn. Cobra ville til hver en tid vælge DM over Cristal. Han ville drikke vandet i en flaske, hvis der var ild i hende. Hun var ingenting i hans øjne. Jones' datter eller ej. Hun valgte DM fra, ergo var hun ligeså meget værd, som en dragelort. Intet. Han rullede let med øjnene, "Min beskyttelse, hør dog efter kvinde," snerrede han en smule irriteret og Cobra var ikke en fyr, man havde lyst til at opleve irriteret. "Til gengæld for du gør, hvad jeg siger, når jeg siger det," svarede han, som om det var ingenting. Armene lagde han over kors og lænede skulderen mod murren, med et skævt smil over sine læber. "Så. Har vi en aftale?" spurgte han afslappet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 24, 2020 8:05:14 GMT
Usikkerheden var at spore i øjnene på Cristal. Måske havde han ret. Hun var intet værd for DM og hvad med Jones Axel Turner? Han var ikke ligefrem father of the year. Chancen for at han ville vælge Cobra over Cristal var større end hun havde det godt med at indrømme. "Men Jaxx Winter Turner er min bror. Uanset hvad, så vil han være der!" Ville han ikke? Hvorfor var hun nu pludselig så usikker. Det ville han da. Det vidste hun. Hun så kort Cobra i øjnene men slog så blikket ned igen. Havde han ret? Hvad hvis han havde? Det sidste hun ønskede var at stå alene, og det ville hun komme til, hvis hans ord virkelig passede. Hun fik pludselig en kæmpe træng til at ryge en smøg et sted for sig selv, men vidste også godt hun ikke bare kunne gå. Usikkerheden lyste ud af hende. "Jeg... " Shit! det var lige gået op for hende, hvem Cobra egentlig var, hvilket bare gjorde det hele meget værre. "jeg har ikke tænkte mig at gøre nogen fortræd for din skyld eller bryde loven. bare så du ved det!" Hun måtte sætte nogen græænser, hvis da hun skulle sige ja til den aftale, skønt hun lige nu var ret sikker på hun ikke havde meget valg. "Fint..." lød det så endelig tøvende fra hende. "Vi har en aftale."
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 26, 2020 12:37:48 GMT
Cobra var pænt sikker på, at Jones ville sætte ham over Cristal, udelukkende af den årsag, at han var medlem af DM og det var hun ikke. Et nærmest hånligt grin forlod hans læber, "Tror du virkelig, at Jaxx ville vælge dig over et medlem? Hvor naiv er du? Jaxx skal være leder af DM, den dag jeres far trækker sig. Han er indviet og han har svaret på spørgsmålene, mens han var underlagt sandhedseliksir. Tro ikke for et eneste øjeblik, at du er noget som helst værd, uden at være medlem, Røverdatter," svarede han i en hæs og mørk stemme. Han rullede let med øjnene, ved hendes ord, om de ting hun ikke ville gøre. Det var nu heller ikke i sådanne nogle henseender, han ville udnytte det. Hans tanker var i langt andre højder så at sige. Omkring bæltestedet. "Glimrende," svarede han og rakte hånden frem mod hende, så de kunne give hånd på deres aftale, med et kækt glimt i sine øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2020 20:19:25 GMT
Helt ærligt, så blev Cristal lidt i tvivl om Jaxx's loyalitet overfor hende når nu Cobra spurgte, men hun måtte vel håbe på at familiebåndet var stærkere end en bande. skønt hun ikke helt var sikker. Slet ikke med de ord Cobra sagde til hende. et lille frø af usikkerhed var blevet plantet i hende, og frygten for at ende ud alene uden et sted at høre til, kunne nu fint vokse i hende. Cristal skævede til Cobra igen. Han var uhyggelig men hun prøvede at samle sig. "Han er min bror, og han er langt bedre end Jones. Så... ja... Det tror jeg" var man trænet i det, ville man sikkert godt kunne høre den usikre undertone der lå i hendes ord, skønt hun selv virkelig prøvede at skjule dem. Da Cobra så snakkede om indvielsen spidsede Cristal ører og så mere opmærksomt på ham. "Hvilke spørgsmål?" hun kendte ikke rigtig ordlyden af dem, og ville derfor gene høre mere om dem. Måske kunne hun faktisk lære nyt ved at snakke med Cobra? Det gav hende også mod til at tage hans hånd og indfrie aftalen. "Aftale."
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Dec 27, 2020 22:11:10 GMT
Cobra fnøs højlydt, "Du er fandme dummere end du ser ud, Cristal. Gør alle en tjeneste og skrid ud af trailerparken. Du er en skamplet på Turner-stamtræet," lød det hånligt fra den unge Gryffindor elev. Han så hende virkelig ikke som noget værd. Han ville sagtens kunne bruge hende, som en samlejeslave og retfærdiggøre det over for Jaxx, med at Jaxx hyggede sig med Cobras søster, Octavia, så på den måde ville de stå lige. Intet andet kunne han bruge Cristal til. Han så på hende med et lumsk smil, "Vækkede jeg din interesse? Well, det må du jo blive medlem, for at finde ud af," han blinkede slesk til hende. Han klemte hendes hånd, som hun tog hans og smilede stort. "Godt så. Vi starter med at gå en lille tur. Følg du med mig," han gjorde en gestus til hun skulle følge med, som han gik mod indendørsarealerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2020 7:08:46 GMT
Cristal var nødt til at tro på sin bror, skøn hun virkelig ikke forstod, hvorfor han brugte så meget tid på en idiot som Cobra, men det var måske bedre end at have ham som fjende. Sådan kunne hun godt virke. Hun skævede lidt til ham. Det var fanme utroligt, at han kunne være sådan en idiot når Octavia Russell faktisk virkede venlig og forstående. Tanken fik hende til at rynke undrene på brynene for sig selv. Var der virkelig noget i det Cobra sagde? var hun dum, var der ting hun ikke forstod? Hans spørgsmål fik hende til at se op, jo han havde bestemt vækket hendes interesse. Faktisk havde han givet hende en ide, men det nævnte hun ikke højt. Det skulle være hendes lille hemmelighed. "Jeg ville da gerne vide hvilke spørgsmål du taler om." hun tøvede lidt og overvejede så sine muligheder. "Hvad skal du have for at råbe det?" Det var farligt territorium hun var på vej ind på, det vidste hun udmærket. Men hvis ikke hun kunne løbe fra DM, så kunne hun måske omgå dem på en anden måde. "Gå en lille tur?" Lød det skeptisk fra hende, det havde hun ikke lige set komme, men hun fulgte med ham uden yderligere kommentar.
|
|
|