Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2020 17:53:42 GMT
Hvis det at støtte op og blod og kød betød alkohol, stoffer og vold, kunne Cristal virkelig ikke se, hvordan det kunne være godt, hvordan det kunne være noget man var stolt af. Hvad hun egentlig havde havde tænkt sig, at der skulle ske vidste hun ikke men det var ingen hemmelighed, at hans reaktion kom bag på hende, hvilket også kunne ses i det overraskede blik der løb over hendes ansigt. "Vent hvad?! Skal jeg nu til at betale for at bo her? Bare fordi jeg ikke vil være med i din latterlige bande?!" Det var ikke så meget det at han ville have hun fandt et job, det havde hun allerede selv været ude at kigge efter, så hun kunne tjene penge nok til den uddannelse hun gerne ville have, men at hun nu skulle til at betale for at bo hjemme, det var urimeligt. "Jaxx betaler sgu da ikke noget." lød det så fra hende, det var virkelig ikke rimeligt. Ikke hvis man spurgte hende hvert fald.
Temperaturen i hans stemme var faldet, hvilket sjældent var et godt tegn og Cristal forsøgte da også at trække sig lidt væk, men kunne ikke komme ud af stolen fordi Jones stod i vejen, og inden hun kunne nå meget mere, mærkede hun en syngende lussing på den ene kind, der fik det til at summe for øret. Hun nåede kun lige at rette sig op, før endnu et slag ramte hende og hun bed hårdt ned i læben, for ikke at hulke over smerten. Shit det gjorde ondt. Et hårdt greb om hendes arm trak hende på benene og Cristal så straks rundt i håb om at kunne få øje på sin bror. "Slip mig!" Råbte hun af sin far, men det virkede ikke til, at der skete det helt store. "Slip mig fri dit... dit..." Men hun vidste godt man ikke skulle kalde Jones øgenavne, ikke hvis man havde sit liv kært.
|
|
|
Jones Axel Turner
•
Magiker
Fødselsdag: 06.06.2008
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Dirty Mudbloods
Stilling: Leder
|
Post by Jones Axel Turner on Nov 21, 2020 14:45:48 GMT
Han bemærkede overraskelsen i hendes blik. Ordene hun sagde, triggede ham dog. ”Det er helt tydeligt hvordan du har det, Cristal,” han var lunefuld – så hvor han måske kunne vælge at slå hende, valgte han dog at gå i den anden boldgade. ”Jeg kan ikke tvinge dig til at være medlem, men jeg kan tvinge dig til at betale husleje, hvis du ønsker at ha’ et sted at bo?” hans stemme var uhyggelig rolig. Han sukkede dybt ved hendes ord om Jaxx. ”Han er også medlem af DM, så der er en forskel på jer,” Jones vidste godt, han aldrig ville få prisen for verdens bedste far. Han slog dem, gav dem begge ultimatummer hver andet øjeblik – men det var sjældent med en hensigt om at være direkte ond.
