Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2016 20:24:00 GMT
Uriel smilede stort og charmerende da Bodin indrømmede at han gerne ville se mere til ham, "jamen det må vi jo så hellere få arrangeret." Svarede han i en flirtende undertone og blinkede til ham. Han ventede tålmodigt som Bodin gjorde sig gode venner med hunden og kunne ikke lade være med at betragte dem med et smil på læben. "Det ser ud til at han kan lide dig," informerede han og blinkede til fyren. De to skulle da nok komme godt ud af det med hinanden, også selvom den lille firbenet var ret god til at stjæle sengepladsen, så Bodin måtte finde sig i at ligge tæt. Uriel kunne godt lide tanken om det, det ville jo give ham en god undskyldning for at holde lidt om ham - hvis altså de nåede dertil på et tidspunkt, hvilket de forhåbentlig gjorde.
"Tja, det er ikke meget, men jeg kan lide det, jeg er ikke god til for meget plads, så ryger der en del af charmen," fortalte han. Han kunne godt lide små lejligheder. Og tanken om at bo i en lille lejlighed med en anden gjorde ham nu også ganske godt tilpas, så kunne man jo bedre komme hinanden ved. Han rystede lidt på hovedet, "nej sæt du dig bare så bikser jeg noget mad sammen." Svarede han. Han var nu ikke nogen mesterkok, men han kunne da mestre enkelte retter. "Jeg tænker at vi bare kan trække sofaboredet over og spise der? Eller skal jeg hellere redde den?" Spurgte han. Bare fordi han ikke var sart kunne han jo ikke vide hvad Bodin foretrak, men lige på de punkter kunne man nu godt mærke at Uriel var ungkarl der ikke var vandt til at have en kæreste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2016 20:50:11 GMT
Bodin kunne godt lide hunden, men det havde han vist også sagt den første dag hvor de havde set hindenden, eller den dag hvor de havde snakket rigtigt sammen. Han betragtede ham lidt og nikkede så "Jeg tror også han kan lide mig" rødmede han lidt og smilede sødt til Uriel "Men man siger jo også at hund og ejer minder om hinanden" drillede han og gled hånden igennem det røde hår. Han så sig om i lejligheden og kunne godt lide hyggen, men der manglede små hygge ting som Bodin elskede. Men det var nok fordi at det var noget han var vandt til hjemme fra.
han rejste sig atter og så på sengen "Du ville sikkert også rode mere hvis du havde et større sted" drillede han hjerteligt og blinkede til ham "Men jeg forestækker nu at have soveværelse og stue hver for sig" smilede han og gik roligt over til fyren, og presse sig tæt forbi ham så han kunne se ud af vinduet "Men du bor hyggeligt her" hviskede han stille og så ind i hans øjne med et lille glimt " Hvad siger du til at du laver lidt mad og så slår jeg sin sofa op og gør klar til at vi kan sidde og spise?" Spurgte han og lænede sig lidt op af karmen på vinduet og bed sig i læben på en lidt forførende og fræk måde imens han så ind i hans øjne, han slog dog blikket ned ned og rødmede igen. Han kunne godt lide Uriel og så betød det andet faktisk ikke så meget, og han tænkte lidt at han nok ville have skræmt Uriel væk hvis han havde set den lejlighed han havde delt med Toby, som osede af plads og penge. Men dette var lidt nyt og spændende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 14:35:11 GMT
Uriel gik ud i køkkenet og begyndte at fiske nogle gryder frem fra det ene underskab. Han fandt noget frisk pasta i skuffen og noget kød i køleskabet sammen med lidt forskellige andre ting der ville passe godt ned i en gryderet. "Så hvad er planen ellers for dig med lejlighed og sådan?" Spurgte han nysgerrigt. Han havde vel ikke tænkt at han skulle bo med vennen resten af livet. Han lod blikket glide rund og nikkede så i enighed, "altså dette her er ikke engang når det er værst," indrømmede han med et lille smil. "Jeg er mere et udemenneske så vi er ikke så meget indenfor," med "vi" mente han selvfølgelig ham og vovsen. Han var ret glad for at lave alt muligt udenfor. Se alle mulige forskellige ting, eller bare gå lange ture.
