Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2020 21:46:12 GMT
Indeni Hogwartsekspressen den 1. september, klokken 11:07. Tilegnet @cristal
Jamillah var normalt ikke sent på den, når hun skulle med ekspressen, men i dag var hende og hendes mor næsten kommet for sent til King’s Cross. Hun havde fået afleveret sin baggage og var skyndt sig ind i toget for at finde sig en tom vogn. Hun måtte skubbe sig forbi de hyperaktive femteårs elever, samt pænt og blidt skubbe de forvirrede førsteårselever til side, så de ikke stod midt på gangen.
Hun rettede på sin striktrøje, som tilfældigvis bar samme farver som hendes Gryffindor kollegie. Hendes mor havde selv strikket den og hun bar den stolt. Imens hun gik langs gangen stak hun gang på gang hovedet ind i de optagede kupéer, indtil hun endelig fandt en, hvor der kun sad en enkelt pige. Cristal, en Hufflepuff fra samme årgang som hende. De havde haft nogle lektioner sammen gennem de sidste mange år, men de havde aldrig rigtig talt sammen. Cristal var vist sådan… ret reserveret.
“Hey? Har du noget imod at jeg tager plads her inde?” hun lagde sit hoved på skrå, så det krøllede hår fulgte med. Hun kunne ikke undgå at give Cristal et elevatorblik. Man skulle være blind for at overse at Cristal var smuk - ekstremt lækker - vildt hot. James bed sig kort i underlæben, før den trak op i et charmerende og åbent smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 31, 2020 3:47:55 GMT
OutfitCristal var egentlig glad nok for, at turen nu igen gik imod Hogwarts. Det havde på mange måder været en hård ferie, og hun glædede sig til at komme væk fra Jones Axel Turner og hans snak om at blive medlem af DM. Hun ville bare ikke, men kunne heller ikke vende ryggen til sin familie. Nu var der da heldigvis næsten et år forhåbentlig til hun ville stå problemet igen. Hvis bare hun kunne blive på skolen i alle ferierne, så ville Jones ikke kunne snakke med hende. Hovedet blev lænet lidt tilbage imod væggen og hun lukkede øjnene, mens hun i tankerne gennemgik, hvad hun skulle være opmærksom på, når de nåede frem til skolen. Hun skulle huske at holde øje med @simon og så ville hun finde @eric og tage en snak med ham om tingene og se hvad det kunne føre til. Hendes tanker blev dog afbrudt udefra af en pigestemme, som trængte ind til hende. Cristal åbnede øjnene og så over på hende. "Tag plads hvis du vil. Så meget fylder jeg heller ikke." Lød det lidt køligt fra hende. Hun var altid lidt ekstra lukket lige efter hun havde været hjemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2020 17:55:00 GMT
“Jamen smukt” svarede hun kort, hvorefter hun trådte ind i kupéen og fandt sig til rette over for Cristal. Toget var langsomt sat i gang, og hun var nu igen på vej mod Hogwarts og på vej væk fra hendes muggle tilværelse, hjemme ved hendes mor.