Jones orienterede sig bagud og kunne næsten gætte sig til hvad hun så efter. ”Din bror kan ikke redde din sorry ass hver eneste gang!” påpegede han. Han var ikke i tvivl om, at hvis Jaxx havde været i nærheden så havde han skilt dem ad – ligeglad med at Jaxx selv skulle have en værre tur. ”Dit hvad?” spurgte han og ynkede hende ved at efterligne hendes stemme, inden han transferede dem begge væk og landede ved Night in Heaven. ”God fornøjelse,” lød det kort fra ham. Han kendte ejeren – troede han – og var ligeglad med at Cristal tydeligvis lignede en der var både slået og oprørt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2020 4:53:16 GMT
Cristal rystede langsomt på hovedet over hele den situation der var ved at udspille sig foran hende, og hun kunne intet gøre for at undgå det. Hun ville ikke være en del af DM, men valget synes langsomt at forsvinde ud mellem fingrene på hende, hvis hun da ville blive hos både Jaxx og Octavia Russell. "Så fra i dag skal jeg altså betale husleje for at bo er? og hvor høj er den fandens husleje så?" Hun skulle jo også spare op til uddannelse. Hun havde ikke engang et arbejde, så hvor fanden skulle hun tjene til huslejen? Jaxx var ikke at se, ingen var til at se, så det var kun hende og Jones. Hun var virkelig bange, men skjulte det for ham, særligt da han bad hende sige hvad hun havde bidt i sig før. ".. Dit modbydelige svin." lød det så afsluttende med en lav stemme, før hun prøvede at ruske sig fri af hans greb, men det var ikke så lige til. Cristal nåede dog ikke at gøre meget, før Jones havde transfereret dem ind midt i London, hvor de landede foran en natklub. Cristal kendte den godt. Havde hørt om den, men ellers ikke bidt yderligere mørke i den. Men nu! Hun stivnede og så på sin far. "Det gør du ikke! Det kan du simpelthen ikke mene!" Hun så igen imod bygningen. "Jeg nægter!" men hun vidste godt inders inde, at hun ikke havde noget valg. Måske var det også derfor det gjorde hende så vred.
|
|
|
Jones Axel Turner
•
Magiker
|
Post by Jones Axel Turner on Nov 28, 2020 22:34:29 GMT
Han lod de mørkeøjne hvile på hende og var nærmest faretruende rolig. ”Har du svært ved at forstå det, eller?” hans stemme matchede hans rolige adfærd. ”Lad os sige et symbolsk beløb. 121 pund,” han kunne sagtens finde noget at bruge de ekstra penge til. Alkohol. Stoffer. Lægge til side? Sidstnævnte var ikke en mulighed. Det handlede om sikkerhed for ham; han skulle være sikker på, hun lavede noget. Han hørte hendes ord og greb bedre fat om hende. ”Prøv endelig at sige det noget højere, din f*cking lorte unge,” skældte han. Jones så afventende på sin datter og lod hovedet glide lidt på sned ved hendes ord, hvilket fik ham til at fnyse af hende. ”Nu kan man jo lave andet end at strippe derinde, det ved du godt ikke?” spurgte han med en arrogant stemme, inden han gav slip fra hendes arm. ”Okay, jamen vi ses. Held og lykke med at finde et sted at bo,” igen var hans stemme faretruende rolig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 30, 2020 18:48:15 GMT
"121 pund? Hvordan skal jeg overhovedet kunne få råd til det og samtidig passe min skole?!" Hvad ville der ske hvis ikke hun havde råd? Kunne han helt ærligt finde på at smide hende på gaden? Ikke at det kunne være så meget værre end at bo her, men alligevel. Dog ramte en tanke hende og hun så op. "Faktisk så har Octavia Russell givet mig hendes Trailer at bo i, så det burde jo være hende jeg give husleje, ikke dig." Cristal sagde det mest for at provokere, for at det skulle gøre ondt på Jones, men det gjorde det ikke, det gjorde det aldrig. Hvis hun bare en gang kunne få ham til at føle, som hun følte sig, så ville hun være glad. Bare en gang! "Hvorfor skal du absolut tvinge mig til alt! Du ødelægger alting, forstår du ikke det? Forstår du ikke, at jeg vil mere end.. end det her hul! Jeg vil bare gerne mere..." prøvede hun at forklare, men turde ikke fortælle hvad det var hun mere ville. "Jeg deltog gerne i din bande, hvis ikke det var fordi at alt det I laver er ulovligt. Jeg vil ikke risikere at komme i Azkaban eller miste alt jeg har i livet, bare pga en dum opgave!" Cristal tænkte ikke rigtig over, hvad hun sagde. Hun ville bare have faren til at forstå, at hun ikke ville være en del af banden og ikke ville arbejde for pengene, ikke til det i hvert fald. Grebet om hendes arm strammede til og det gjorde virkelig ondt på hende. Det var lige så smerten brændte om armen. "Slip mig! Det gør ondt!" bad hunmen uden held, ikke før han var klar til det, men så slap han også. Hun ømmede sin arm, der var blevet helt rød og måtte bide sig i læben for at holde sammen på sig selv. Det blev ikke bedre af at han snakkede om at hun skulle strippe. "Jo! Men jeg vil slet ikke arbejde der!" Hun kunne lige forestille sig, hvilke mennesker der kom der, men nu stod hun her altså. Hun svarede ikke sin far da hun tog afsted, stod bare lidt før hun til sidst så sig nødsaget til at gå indenfor. Hun spurgte efter ejeren og fik at vide at Caspian "CJ" Jacobo sad på sit kontor, men at hun kunne vente på ham i baren.
