Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 13:51:11 GMT
@hazel Den utætte kedel, kl. 21.30
Aaron kunne godt lide en god fest og en god bytur, men før en kamp vidste han udemærket godt at det nok ikke var den smarteste idé og det var da også derfor han denne aften holde sig til te. Han elskede at spille Quidditch og han var god til sit arbejde, ihvertfald i følge ham selv. Aaron var typen der tog en tur i byen, scorede en smuk pige og bare hyggede sig. Han var ikke som sådan en bad-boy, for han gjorde sjældent folk ondt, men når man havde spillet Quidditch nogen år så begyndte man nok at blive lidt høj i hatten, han vidste jo at de fleste kendte hans navn, ihvertfald hvis de var fan af Quidditch.
Aaron havde sat sig ved et af de mange borde, der var heldigivis ikke alt for mange mennesker lige nu og ingen der var syndeligt fulde, udover de sædvanlige alkoholikere. Aaron skulle bare drikke sin te færdig, og skulle hjem og sove. Han havde træning den næste formiddag og kamp om eftermiddagen og nu var trænerne jo ikke ligefrem typen der gav lang snor. Når man var Quidditch spiller skulle man træne intensivt, hårdt, og målrettet og det gjorde Aaron også hver eneste dag, han gjorde altid sit bedste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 14:08:01 GMT
Hazelin havde efterhånden lært hvordan hun skulle slippe ud af lejligheden, uden han blev alt for vred. Lige denne dag havde han været mere end ondskabsfuld, og udover det flækkede øjenbryn havde hun et pænt blåt mærke på kinden. Noget hun havde forsøgt at dække med en smule sminke, inden hun var smuttet udenfor. De isblå øjne hvile af og til på folk omkring hende, for det var svært at vide hvem han kendte og hvem han havde til at holde øje med hende.
Efter et stykke tid havnede hun på den utætte kedel, som så mange andre aftner. Her kendte de hende, og her kunne hun få lov til at glemme sine problemer og slappe af, om ikke andet så bare for et par timer. Fik snoet sig udenom nogle der havde stildt sig foran indgangen og fik bestilt en te. Kort sukkede hun, og lod hånden løbe igennem det glatte hår. Tog sin sorte jakke af, og holdt den i armene. Inden under havde hun en sweather på med bare skuldre og de lavtaljede bukser gjorde at man kunne se det nederste af hendes mave og lænd. Bukserne var mørkeblå og stramme og støvlerne nåede hende til læggen. Da hun havde fået sin te betalte hun, og så sig kort om efter et bord, fandt et tomt og satte sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 14:49:29 GMT
Aaron havde faktisk bare brug for at slappe af, han havde en del tætte venner fra Quidditch holdet, men mange af dem var typerne han kun så nå de skulle drikke igennem, og alle kendte reglen før en kamp - man drak ikke aftenen før. Man skulle banke fjenden og som altid var de alle meget opsatte på at vinde. Demyan, Neal, Jayden... De fantastiske folk der var fra samme hold som ham selv. Det var et rigtigt mangehold og det var sjovt når man var ude for at score. Aaron var nok den sammen med Demyan der plejede at score mest, Neal var lidt kedelig og Jayden havde jo et barn nu.
Aaron tog en tår af sin te og smilede som han fik øje på en ung kvinde der kom ind i baren, okay selvom han ikke havde planer om at drikke så var der vel intet galt i at snakke til hende. Som hun satte sig ved et af de tomme borde tæt ved ham selv, kiggede han i hendes retning. "Du er måske også taget ensom ud for at slappe af?" spurgte han i en rolig stemme og smilede til hende, Aaron var næsten altid i godt humør og selvom nogen mente at han til tider virkede arrogant, så følte han sig nu meget afslappet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 14:57:33 GMT
Hazel smagte på teen, til tider var den overraskende god, idag lå den lidt midt imellem, men alt var bedre end at være hjemme. En stemme fik hende til at se op, det var en ganske flot mand der snakkede til hende.. Hende af alle mennesker, kort nåede hun at tænke at hun hadede sig selv for ikke at have gjort mere ud af sig selv.. og på den anden side, havde hun gjort det havde hun nok fået mere end det flækkede øjenbryn hun allerede havde.
