Mason Perez
•
Magiker
Fødselsdag: 29.08.2037
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: på Uni
Skole: Ilvermorny
Kollegium: Wampus
Stilling: Studerende på uni
|
Post by Mason Perez on Dec 1, 2020 19:59:10 GMT
Tråd til Susan Perez Dec. - 2057 Outfit
Det var ikke fordi, at Mason havde glemt Yuri Faa . Hun dukkede skam op oftere end han egentlig ville være ved, men lige i dag, var det Susan der var i hans fokus. Søsteren som han hadede og elskede. Om Susan kendte til Yuri vidste han ikke og egentlig var han heller ikke interesseret i at vide det lige nu. Han var ikke direkte forelskede i Yuri, men hun var helt sikkert spændende. Spændende på en måde som han ville holde for sig selv. Mason satte sig på gulvet med ryggen op af, hvad han troede var Susans seng, og åbnede en øl. øllen blev ført op til læberne, for han lod den gyldne væske løbe ned i halsen på sig. Det gjorde virkelig godt. Derefter så han over på sin søster. "Sig mig søs, hvad får du egentlig tiden til at gå med her? Jeg mener uden for timerne. Har du noget saftigt sladder? Spurgte han og drak lidt mere af sin øl.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Kompliceret
Oprindelse: Amerikansk-Columbiansk
Bosat: London, England
C-box navn: Hatter
|
Post by Susan Perez on Dec 1, 2020 20:39:30 GMT
Susan stod i køkkendelen af køkkenalrummet, ovre ved baren som skilte "rummene" ad, og var i gang med at mixe sig en Pina Colada. Selvom hendes tvillingebror var mere til øl, så ville hun helst selv have noget, som var lidt sødere. Hun var ved at hælde rommen i, som hun slikkede på en skive ananas. Det var måske, set i bakspejlet, mere en sommerdrik end en Decemberdrik, men sådan var det altså bare. Hun var heldigvis ligeglad.
Dog håbede hun lidt, at hun ville få nogle nye smagsoplevelser til den Julefrokost, som blev holdt på Uni. Eller det gik hun i hvert fald ud fra ville blive holdt. Ellers skulle Susan nok selv diske op med en eller anden julefest i hvert fald! Det var hun bestemt ikke for vigtig til selv at arrangere. Det kunne hun sagtens. Hun havde været til nok fester til at vide, hvordan sådan en skulle holdes. Det var den smalleste sag!
"Mig? Orv ikke så meget du. Den ene fest tager den anden, som du jo ved. Eller sådan er det jo altid med mig." Hun smilede vindende til sin bror, og tog første tår af sin drink - der skulle helt bestemt mere rom i.
"Jeg har bare været til lidt fester her og der. Men jeg har hørt lidt rygter om ham den nye, som startede her for en måned siden. Du ved ham med afroen. Jeg kan dog ikke helt huske hvad han hedder, men han har de der store, bedrøvede øjne," fortsatte hun eftertænksomt, og tog endnu en tår - det var bestemt bedre med mere rom.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Dec 1, 2020 21:38:20 GMT
At nogen ville bruge så evigt langt tid på at skaffe sig alkohol, frem for bare at drikke en kold øl, det var Mason ikke sikker på at han forstod. Eller nok nærmere, så gad han ikke sætte sig ind i det. Nææh en øl vidste man hvad var og den havde altid den samme gode smag, særligt hvis den var kold. At Susan så foretrak div farvestrålende drinks, tja det kunne han kun ryste kærligt på hovedet af. Hun var stadig hans søster, så hun måtte gerne. Fester var der nok af, og som udgangspunkt var de da altid med til de samme fester, men det skete at den ene kom til en fest uden den anden var med. Det var også fint nok, når bare Susan fortalte om det efterfølgende. Mason ville vide det hele. "Og hvem kyssede du så med til de fester?" Spurgte han direkte for at nå til sagens kerne. Han ville høre hvis der var nogen.
At hun så snakkede om en eller anden ny dude, fik ham blot til at trække på skuldrene. "Hvem? En du er vild med eller?" Spurgte han drillende, nok lidt for også at holde fokus væk fra ham selv. egentlig gad han ikke snakke om Yuri, ikke lige i dag.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Dec 1, 2020 21:56:48 GMT
Susan besluttede sig for, at nu skulle der fandme drikkes, så hun bundede sin drink, og hældte et nyt glas op fra den kande, som hun blandede den første i. Hun blandede trods alt ikke et glas ad gangen, det var bare decideret dumt. Og så ville det tage aaalt for lang tid at blive fuld. Og fuld? Ja, det skulle hun fandme være, om hun så skulle drikke flere kander af det her søde stads!