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Dec 5, 2020 18:39:02 GMT
En af bartenderne kom løbende ind til CJ på kontoret, "Chef, der står en mand og en ung kvinde udenfor, der gerne vil snakke med dig," sagde bartenderen. CJ løftede hovedet fra de mange regnskaber, "Hva? Oh, yeah sure.. Jeg kommer lige om lidt," svarede han. Efter hans far, Lawson, var rejst væk, for at åbne flere Night in Heaven klubber, havde CJ overtaget den i England. Han var nærmest vokset op i klubben, så han havde vidst mange af tingene i forvejen, men én ting han ikke var blevet informeret om, var samarbejdet med DM. CJ trådte ud af kontoret og gik udenfor, hvor han hurtigt fik øje på en ældre herre og en ung pige. "Hey, kan jeg hjælpe jer?" spurgte han undrende over, hvad de mon ville her? Hun var ikke en af hans medarbejder, så hvis manden ønskede at klage, var han gået forkert. Desuden godtog hverken Lawson eller CJ prostitution. Strip, lapdance og bartending, det var dét mændene og kvinderne var ansatte til og så var der selvfølgelig nogle sikkerhedsvagter og to dørmænd.
|
|
|
Jones Axel Turner
•
Magiker
|
Post by Jones Axel Turner on Dec 12, 2020 19:41:31 GMT
Jones så på Cristal med et uimponeret blik. ”Det må du jo finde ud af,” hans stemme var kølig som han ytrede sig. Han kunne ikke se hvordan noget af det var hans problem. Han skulle være sikre på hun arbejdede. Det var endda et lille og symbolsk beløb, hvis man spurgte ham. Han kunne ikke lade være med at fnyse ved hendes ord om Octavia og traileren. ”Hvor dum er du?” stemmen var spottende, som han spurgte hende. Det var egentlig ikke et spørgsmål, men en konstatering af hendes manglende IQ. Det gjorde ikke ondt på ham hun sagde sådan, det gav ham bare en yderligere grund til at håne hende. Han elskede sin datter på sin egen måde – der var ikke nogen som skulle gøre hende noget uden at få med ham at bestille – men det var aldrig noget han viste hende. Hvad han selv gjorde ved hende var dog en hel anden sag. Ved hendes tale om hun ville mere hvilede de mørke øjne køligt på hende. Han lyttede kun halvt. ”Er du bedre end os andre, Cristal?” han rystede på hovedet ved hendes ord om alt de lavede var ulovligt. Hun vidste ikke halvdelen af hvad der skete. Hun var ikke medlem. ”Du kan ikke udtale dig en skid om hvad vi laver for du ved ikke en skid, Cristal,” påpegede han med en belærende tone. De lavede mange ting, og ja, en del af dem var ulovlige – men der var også meget der ikke var. Det handlede om beskyttelse i et samfund, hvor nogen ikke mente de var velkommen. DM var i hendes blod, og han forstod ikke hun valgte det fra baseret på nogle fordomme, hun havde. Han var ligeglad med det gjorde ondt på hende, og gav derfor ikke slip. Han sagde dog heller ikke noget til det. Hun fandt vel ud af det ikke hjalp. ”Do I look like I care?” påpegede han igen faretruende roligt. Han gik med ind. Som en ung mand, kom til syne rynkede han på brynene. ”Hør her, knægt. Vi skal tale med ejeren, og det er i hvert fald ikke dig. Jeg kender ham. Så vær en god lille dreng og hent Lawson for for os med det samme så min datter her kan få et job i baren eller hvad fanden han nu kan bruge hende til,” hans stemme var igen rolig, men hans ydre var tydeligvis faretruende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2020 19:48:01 GMT
