Christine Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 11.11.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Stilling: Studerende på uni
C-box navn: Bambooram
|
Post by Christine Blackwood on Sept 14, 2020 21:51:11 GMT
Tilegnet: Kathleen Mazikeen M Alvarez Klokken 21 ved en populær natklub.
Christine havde ikke været i byen i nogle uger efterhånden, og det havde nok fortsat i den samme stil, hvis ikke det var fordi hendes veninde Kathleen havde kontaktet hende. Christine kunne godt lide at feste - men Kathleen var ekstrem… Når Christine regnede med at de bare skulle have en enkelt drink, så blev det alligevel typisk til så mange at hun ikke længere kunne flyve med kosten hjem, eller udtale sin egen adresse i pejsenetværket… Hun regnede med at det ville blive det samme i aften. Hun stod foran den klub de skulle ind på og ventede en smule utålmodigt. Hun havde måske lidt fortrudt at hun ikke var mødt op over ved Kathleens lejlighed i stedet, så de kunne være taget derhen sammen.
|
|
|
Kathleen Mazikeen M Alvarez
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2037
Magisk niveau: Over middel
Status: Animagus
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Valeriee Eisley De Armas
Bosat: I en sidegade til Diagonalstræde
Bolig: Egen Lejlighed
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Naroba
|
Post by Kathleen Mazikeen M Alvarez on Sept 15, 2020 15:44:34 GMT
Det var ikke så længe siden kathleen og hendes kæreste valeriee var kommet hjem fra deres verdensomrejse og kathleen var næsten lige startet på det magiske universitet for og studere på Auroruddannelsen. Hun havde faktisk også overvjeret og blive aurozoolog, men hun viste det krævede en del og blive eller det havde hun i hvertfald hørt og siden de var kommet hjem, havde snakket gået meget på, hvad de mon skulle uddanne sig som og nu trængte hun bare til og komme en tur i byen. Hun havde overvejet og indvitere flere med, men så vidt hun viste havde de fleste hverken tid eller lyst lige pt og så var hun kommet i tanke om Christine, som var så nem og få lokket med til ting og havde derfor taget kontakt til hende og var nu på vej hen til den klub hvor de havde aftalt og mødes og der gik ikke lang tid før kathleen spottede Christine “Hey Chrissy længe siden, er du klar til og feste?” spurgte kathleen i en munter tone, i det hun gik hen til hende.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Sept 26, 2020 3:40:22 GMT
Da Christine fik øje på Kathleen kunne hun hurtigt mærke lettelsen. Hun brød sig ikke om at stå her ude i mørket og vente, selvom der sådan set var godt oplyst og der var en del mennesker på vej ind i klubben. Hun gik med hastige skridt hen mod Kathleen, for at give hende et kram, for det var efterhånden længe siden hun sidst havde set sin veninde, da hun havde været på verdensomrejse med sin kæreste. "Om jeg er... Jeg er næsten lige kommet ud af det værste forhold, så det her er vidst lige det jeg har brug for," svarede hun og omfavnede sin veninde.
Det var ikke fordi hun følte et behov for at læsse alle sine problemer af på Kathleen - hun var her for at feste og Christine ville glædeligt gerne feste med. "Så... spørgsmålet er vel: Er du klar til at feste?" spurgte hun hende udfordrende med et bredt smil på læberne, før hun langsomt tog nogle skridt bagud mod klubben.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Kathleen Mazikeen M Alvarez on Sept 28, 2020 13:04:19 GMT
Inden kathleen kunne nå og se sig om, havde Christine allerde givet hende et kram og hun krammede selvfølgelig sin veninde igen. De havde ikke set hinanden i noget som føltes som evigheder og hørte christe næve et forhold “Hvad for et forhold?..hvorfor har du ikke fortalt mig det?” Spurgte Kathleen og så på Christine, der pludselig omfavnede hende igen. Hvorfor viste kathleen ikke helt, måske havde Christine bare brug for det, så hun sagde ikke noget til det og omfavnede bare Christine igen, indtil hun igen sagde noget “Om jeg er klar?..du er i selvskab med festernes mestre” nærmest grinede kathleen, mens hun sendte Christine et smil tilbage og gik ind af døren til natklubben og kom til og tænke på nogle af de fester, hun havde holdt, der var gået helt galt, da hun stadig gik på Hogwarts og hun havde fået skyld for selvom det ikke var hendes skyld, i hverfald ikke det hele. ”Kom lad os skynde os op til baren, hvad skal du have og drikke?” spurgte kathleen kort efter, mens hun satte kursen mod baren.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Jan 24, 2021 17:54:18 GMT
Hun viftede med sin ene hånd, fordi Kathleen spurgte ind til det dårlige forhold, og samtidigt rystede hun også på hovedet. "Det er en lang historie og et kort forhold - han er ikke aktuel, og jeg vil faktisk hellere bare tænke på alt andet end ham her i aften," lo hun. Igen grinte hun, da Kathleen udråbte sig festernes mester, "Jamen fint, så lad os komme ind og få os en drink," eller tyve, som det nok blev, når Kathleen tog Christine under vingen.