"Vil du ha'?" tilbød hun som hun med svajende hofter gik over mod ham, det var bare sådan hun gik. Hun rystede kanden, som havde isterninger i sig, men havde ikke taget et glas med ham. Det måtte han selv hente, han var trods alt hendes bror.
"A lady never kiss and tell." Hun blinkede drilsk til ham, og rystede så på hovedet af sin egen udtalelse: "Ej, men jeg har da kysset lidt med både Johnny og Cash," drillede hun skælmsk.
"Nej, for guds skyld ikke! Rygtet siger desuden, at han er homo. Og at han har en kæreste et sted, som ikke vil vide af ham." Hun trak på skuldrene, og satte sig ned på Yuris seng, som Mason sad lænet op ad.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Dec 3, 2020 15:55:39 GMT
Mason smilede, da hans søster tilbød ham et glas af hendes søde sukkerdrik, men rystede på hovedet med et smil. "Ellers tak søs, Øl er mere mig." OG med de ord tog han endnu en slurk af sin flaske. Han elskede at drikke i selvskab med sin søster, det skete måske også lidt for ofte, hvert fald hvis man spurgte nogen. Mason selv var godt tilfreds. Det generede ham inderligt at hun ikke ville snakke om sine fester og oplevelser, og han himlede da også kærlig med øjnene af hende. "Come on! Fortæl mig noget. Du fortæller noget, og så fortæller jeg noget. Deal?" Ikke at han lige vidste hvad han skulle fortælle, men de kunne da godt dele lidt og holde sammen. Der lød en lang hyletone, da hun fortalte om den nye fyr, der var homo. Et øjeblik gik og så voksede et lille smil frem på hans læber. "Måske er det ham jeg skal prøve at score så?" Drillede han lidt og tog en stor slurk af sin øl.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Dec 17, 2020 19:33:28 GMT
"Øl må det så være. Jeg foretrækker nu den her," grinede hun til ham, og løftede sit glas. Han havde vidst rigeligt øl tilbage, så hun bundede sin drink, og hældte et nyt glas op til sig selv. Hun havde slået sig ned i Yuris seng, og var efterhånden så buzzed at hun var ligeglad med det. Nok var Yuri hendes ven, kinda, og roommate, men at sidde i hendes seng var ingen forbrydelse. I hvert fald ikke, hvis man spurgte Susan.
"Hvad vil du vide din sladdertaske?" lo hun til ham, og skubbede til hans skulder med en stiletklædt hæl. Hun kunne vel godt fortælle lidt, også selvom hun - hvis hun skulle være helt ærlig - ikke huskede ret meget. Som regel var hun for fuld til at huske, hvem hun havde snavet med den foregående aften. Det var kun hvis hun vågnede op i vedkommendes seng dagen efter, at hun kunne huske hvem det var - kinda.
"Hvis han er din type, så gør det endelig. Jeg har hørt, at han skulle være ret lækker. Af en homo at være altså." Hun blinkede skælmsk til sin bror.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Dec 17, 2020 21:09:23 GMT
Mason, der sad med ryggen op af Yuris seng, drak en stor tår af sin øl og havde egentlig nok en forventning om at det var søsterens seng de sad ved, eftersom hun netop havde sat sig i selv samme seng. Anyways var han også lidt ligeglad. Det var jo bare en seng. hvem gik så meget op i det? han gjorde hvert fald ikke. Til gengæld, så himlede han lidt med øjnene som hans søster valgte at kalde ham en sladdertante. "Hvad er der nu galt i at jeg beskytter og passer på min søster?" De vidste godt begge to, at det langt fra var grunden, og at han egentlig bare gerne ville vide hvad hun lavede fordi han elskede hende og var nysgerrig. "Hvem har du kysset? og hvor mange? - Til den fest. ikke i alt så stort et tal finde sikkert slet ikke." Drillede han og tømte så sin øl og så sig rundt efter en mere. med et lille svirp fra tryllestaven fik han en ny til at svæve roligt hen imod sig. Den blev åbnet og han hævede den op i luften. "Skål søs!"
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Dec 26, 2020 19:04:45 GMT
Susan rullede øjne af sin sladdertaske af en bror. Han var altså også bare en håbløs case, skulle hun selv sige det. Men han var selvfølgelig også hendes tvilling, og kinda hendes spejlbillede. Så måske var hun også i virkeligheden en håbløs case? Det var da klart en mulighed, selvom hun ikke var meget for at indrømme det.