Stilhed var ikke noget James var specielt god til og Cristal virkede ikke specielt snaksaglig, men det måtte der vel kunne ændres på. “Det er ellers ikke så tit vi får lov til at snakke sammen… Har du haft en god sommerferie?” hun lod sine hænder glide gennem sit hår, så hun kunne sætte det op i et elastik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2020 22:25:04 GMT
Cristal fik trukket benene lidt til sig i tilfælde af, at pigen ønskede den anden vinduesplads. Det var trods alt der det var bedst, hvert fald hvis man spurgte hende. "Får lov af snakke?" Lød det lidt undrende fra hende, hun syntes da ellers altid hun snakkede med dem der opsøgte hende, men selvfølgelig vidste hun ikke hvor mange der ikke-opsøgte hende. "min ferie har været.. interessant." hun trak ned i ærmet på sin bluse, for at være sikker på Jones' afsked gave, nemlig en omgang blå mærker. Det var der ingen der skulle blande sig i!! Efter at have skjult det så hun igen på pigen. "OG hvad med din ferie?" Spurgte hun så bare roligt, mens blikket fortsæt var rettet imod landskabet udenfor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2020 16:13:52 GMT
“Åh du ved… Måske ikke få lov - men der må vel være en eller anden grund til vi ikke rigtig har snakket så meget før. Forskellige kollegier, vennegrupper og sådan.” Hun trak nonchalant på skuldrene. Det var ikke fordi deres forskellige vennegruppe FORBØD dem at snakke sammen, men det kunne nu godt være svært at finde et snit til at gå hen til en man ikke normalt snakker til og så bare helt tilfældigt begynde at snakke. “Interessant?” hun bed mærke i at hun trak ned i ærmet, men James lagde ikke mærke til de blå mærker Cristal havde prøvet på at gemme. James øjne gled op i Cristals, “Åh, tja… Jeg har bare hjulpet til på min mors arbejdsplads og så har vi brugt et par uger ved mine bedsteforældre og derefter min mors søster. Ikke så spændende igen,” lo hun venligt og lænede sig tilbage. “Men interessant siger du? Mere interessant end min? Det tror jeg ikke på..” et skævt smil gled op over læberne og hun klemte sine øjne udfordrende sammen, i et håb om at lokke lidt mere informationer ud ad Cristal-pigen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2020 19:16:29 GMT
Et overrasket bryn strøg i vejret over pigens kommentar. Kunne det have noget med Jaxx Winter Turner at gøre? Hun forstod det hvert fald ikke rigtig, men ville ikke kommentere mere på det. Måske var det meget godt at snakke med nogen nye, så længe hendes privatliv fik lov at være privat. "Arh okay, jamen, slå dig ned. Vi har en hel tur foran os" Lød det bare fra hende, før hun så smækkede benene op på sæddet ved siden af og overvejede om hun ville blive opdaget, hvis hun begyndte at ryge, men så igen, hun ville jo gerne stoppe pga @eric, det var bare så Fandens svært! Hun lyttede til pigens opsummering af sin sommerferie, og tog sig selv i måske at være en anelse jaloux? Misundelig? Hun vidste det faktisk ikke helt. Hun vidste kun at hun aldrig havde oplevet den slags familieting, ikke rigtig hvert fald. Dog havde hun DM, som burde gå ud for at være hendes familie. "Naah det kan jeg nok ikke slå." Lød det så fra hende, mest for bare at slippe for at uddybe noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2020 3:54:03 GMT
Da Cristal smed sine ben op, gik der ikke længe før James også fandt sig til rette og smed sine ben op, så hun kunne strække ud. Toget var begyndt at køre derud af og det var højst usandsynligt at nogen ville komme her ind nu... Ja, så skulle det da lige være fordi de var blevet smidt ud af deres kupé og havde brug for en ny. Hun hævede et enkelt bryn, "Prøv mig..." lød det en anelse udfordrende. "Eller også må du vel finde noget andet at distrahere mig med," et skævt smil gled op over hendes læber. Det ville være en lang tur til Hogwarts, hvis alt de lavede var at tale om deres sommerferie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2020 7:33:06 GMT
Det havde ikke lige været Cristals plan, at hun skulle fortælle om sin ferie på den måde. Hvordan ville det ikke lyde, hvis hun sad her og fortalte om de gange hun havde fået slag af sin far, fordi hun endnu nægtede at blive en del af DM, eller hun fortalte om at hun havde flakket hvileløst rundt i London, for bare at undgå sin far, men der var selvfølgelig en ting, hun kunne fortælle om. ”Altså… Der var den her fyr, der kyssede mig, men jeg har ikke rigtig snakket med ham siden. Det var nok bare en sommer fling, som jeg kom til at lægge for meget i.” forklarede hun og trak så på skuldrene. Hun ville ikke nævne ham ved navn, ligesom hun heller ikke ville snakke om deres sidste møde, hvor hun troede hun havde gjort det rette, hvilken ikke havde virket til at være tilfældet. ”Jeg er mere end klar til at skulle tilbage på skolen igen.” Slog hun så fast, mest med tanken om, at der nu ville gå ind til efterårsferien før hun ville skulle håndtere hendes fars spørgsmål om indmeldelse i DM igen.
|
|
|