Mason Perez
•
Magiker
Fødselsdag: 29.08.2037
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: på Uni
Skole: Ilvermorny
Kollegium: Wampus
Stilling: Studerende på uni
|
Post by Mason Perez on Jan 7, 2021 14:13:12 GMT
Mason sad med sin øl i en afslappet position, så det kun var tre af hans fingre der reelt holdt om flaskehalsen. Den var ny kun halvt fyldt, og dermed ikke så tung. Hun fnyste muntert over sin søster og hævede et bryn som han så op på hende. "hov hov, har man fået lidt ejerskab?" Grinede han så og rystede let på hovedet, hvor var det bare typisk hende, men så igen.. "Der er da trods alt rigelig Weasleyer at tage af, er der ikke?" Kom det så fra ham i en lidt drillende tone. Mason morrede sig dog kun grænseløst, da det viste sig at hun ikke kunne pigens navn. "Du har aldrig været god til det med navne har du?" Han prikkede hende i siden og skulle lige til at fortælle hvad Yuri havde sagt, da døren gik op.
Mason kiggede op som nogen kom ind, og var nær ved at få øl galt i halsen. Yuri! Han skævede til Susan og rømmede sig. "som jeg var ved at sige, så den der fest vi snakkede om. Måske vi skulle arrangere noget drukspil?" Han skævede til Yuri og sendte hende et lille smil. "Velkommen til prinsesse, sig endelig til hvis jeg sidder i vejen."
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Kompliceret
Oprindelse: Amerikansk-Columbiansk
Bosat: London, England
C-box navn: Hatter
|
Post by Susan Perez on Jan 7, 2021 20:48:02 GMT
Susan bundede sin drink, og så på Mason, som plaprede om hvor mange Weasleyer der i det hele taget var. Det kunne han selvfølgelig have ret i. Dem var der mere end rigeligt af, skulle man være helt ærlig. Og det var Susan jo som oftest. Lol.
"Men den samme som mig gælder ikke!" drillede hun og skubbede til ham med sin fod igen. Men da han påstod, at hun ikke kunne huske navnet så grinede hun. Den øl måtte da være steget ham til hovedet. I gode guder: "Hun hed jo Lydia Weasley-Lupin! Det har jeg altså fortalt dig dit fjols!" lo hun.
Men nu var Susan rødglødende. Hun havde det pludselig helt godt med, at de sad og drak i Yuris seng. Det generede hende på ingen måde længere. Nope. Faktisk følte hun lidt for at tabe noget øl i sengen, bare som payback. Også selvom hun ikke havde fået at vide, hvad Yuri havde sagt endnu. Men hun fornemmede, at det ikke var godt.
"Hun sagde hvad?" Hun ignorerede komplet, at Yuri var kommet ind af døren samt Masons forsøg på at skifte emne.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Jan 19, 2021 14:31:33 GMT
Yuri bed sig lidt i læben og kiggede på dem begge. Hvorfor var det lige at de skulle sidde i HENDES seng eller retter sagt, hvorfor skulle Susan sidde i hendes seng, og hvorfor skulle lige præcis den person hun ikke ville se lige nu sidde der. Nå ja de var søskende, og hvad så? Hun sagde ingen ting som hun bevægede sig over til Susans seng og satte sig ned i den. "Ja så må jeg jo bruge din" kom det fra hende mere mumlende end noget andet. Egentlig ville hun bare gerne have siddet i sin egen og spist noget mad og læse lidt. Men det kunne jo ikke lade sig gøre kunne hun godt se. Egentlig var hun ret så lige glad med hvad de snakkede om og hun vendte hovedet hen imod den allerede irriterende fyr der egentlig var ret pæn. "I sidder begge i vejen, men så må Susan jo leve med madrester hvis jeg spilder" kom det fra hende og satte det ene ben over det andet og satte sin mad på bordet lige i nærheden af sengen.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Jan 21, 2021 17:18:06 GMT
"Lydia! Det sagde du ja. Beklager jeg glemmer de kedelige detaljer så hurtigt. Jeg vil meget hellere høre om kysset. var det på kind, mund? snavede du hende? den slags." Grinede han og hyggede sig betragteligt i hendes selvskab. Det var altid godt at snakke med søster, selvom han til evigt tid nok var lidt misundelig på at hun altid var først, men sådan havde det været siden de blev født.
