Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2016 22:59:48 GMT
@uziel
Nu var der efterhånden gået et stykke tid siden den nat hvor Bodin var taget hjemmefra med sine ting, og været verdens mest ulykkelige mand. Men tiden gik, og solens gang ændrede sig ikke selv om Bodin ikke ønskede at komme videre fra det hul hvor han var faldet. Han havde været syg, og havde låst sig inde på det værelse som han havde lånt ved en af hans venner der selv var blevet skilt kort tid før. Men at leve i mørke var ikke lige Bodin, og efter en lille uge var han kommet ud af hullet, bleg og med mere skæg i ansigtet end nogenside før i hans liv. For ikke at tale om lugten, det havde ikke æret så populært ved hans nye sambo der havde tvunget ham til at tage sig sammen. Det var her han havde taget et nyt skridt, og verden atter var startet for ham. Han arbejdede som han plejede og havde set Uriel et par gange på kroen, men ikke rigtigt fået snakket med ham, mest fordi at han vidste at han var tiltrukket af fyren, og det var han slet ikke klar til endnu. Men nu var der gået flere uger og dagende var blevet længere, og han følte at han måtte snakke med andre end han sambo og folk på jobbet.
Det havde taget han manget lang tid at tage sig sammen til at forlade hjemmet denne aften, han ville gerne snakke med Uriel, snakke om hvad der var sket og spørge hvordan han havde det. Han vidste ikke hvorfor han havde pillet så meget ved sit lange hår og trukket i vesten så den sad helt stramt og perfekt på hans slanke krop. Den var marineblå med sølvstink der dannede et abstrakt mønster, en sort skjorte og mørkeblå bukser der passede til hans kappe. Han havde fået læsebriller, mest fordi han syntes det så smart ud men de sad nu mest oppe i håret, et par store hornbriller der så ud til at være lavet af marhonie. Men nu var han på vej til kroen, og han vidste at Uriel var der i aften. Det kriblede lidt i maven, da han skubbede fyren op til den varme krostue, og han satte kursen op imod baren, uden rigtigt at se på de andre æsten der måtte være der, han tog plads og ventede på at der blev tid til ham. Han vidste ikke hvorfor han var nervøs eller genert, for der havde intet været de andre gange han havde mødt fyren inden sit brud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 11:00:16 GMT
Uriel smilede bredt til en pige i baren der havde siddet og brugt den sidste halve time på at forsøge at smigre sig ind hos ham. Som drinksene var gledet indenbors var hun blevet mere og mere desperat, det var selv så hendes veninde ved siden af hende var begyndt at sende ham undskyldende blikke hver gang hun krævede hans opmærksomhed. Nu tog han det heldigvis ikke så nært, han var jo vandt til det, det var vel den slags der kom med jobbet. Han havde ikke set noget videre til fyren fra den aften, han mente at have skimtet ham en gang imellem i flokken af mennesker, men var slet ikke sikker. Måske det bare vare ønsketænkning? Nu var Uriel ikke typen der forelskede sig ud fra et enkelt møde, men han måtte da erkende at de var faldet godt i hak den aften og hans tanker var vandret tilbage til hvad det måske kunne have udviklet sig til hvis ikke han havde haft en kæreste på det tidspunkt. Efter flere uger havde passeret havde Uriel dog mere og mere sluppet tanken om at se ham igen i den tro at han havde fået løst problemerne med kæresten og derfor var gået videre ud i livet, hvilket Uriel også selv havde planlagt. Faktisk så meget at han havde opsagt sin stilling som bartender fra d. 1. sammen med lejligheden og derefter havde tænkt sig at realiserer snakken de havde haft om at flytte til Paris. Der var jo alligevel ikke noget der holdt ham her. Pigen fra før krævede igen hans opmærksomhed med en eller anden dum vittighed