Hun hadede virkelig sin far, men samtidig var der en tilpas stor del af hende, der ikke kunne få hende til at vende familien rygge. Hun hørte bare ikke til der, passede ikke til det liv de havde. Jones spørgsmål fik hende til at tie. Det var slet ikke sådan det var. Hun troede bestemt ikke hun var bedre end dem, hun ville bare gerne være stolt af sig selv, ville gerne kunne se sig selv i spejlet med oprejst pande. Lige nu var hun mest af alt flov over hvem hun var. Så hun på Jaxx Winter Turner virkede han da bestemt stolt og Octavia Russell på sin vis også. Men hende, nej hun følte sig ikke rigtig stolt. ligesom hun ikke følte hun passede ind. "Nej Jones, det er jeg nok ikke. Men jeg er heller ikke som jer andre. Forstå det nu." Prøvede hun men kunne ikke rigtig få det sagt ordentligt.Hun ønskede noget andet af sit liv, hun ønskede nærvær ikke frygt, men ingen virkede til at ville give hende det. Hun havde troet hun havde fundet det i sommers, men der havde hun taget fejl og det gjorde virkelig ondt nu at indrømme, særligt overfor sig selv. Jones næste ord fik hende til at hive armen til sig. "Jamen så fortæl mig om det! Fortæl mig hvad der er så F*cking godt ved DM! Fortæl mig hvorfor jeg tager fejl og fortæl mig hvorfor fanden det hele skal være sådan noget lort!" hun var ligeglad med hvordan hun snakkede til ham. Hun havde intet at miste og hun følte sig så inderligt ligegyldig og svigtet. At råbe af ham fik da trods alt en vis form for følelser frem i den mand, der var hendes far. En ung fyr, måske på hendes alder kom ud til dem for at hjælpe og Cristal kunne ikke dy sig for at himle med øjnene, men stivnede så da hun hørte Jones ord. "Jeg må sgu da ikke sælge alkohol endnu. og nej jeg smider IKKE tøjet. Det fanme for meget!" Hun ville ikke dette her. Det var ikke vrede der fik det grimme sprog frem i hende, det var frygt.
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Dec 26, 2020 14:59:22 GMT
CJ så en smule forvirret fra den unge pige til den ældre herre. "Lawson er min far, Sir. Han har overladt klubben til mig, imens han er ved at åbne en ny klub i Skotland," svarede CJ, "Undskyld, men hvem er du?" spurgte han den ældre herre. Han mindes svagt, at have set ham før. Han mindes svagt, at have set ham før sammen med Lawson, men hvorfor? I hvilket henseende? Og endnu vigtigere, hvorfor virkede hans datter ikke spor glad, for at være her? Han spærrede øjnene op, som den unge pige snakkede. "Woow, chill, frøken. Vi har massere af jobs, som hverken kræver du sælger alkohol eller smider tøjet mod din vilje," han holdt hænderne oppe foran sig, for at vise en gestus om, at han ikke ønskede at hun skulle føle sig truet af ham. Han vendte blikket tilbage på den ældre herre. "Jeg er sikker på at, uanset hvilken aftale du har med min far, så kan vi sagtens finde ud af en løsning, der virker for alle, yeah? Kom med ind på mit kontor, og så snakker vi om det. Jeg gir et glas whisky på husets regning, yeah?" tilbød han og smilede venligt til dem begge, som han gjorde en gestus med sine hænder, til de var velkomne indenfor. Han måtte snakke med sin far og finde ud af, hvad pokker det her handlede om, men han havde ikke tænkt sig, at lade den stakkels pige stå på gaden, med en så faretruende mand.
