Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 19:25:52 GMT
Hazelin smilte lidt og trak en smule på skuldrene. "Jah lidt knas er der vel alle vegne" svarede hun tænkende. Måske havde han ret, det var nok i virkeligheden hendes egen skyld, og han sagde jo næsten altid undskyld dagen efter. "Neij desværre ikke.. jeg ville elske at rejse mere" sagde hun mildt og så på ham. Grinte lidt af hans ord med hensyn til at feste efter de havde vundet. "Det lyder oz som en fornuftig måde at tage tingene på. " svarede hun let og så langsomt på uret igen.
Eftersom hun ikke havde mere te, valgte hun at rejse sig. "Mere te?" Spurgte hun mildt. Svarede han ja ville hun hente to nye kopper te og ellers en ny kop til sig selv.
"Du må træne meget så? Det er vel ikke bare noget man gør fra gang til gang" spurgte hun nysgerrigt. Det var sikkert rigtigt hårdt, selv fløj hun ikke så megeg på kost mere og hendes tid på noget hold havde været forbeholdt skole tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 20:28:00 GMT
"Ja det er der uden tvivl" sagde han i et smil, han havde kun haft en kæreste i sit liv og det var Scarlett, altså han havde været sammen med mange kvinder, men hun var det eneste faste forhold, og det var da ikke ligefrem fordi at det var gået super godt, han var nok bare ikke lige typen der kunne lide at binde sig. "Ja jeg prøver..." sagde han og trak på skuldrende, for nu prøvede han bare at være seriøs omkring sin karrierer, han havde fået skideballe af sin træner et par gange om at han tænkte lidt for meget på piger og alt for lidt på spillet.
"Ellers tak... Jeg tror hellere jeg må holde mig ædru" sagde han i et grin som en joke, og blinkede så til hende: "Det gør jeg også.. Mange gange om ugen" sagde han roligt: "På banen 4 gange, også to gange i trænings center og en hvildag" sagde han i et smil, han prøvede bare at holde styr på sig selv. "Lever du så af din kunst? Det er da imponerende" sagde han i en rolig stemme, det var der jo ikke mange der kunne, og det måtte jo bare betyde at hun var dygtig til det hun lavede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 14:33:23 GMT
Hazel grinte lidt for sig selv som hun satte en ny kop te foran ham. "Bare rolig.. jeg har bestilt den ekstra mild, så der burde ikke være nogen stor promille i den" Let blinkede hun til ham og satte sig på stolen igen. Langsomt hvilede hun ryggen tlbage mod stolen og betragtede ham med et smil. "Tænk at træne så meget.. man må virkelig holde meget af det for at kunne holde det ud.. hvordan har du overhovedet tid til at lave andet" svarede hun med et smil og lod hovedet glide på skrå.
Tøvende lyttede hun til hans ord og nikkede for sig selv. "Ja jeg lever af det.. jeg går og spare en del op, man vef aldrig hvornår man får brug for det" svarede hun mildt og tyggede sig i læben. "Måske man en dag vil flytte til et hus istedet for en lejlighed" Det var hendes plan.. når hun en dag havde samlet mod nok til sig.
"Så skal du vel træne de næste dage efter kampen?" Spurgte hun let. "Jeg vil alsa meget gerne male dig en dag, hvis det er okay?" Spurgte hun smilende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 20:09:49 GMT
"Jeg har fint med tid, nu har jeg jo ikke andte arbejde end det, så det er jo ikke meget anderledes end folk der arbejder, her er bare arbejde og fritid - i et " forklarede han, han var selv meget glad for løsningen, det virkede så nemt og lige til. Han var en fyr der brugte utroligt meget tid på Quidditch men det havde han gjort lige siden han var ung, da hans søster Alex var begyndt at gå i alle mulige andre retninger, havde Aaron bevæget sig i retning af Quidditch og han forstrød det ikke et enest sekund.
"Åh det er da fedt" sagde han i et smil: "Ja, jeg går ikke så meget op i hvor jeg bor, bare der er en seng" sagde han blot, han var jo alligevle aldrig hjemme: "Vi har altid fri dagen efter en kamp" sagde han i en rolig stemme, hvis de havde drukket var det ikke sjovt at skulle op til træning næste dag. "Ehm male mig?" sagde han, det var da et meget underligt tilbud fra en fremmed pige sådan lige: "Ehm, det må du vel gerne?" sagde han usikkert, det havde han alligevel aldrig før hørt, mange ting havde kvinder tilbudt ham men ikke lige det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 17:02:17 GMT
Hazelin så nysgerrigt på ham mens han fortalte, det kunne der jo være noget om. Når nu han ikke havde andet arbejde end det. "Det er jo rigtigt nok.." smilte hun og lod hovedet glide en kende på skrå. Jo mere han fortalte om det, desto mere ville hun gerne se det dagen efter.. og hun ville sikkert få tæv uanset hvad.. så hvad kunne der ske udover det. "Så.. vil du stadig have mig med imorgen? For så vil jeg nok gerne" sagde hun tøvende.