som nok var ment til at charmerer sig ind på ham, og med opmærksomheden rettet mod hende, bemærkede han ikke at Bodin trådte ind. Uriel pålagde sig at grine med på hendes joke udelukkende for at være høflig, men inderste inde håbede han bare på at veninden snart ville slæbe hende med hjem. Det var først da han vendte rundt at hans påmærksomhed faldt på Bodin og han lyste op i et venligt smil, "jamen dog!" Udbrød han smilende og gik hen til den rødhåret fyr, "og jeg som ellers troede du havde glemt hvor kroen lå," lo han og så lidt op og ned af ham, "du ser godt ud til aften, kommer kæresten forbi?" Han anede jo af gode grunde intet om hvad der var foregået mellem de to og kunne ikke se andre grunde til at Bodin skulle have gjort så meget ud af sig selv på en almindelig aften som denne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 12:12:26 GMT
Bodin sad lidt og så på pigen der tydeligt flirtede med Uriel, han rødmede lidt og kunne godt mærke at det faktisk irriterede ham, at han ikke var kommet noget før. eller havde snakket med fyren, han kunne ikke lide tanken om alle de fulde mænd som Uriel måske kunne score her i baren og tage med hjem. Han vidste ikke hvorfor det generede ham, men han kunne virkelig ikke lide tanken. Og så opdagede han at Uriel kom hen til ham, det fik ham til at rykke lidt nervøst på sig, og trække sit ene ben længere op på det andet. Han gled en hånd igennem det bølgede røde hår, og så op i fyrens øjne med et smil " Jeg har skam ikke glemt det, men du ved arbejde fylder meget" han rødmede lidt og trak på sine skuldre "Men jeg har skam været her, du har vist bare haft fri" det var en lille smule løgn, for hvergang han havde været der og ikke havde set fyren var han gået med det samme.
Han betagrede ham lidt og smilede forlegen og rødmede om muligt mere over den kompliment som Uriel kom med "Merci" hviskede han nærmest med sin silkebløde stemme og rykkede lidt på sig "Men der kommer ingen i aften, jeg havde bare lyst til en lille en. Måsske du kan blande et eller andet lækkert?" spurgte han og så op på ham med et kærligt glimt i øjet og et forsigtigt smil. han bed sig lidt i underlæben og kunne godt mærke at han faktisk havde savnet at snakke med Uriel efter den aften hvor han måske var blevet lidt for fuld, men ikke så fuld at han ikke huskede hvert et ord og bevægelse. han så lidt ned på sine fingre " Du ser nu også selv godt ud i aften, men hvornår gør du ikke det?" Spurgte han let drillende og med et kærligt smil på sine læber. " Går det godt med dig og vovsen? jeg må altså snart komme hjem til dig og møde ham" smilede han og bed sig lidt i læben
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2016 19:31:18 GMT
Uriel tog et glas og gav sig til at tørre det af imens han lyttede til Bodins ord. Det at han tørrede det ellers helt rene glas af var nok også mere for syn, bare så det lignede at han lavede noget og ikke bare stod og snakkede - hvilket jo egentligt var det han gjorde. "Ah ja, det skal jo også passes," konkluderede han varmt. "Virkelig? Nå, well det er vel mit tab så," han blinkede en smule flirtende og skiftede glasset ud med et nyt. "Så hvordan går det ellers?" Han var ikke typen der holdt sig tilbage, han kunne jo lige så godt spørge ellers fik man jo ikke noget at vide kunne man sige. Endnu et smil gled over hans læber, "det var da så lidt," svarede han ærligt. Det var jo kun rart at få komplimenter fra tid til anden. "Det lyder da også hyggeligt!" Sagde han og lod smilet vokse sig bredere. "Jeg føler mig beæret med dit selskab så," sagde han muntert og stillede glasset fra sig for så at fange en flaske og begynde at blande noget op til ham. "Hvad med drinken Det Gyldne Lyn? Den er blevet ret populær disse dage," svarede han.