Yuri kom ind og Mason fulgte hende tydeligt med øjnene. Hun var smuk, helt sikkert skønt hun i Masons øjne også var lidt af en snob. Stadig med blikket på Yuri snakker Mason nu videre med sin søster. "Hun sagde at du ikke havde andet i hovedet end fester. ikke sandt Prinsesse? Jeg tror hun mener vi drikker for meget. Du søs måske du skulle skænke et glas af din drink til Pigen. Hun skal da ikke tørste" Foreslog Mason med et glimt i øjet, før han så rigtigt henvendte sig til Yuri. "Længe siden. Du siger bare hvis du vil dele seng ikke?" Okay Mason havde drukket lidt, ikke at han var fuld fuld, men han var i god stemning. "Jeg får en ide! Vi kunne tage et spil kort. Taber man, skal man drikke, vinder man får må man vælge et sted at sidde. Hvad siger I?"
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Jan 21, 2021 20:01:26 GMT
Susan rullede øjne af Yuri og viftede afvisende med hånden: "Det gør du bare."
Hun blinkede skælmsk til hende, og vendte sin opmærksomhed mod Mason igen. At han allerede havde glemt pigens navn undrede hende ikke. Han kunne dårligt holde styr på de tøser, som han selv kyssede, så hvordan skulle han kunne holde styr på hendes også. Hell, hun kunne dårligt holde styr på dem selv! Hun lo af ham, og skubbede til ham med foden.
"Ja ja, hold dig til dine egne damer. Min mund er lukket med syv sølvsegl!" lo hun af ham, og tømte sit glas.
"Det er sandt," grinede hun lidt småfuld, og rystede på hovedet, før hun vendte sig mod Yur: og pegede på hende "Og du, kære Yuri, fester for lidt!" Så flækkede hun af grin over sin egen kommentar. Hun følte ærligt selv, at hun var pisse morsom! Selvom Yuri næppe ville være enig med hende. Så hældte hun mere af sin drink op.
"Hun kan da bare komme herhen og få en tår!" sagde hun meget opstemt og så på Mason. The more, the merrier!
"Så længe du ikke vil spille strippoker, så er det fint med mig. Jeg gider altså ikke se dig nøgen Mason - igen, I might add!" Hun klappede begejstret i hænderne, men vrængede ansigt af ham, før hun hviskede, så kun han kunne høre det "Selvom jeg da godt vil se Yuri lidt mere løssluppen."
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Jan 22, 2021 18:46:21 GMT
Hvorfor skulle de begge to sidde og drikke. Det var da utroligt. Hvis ikke den ene åbnede munden for meget så gjorde den anden. I det mindste havde Susan forhåbentlig ikke sagt noget om den trolovelse. Eller i den trolovelse hun havde haft. Det var et overstået kapitel, hun var sluppet ud af den og det havde hun aldrig sagt til Susan eller nogen anden. Jo mindre der vidste hvad hun skulle have været igennem jo bedre. Hun sagde ingen ting til dem men lyttede interessant, og så kom der det der prinsesse igen, det var da utroligt, hun var lagt fra en prinsesse, men det vidste han bare ikke. Og alligevel kom det fra Susan at hun skulle være mere løslsuppen og slappe lidt af. mason ville spille kort, og hvis det var sådan de havde det så skulle hun nok vise dem! Hun rejste sig op bukkede sig ned på hug lige foran mason drejede hans ansigt imod hende og lagde sine læber imod hans for ca 10 sekunder. Hun slap hans læber og rejste sig op. “Er i så tilfredse? Var det løssluppen nok? Eller skal jeg også drikke mig i hegnet som jer andre? For fint nok jeg holder ikke i en time” og så havde hun ikke engang spist noget endnu! Ikke at hun ikke spiste, det var bare sjældent ret meget.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Jan 25, 2021 10:54:33 GMT