Da hans ansigt så underlig ud efter hun havde spurgt om hun måtte male ham, grinte hun og så en smule undskyldende ud. "Undskyld det lød mærkeligt.. jeg kan ikke gøre for det, når jeg får en ide kommer den bare hurtigt ud" hun grinte lidt og rystede på hovedet. "Lad oz bare glemme den del igen"
Forsigtigt tog hun en tår af sin te, den var stadig ret kedelig, men den kunne drikkes. "Fortæl mig lidt mere om dig selv.. har du nogle interesser udover quidditch?" Spurgte hun smilende og virkede intresseret i det han lavede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 17:45:31 GMT
Hun var ikke helt nem at finde ud af, faktisk virkede hun mest af alt en smule forvirret, men det betød jo ikke at Aaron ville afvise hende, han var bare nødt til at finde ud af hvad der var op og ned inde i hendes hoved. "Jamen sagde du ikke lige at?" spurgte han forvirret, havde hun ikke lige sagt at hun ikke kunne tage afsted til kampen? "[/b]"Men altså... Ja.. Du må meget gerne komme med"[/b] sagde han i et smil og kiggede roligt på hende, det ville da kun være hyggeligt at have en smule kvindeligt selskab.
"Det kunne da godt være på et tidspunkt" sagde han i et smil, han ville ikke have noget i mod at blive malet, han ville bare heller ikke have en sindsyg x kæreste på nakken, som bankede ham fordi at han kiggede på hans pige, det var ikke helt hans stil. "Venner, afslapning... Det ved jeg ikke helt.. min familie, jeg ser mine forældre" sagde han blot, nu hvor at Alex aldrig havde tid till at snakke med dem, så ville han gerne gøre det, hans forældre var jo gamle og de ville ikke være der forevigt: "Hvad med dig?" spurgte han roligt og kiggede i mod teen med et skeptisk smil, han var ikke meget for te.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 18:06:29 GMT
Kort strøg hun hånden gennem sit hår, lod hovedet glide en kende på skrå. "Jeg har fortrudt.. jeg vil gerne med" svarede hun blidt og drejede koppen mellem sine hænder. "Men det er kun mig der kommer, jeg er åbenbart ikke så social så jeg har ikke rigtigr nogen venner der oz vil se kampene" grinte hun stille og bed sig i læben.
"Kun hvis du vil, jeg kan godt li at male portrætter, der er noget udfordrende i det.. og du skal ikke betale for det, det er jo mig der vil male det" smilte hun og nikkede for sig selv. Så på teen og så derefter op på ham. "Du behøver ikke se på den som om den er forgiftet..jeg er ret sikker på vi overlever.. alsa.. måske" hun grinte lidt.
"Det lyder da dejligt, åh jeg har en bror, men vi har ikke snakket et par år.." sagde hun mildt. "Ellers.. kan jeg li at tage billeder.. og jeg er ret vild med dyr" svarede hun og pillede ved en tot af sit hår. "Bor dine forældre langt væk?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 19:02:25 GMT
Aaron var egentligt ganske glad for at være endt i godt selskab, hun virkede som en ganske fornutig pige, ikke som mange af de andre duller der plejede at snakke med ham. Ikke fordi at Aaron havde noget i mod når en ung tøs gned sig op af ham i håb om at få en nat med den kendte Quidditch spiller, men nogengange var dte bare en smule overvældende, især når han var ædru. "Yeah selvfølgelig" sagde han i et smil og kiggede i mod hende: "Jamen kampen er kl. 19, jeg skriver dit navn i døren... Der er efterfest kl. 22... Den er sjovest hvis vi vinder" sagde han i et smil og blinkede så til hende, men altså han regnede naturligvis med at de vandt.