" Passer på, siger du?" lo hun af ham, og tjattede til hans skulder med sin fod. " Du er en være sladdertaske er du!" " Altså..." startede hun og trak på den måde spændingen ud, " ... jeg havde en heftig omgang liplocking med Lydia Weasley-Lupin, hvis det er det du vil vide." Hun blinkede skælmsk til ham. " Skål for fanden!" bandede hun, og bundede sin drink. Hun havde tryllestaven i den anden hånd, og holdt kanden med drinken svævende lidt fra sig. Det krævede ikke den vilde koncentration, for hun havde gjort det mindst 100 gange før. Også hvor hun havde været meget mere fuld end det her.
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Dec 26, 2020 22:04:18 GMT
Mason forsøgte at se noget så uskyldig ud, ved at sende sin søster et par store uskyldige hundeøjne, men ødelagde det så lidt ved at drikke en ordentlig slurk af sin øl, sætte den fra sig og tage en ny. Han drak sig gerne fuld sammen med sin søster, der lige nu var hans bedste halvdel. uden hende følte han ligesom bare altid der manglede et eller andet, skønt han ikke altid ville være ved det. "årh Søs altså regner du virkelig ikke din bror for mere end en sulten sladdertante?" Han prøvede at se meget såret ud, skønt de begge vidste at han gerne holdt øje med tingene både for sig selv og for hende. Han måtte dog se imponeret på hende, da hun erklærede vinderen af hendes kys. "En Weasley?! ikke dårligt. hvordan var det?" Spurgte han nysgerrigt ind og ville gerne høre alle detaljerne. At hans søster havde kysset på en pige rørte ham ikke det mindste!
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Dec 30, 2020 15:30:09 GMT
Susan rullede øjne af sin tvilling. Uanset hvad han gjorde eller hvor meget hundeøjne han flashede i hendes retning, så kunne hun aldrig tro på, at han var helt uskyldsren. Det havde han virkelig aldrig været. Som i: aldrig nogensinde. Han var et håbløst tilfælde, og ja, så var han en sladretaske.
"Jeg sagde nu sladretaske, men det behøver du ikke tage så tungt, brormand. Det er bare sådan du er," grinede hun og blinkede drillende til ham. Han var jo en sladretaske, og det kunne han altså ikke komme uden om. Nope.
"Hot, obviously." Hun flashede sine kridhvide tænder af ham i et rovdyrsagtigt smil, før hun skiftede emne: "Hvad har du lavet på det seneste? Nogle lækre tøser jeg skal høre om?"
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Dec 31, 2020 8:21:57 GMT
MAson brød omgående ud i latter og måtte stille sin øl fra sig for ikke at spilde af dens indhold. "Vent vent, så du siger der er forskel på at være en sladdertaske og en sladdertante? Er det alt efter hvor meget man sladre, eller er jeg bare ikke feminin nok til at være en tante?" Drillede han og daskede let til hende. der var ikke skyggen af vrede i ham, kun morskab over vigtigheden af et så lille ord, men igen var det jo noget af det han holdt mest af ved sin søster. Hun havde virkelig styr på tingene. Han så begejstret på hende da hun fortalte om kysset, men blev ret hurtigt skuffet over de få detaljer. "Come on søs det kan du gøre bedre det der." Han ville da gerne høre mere om, hvem hun kyssede og hvordan. Hvad der skete og hvad pigen havde syntes om det. "Om jeg har gang i nogen? Tja måske.." Lød det gådefuldt fra ham. "... faktisk så kender du hende nok bedre end jeg. Det håber jeg næsten, for de ting hun sagde om dig var sgu ret hårde." Han undlod bevidst at sige navnet, bare lige for at se hvor Nysgerrig Susan kunne finde på at blive.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Jan 2, 2021 20:55:24 GMT
"Du er en sladdertaske, fordi du ikke er af hunkøn Mason," grinede hun og blinkede skælmsk til ham. Utroligt at han gik op i, om han var det ene eller det andet. Men på den anden side... det gjorde hun jo også lidt selv. Hun skubbede til ham med sin fod, og tømte sin drink, for så at hælde en mere op.
"Du vil måske have detaljer?" lo hun af ham, og daskede ham over nakken, "A girl doesn't kiss and tell," sagde hun med et hemmelighedsfuldt smil.
"Hvem er det?" var det første hun sagde, da han nævnte, at der var nogen, men så hørte hun det næste han sagde, og det fik hende til at rynke brynene. Det var mærkeligt. De fleste brød sig trods alt om hende. Og dem der ikke kunne lide hende var som regel kloge nok til at holde det for sig selv. Eller i det mindste ikke tale sådan om hende til hendes tvilling.