"Tak," svarede han muntert da Bodin roste den lille lejlighed, han var nu også ganske godt tilfreds. "Skal jeg ikke gøre det hvis der er? Du er jo gæst." Sagde han og lagde den grønne peberfrugt fra sig et kort øjeblik for at komme hen til Bodin. "Det tager jo ikke så lang tid." Han betragtede den rødhåret fyr lidt som han bed sig i læben og tænkte kortvarrigt på hvordan det mon måtte være at kysse de læber. Han var dog ikke helt sikker på om det ville blive taget godt imod eller om det var for tidligt. Han lod hovedet falde en smule på skrå, men tvang sig selv ud af den tanke. Han rømmede sig lidt, "er der noget mad du ikke kan tåle? og er du til mild eller krydret mad?" Han måtte jo hellere være sikker, selv var han nemlig ikke så kræsen med hensyn til krydderier.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 15:40:00 GMT
Bodin smilede kærligt over til ham "Jeg har faktisk ikke rigtigt kigget på noget endnu, jeg havde en ide om at jeg ville se hvad tiden bringer, og så har jeg ikke lyst til at være alene lige for tiden" han rødmede lidt og så ned af sig selv "Jeg mente heller ikke at du rodede helt vildt meget" smilede han kærligt og betragtede ham imens han stod og rodede med den mad som de skulle have. Og han nød virkelig synet af en fyr som Uriel i køkkeenet. Han nikkede lidt "Hvad laver i så udenfor?" han kløede hunden lidt bag øret og smilede til den, på den der barnlige måde som man nu gør overfor dyr. Han så på ham og smilede lidt "Nej jeg kan godt gøre det, jeg gider ikke bare sidde og kigge på din numse imens du vimser rundt i køkkenet" drillede han og rystede lidt på hovedet "Med mindre du har nogle blade under sengen som jeg ikke må se" grinede han kærligt og gled hånden stille igennem håret.
"Jeg kan tåle alt mad, og det gør ikke noget hvis der er smag i det, men jeg gider ikke sådan noget chili noget, det er ikke lige mig. Jeg er jo ikke en drage" smilede han hjerteligt og betragtede ham, han havde lyst til at skubbe sig frem og smage på hans læber, og mærke hans arme glide om sig, men han var bange for at gøre noget, og var ret sikker på at de ikke ville få mad hvis hhan gjorde det. Han rødmede derfor bare lidt og gik over og tog ved fyrens dyne som han lagde pænt sammen med hovedpuden ovenpå, han rettede lagnet ud og sørgede for at stritte lidt med numsen imens han gjorde det, bare for at provokere Uriel. " Se det var da ikke noget problem, fortsæt du bare med maden så hygger mig og basse her på sofaen imens" opfordrede han og satte sig igen og lagde sig halvt ned for at invitere vovsen op og ligge "Så han vi ligge her og nøde et styks mandfolk i køkkenet" drillede han og kløede hunden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 18:01:05 GMT
Uriel smilede varmt til ham og nikkede så. "Det kan jeg egentlig også godt følge dig i," han tænkte sig lidt om, "eller altså jeg har aldrig haft en seriøs kæreste og har altid boet selv, men jeg kunne da godt forstille mig at det ikke var let" Sagde han og skar en let grimasse og så mod hunden. Han ville da heller ikke vide hvad han skulle stille op den dag lille Chip ikke var der mere. Ikke fordi det var det samme som en kæreste, men det var da stadigvæk en stor del af hans hverdag. Bodins spørgsmål drev ham tilbage til virkeligheden. "Ehm, jamen der er meget forskelligt," sagde han og tænkte sig lidt om. "Jeg kan godt lide sådan nogen aktive ting, blandt andet har jeg kørt omkring 150km på cykel over en uge hvor jeg kun havde telt og Chip med mig, det var i det skotske højland, jeg havde naturligvis tryllestav med, just in case, men havde sat mig for at jeg ikke måtte bruge den." Fortalte han som han studerede Bodin lidt imens hans ordnede sengen.