"Arh.. Nedern" sagde han roligt, han kunne godt lide at snakke med sin familie, udover Alex, de to snakkede ikke så meget sammen: "Jeg har en søster, men vi snakker heller ikke rigitgt" sagde Aaron roligt, de to var meget forskellige. "De bor i Irland, så det er ikke så slemt" sagde han i et roligt smil, han elskede at være på, han elskede sit arbejde og han brugte mest tiden på at slappe af, sammen med sin familie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 8:46:40 GMT
Let smilte hun og pillede lidt ved en tot af sit lange mørke hår, inden hun tog en tår af sin te. De isblå øjne gled kort hen mod de 3 personer der kom ind og satte sig i baren, ikke nogen hun kendte heldigvis. "Det lyder da godt, tror jeg tager med til efterfesten så" sagde hun med et drillende smil. Det var længe siden hun havde haft så hyggelig en aften ude, og det var helt sikkert ikke det her hun havde forventet da hun var gået herned. "Ih det bliver spændende, det længe siden jeg har set en kamp.. og nu kan jeg faktisk heppe på en af spillerne fordi jeg har mødt ham" hun grinte lidt.
Da han fortalte om sin familie og hvor hans forældre boede så hun intresseret på ham. "Det da trist du ikke snakker med din søster? Hvorfor gør du ikke det?" Hendes hoved gled lidt på skrå. På den anden side kunne søskendeforhold være lidt besværlige nogle gange. "Så dine forældre bor i Irland? Det er et dejligt sted.. det godt nok nogle år siden jeg var der sidst"
Hun tog aldrig rigtigt på rejser mere, selvom hun egentlig gerne ville. Kendte godt grunden til det. "Så jeg skal bare sige mit navn i døren også er det okay?" Spurgte hun let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 10:42:51 GMT
Aaron var altid glad for at være i godt selskab, og nu hvor han alligevel ikke hade tænkt sig at drikke så kunne han jo lige så godt bruge tiden på at sidde og snakke. Det var alligevel nemmere at være sammen med kvinder når de var fulde, så var de ofte lidt mere udadvente og livlige, og det var sådan at han helst ville have det. "Ja det skal nok blive sjovt... Men generelt så ja, bare hep på hele holdet" sagde han i et grin, han var glad for sit hold og han ønskede altid at det gik dem godt, så hvis hun bare gad skrige på dem alle sammen så skulle det skam nok ende ganske godt.
"Vi lever bare meget forskellige liv, hun er faktisk kun min halvsøster, men ja... Meget forskellige liv" sagde Aaron, de havde samme far men ikke samme mor, ham og Alex havde været okay knyttet på skolen, men derefter var det gået ned af bakke for dem begge to. "Ja det er skønt, hvor er du fra?" spurgte han i en afslappet stemme, det var måske helt okay at sidde og have en snak med nogen uden de vilde forpligtelser: "Ja... Jeg skal bare lige have dit navn" sagde han og tog en blyant op af lommen og trak en serviett til sig, det var jo svært at skrive hende i døren hvis han ikke havde hendes navn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 10:55:23 GMT
Hazel grinte og så ham i øjnene. "Okay okay det lover jeg, jeg heppet på jer allesammen.. alsa kun dit hold ikk" grinte hun blidt og bed sig en smule i læben. Drak en smule af sin te, den var ved at blive kold, hvilket ikke ligefrem gjorde den meget bedre, men den kunne stadig drikkes. Når alt kom til alt ville hun jo være i godt selskab. Kort strøg hun hånden igennem håret og så længe på ham.
Da han bad om hendes navn nikkede hun en smule. "Ja selvfølgelig.. Hazelin Weston.. skal du bruge mellemnavn oz eller er det fint nok?" Ville glæde sig til dagen efter. Konsekvenserne måtte hun jo bare tage når det var. "Well.. af fare for du kommer med en dårlig Dracula vits, så jeg fra Rumænien.. og ja.. oz fra Transylvanien" opgivende så hun på ham. For hold da op der var mange dårlige vittigheder med det sted.
"Det er da trist.. men nogle gange går man bare hver sin vej." Sagde hun stille og smilte lidt. "Med alt det du rejser må du da få mange nye venner?" Spurgte hun let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 14:21:45 GMT
"Godt" sagde Aaron i et smil. Der var ingen tvivl om at denne pige var en smule underlig, han kunne ikke placerer hvorfor, men hun virkede bare så forvirret og fjern, han kunne ikke helt sætte ord på det, men det var ikke fordi hun virkede dum eller noget, bare en smule mystisk. "Nej det er fint nok" sagde han og skrev navnet ned på et stykke papir: "W-e-s-t-o-n?" stavede han for hende for at sikre sig at han stavede det rigtigt, ikke fodri at det ville læse det op, men det var jo godt hvis dørmændende kunne udtale det.