|
|
|
Jones Axel Turner
•
Magiker
|
Post by Jones Axel Turner on Dec 27, 2020 19:36:04 GMT
Jones forstod ikke, hvordan hun ikke kunne passe ind. Hun var født ind i det, og i princippet burde hun jo egentlig ikke kende til andet. Han kunne dog ikke styre hvilke idéer hun fik udefra, og ej heller kunne han tvinge hende til at være med. Han havde presset Jaxx så han var kommet med meget tidligt, men det var også det eneste. Han havde jo været nødt til at sikre DM’s fremtid på en eller anden måde. ”Nej, det er du tydeligvis ikke, Cristal,” påpegede han køligt og med en grad af skuffelse begravet i de mørkebrune øjne. ”DM er familie, Cristal. Brødre og søstre, og vi passer alle på hinanden og har hinandens ryg. Alle har samme formål. Det burde du vide efterhånden, og det skuffer mig, at det ikke er gået op for dig,” hans stemme var igen faretruende roligt. Jones kiggede forsat på den unge mand. Han var sikker på, han ikke var en dag over 12. ”Din far siger du? Han har ikke underrettet mig om hans rejse,” påpegede han skeptisk og lod de brune øjne studerede Caspian. Som Caspian spurgte hvem han var, himlede han en smule med øjnene. ”Jeg er Jones Turner, en ven af din far,” hans stemme var arrogant, som påpegelsen lød. Jones så mod sin datter som hun igen protesterede. ”Jeg sagde hvad end de ville kunne bruge dig til, Cristal. Ikke hvad du skulle lave her,” han himlede igen med øjnene. Han kunne ikke tillade sig at være al for led lige nu, men han ville altid kunne lade sine frustrationer gå udover Jaxx senere. ”Okay, knægt, hvis du virkelig mener du kan håndtere at være i de voksnes rækker, så lad det komme an på en prøve,” han lunede sig ved tanken om der var whisky på husets regning – det kunne næsten altid redde hans humør. ”Følg med Cristal,” han gjorde gestus til hun kunne gå ind først, inden han selv bevægede sig ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2020 7:00:42 GMT
Cristal kunne ikke lide sit liv. Alt blev bestem for hende og gjorde noget andet fik hun tæsk. Ligesom hun risikerede at få tæsk når Jones var fuld. Det gav hende en følelse af at være uønsket. Var der overhovedet plads til hende? "Ja Far, men jeg er ikke DM så jeg er angiveligt ikke mere værd end de støv du træder på. Eller tager jeg fejl der? Du ville ikke engang være ved mig de første år af mit liv." Det ville han sikkert stadig ikke, ikke så længe hun ikke var DM, men hun kunne bare ikke den optagelsesprøve. Hun ville jo aldrig blive optaget alligevel. Det vidste hun godt. Fyrens direkte formaning omkring hendes opførsel fik hende trykket lidt ud af offerrollen. Det var jo egentlig rigtig nok, han havde ikke sagt noget om hvilke jobmuligheder der var i det. "Unds..." Begyndte hun men stoppede hurtigt sig selv igen. Der var vel intet at undskylde. Det ville vel bare får hende til at fremstå svag. "Jeg er ikke interesseret i at smide tøjet for nogen, eller på anden vis sælge min krop." Kom det bare direkte. Egentlig havde hun intet problem i at håndtere alkohol, men hun kendte loven, det måtte hun ikke før hun blev ældre. Hun tav da de begyndte at snakke om møde på kontoret og kunne ikke lade være med diskret at himle med øjnene over at der blev tilbudt whiskey. Var Jones da ikke allerede fuld nok i forvejen? Dog valgte hun blot at følge med uden nogen videre indvendinger.