Mason morede sig altid med sin søster. Mens mange sikkert ville bliver forarget over at have en søster der var til piger - eller en bror der var til drenge, for den sags skyld, så nød Mason kun at de kunne sidde og snakke damer på en helt særlig måde. Det var fantastisk. "Fortæl det nu, ellers må jeg jo bare finde hende og prøve efter selv. Eller jeg kunne finde en bedre. En du endnu ikke har været forbi endnu." Drillede han og så på de to ekstra senge herinde. "Hvad med dine roomies? har du kysset på nogen af dem endnu?" Drillede han hende videre og var fløjtende ligeglad med hvem ellers der hørte ham. Der var jo intet ondt i det de snakkede om. Han fnøs muntert som Susan blot absorberede den titel Yrui havde givet hende, og smed så en modsat tilbage i hovedet på pigen. Mason kunne øjeblikkeligt nikke sig enig. Igen var der intet ondt i det overhovedet. Han forstod bare ikke hun ikke ville have det lidt sjovt. Opmærksomheden blev dog hurtigt fanget af søsteren igen, som denne nævnte end af hans yndlingsspil. "strippoker. Altid en god vinder til at skulle slå sig lidt løs. Men hei søs jeg forstår godt du er misundelig på det her." han pegede op og ned ad sig selv, før han vendte sig mod Yuri og skulle til at spørge hvad hun syntes. Hendes reaktion kom dog noget bag på ham og før han nåede at gøre meget mere, havde hun kysset ham, og trukket sig væk igen. Han så overrasket på hende, kløede sig i håret og tørrede så læberne med bagsiden af hånden. Tilfredse? Han var stille et kort øjeblik. "Altså, du skal ikke gøre noget af dette her for min skyld. Er du tilfreds?" Spurgte han så og sendte dermed spørgsmålet tilbage i hovedet på ham.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Jan 28, 2021 16:16:11 GMT
Susan rullede øjne af Mason. Han var altså bare for meget nogen gange. Også selvom han var hendes tvilling, og de derfor var enige på mange punkter. Måske det var derfor mange syntes, at hun var for meget? Måske... hun var egentlig ligeglad. Så længe hun selv var glad, og fik festet igennem, ja, så gik det nok. " Du finder hende da bare og prøver. Men hun vil kun huske mig bagefter alligevel," drillede hun tilbage, og prikkede ham i siden for at kilde ham. " Jeg gider bare ikke se dig nøgen igen Mason. Ikke noget kønt syn!" lo hun af ham og rullede øjne igen. Hun skævede lidt til Yuri, som kyssede Mason, og rullede øjne for tredje gang. " Gør det hvis du har lyst, Yuri. Sgu ikke for min skyld." Hun trak på skuldrene, rejste sig op og satte tingene af i køkkenet, inden hun råbte til dem på vej ud af døren: " Ses! Hyg jer! Og Mason? Brug kondom!" // OUT //
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Jan 30, 2021 9:03:37 GMT
Hun stirrede lidt fra Susan til Mason og vidste ikke hvad hun skulle stille op. Hun havde netop kysset Mason og hun vidste ikke om det var en god ting eller en dårlig. Han virkede bare så... ja hun vidste ikke måske lidt for frisk til hende. Han var så aktiv i alt ting og hun var mere den stille type. De ville aldrig pssse sammen uanset hvad der så skete mellem dem, hvis der overhovedet skulle ske noget mellem dem. Men han havde ds fået det kys, som han mente hun ikke havde gjort før, det måtte vel være bevis for st hun havde kysset nogen før, også selvom det egentlig havde været hendes første kys nogen sinde! Hun stirrede på mason og skulle lige til st svare ham ds Susan rejste sig op for st gå. “Undskyld hvad? Kondom? Hvad snakker du om jeg skal ikke..” og så blev hun flov på ny. Aldrig i livet om hun skulle sådan en ting, det var pinligt og slet ikke særlig hyggeligt sikkert! Nej nej det var en ting der gerne måtte vente til hun var gift. Hvorfor skulle hun gøre den slags hun havde jo ikke et behov der skulle dækkes som så mange andre på denne her skole. Flovt og med meget røde kinder kiggede hun på mason i et kort øjeblik for at rejse sig op og sætte sig på hendes egen seng som Susan netop havde rejst sig fra.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Jan 30, 2021 21:07:50 GMT
Mason himlede med øjnene af sin søster. nogengange var hun simpelthen noget for sig. Selvom han holdt af hende og var evigt taknammelig for hende- og dog hadede hende for at være ældst. Men i sidste ende var hun lige så god som natten var lang. Bare ikke når hun kom med så dum en kommentar som nu. Han valgte dog at lade hende gå uden at kommentere yderligere på det. Kysset fra Yuri sad stadig i ham. Følelsen.... en forkert følelse.. Måske de burde snakke sammen.