"Åh spændende.. Bor du der?" spurgte han blot, folk kunne jo rejse langt omkring med magi nu til dages og han vidste jo ikke om hun bare var forbi på en smuttur: "Ja det gør man, men hun er skøn nok, vi snakker bare ikke så meget" sagde han i et smil. Som hun spurgte til nye venner, trak han kort på skuldrende. "Tjoh, man møder da folk" sagde han roligt, han mødte jo primært kvinder som han gik i seng med, det var jo noget af det fedeste ved at spille så meget Quidditch, pigerne omringede jo en, og han var bestemt ikke typen der bare sådan lige sagde nej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 9:33:38 GMT
Det var hyggeligt at sidde her og snakke med ham, det måtte hun uden tvivl indrømme, hendes aften i aften var væsentlig bedre end den plejede at være. Som han stavede hendes efternavn nikkede hun langsomt. "Ja det er helt rigtigt" svarede hun smilende og lod hovedet glide på skrå. Glædede sig faktisk allerede til dagen efter, det skulle nok blive spændende, og det var så længe siden hun sidst havde været til nogen former for fest, så det skulle med garanti nok også blive hyggeligt. "neij ikke mere, jeg bor her i London, Snakker ikke rigtigt med dem derhjemme fra mere, kun min bror" svarede hun smilende og strøg en hånd igennem sit hår. Da han fortalte om hans søster, smilte hun lidt og nikkede for sig selv. "Det er synd... Men det er da kun godt i, i det mindste ikke er uvenner, så man ikke helt mister forholdet." svarede hun let.
At han mødte folk var hun på ingen måde i tvivl om, selvom det nok mest var kvinder. Med et udseende som hans også hans berømmelse ved siden af, måtte de jo nærmest stå i kø for at komme til at tilbringe en nat med ham. Hazel selv var bare ikke helt så overfladisk. Jo han så godt ud, men det kom ligeså meget an på hvilken person han var. "Du møder sikkert også mange overfladiske folk, kunne jeg næsten forestille mig.. hvordan kan du kende forskel på hvem der kunne være en ven, og hvem der bare vil udnytte dig?" spurgte hun en smule nysgerrigt og bed sig lidt i læben. Det måtte på en eller anden måde være meget udmattende. "Jeg glæder mig faktisk til imorgen, er du nervøs?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:32:57 GMT
Han smilede roligt itl hende: "Åh hvor skønt, London er også et dejligt sted" sagde han i et smil, han var glad for at bo centralt ihvertfald og selvom han rejste meget så endte han næsten altid tilbage i London, han kunne godt lide området, menneskerne og bare alle de folk der var omkring ham. "Det er vi bestemt ikke, vi er gode venner, vi er bare meget forskellige kan man vidst godt sige" sagde han blot, de var ret ens omkring charme og det faktum at de begge var glade for piger, men så var det også cirka der at tingene stoppede.
"Nja... Det er sådan lidt svingene, jeg udnytter for det meste folk, jeg har kun få tætte venner" sagde Aaron, han havde ikke interesse i flere tætte venner og udover det så var han jo ret god ven med alle dem fra sit hold. "Nej ikke rigtigt, det bliver vi først lige før, jeg glæder mig bare til at komme igang som altid" sagde han i et smil og lænede sig så tilbage på stolen, det der med kampe var altid sjovt og nervepirrende, men det kom først lige inden man gik ind på banen, ihvertfald for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:43:50 GMT
Hazelin smilte og nikkede for sig selv, " jaa London er skønt, nogle gange ville jeg bare ønske min bror boede tættere på, så det meget nemmere at ses" svarede hun smilende og så sig omkring. Gad vide om han overhovedet ville opdage hende imorgen.. hun nød sådan at snakke med ham og håbede inderligt de kom til det meget mere. Han var næsten som et frirum. Ganske vidst ikke en ven endnu, men helt klart en hun sagtens kunne se blive det.
Som han fortalte videre grinte hun og så tilbage på ham. " det må da være rart med en søster der er til det samme som en selv?" Spurgte hun glad. Kunne ikke helt forestille sig sin bror sådan, men okay det havde han jo heller aldrig været så måske det var derfor hun ikke helt kunne forestille sig det.
Tænkende lagde hun hovedet på skrå. "Det må også give et kick af den anden verden.. komme ind på pladsen og alle hepper på en, og man er så opsat på at slå modstanderen" sagde hun smilende. Hendes fantasi fejlede bestemt ikke noget, og hun kunne sagtens se det for sig, fra hans øjne. Selvom det måske ikke var sandt, var det det hun valgte at tro lige nu.
"Så.. hvis du udnytter folk.. hvad har jeg så, som du vil udnytte?" Et ganske drillende glimt viste sig i hendes isblå øjne. Vidste jo udemærket det ikke var på den måde han havde ment, men derfor måtte hun vel gerne drille.
|
|
|