Et ganske let smil kom frem på hendes læber, som hun betragtede manden ved bordet ved siden af. "Tja.. Nogle gange er ensomhed vel bedre end så meget andet" svarede hun mildt. Hendes hoved gled en anelse på skrå som hun så på ham. Han lignede ikke en af de sædvanlige folk der kom herinde, men hun var her jo som oftest også kun om aftenen. "Hvordan er din te?"
Langsomt rejste hun sig, og gik hen og satte sig ved ham. "Jeg hedder Hazelin" præsenterede hun sig venligt. Forhåbentlig var det ikke en af hendes kærestes fælder det her.. Hun kunne lige se ham for sig når hun kom hjem.. Men det var vidst det samme ansigt som hvis han hørte hun havde snakket med en fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 18:04:39 GMT
Aaron kiggede i mod den smukke mørkhårede kvinde, Aaron kunne skam godt genkende et trist ansigt når han så det, og hun så da ikke ligefrem ud til at sprudle af glæde, hun så faktisk ked ud af det. Han sukkede roligt for sig selv, og lod en hånd glide igennem sit sorte hår: "Det er korrekt, men altså ingen har vel lidt nød af godt selskab?" sagde Aaron i et roligt smil, han var glad for at se hende, også selvom han ikke kendte hende. Generelt så var han nok typen der altid havde brug for selskab, ellers blev livet bare for kedeligt.
"Tjoh den er udemærket, ville hellere af en øl, men jeg skal spille kamp i morgen" sagde han og trak på skuldrende, det var altså noget sjovere at drikke sig i hegnet og have sig en lille fest. "Hyggeligt at møde dig Hazelin" sagde han og rakte hende hånden. "Jeg hedder Aaron.." sagde han roligt og kiggede på det blå mærke han tydeligt kunne se på hendes kind: "Er du kommet til skade?" spurgte han og rynked epå panden, hun lignede ikke lige typen der ville komme ind i en slåskamp, så han gik ud fra at hun i stedet havde været ude for en ulykke af en art.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 18:18:29 GMT
Hazelin så på ham, smilte en lille smule. Han havde vel på sin vis ret, godt selskab var vel dejligt nok. Blikket hvilede på ham for en stund. "Det kan der være noget om.. godt selskab er rart" svarede hun mildt. Han virkede bekendt.. men hun kunne ikke huske hvorfor lige nu. I det mindste var han ganske rar at snakke med. Det var sjældent hun overhovedet fandt nogen at snakke med på den utætte kedel, så denne aften var en af de bedre.
Hun gav hans hånd et blidt klem, "rart at møde dig Aaron" svarede hun let. Og omtrent der gik det op for hende hvorfor han var bekendt. "Åh ja det er rigtigt.. hvem skal i spille mod imorgen?" Hun kunne godt li at se kampene, men det var yderst sjældent hun fik lov.
Da han spurgte ind til hvad hun havde lavet, bed hun sig en kende i læben. Det havde hun håbet han ikke spurgte om, men så igen.. et flækket øjenbryn og et kæmpe blåt mærke på kinden var nok ikke noget man kunne undgå at se. "Åh jeg er bare så klodset.. " hendes stemme havde ændret sig til at være en smule tøvende nu. I det mindste vidste hun nu at han ikke kendte hendes kæreste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 19:07:32 GMT
Aaron var bare glad for at være i godt selskab, også selvom han jo i teorien ikke vidste om det ville blive rart endnu, de kendte jo ikke hinanden, men spændende og rar så hun da uden tvivl ud: "Ja ikke? Det er også mere eller mindre mit motto" sagde han i et charmerende smil og kiggede i mod hende, hun var uden tvivl en køn pige, men hun så ikke helt så gammel ud. Som hun hilste på ham, smilede han blot: "Welsh Wales" sagde han roligt: "Vi skal nok banke dem igen, vi banker dem altid" sagde Aaron og var uden tvivl overbevist om at han var på verdens bedste hold.