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Dec 29, 2020 13:23:54 GMT
CJ sendte den ældre herre et venligt smil, "Med al respekt, så var det også ret spontant. Han fik et tilbud, han ikke kunne afslå," svarede han. Hovedet lod han tippe en smule til den ene side, som han studerede den anden mand, som han selv blev studeret. Han rakte hånden frem mod Jones, "Caspian Jacobo," præsenterede han sig. Han var ikke som sådan bange af sig, men nu havde han også kun set Jones forfra, hvilket betød at rygmærket på hans læderjakke, ikke var blevet afsløret for CJ endnu. En let næserynken blev formet over næseryggen på CJ, "Jeg har kunne håndtere de voksnes rækker i mange år efterhånden, men jeg værdsætter din bekymring," svarede han en smule trådt over tæerne, med Jones' nedladende ord. Han viste vej indtil sit kontor, dog ikke uden at give tegn til den ene sikkerhedsvagt, som at følge med, hvorefter han gjorde tegn til en bartender, som kom med to glas whisky med is og lemon skiver og et glas med isvand og citronskiver til Cristal. Det var tydeligt, at stedet ikke var for low class mennesker. Alt stod snore lige og der var rent og pænt, ud i hver eneste krog. "Sid ned," han gjorde en gestus mod to ledige stole på den ene side af hans skrivebord, før han selv tog pladsen på den anden side. Glassene blev stillet foran dem og bartenderen nikkede, før han forlod dem. Sikkerhedsvagten lukkede døren efter bartenderen, men blev inde på kontoret med dem, foran døren. CJ følte sig altid lige som en mafia boss eller sådan noget, selvom det langt fra var noget han var. Han vendte blikket mod den unge pige. "Cristal, right? Hør, du er mere end velkommen til, at komme og arbejde her for mig. Og som jeg sagde før, så er der ingen der siger eller forventer, at du skal smide tøjet. Vi har både tjenere, rengøring og afrydder, som er fuldt ud lovligt i din alder og det kræver uniform, men ikke at du smider tøjet," fortalte han og smilede venligt til hende, før han vendte blikket tilbage på Jones, "Hvordan lyder det?" spurgte han og lænede sig en smule tilbage.
|
|
|
Jones Axel Turner
•
Magiker
|
Post by Jones Axel Turner on Jan 2, 2021 19:34:48 GMT
Alkoholen i Jones’ blod gjorde ham uretfærdig ærlig, men til dels også sentimental. Han havde ikke styr på alt han sagde. ”Du er stadig min datter, Cristal. Mit ønske er bare du tager imod din arv, men hvis ikke du vil ha’ den, kan jeg eller vil jeg hverken tvinge dig til at tage imod den. Jeg forstår bare ikke, hvorfor du vælger den fra,” påpegede han som de mørkebrune øjne hvilede på hans ældste datter. Han gav hende tæsk, men han havde aldrig selv kendt til andet. Han havde heller ikke altid været sådan. En del af ham gjorde det af kærlighed – og fordi han aldrig havde vist kærlighed på en anden måde, og den anden del var frustration. Han ville have en DM’ers ryg før han ville have hendes, men det betød bestemt ikke han ikke elskede hende. Jones’ mørkebrune øjne hvilede stadig på den unge knægt. Hele hans aura var, at der ville blive problemer hvis man lagde sig forkert ud med ham. ”Aha,” påpegede han skeptisk. Et højt fnøs lød fra ham ved Caspians ord. ”Så må vi hellere lade dig blive i den tro, knægt,” tonen var stadig nedladende. Han bemærkede sikkerhedsvagten fulgte med. Jones var altid forberedt til hvis alt ville go south. Han havde altid både en kniv og en pistol på sig – foruden hans stav. Han tog imod whiskyen og satte sig ned, inden han tog en stor tår af glassets indhold. Han var tørsig. Det var han altid. Jones kunne godt være der for hans datter ved det Caspian sagde. ”Det er fint for mig. Så længe hun er her i sine ferier, og hun får en god løn. Samtidig så forventer jeg også at jeg får klar besked, hvis nogen så meget som ser forkert på hende, forstår du hvor jeg vil hen?” hans blik faldte bestemt på den unge mand, inden han så på Cristal. Som sagt, det var ikke fordi han afskyede Cristal – han så efter hende på sin egen måde. Hans beskyttelse ville dog indebære et helt arsenal af DM’er, hvis hun var medlem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2021 20:51:55 GMT