Han lo som Bodin gengældte komplimentet og han kiggede ned af den mørke tshirt med v-skæring der viste lidt af hans kraveben så den synliggjorde en lædersnor med et vedhæng. Selve vedhænget var dog skjult under blusen. Ellers havde han bare et par mørke jeans og så naturligvis det sorte forklæde der stank lidt af øl efter et mindre uheld tidligere på aftenen. "Nu smigre du vidst," jokede han og rettede atter blikket mod Bodin. "Jamen vi har det godt!" Sagde han og stillede glasset med den nu færdigblandede drink frem mod Bodin. "Vi er ved pakke, vi flytter den første." Han smilede stort. Han var virkelig forventningsfuld omkring at skulle flytte til Paris. Han havde ikke fået nogen lejlighed endnu, men det skulle nok gå alt sammen. "Men ja da! Du er meget velkommen, jeg er sikker på at han vil elske dig." Han smilede sødt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2016 20:49:25 GMT
Bodin rødmede og bed sig i læben, han kunne slet ikke lade være. For det var meget nyt at der var en fyr som flirtede med ham så åbenlyst, og han elskede det. Han kunne godt lide den opmærksomhed han fik fra netop Uriel, det var dejligt at blive bekræftet på denne måde. Han så lidt ned på fyrens hænder der arbejdede imens han snakkede "Jeg håbede faktisk også på at du var her i aften" nærmest. Hviskede han og så kort op imod hans ansigt men lod så atter sine øjne fange hans arbejde "Et gyldent lyn? Det har jeg aldrig prøvet, nu er det ikke sådan noget som gør at du er nød til at fange mig?" Drillede han kærligt og så op på ham, og sendte ham et charmerende tandsmil. Han rømmede sig lidt og gled atter hånden op igennem det røde hår og så ind i hans øjne ganske kort " Tjah, det går bedre. Jeg er flyttet" han tav lidt ogkløede sig lidt på sin ene arm " Det gik ikke med mig og Toby, han... Han ville vist ud og mærke verden" forklarede han og bed sig i læben, det gjorde ikke så ondt at snakke om mere for han forstod det faktisk godt, og det var jo en del af livet.
Han betragtede ham lidt imens han betragtede sig selv, og selv med det forklæde så han nu ret lækker ud, og Bodin kunne ikke lade være med lige at tænke på hvordan han mon så ud kun iført forklæde. Men han skubbede tanken væk og rystede på hovedet "Jeg smigre ikke, jeg siger min mening" hviskede han nærmest og så på drinken der var færdig. Han trak den hen til sig og så forbløffet op på ham "Flytte? Hvor flytter i hen? Vel ikke langt væk ?" Spurgte han lidt hurtigt, og det var tydeligt at han ikke ønskede at Uriel skulle forsvinde nu. Han rødmede idt og så lidt ned på drinken "Måske i weekenden?" Spurgte han, og så lidt håbefuldt op på ham. Han kunne lide ham, og han var sikker på at Uriel kunne lide ham, så hvorfor ikke ses? Hvorfor ikke smede imens jernet var varmt. Han løftede læsset og drak lidt af indholdet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 1:23:13 GMT
Uriel havde intet problem ved at flirte med en sød fyr som Bodin, han var så sikker på den han var at det ikke rørte ham hvad andre tænkte om ham. "Så det gjorde du?" Han kunne ikke skjule det lille triumferende smil på læben - ikke at han forsøgte. Kommentaren om det gyldne lyn fim ham til at grine muntert, "som om du ikke ville elske hvis det var," jokede han mildt og blinkede. Han vidste godt at Bodin havde kæreste på, eller det havde han jo haft sidst, men derfor skete der jo ikke noget ved lidt uskyldige flirterier. "Faktisk er det en drik en af mine kollegaer opfandt for noget tid tilbage," forklarede han ham muntert. "Men man skal helst ikke have for mange af dem så vælter man bare rundt, tro mig jeg taler af erfaring," han var desværre blevet drukket fuld i dem efter en fyraften for noget tid tilbage, han kunne ikke huske meget af den følgenden nat, men han var vågnet op under baren med knurhår og sort snude malet i hans ansigt med venlig hilsen fra kollegaerne, så han måtte have haft en ganske glimrende aften, især fordi han ikke havde været den der var værst tilredt.