"Arh... Det kan jo ske" sagde han roligt og kiggede igen i mod hendes blå mærke, det var nu synd at et ansigt var blevet midlertidig ødelagt af noget så dumt: "Jeg får også blå mærker hele tiden, det følger med jobbet" sagde han og trak på skuldrende. "Hvad laver du til dagligt?" spurgte han i en rolig stemme, og lænede sig tilbage som han tog en tår af sin te, åh gud hvor var det dog fesent at sidde på en bar og drikke te.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 19:29:56 GMT
At lyve for at dække over hvad hendes kæreste gjorde, var ikke noget nyt for hende. Hun fandt det ganske nemt efterhånden, selvom det ikke burde være sådan. Hun burde bare sige sandheden.. ja tark.. også måske samtidig udvælge sin kiste. Hun tvang sig selv til at fokusere på ham, og lyttede til hans ord. Smilte ganske let. "Jeg er oz helt sikker på i nok skal klare dem.. i er rigtigt godt" hun var enig med ham der, hun havde kun hørt godt om hans hold.
"Åh ja.. jeg gik ind i en dør.. det frygteligt at være så klodset" sukkede hun med et opgivende blik. Hun tog en tår af sin te og virkede stille for en stund. "Jeg har hørt der kommer mange imorgen, bliver du aldrig nervøs?" Hun strøg en hånd igennem det mørke hår og betragtede ham. Han var virkelig rar at snakke med, han var venlig og sød. Og han så virkelog flot ud, men de tanker burde hun nok ikke engang tænke. Han spurgte ind til hvad hun lavede "jeg er kunstner"
De blå øjne hvilede omkring hende, blikket faldt på uret og en let gysen gik igennem hende.. der var allerede gået en time siden hun gik hjemmefra, det tegnede ikke godt for hende. Hun rejste sig let. "Jeg er nødt til at gå Aaron.. held og lykke imorgen ikk" allerhelst ville hun blive, men hun turde ikke. Hendes stemme afslørede den smule usikkerhed hun nu ikke kunne gemme mere. Måske hun virkelog skulle tage sig sammen og forlade ham.. men det ville hun nok ikke turde.
Og lige der.. opdagede hun en der havde kigget på dem et stykke tid i hjørnet.. det var hans ven.. perfekt nu blev det bare ikke bedre.. så kunne hun ligeså godt blive. Tøvende satte hun sig igen. "Never mind"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 20:32:42 GMT
Aaron sagde ikke mere til det blå mærke, han ville helst ikke spørge ind til det hvis det gjorde hende utilpas, men han syntes nu stadig det var ærligt at en så køn pige havde et ansigt der var en smule ødelagt, heldigvis så forsvandt blå mærker jo igen. "Ja det håber jeg også, men jeg stoler på holdet... Vi plejer at være ganske hurtige på banen og Wales har lige fået ny målmand, han er vidst ikke så god endnu" sagde Aaron, han stolede på at det hele nok skulle gå: [b}"Åh ja...Det er det bestemt"[/b] sagde han i et forsigtigt smil, at gå ind i en dør betød måske at hun ikke ligefrem var den klogeste kvinde han havde mødt i byen.
"Ikke rigtigt... Jeg fokuserer mere på spillet tror jeg... Kommer du og kigger?" spurgte han kækt og blinkede så til hende, der var jo intet bedre end når en smuk pige ventede på en efter kampen: "Kunstner? Indenfor hvad?" spurgte han, man kunne jo både skrive, tegne og så meget andet, lave skulpture og den slags. "Er der noget galt?" spurgte han med en rynken på panden som hun første rejste sig op for så at sætte sig ned igen, det kunne jo være hun skulle nå noget naturligvis, men på denne tid var der vel ikke meget at nå?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 14:22:41 GMT
Om det var værst at han sikkert tænkte hun måtte være utroligt dum, eller at han tilsyneladende tog hendes historie som sandhed, vidste hun ikke helt. Men hold kæft hun måtte lyde dum.. at gå ind i døren.. men hvad skulle hun ellers sige, normalt havde man jo ikke et flækket øjenbryn og blå mærker bare ved at falde. Han virkede venlig at snakke med og hun prøvede ihærdigt at glemme det faktum at hun ville få en tur igen når hun kom hjem. Langsomt tog hun en tår mere af sin te og smilte lidt til ham. Han spurgte om hun kom og kiggede og som hun svarede hans spørgsmål, gled der nærmest en trist skygge ind over hendes blik. "Det ville jeg gerne.. jeg elsker at se kampene.. Men det går ikke" sagde hun langsomt og lod en spinkel hånd glide igennem det mørke hår.