Da Susan var gået rettede han sig derfor op og stillede øllen fra sig. Han så på Yuri der gik forbi ham og op i den seng han sad lænet op af. DEt fik ham til at smile en anelse. "Savnede du mig så meget?" han smilede for sig selv og drak lidt mere af sin øl, før han lagde nakken tilbage mod sengen og så op på den, på en måde så hun vendte på hovedet for ham. "Hør du skal ikke tage hende alvorligt. JEg ville aldrig tvinge dig til noget du ikke vil. Med andre ord. Der bliver ikke brug for kondom i aften. Men med dit udbrud, kan jeg næsten gætte mig til at du er jomfru?"
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Feb 4, 2021 17:41:01 GMT
Hun manglede egentlig sin mad når det kom til stykket, og hun længdes allerede efter den som hun sad og kiggede på den. Hun kunne bruge magi, men hvorfor skulle hun? Der var ikke så langt over til Susans bog, men så igen hendes bog lå der sådan set også. Hun vendte blikket tåre død til Mason og svarede ham ikke, for alt det prinsesse snak skulle han faktisk stoppe. Hvis ha; bare kendte hende halvt, ville han vide hun langt fra var den prinsesse han mente hun var. Det var ikke ham der havde stået for en forlovelse hun havde nægtet fordi fyren havde været en røv! Men så igen hun kunne ærlig talt ikke vide hvad han var for en fyr og hvad hans planer var lige nu. Hun tog sin stav frem og svang den hen imod maden og boden som straks efter begyndte at svæve og komme imod hende. Hun lagde staven fra sig og tog fat i tingene som de var inde for rækkevidde. “Hør her. mason..ingen kommer til st tvinge mig til noget mere, den tid er forbi. Jeg kan ikke mere, for en gang skyld vil jeg gerne stå på egne ben og nyde hvad jeg kan blive, hvad det så end bliver. Jeg vil vove og påstå at du er mere modig og viljestærk end jeg er. Men lige når det kommer til den del som din søster snakkede om.... ja så er jeg vel jomfru, og jeg skammer mig ikke engang over st være det” hun rejste sig op for at gå ober til det mindre køleskab som der stod på værelset. Hun trak en hvidvin ud og hældte straks op i et glas inden hun satte vinen på et bord og bevægede sig over til sengen med vinglasset i hånden. “Jeg ved ikke hvad dig og din søster forventer af mig, men jeg er ikke som jer.. det virker bare til st Susan ikke kan forlige sig med det..” hun ville ønske at hun kunne være lige så fri som Susan, men sådan var hun ikke opdraget. Hun kunne ikke bare smide tanken om sig selv væk og ødelægge alt der kunne have en fremtid.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Feb 6, 2021 19:13:33 GMT
Den pige snakkede virkelig meget måtte Mason indrømme, meget og kedeligt. Han var for fuld til at vide om der lå en skjult dagsorden i det hele eller hvad der lige skulle ligges af forhold i hendes ord. Lige nu hadede han sin søster for bare at være stukket af og ladet dem være alene, men sådan var det. Han overvejede lidt om han skulle gå, men så hentede hun hvidvin, og derefter virkede det bare uhøfligt. Han rejste sig dog fra gulvet og satte sig i sin søsters seng, med ryggen op ad muren. Herfra så han lidt opgivende på Yuri. "Sig mig søde, Slapper du aldrig af? Har du overvejet at både jeg og min søster er pænt ligeglad med hvis ben du står på?" Han trak på skuldrene og så på hende. Det var ikke for at være ond, at han sagde sådan, men altså... Han kendte hende ikke og dømte kun hvad han så. "Jeg mener, Er jeg da virkelig så slem? Måske du hellere vil have jeg gør? For helt ærligt, jeg føler mig ikke lige super velkommen." indrømmede han så og rejste sig, rettede på tøjet og gik så imod døren, for at ville lade hende være alene.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Feb 9, 2021 10:29:28 GMT