"Hvem er det!" sagde hun lidt hårdere denne her gang, og satte sig på kanten af sengen, så hun kunne se Masons ansigt. "Og hvad sagde hun om mig?"
|
|
|
Mason Perez
•
Magiker
|
Post by Mason Perez on Jan 2, 2021 21:08:31 GMT
"Men for fanden Søs, hvor livet ville være kedeligt, hvis ikke vi sladrede bare lidt. Det ville jo ikke være spændende, og helt ærligt, så skal jeg da vide hvad min søster går og foretager sig, hvordan skulle jeg ellers kunne overgå hende?" Drillede han og drak mere af sin øl. Hvor mange han havde fået vidste han ikke, men de smagte godt og han havde det skønt. Han lod diskussionen om tanter og tasker ligge, så vigtigt var det alligevel heller ikke for ham at være det ene eller det andet, så længe han fik Susan til at fortælle om hvad hun gik og lavede. Han lagde hovedet bagover og så op på hende med et skævt smil, som var en slagterhund værdi. "JA for fanden. Detaljer. Var hun god? kunne du lide det? var det skjult? giv mig noget guf" bad han hende. De burde da kunne dele den slags ting. Det var vel halvdelen af grunden til at man gjorde det.Men emnet skiftede hurtigt til hvem han selv havde haft gang i, og særligt da han fornemmede sin søsters vrede (?) over en der ikke snakkede ordentlig om hende. "Yuri Faa, hun er din roomie right? hun fortalte at du gik for meget op i fester og drak dig fuld og alt muligt. " det var måske lidt en overdrivelse, men havde havde svært ved at høre på nogen snakke grimt om Susan og særligt, når nu det lige var en han havde besluttet sig for at score. Den del behøvede Susan så ikke lige at vide noget om.
|
|
|
Susan Perez
•
Magiker
|
Post by Susan Perez on Jan 5, 2021 19:45:23 GMT
Susan rullede øjne af ham. Selvfølgelig skulle de da sladre, hvad havde man ellers en tvilling for? Han hang på hende, og hun hang på ham, sådan var det ligesom bare. Ikke at hun havde noget imod at have Mason som sin tvilling altså. Hun elskede sin tvilling overalt på jorden, og ville ikke være foruden ham. Nope. Hun var vanvittigt glad for ham, skulle hun være helt ærlig. Han var herlig, og altid god at sladre med.
"Så du vil overgå mig? Så skal du finde en Weasley-pige, som du kan snave i gulvet!" udfordrede hun ham med et skævt smil.
"Det var... ja, jeg kan ærlig talt dårligt huske det. Jeg var ret fuld. Det er utroligt nok, at jeg rent faktisk kunne huske hendes navn!" lo hun af ham, og tog en tår mere af sin drink. Så stjal hun øllen fra Mason, bare for forandringens skyld, og tog en tår, før hun rakte den tilbage til ham igen.
"Hun sagde hvad?!" hostede hun fordi hun lige havde taget en tår af øllen, og muligvis spyttede noget af den ud på gulvet.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Jan 5, 2021 20:13:05 GMT
Okey en ting var sikkert. Hun var dukket op til en eller anden latterlig fest, og alligevel havde hun stået og gloet for sig selv som den største idiot i hele verden. Hun havde faktisk taget pænt tøj på og havde prøvet at være lidt social, men hvem gik hen til en eller anden gruppe for at stå og lytte til hvad der blev sagt? Det var ikke hende, og det kom hun aldrig til. For en gangs skyld var hun faktisk lidt vred over den måde folk havde været på. Måske var det bare fordi hun ikke var som alle andre, hvem vidste? Hun var kom gående fra biblioteket med en bog i hånden, og holdte den tæt ind til sig. Hun ville gerne bruge tiden på værelset og læse videre i sin yndlings bog, men det krævede at Susan ikke var der. Men så igen hvorfor skulle hun var der? Der var sikkert en eller anden fest hun var til. Hun kendte alt til fester og hvor de var henne. I den anden hånd havde hun kinesisk mad i en pose. Hun hørte lyde fra døren da hun skulle til at åbne den, men hun kunne ikke høre hvem det var. Egentlig regnede hun bare med at det var Stella Todd og Timorthy Lavoie. Så da hun åbnede døren og så hvem der var der inde blev hun helt forbavset. Hun stod stille i et stykke tid inden hun bevægede sig ind på værelset og sagde. "Hej" hun stirrede en ekstra gang på Mason inden hun lukkede døren med foden og bevægede sig over imod hendes seng.
|
|
|