"jeg er maler.. og forfatter.. men jeg har kun skrevet en enkelt bog, jeg er nok mest til at male" svarede hun med et tænkende blik. "Det kunne være sjovt at male dig en dag" Det var sådan en skøn fornemmelse når man malede, for hendes vedkommende var det et fristed. der kunne hun får lov til at gøre som hun ville og ingen fortalte hende hvordan man skulle gøre noget.
Den næste sætning var ventet, og tankerne drejede sig hurtigt om hvad hun skulle svare ham. "Neij.. slet ikke" hendes stemme var tøvende, men hun smilte stadig til ham. Det var hyggeligt at sidde her og snakke med en, som faktisk virkede oprigtigt intresseret. "Så bor du i nærheden?" spurgte hun nysgerrigt. hvem vidste måske kunne hun få lov at møde ham igen en dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 15:22:39 GMT
Aaron smilede blot: "Oh hvorfor ikke? Jeg skal nok skaffe dig billetter det skal du ikke tænke på, så kan du tage en veninde med hvis du vil" sagde han i en afslappet mine og tippede hovedet let på skrå som han betragtede hende. Aaron havde ikke rigtigt haft nogen seriøse forhold i sit liv, men hvorfor skulle man dog også have det, når man nu havde en Quidditch karrierer og utroligt mange piger der var interesserede i en? Aaron ville da ikke kalde sig selv en player, men han ville da heller ikke ligefrem sige at han sagde nej hvis en smuk pige bød sig.
"Åh hvor fedt.. Jeg har ikke det store talent for den slags, jeg er bare god til fysiske aktiviteter" sagde han i en flirtende stemme og blinkede til hende, han var bare glad for at være en fyr der så okay godt ud, og selvom det måske var lidt fesent, så kunne det jo ikke skade at sidde og flirte lidt med hende. "jeg bor lidt over det hele, men jeg har en fast bolig inde i London" sagde han i en rolig stemme og tog en tår mere af sin te, hvor var det dog også bare pisse kedeligt at sidde og drikke te: "Det gør du måske også?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 17:03:47 GMT
Svagt grinte hun, og så ham i øjnene med sine isblå øjne. At han ville sørge for at skaffe hende billetter var kun sødt, og hun var stærkt fristet til at sige ja, men tanken om at hun så sikkert ville dø derefter, var ikke ligefrem den bedste i verden. "Det er rigtigt sødt af dig.. du aner ikke hvor meget jeg gerne ville med men.. Jeg må ikke.. Han slår mig ihjel hvis jeg gør det.." hun grinte ganske svagt, men der var vidst et gran af sandhed i det hun sagde. Let tyggede hun sig i læben, inden hun drak det sidste af sin te. Hvordan mon det var at være ham efter en kamp.. Blive fejret af alle og have enhver pige han kunne tænke sig til, ved sin side. Det måtte være et skønt liv.. ingen bekymringer og han kunne gøre som det passede ham.
"Virkelig? du må se så mange spændende steder så" svarede hun smilende og så kort rundt i lokalet. Der var stadig ikke rigtigt nogen folk, men det var der ikke noget nyt i. Det generede hende nu heller ikke, hun ville gerne sidde og snakke sammen med ham, bare en smule længere. "Ja jeg bor også her i London.. Det er en dejlig by sys jeg, men jeg ville gerne se mere af verdenen.. Det er nok kunstneren i mig der søger den slags". Blidt grinte hun for første gang længe og det føltes virkelig dejligt. "Hvornår skal du så afsted i aften?" spurgte hun tænkende. Forhåbentlig kunne han blive lidt endnu. Sammen med ham kunne hun slappe af, og han var faktisk rigtigt sjov. At han så super godt ud, var nok bare en bonus. Blidt smilte hun som han skar ansigt af sin te.
