Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2020 5:33:59 GMT
Tråd til Judas O'ConallOkt. - 2057 Outfit
Tracy var endelig begyndt at bevæge sig mere ud. Det havde hjulpet lidt på det, at hun havde mødt Christine Blackwood. De var ikke nået så langt endnu, men det passede og Tracy rigtig fint at tage tingene stille og roligt. Hun var stadig ved at vænne sig til nærvær fra andre mennesker igen og hun ønskede virkelig ikke at skubbe Christine fra sig. Denne efterårsdag, var vinden mild og hun havde derfor besluttet sig for at gå en stille tur og se på de gyldne efterårstræer. Hun var netop nået til Diagonalstrædet, da hun fik øje på en mandsperson, som fik hende til at stoppe op på stedet. Han var svær at genkende, men hun var sikker på det var ham. Var det ham, vidste hun også godt, at hvad end han ville var det dumt at løbe, så efter at havde samlet mod til sig, gik hun over imod ham. "Judas? Er..Er du her?" Det var blandede følelser, der lige nu fyldte hendes krop, men uanset, så vidste hun, at hun skulle være meget forsigtig.
|
|
|
Judas O'Conall
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 05.05.2015
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Britiske Mafia
Stilling: Leder
|
Post by Judas O'Conall on Oct 12, 2020 15:38:34 GMT
Judas havde haft en lang periode hvor han havde forsøgt at holde styr på den afdeling han var ved at åbne i Sverige. Det var nemt at komme rundt i verden, når man kendte folk lidt over det hele og judas var jo så heldig at han kunne rejse og gøre nærmest hvad der passede ham. Det sidste halve år havde han derfor været en presset mand, og han havde måske derfor heller ikke haft det store øje på de "mindre vigtige" folk i mafiaen. Nu var Abel jo en af dem der var vigtige for ham at holde styr på, og han havde da også holdt nogenlunde ved her i London.
Som han stod i Diagonalstrædet, kiggede han let som han hørte en stemme tale i mod sig. Da han fik øje på Tracey, gled hans læber automatisk op i et lille smil: "Jamen dog, det ligner jo lille Tracey Monroe" sagde han og vandrede roligt hen i mod hende, med en smøg i munden der roligt sendte røg ud i luften. Judas havde nærmest glemt hende: "Hvordan går det med dig og din lille auror?" spurgte han, og huskede vidst at det var der sagerne var sluttet imellem dem sidst. Ikke altid helt så muntert. Men sådan var det jo, når man valgte de dårlige veje her i livet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2020 15:49:20 GMT
Bare tanken om at Judas nu nærmede sig fik det til at vende sig i maven på Tracy, men alligevel var hun samtidig glad for at det ikke var Harold. Judas var bestemt ingen god mand, han var hård, farlig og helt igennem ikke til at stole på, men han havde aldrig tortureret hende på samme med som Harold havde, og deri lå forskellen. Ikke at det lige nu gjorde hende rolig, men måske hvis hun var heldig.... Nej.. Nej så heldig var der ingen der var. Det var næsten tragikomisk hele denne samtale, hvordan det gik hende? Hvordan det gik med Rebecca? Han skulle bare vide. Med et tomt blik så hun på ham, hun ville ikke vise følelser overfor ham, de ville bare ende med at blive brugt imod hende. "Vi er ikke sammen mere. Hun har gjort sin del af aftalen, så hold fingrene fra hende." Lød det koldt men standhaftigt fra Tracy. Hvor det kom fra vidste hun ikke rigtig. Måske var det bare miljøet i mafiaen, der gjorde hende stærkere? uanset stod hun rank og ventede på hvad Judas havde at sige. Han kunne slå hende, han kunne pine, hun var ligeglad, hun havde set det der var værre end døden, og det var ikke ham.
|
|
|
Judas O'Conall
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Judas O'Conall on Oct 13, 2020 17:00:08 GMT
Judas kunne vel ikke ligefrem sige at han var GLAD for at se hende. Men han var da glad for at han havde fundet hende, for nu kom minderne jo pludseligt tilbage til ham, med hvordan det var at hun pludseligt var forsvundet, og han kunne vel nærmest gætte sig til, at hun havde glemt at arbejde. "Såh du vil måske lige give mig en opdatering på hvordan tingene står til?" spurgte han og lagde armene over kors. Naturligvis var han rasende, men Judas kom jo ikke bare sådan med udbrud, han var da også en mand der ventede og lige gav folk en chance for, at komme med en eller anden latterlig forklaring.