Sammen satte de kursen mod baren. Der var mange mennesker i aften og musikken var høj. "Eh, en rom og cola, tak!" hun var sikker på at Kathleen nok skulle sørge for at hun fik noget indenbords. "Hvordan går det med dig, Kat?" spurgte Christine hende, da de endelig nåede op til baren.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Kathleen Mazikeen M Alvarez on Feb 2, 2021 13:03:42 GMT
Kathleen kunne godt høre på Christine, at det ikke ligefrem var noget hun var særlig begejstret for og snakke om, så kathleen lyttede bare til hendes ord og spurgte ikke mere ind til det emne, mens de begav sig ind til festen og op til baren “ja tak sådan en snupper jeg også og så liget et par butterbeer og en whiskey, nu vi er i gang” sagde kathleen kækt, da Christine bestilte en Rom og cola, mens hun hørte Christine spørge hende om noget “øhm tja jeg er ikke helt sikker, synes det er meget blandet for tiden, der er sket så meget i de senere år.” Sagde kathleen mens hun satte sig på bar stolen ved siden af hende. “Hvad med dig?” forsatte kathleen og kiggede på Christine, mens hun tog en tår af den Rom og cola, der netop var blevet placeret foran hende .
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Feb 15, 2021 16:41:44 GMT
Christine lo, “Kan du virkelig ikke finde ud af at invitere mig i byen, uden jeg skal slæbes hjem igen? Du ved jeg er en svagdrikker i forhold til dig,” hun smilede bredt og puffede drilsk til Kathleen. Hun tog sig en tår af den rom og cola hun havde fået serveret og gjorde ellers klar til at mishandle sin mave med alkohol i nat. “Åh, er du ved at blive nostalgisk og gammel, Kat?” spurgte hun hende i dril, før hun tog sig noget af den whiskey hun også var blevet serveret. “Men tjo, jeg har det vel fint? Jeg mødte en pige jeg ikke har set i flere år… Jeg troede faktisk hun var død.” Hun trak på skuldrene over det, "Altså død - ikke fordi jeg mødte hende og hun så død ud, men fordi jeg ikke havde hørt fra hende i... så mange år..." forklarede hun sig, før hun tog sig til panden, "Se... Alkohol. Det er ikke godt for mig," lo hun.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Kathleen Mazikeen M Alvarez on Mar 24, 2021 13:44:42 GMT
“Haha det ved du godt jeg ikke kan og du er altid så sjov og du ved godt jeg er ved og lære dig, hvordan det er bedst og drikke for ikke og blive for hurtig fuld” sagde kathleen og grinede og puffede drilsk tilbage igen og drak en tår af sin drink og var lige ved og spytte det i hovdet på Christine. Da hun igen sagde noget “mig haha overhovet ikke” forsatte Kathleen og grinede igen, mens Christine fortsatte med og snakke og kathleen bed mærke i ordet pige “En pige ahhh det lyder spændene, hvem er hun? ser hun godt ud? Er hun lækker?” spurgte kathleen i en drilsk tone og smilede, mens hun igen puffede til Christine “men det da godt hun ikke er død og du kan sagtens tåle mere. sagde kathleen og grinede, mens hun også skubbede en butterbeer hen foran hende.
|
|
|
Christine Blackwood
•
Magiker
|
Post by Christine Blackwood on Mar 26, 2021 15:09:10 GMT
“Du bliver min død, Kat…” svarede hun og tog sig en tår af den butterbeer, som helt sikkert var blevet mixet med lidt flere procenter, end man normalt fik dem serveret i Hogsmeade. Hogsmeade Butterbeer var elevsikre, mens de her næsten var toiletsikre… eller en busk, hvis ikke man kunne finde et toilet at kaste op i. Hun tog Kathleen i hånden og holdte sin venindes hånd kærligt, mens hun overvejede hvordan hun skulle svare. Hun grinte, da hun blev spurgt om hun var lækker. “Det er Tracy, hvis du kan huske hende fra Hogwarts tiden? Hun gik ud før hun blev færdig på Hogwarts. Ravenclaw pige. Hun var mit første kys, så hun har altid fyldt meget i mit hoved,” forklarede hun sin veninde, “og ja, hun er… mega lækker.” hun drak sig en stor tår og måtte kæmpe for ikke at grine, mens hun drak.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Kathleen Mazikeen M Alvarez on Apr 24, 2021 10:25:22 GMT
Endnu en gang sagde Christine noget sjovt som også denne gang fik kathleen til og grine lidt og fulgte Christine og tog også selv en tår af sin butter beer. Da hun pludselig mærkede christines hånd lukke sig omkring sin egen, hvilke hun bare lod hende gøre, det kunne valeriee vel ikke blive Sur over, tænkte kathleen. Da Christine begyndte og svare på hendes spørgsmål “Ahh jo hende husker jeg godt og ja hun så da godt ud...Såhh var hun det, hvorfor har du ikke fortalt det?..eller måske er det bare mig der ikke kan huske det?” Sagde kathleen, da Christiane begyndte og snakke om Tracy og tog endnu en tår af sin butterbeer.
|
|
|