En finger blev kørt rundt på kanten af vinglasset alt imens hun kiggede på mason og lyttede til hans ord. Måske hvad ethan ret men hun kunne ikke gøre andet end at ryste på hovedet. “Beklager, sådan er jeg ikke opdraget, jeg er ked af st måtte skuffe dig...” kom det fra hende og undrede sig lidt over hvorfor han havde sat sig væk fra hende. “Hør jeg bider altså ikke hovedet af dig, du må gerne sidde her ovre.” Kom det fra hende og kiggede ned i glasset for at tage en tår af den. “Måske der er en grund til det... du kalder mig prinsesse uden rigtig at kende mig, og alligevel sidder du der med dit fantastiske udseende og tror en masse. Jeg er ikke nogen prinsesse, og jeg bliver det aldrig. Måske du skulle overveje dine ord.. bare en smule en gang imellem.” Hun vendte blikket op på ham og var faktisk lidt lige glad med om han gik. Så kunne hun bare kigge på ham bagfra. Ikke at hun ville have noget imod det. Men håforventningen om hvem hun var og skulle være var åbenbart tårn høje hos ham og Susan. “Måske jeg bare skulle have gået med den trolovelse det havde været det samme..” det var blot en mumlen, og en ting hun aldrig ville have sagt højt, men alligevel var det højt nok til mason måske ville kunne høre det.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Feb 11, 2021 7:56:41 GMT
Med hånden på dørhåndtaget, vendte han sig i retningen mod hende og sendte hende et skævt smil. "Du har endnu ikke forstået det. Det er ikke mig du skuffer. Jeg er kun glad hvis du er dig selv. Med ved Merlins skæg, lav dig ikke om. Jeg er ikke typen, der har brug for et kys for at synes du er sej, og at min søster minder om at bruge kondom, er ikke så bogstaveligt som det lyder. At jeg kalder dig prinsesse, er kun fordi jeg synes du er smuk og nej, jeg ville aldrig gøre dig noget, du ikke selv er med på. Du er ung, nyd det på den måde du finder bedst." Han åbnede døren for at ville gå ud af den, men tøvede så alligevel og så på hende endnu engang. "skulle du en dag få lyst til at snakke med mig, så find mig. Bliver det inde for de næste par minutter, så er jeg på vej ud for at få lidt frisk luft og en smøg. Ha det rart." Med de ord gik han ud af døren, stak hænderne i lommerne og gik derpå ned ad gangen.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Feb 13, 2021 13:37:57 GMT
Hun sad lige så stille og lyttede til det han sagde, men det var som om det ikke trængte helt ind. Ja han havde måske haft nogle gode pointer i det han havde sagt. Men mest af alt havde hun ikke lyst til at få efter ham. Han var en irriterende lille idiot der sagde de rigtige ting, men hvorfor ville hun så ikke rejse sig? Hun sukkede lidt og satte glasset fra sig. Hun hørte hvordan døren gik i efter ham og et enkelt ord kom ud sf munden på hende “vent...” det var stille og han ville ikke kunne høre det. I stedet sad hun stille i hvad hun mente var en evighed inden hun rejste sig op og bevægede sig hen mod døren. Hun tog fat i dørhåndtaget åbnede døren og bed sig i læben. “Mason?” Kom det fra hende og løftede endelig blikket. Men nej han stod der ikke og ventede på hende ham var sikkert gået. Uden så meget som at tage sin jakke bevægede hun sig imod udgangen for at finde mason. Hun vidste ikke hvorfor eller hvad hun ville få ud af det. Måske ville hun bare skælde ud, hun var ikke helt sikker. Langsomt traskede hun ud af hoveddøren og stod foran den da hun bevægede sig ud i kulden, men hun var lige glad. Armene lå stadig over kors og hende blik vandrede lidt rundt til hun så ham stå med sin smøg. Virkelig usamlejeet. Langsomt bevægede hun sig over imod ham og stod et stykke fra ham men huns gade ingen ting, hun vidste ikke engang hvad hun skule sige. “Mason?” Var det eneste hun kunne sige og løftede blikket for at kigge på ham.
|
|
|