Bryce Keefer
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2024
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Høj
Status: Legilimens
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Specialstyrken
Stilling: Agent
|
Post by Bryce Keefer on Feb 14, 2021 20:38:58 GMT
Bryce var bestemt ikke upåvirket af hendes berøring. Og hende i det hele taget. Hun var det mest stædige og irriterende kvindemenneske han kendte, og han kendte en del. Alligevel formåede hun at vække noget i ham, som han ellers troede var gået tabt, i alle de år de ikke havde snakket sammen. Fanden ta' det. Hun formåede da også at fremtvinge et let grin fra ham som hun daskede ham over brystet. "Hov hov, jeg synes du har lidt voldelige tendenser." Jokede han blot og tiltede hovedet en kende på skrå. Han blev nødt til at forsøge at distraherer sig selv fra den udfordrnede stilling hun havde sat dem i. Han burde nok have set det komme, men hun formåede alligevel at tage ham lidt på sengekanten, om man så kunne sige, med hendes udfordrnede hofterul. Et halvt nydende støn blev fanget i halsen og han mærkede hjertet arbejde lidt hurtigere, imens hjernen skreg alverdens eder over den situationen han havde sat sig selv i. "Altså jeg hygger mig da meget godt, men jeg prøver jo heller ikke at stikke af." Svarede han blot. Hans stemme kom måske ikke ud helt så kraftfuld som han havde intention om. "Jeg stoler nok bare ikke helt på at du ikke gør noget dumt og overilet." Svarede han sandfærdigt, men stadigvæk med det lettere provokerende udtryk i ansigtet.
|
|
Blair Villan
•
Magiker
Fødselsdag: 01.12.2024
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Hales Forskning for Magisk Udvikling
Afdeling: Afdelingen for Eliksirer og Urtebrygning
Stilling: Leder
C-box navn: Aniight
|
Post by Blair Villan on Feb 15, 2021 22:12:36 GMT
Nej. Bryce skulle ikke ligge dér og tro at han kunne charmere sig ind på Blair og Blair skulle ikke sidde dér og fnise som en eller anden forvirret og håbløs teenagertøs. Men det virkede ikke, lige meget hvor ofte heksen mindede sig selv om det, så gik der ikke mere end et til to sekunder før hun atter sad tilbage med det lidt for store og dumme smil malet henover hele ansigtet. ,,Synes du? Det forstår jeg ikke", lød det tilbage i samme jokende klang. Hun benægtede det tydeligvis ikke, men Bryce kunne jo lide det og det var også grunden til at Blair blev ved. Det var trods alt sådan de legede, sådan de altid havde leget. Smilet blev en anelse mere triumferende som Bryce reagerede. Personligt mente Blair også at manden næsten ikke kunne tillade sig andet, nu når hun sad kun iført undertøj - heldige asen. ,,..Det gør jeg da heller ikke?" - ,, - i hvert fald ikke lige nu." Forsat lænet indover ham og forsat med det lettere drillende smil på læberne, lod heksen de brune øjne betragte det ansigt hun uden tvivl ville kunne bruge flere timer på at kikke på. ,,Dumt og overilet?" Gentog hun, spørgende og så alligevel ikke; der var en meningen bag galskabet. Samtidigt rankede hun ryggen, og lod den ene finger glide ned af brystkassen og den markerede mave på ham. ,, - som at… invitere dig med i bad?" Med det sagt trak hun sig endelig tilbage, væk fra Bryce, op fra sengen og bevægede sig baglæns mod badekaret, alt sammen uden at bryde øjenkontakt, lige indtil Blair havnede ved badekarret, drejede en halv runde rundt, guidede hænderne om bag ryggen og fik klikket bh'en op så den til sidst kunne falde til jorden. Med ryggen til Bryce skævede hun sig svagt over skulderen, bøjede sig let i kroppen og trak derefter det sidste lille stykke stof om underlivet af. Foden var derefter den første del af Blairs krop der brød fladen af det varme vand og kort tid efter sad hun lænet tilbage i karret.
|
|
Bryce Keefer
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2024
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Høj
Status: Legilimens
Oprindelse: England
Bosat: England
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Specialstyrken
Stilling: Agent
|
Post by Bryce Keefer on Feb 16, 2021 14:04:16 GMT
Hvorfor var det at selv efter alle disse år, så havde hun stadigvæk en magt over ham? Han burde vippe hende ned og sige, nej tak, men det kunne han simpelthen ikke få sig selv til. Han skar en grimasse af hendes flabethed og måtte virkelig minde sig selv om at dette her ikke var nogen god ide. "Nej det gør du sikkert ikke." Mumlede han og rullede kort med øjnene. Åh dette her var et farligt spil. Det irriterede ham grænseløst at hun lod til at have opfanget hans lille fejltrin, hun skulle jo helst ikke vide at det virkede. På den anden side, hvilken mand med respekt for sig selv ville kunne forholde sig upåvirket i en sådan situation? "Der er sørme betryggede, vi kan jo ikke have at du knuser mit hjerte." Den drillende tone var tydelig. De vidste begge at det var en grov overdramatisering. Hendes ansigt var temmelig tæt på hans, lige nu havde han mest lyst til at lade paraderne falde og bare følge det begær der hele tiden pressede sig på i hans indre. Endnu en halvkvalt lyd kom fra ham som hendes finger smøgede sig ned over hans krop. Mavemusklerne spændets automatisk under berøringen. Han åbnede munden for at svare, men hun havde allerede rejst sig. Han blev liggende i sengen, men hævede sig op på albuerne og fulgte hende med et sultent blik som hun gik frem mod badekaret og langsomt strippede på vejen. Han sank og kunne mærke den påvirkning hun havde på ham. "Du bruger feje tricks." Konkluderede han, skønt han ikke lød til at være synderlig nedtrygt over det. Som en willie lokkede hun ham, og det virkede. Han rejste sig og stillede sig ved badekarets kant som han tog hendes krop i øjesyn, det af den han kunne se i hvert fald.
|
|