Post by Deleted on Oct 8, 2020 19:29:11 GMT
Lucien åbnede munden for at skulle til at sige noget, men nåede det ikke før hans tante beordrede ham til at være stille. Han lukkede omgående munden og stirrede på hende. Lucien gad ikke engang at høre efter Lizzie forstod ingenting, og han kunne ikke forklare sig bedre. Ikke uden at fortælle sandheden hvert fald og det nægtede han fortsat at gøre. "Men helt ærligt, forstår du det ikke? Nu er det jo ham der vinder!" Lucien var ligeglad med om Lizzie forstod ham eller ej, hun skulle bare forstå, at den straf ikke var rimelig. Han havde ikke gjort noget forkert. Det havde han virkelig ikke! "Det er én uge for meget! Vi har snart en kamp, jeg kan ikke bare svigte mit hold." Han håbede lidt på at snakken om holdånd ville hjælpe til hans fordel, men troede egentlig ikke på det.
Hendes ord skar ham i ørerne og vreden blussede op i ham. "Der er ting, der er værre end vold!" Råbte han, som han rejste sig og gik mod sit værelse uden at kigge på sin tante. Hun skulle ikke se hans øjne lige nu, som sikkert både var røde og blanke. Hun skulle bare lade ham være i fred! "Hvis det er sådan du vil have det så fint! Du skal ikke regne med mig til aftensmad!" Han åbnede døren til sit værelse og gik derind, hvorefter han smækkede døren og smed sig på sengen.
Hendes ord skar ham i ørerne og vreden blussede op i ham. "Der er ting, der er værre end vold!" Råbte han, som han rejste sig og gik mod sit værelse uden at kigge på sin tante. Hun skulle ikke se hans øjne lige nu, som sikkert både var røde og blanke. Hun skulle bare lade ham være i fred! "Hvis det er sådan du vil have det så fint! Du skal ikke regne med mig til aftensmad!" Han åbnede døren til sit værelse og gik derind, hvorefter han smækkede døren og smed sig på sengen.