Rylle
•
Inaktiv Bruger
C-box navn: Rylle
|
Post by Rylle on Oct 8, 2020 14:14:14 GMT
Rylle's Plotter
Hvvoooor skal vi lege i nat? *Det tror jeg godt at du ved* Hvoooor skal vi lege i nat?
Tjek kommentarene for at se hvad jeg søger! Smid endeligt en PB og lad os lege noget sjovt og spas!
_________________________________________________-
|
|
Rylle
•
Inaktiv Bruger
C-box navn: Rylle
|
Post by Rylle on Oct 8, 2020 14:24:49 GMT
F A M I L I E N T A Y L O R
_________ Jack Taylor _______ Se hans profil her Jack er en ganske sjov og charmerende fyr, der dog også kan være ganske alvorlig. Han har en mørk fortid, hvor han som yngre blev smidt ud af sin fuldblods fanatiske familie, da han valgte at få en datter sammen med en mugglerfødt. Familien slog moderen ihjel, men sagde det var et uheld, hvilket Jack aldrig har troet på.
Plotsøgning: Venner/veninder: gerne nogen han går i byen med, tilfældige one night stands og den slags.
Kærlighed: Selvom Jack ikke helt tror på det, så kommer den nok til ham en dag.
Skidt: Jeg tænker at Jack på et tidspunkt bliver rodet ud i noget ballade. Det kan du måske hjælpe med?
Søn: Jack har en søn, som er 2 år yngre end hans datter. Han har kun set sin søn få gange (Se mere under Willow).
Familien: Udover fætre/kusiner i familien Taylor, så melder historien også at de har både en søster og en bror (kan både være yngre og ældre end dem) som også er blod fanatiske, og som de pt ikke har kontakt med.
_______ Connor Taylor _______ Se hans profil her Connor er en rigtigt charmør. Han er en fyr der altid har et smil på læben, som elsker at være på og som altid har en kæk bemærkning. Connor er født fuser, og det har hans familie aldrig rigtigt accepteret, da de jo er ganske blod fanatiske. Da de så også opdagede at Connor var til mænd, udstødte de ham fra familien, og han var den første af de to brødre til at stikke af, for at forsøge at starte et nyt liv. Han har dog meget svært ved at lade folk komme tæt på.
Plotsøgning: Bedste ven/veninde: Jeg tænker at Connor skal have en han er tæt med, nu hvor han har meget svært ved at lukke folk ind.
Kærligheden: Tænker at Connor en dag skal møde "The one" eller En der ihverfald i en periode er the one. Connor er biseksuel, men er nok primært til mænd.
Unge: Han er konsulent på disciplinerings skolen, men hjælper generelt meget gerne unge der har det hårdt, både som mentor og kontaktperson.
Familien: Udover fætre/kusiner i familien Taylor, så melder historien også at de har både en søster og en bror (kan både være yngre og ældre end dem) som også er blod fanatiske, og som de pt ikke har kontakt med.
_______ Willow Taylor _______ Se hendes profil her Willow er en ganske udadvent, smilende og meget intelligent pige. Hun har ikke haft et let liv, men har lært at leve med de mange sorger igennem bøger, kreativitet og igennem gode venner. Willow går på Hogwarts, på Ravenclaw og er meget glad for at være på skolen, hvor hun føler sig tryg og beskyttet.
Søgninger:
Venner/Veninder: Især gerne en bedste ven/veninde, en som hun stoler på og som hun virkeligt kan snakke med om alt.
Fyren: Gerne en som hun bliver forelsket i, om det leder nogen steder behøver det ikke nødvendigvis være, men ihverfald en fyr hun kan have nogen følelser for, som hendes første kærlighed.
Bror: Vi ved at Willow har en lillebror, der er to år yngre end hende. Efter hvad Willow ved, er han opvokset ved hendes blodfanatiske bedsteforældre men hun har aldrig mødt ham.
Mentor: Jeg tænker at hun har en ældre mentor, som hun kan tale med når hun har det svært.
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 05.05.2015
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Den Britiske Mafia
Stilling: Leder
|
Post by Judas O'Conall on Oct 10, 2020 8:30:55 GMT
Den britiske mafia
Mine karakterer i den britiske mafia.
Judas O'Conall Se profil her
Søgninger:
Medlemmer af mafiaen: Flere medlemmer af den britiske mafia.
Flirts/One night stands: Nogen af dem Judas møder i byen.
Venner: Tænker Judas har nogen få mennesker, han er meget tæt med.
Børn: Jeg tænker Judas har mange sønner/døtre med forskellige kvinder. Dog ingen over 21 år.
Ballade: Ønsker du at få din karakter rodet ud i skridt, så kan Judas altid hjælpe!
Barn: Jeg tænker Abel skal have sit første barn, så en kvinde han kan få dette barn med. Kan fint være et one night stand.
Første mord: Abel slog sin første person i hjel i et håndgemeng for to år siden. Søger evt folk relaterede til denne død.
One night stands: Siger sig selv.
True love: En han rent faktisk kan forelske sig i.
Venner: Gode venner, evt igennem mafiaen.
Kærlighed: Ung og sød kærlighed, gerne en Judas kan hade en masse, haha.
Øvrigt: Jeg er klar!
|
|