"Jaa en øl havde været bedre" smilte hun mildt. Han skulle være klar til imorgen så hun forstod godt at han ikke drak noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 18:12:16 GMT
"Hvem?" spurgte han og rynkede på panden. Aaron var ikke typen der gik specielt meget op i folks liv, men derfor var det vel meget rart at vide hvem det var der jagtede hende. Egentligt så var Aaron nok bare typen der kun gik op i sine forældre's liv og naturligvis sin søsters, selvom ham og Alex ikke havde ret meget kontant længere, hun havde for mange år siden prøvet at få ham med ind i mafiaen, men lige på det punkt var Aaron nok en ganske fornuftig fyr. "Ja jeg rejser en del, det er fedt... Jeg har overvejet at flytte til Spanien et år" sagde han i et smil, han elskede at rejse og der var da uden tvivl steder han elskede højere end andre.
"Åh ja naturligvis, London er nu også skøn" sagde han roligt: "Jeg skal først afsted i morgen, jeg må bare ikke drikke før en kamp, det er reglerne... Men altså du drikker bare" sagde han i et roligt smil. Aaron elskede at spille Quidditch og han ville ikke bryde reglerne, det kunne betyde at han måske ville blive smidt af holdet, og nu havde han endeligt kæmpet så længe for at få en plads på det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 18:21:21 GMT
Hazelin bed sig lidt i læben og trak kort på skuldrene. "Min.. shitty kæreste" sukkede hun let. I det mindste ville han nu ikke tænke hun var dum. Jo måske lidt.. ved nærmere eftertanke ville han med garanti sys hun var dum nu. Kort lod hun blikket hvile ned i sin tomme kop, mens hun prøvede at finde noget andet at snakke om. Ingen grund til at snakke mere om ham. "Undskyld.. det burde jeg ikke have sagt.." tænk hvis han havde hørt det.
Blikket gled hen mod uret, hun var nødt til at holde lidt øje, gik der for længe ville han med garanti komme og hente hende. Det ville ikke være første gang og desværre nok heller ikke sidste.
"Det lyder virkelig fedt" smilte hun og så på ham igen. Han måtte se så mange fantastiske steder. Hendes tunge gled let ud og fugtede hendes læber. "Neij ellers tark.. jeg skal ikke drikke" svarede hun let og trak lidt på skuldrene. En skam hun havde så åndssvag en kæreste.. førhen elskede hun en god fest. Det gjorde hun egentlig stadig. "Hvad plejer i at lave efter en kamp så?" Spurgte hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 19:14:24 GMT
"Aha... Hvorfor shitty?" spurgte Aaron nysgerrigt og vippede sig tilbage på stolen, egentligt bare fordi at han ikke helt forstod hvad hun ville eller hvor det kom fra, han håbede da ikke at det var kæresten der gav hende blå mærker og hvis det var, så var det da meget modigt af hende at hun turde sidde og fortælle det til en vildt fremmed. "Alle har vel knas i forholdet engang imellem?" sagde han i et roligt smil, og tog en tår af sin te, hvor var te dog egentligt en kedelig drink.
"Det er det også, det er fedt at rejse, man får set en masse nyt... Har du rejst meget?" spurgte han nysgerrigt, om ikke andet bare for at føre en samtale af en art: "Jeg kan godt lide at drikke en lille skid på, men ikke dagen før en kamp" sagde han blot og trak på skuldrende, han ville jo gerne overholde alle regler så godt han kunne. "Fester hvis vi vinder, og hvis vi taber så er det lidt forskelligt" sagde han i et smil: "Men vi taber jo aldrig" sagde han i et grin og i en stemme fuld af selvtillid.
|
|
|