"Nåh i er ikke sammen mere? Det kunne jeg have sagt mig selv. Man skal holde fingrene fra loven” sagde han i et grin. Det var jo denne her side der var den rigtige, og Judas mente da også at han styrede folk på den helt rigtige måde her i mafiaen, hvis bare hele verden var sådan her, så ville det hele jo være meget bedre. Folk skulle holde op med at tro, de var så hellige. Bare fordi de arbejdede for ministeriet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2020 5:05:51 GMT
Tracy stivnede og en skygge lagde sig over hendes blik. Det her var en af de samtaler hun havde frygtet. Måske læste Judas avis og havde læst om retssagen og hele episoden generelt, men hun havde en ide om, at han så havde glemt det lige så hurtigt igen, fordi han ingen rigtige aktier havde i det. Hun måtte altså til at forklare det hele. Det ville blive første gang siden retssagen, at hun skulle forklare det, så ærligt, som hun vidste det ville være nødvendigt nu. "Jeg.. ved det ikke.." Hun holdt blikket stift rettet imod hans hage, og byggede et skjold op omkring sig for at skærme sig selv bedst muligt for mulige angreb, ikke fysisker, mere mentale, så hun ikke ville ende med at fare sammen, men Judas var ikke Harold, og hvis bare hun huskede det, skulle det måske gå. "Jeg blev kidnappet.. Min far, han.. holdt mig fanget.. længe.. jeg... Han.. Da jeg til sidst slap ud, blev jeg indlagt på mungos og derefter.. Det er ikke mange uger siden jeg var uden for en dør for første gang siden.." Hun bad til at han ikke ville fare op, at han ikke ville blive vred, at han bare i sit kolde egocentrerede liv kunne finde lidt forståelse for hendes oplevelser, men hun tvivlede. "Vi er ikke sammen, nej. Hun... kidnapningen.. hun mente det var for meget for hende. Hun holdt sit løfte til mafiaen, og så sagde vi farvel." På en måde var det faktisk okay med Tracy, nu havde hun jo også fundet Christine Blackwood, som hun nok altid lidt havde været forelsket i. Hende holdt hun dog hemmelig for Judas, han skulle ikke få lov at ødelægge hende også!
|
|
|
Judas O'Conall
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Judas O'Conall on Oct 15, 2020 19:29:49 GMT
Judas var jo ikke ligefrem kendt for at være kærlig og hjertevarm, og det var da heller ikke tilfældet denne dag. Han havde da fuldkommen glemt Tracey og havde han ikke stødt ind i hende, så var der nok gået længe endnu, inden han havde kedet sig så meget at han havde haft lyst til at opsøge hende. Han havde trods alt andre ting at se til og selvom mange mente man ikke bare kunne melde sig ud af mafiaen igen, så kunne man nok godt hvis man bare holde sig ude af søgelyset. "Din far? Kidnappede dig... Og hvorfor i alverden skulle ens far kidnappe en" sagde Judas og grinede højlydt, som troede han absolut ikke et ord på historien.
"Jamen så er du vel bare klar til at blive sat i arbejde i mafiaen igen, kan jeg gætte mig til" sagde judas i et lumsk smil. Han forstod faktisk slet ikke hvad hendes undskyldning havde været for ikke bare at komme tilbage noget før. Det var da åbenlyst at hun bare skulle igang med at arbejde. Hun havde vel styr på sagerne igen, og som Judas, kom man sig jo hurtigt over når tingene gik galt: "Jeg var da også kidnappet... Man kommer videre" sange han og huskede tydeligt sidste år hvor han var fanget med Ministeren, varulvelederen mv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2020 4:02:44 GMT
Tracy var bestemt ikke klar til at lege lille happy mafia igen, dermed ikke sagt, at hun ikke udviste respekt for Judas, for det gjorde hun helt sikkert. Hun var ikke dum! Men hun havde heller ikke tænkt sig bare at hoppe i uden livline og blot sige tak og amen. "Du ved godt hvordan han er. Du lovede mig at jeg ville være i sikkerhed i mafiaen. Abel O'Conall lovede mig det." Hun var nødt til at være hård nu, kold og hård, så måtte hun bryde sammen når hun kom hjem, men hun ville ikke vise Judas svaghed, ikke hvis hun skulle gøre sig de mindste forhåbninger om en ordentlig plads i mafiaen eller at slippe helt for den. "Min far kidnappede mig, og hold mig spærret ind fordi han er syg i hovedet! Du har måske ikke læst aviserne? samlejemisbrug i familien Monroe?" Hun så på ham. og gjorde alt for at bevare roen, selvom hjertet nu hamrede løst i brystet på hende, og hun gang på gang knyttede sine næver. Så han havde været kidnappet? Nok ikke på samme måde kunne hun forestille sig, ikke af egen familie. "Jamen så har vi jo noget til fælles." Lød det monotont fra hende. "Hvad er det her, hvad vil du mig?"
|
|
|