Hun fik lyst til at fnyse, var hun nu pludselig hans datter? Det virkede ikke rigtig sådan.Hun følte sig mest af alt som en skamplet for Jones, men okay, okay hun ville jo heller ikke bare vende ham ryggen, så et eller andet familiebånd måtte der jo være, ikke? Hun trak vejret dybt og pustede så ud før hun så på sin far. "Far.... Jones... Vil du ikke nok prøve at forstå mig? Jeg kan ikke være en del af DM. Jeg vil ikke. Jeg ville aldrig kunne klare optagelsesprøven, og jeg vil gerne leve et liv, som ikke... Jeg... Det ville jo aldrig fungere, forstår du ikke det. Jeg er ikke bygget til det. Jeg..." Hun tav, og denne gang forblev hun tavs. Hvad var det overhovedet hun prøvede på at sige. Hun ville gerne leve frit jo hun ville gerne kunne være sig selv ja, men sandheden var også bare at hun lige nu var mutters alene, og det ville hun heller ikke. faktisk var det noget af det hun frygtede aller mest. Men kunne hun blive en DM? Hun lod de to mænd snakke mens hun spacede lidt ud og først, da ejeren, eller det var han så vidst ikke alligevel henvendte sig direkte til hende, kom hun tilbage til virkeligheden. "Hva? øhm ja. Cristal." Hun så på sin far igen. Hun havde virkelig ikke lyst til dette her, men sagde hun nej, ville hun enten få sparket af familien, eller også ville Jones finde et andet sted til hende, og så havde hun måske intet valg. "Fint, ja jeg skal nok gøre det. Giv mig et eller andet, så vi kan få det her overstået." Det var tydeligt at se, at det ikke var med hendes gode vilje, og man kunne måske frygte om hun overhovedet ville gøre arbejdet godt, eller om hun var typen, man skulle ringe efter, fordi hun ikke dukkede op. Hun fandt en smøg frem, som hun tændte uden at spørge om det var okay, og tog så et hvæs af den. Det var så det.
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Jan 10, 2021 20:13:41 GMT
CJ så lidt på den unge pige. Han havde en skidt fornemmelse omkring hele situationen, men hvis hans far, havde et samarbejde med manden foran ham, så ville CJ ikke ødelægge noget. "Hvor gammel er du, Cristal?" spurgte han venligt og smilede til hende, i håb om at kunne vise hende, at han ikke var nogen bad guy. Han vendte blikket mod Jones igen. Han brød sig ikke om den nedladende tone, men han var heller ikke helt modig nok til, at sige en mand med læderjakke og rygmærke imod, selvom sikkerhedsvagten stadig stod ved døren. "Jeg er sikker på, jeg kan overbevise dig, inden mødet her er overstået, Sir," svarede han i stedet og tog en tår af sit glas. CJ stillede glasset fra sig igen og så mod Jones. Han nikkede lidt, "Drikkepengene mine ansatte tjener, er deres alene. Timelønnen er god," Han lænede sig roligt tilbage i stolen og lod fingerspidserne dutte mod hinanden. "Vi har både sikkerhedsvagter og to dørmænd. Skulle din datter blive set forkert på, kan jeg give dig mit ord på, at den mand eller kvinde, vil blive smidt ud og aldrig få lov til at sætte fod her igen, og du vil selvfølgelig få besked med det samme," svarede han og nikkede til, at han forstod hvad manden mente. Han sendte Cristal et nyt smil og nikkede lidt, "Jeg tror, du vil blive glad for dit nye arbejde, Cristal," sagde han og tog en tår mere af sit glas.
|
|
|