Han tænkte sig lidt om, "ellers er jeg også meget glad for sådan lidt specielle seværdigheder." Fortalte han, "botaniske haver og sådan noget. Men jeg har da også lavet en liste over ting jeg vil se inden jeg dør," han blinkede til Bodin og vidste godt at nogen måske mente sådan en liste var deprimerende, men han syntes det var fantastisk. "Hvad med dig? Hvad kan du godt lide at lave?" Uriels ansigt lyste op i et mildt grin, okay denne gang kunne han ikke lade chancen passerer. Han lod hovedet falde lidt på skrå og gik helt hen til sengekanten, "og hvordan havde du så tænkt dig at jeg skulle koncentrerer mig om at lave mad når der ligger en lækker fyr og flyder i min seng?" Spurgte han sendte ham et drilsk blik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 19:41:31 GMT
Bodin nikkede lidt "Det bliver hurtigt meget ensomt at sidde alene i en lejlighed når man kommer fra et forhold, men så er det jo godt at man har venner" fortsatte han og smilede op til ham. Han lyttede til fyren og nikkede lidt "Det lyder da som en dejlig tur. Jeg tror ikke jeg kunne cykle så meget, jeg er i en forfærdelig form" lo han lidt og bed sig charmerende i læben "Men jeg kan godt lide tanken om at komme rundt i naturen på den måde, selv vil jeg gerne ud og se verden" han rødmede lidt og tænkte lidt på hvor fortryllende det ville være at gå i en botanisk have hånd i hånd med Uriel. Han rødmede lidt og så på fyren.
"Den liste må jeg hellere se en dag, så du ikke bare forsvinder" drillede han og betragtede ham lidt inden han svarede "Jeg kan godt lide at komme rundt og se gamle ting, jeg er ikke så god til at være i solen alt for længe for så bliver jeg rød og får alt for mange fregner" han rødmede lidt og gled hånden igennem sit hår. Han så pludselig hvordan Uriel kom tættere på og han så op på ham med røde kinder imens han bed sig i læben "Du kan lige så godt vende dig til det for jeg har ikke planer om at smutte" drillede han kælent tilbage og løftede sin hånd for at placere den ved hans hofte og lade den glide ned over låret. på en ret naturlig måde for at vise at han godt kunne lide at han var tæt på og fordi det var som om Bodin havde magneter i sine fingre der blev tiltrukket af Uriels hud, han bed sig i læben og så op i hans øjne med et kærligt glimt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2016 21:11:58 GMT
Uriel smilede til ham "jamen så må vi da bare få dig i form så du kan komme med," jokede han og blinkede. Han ville da ikke have noget imod at cykle rundt og ligge i telt med Bodin. Det kunne jo gå hen og blive ret romantisk at ligge på bredden ved en eller anden sø med et lille lejrbål og bare kigge på stjernerne. Nu havde Uriel faktisk aldrig rigtig set sig selv som værende den romantiske type, eller jo ideerne til det var der, men han havde aldrig fået ført det ud i livet, igen nok fordi han ikke havde haft en fast kæreste. "Jeg har set en del," indrømmede han, "men jeg ville elske at se det jeg ikke har set og gense se jeg har." Han blinkede til Bodin. "Bare man har godt selskab på turen." Igen faldt tankerne lidt tilbage på ideen med søen og bålet.
Han smilede stort, "det kan vi nok godt finde ud af," svarede han morende. Da Bodin nævnte det med solen smilede han blot endnu bredere. Han havde intet problem med at være i solen, faktisk blev han altid dejlig brun. "Der er skam ikke noget galt med fregner, jeg synes det er charmerende." Beroligede han ham i en varm tone. "Godt at vide," svarede han blot og mærkede hvordan sommerfuglene spredte sig i maven da Bodins hånd gled uskyldigt ned over hans lår. Han tog det lidt som et tegn og sænkede sig så ned i mod Bodin for at placerer et lidt forsigtigt og afprøvende kys mod hans læber. Han var ikke sikker på om Bodin mente det gik fir hurtigt, men Uriel kunne bare ikke lade være. Han havde sat det ene knæ i madrassen for at stå lidt bedre, ellers ville han sikkert bare ende med at vælte i stedet.
// FADE OUT //
|
|
|