Uriel skulle lige til at spørge indtil om han og kæresten havde fået noget større sammen, men nåede heldigvis at spare sig selv den akavede situation som han lod Bodin tale ud først, "nå for pokker, det er jeg da ked af at høre." Svarede han. Nok mere ked af det på Bodins vegne for en lille djævel indeni ham jublede nok lidt over det. "Hvor bor du så henne af nu?" Spurgte han nysgerrigt ind. "Jamen i så fald tager jeg ydmygt imod komplimenten," svarede han med et varmt smil og bukkede elegant som for at virke mere ridderagtigt uden helt at vide hvorfor han lige fandt det morsomt i øjeblikket. Spørgsmålet Bodin kom med fik ham til at sukke lidt sørgmodigt, "faktisk så besluttede jeg mig for at afprøve Paris som vi snakkede om sidst. Altså jeg har ikke fundet et sted endnu, men så må jeg jo nøjes med et skummelt motel med larmende naboer og en skummel bestyrer ved navne Earl til jeg finder noget," lo han. Han havde altid haft en ret livlig fantasi, men det var nu også det der gjorde livet farverigt i hans optik. "Men jo helt sikkert! Der har jeg også fri." Fortalte han glad, han ville da elske at få Bodin på besøg, "så kan jeg lave mad til os, er du glad for italiensk?" Spurgte han med et varmt glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 11:46:17 GMT
Bodin smilede sødt op til ham, og han elskede virkelig den måde de flirtede med hinanden på, det virkede så naturligt at han ikke kunne lade være. den røde farve bredte sig over hans kinder, og var så tydelig på hans blege hud at det ikke var til at skjule, hvor meget han så end forsøgte på det. han bed sig i læben og så op på ham "Det kan der jo være noget om, men jeg vidste ikke at du var søger" drillede han og gled en hånd igennem håret imens han betragtede ham "Nårh, det har du m¨ske prøvet? men det lyder som noget for mig. bare jeg kan finde hjem" drillede han og gled sin hånd ganske stille ned langs sit lår til hans knæ. på det samme feminine måde som han altid havde gjort det. Han betragtede Uriel og kunne godt mærke at han ønskede at tage sig bedst ud overfor ham.
Bodin trak lidt på sine skuldre og trykkede til brillen "Det var jeg også den første tid, men nu er jeg kommet op til overfladen og kan se at det nok var det bedste for os begge to" smilede han og trak lidt på smilebåndet "Jeg bor hjemme ved en af mine venner, det er ikke så længe siden at han blev skilt fra sin kone, og jeg havde hjulpet ham med at finde en lejlighed. sååh der bor jeg nu, til jeg finder mit eget" smilede han og drak lidt af drikken "Det smager meget lækkert, du kan godt rose din kollega" smilede han sagte og så ind i fyrens øjne et øjeblik for han slog blikket over på de andre gæster da det gik op for ham hvad Uriel sagde "HVAD?" sagde han lidt højere end han ville, og med sådan et chok at han var lige ved at kløjes i drinken. han hostede lidt i håndryggen og så på ham "Flytter du til Paris? hvornår gør du det?" spurgte han tydeligt trist ved tanken om at hans lækre bartender ville forsvinde ud af hans liv allerede, han s¨lidt ned i glasset "Jeg 'hh jeg kender måske en der har en lejlighed du kan leje billigt" hviskede han nærmest da han ikke var glad for tanken, men gerne ville hjælpe ham. han så op i hans øjne og nikkede så "Det lyder alt for lækkert med italiensk" svarede han og bed sig i læben, imens han betragtede ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2016 22:00:42 GMT
Uriel kunne ikke benægte at han var meget undeholdt ved at flirte rundt med Bodin, han virkede som en skide sød fyr og Uriel ville da ikke have noget imod af skulle putte sig lidt ind til ham en kold vinternat. "Det kunne jeg hurtigt blive," flirtede han tilbage og stillede glasset fra sig for at læne sig en smule frem mod Bodin. Han hvilede albuerne mod bardisken og smilede skævt til ham. Heldigvis havde han snart fri, så kunne det jo være at de kunne sidde og snakke lidt som de havde gjort sidst, hvilket også ledede ham til at tage flirteriet lidt længere som Bodin snakkede om at finde hjem, "ellers må jeg jo bare sørge for at passe på dig til i morgen," han blinkede til ham. Han ville da ikke have noget imod at hive Bodin med hjem. Der behøvede ikke at ske noget, men han ville sørme da heller ikke klage hvis der gjorde, Bodin så jo godt ud, han havde klasse og Uriel kunne ikke helt slippe tanken om at få lov til at sidde og kysse lidt på ham, hvilket han følte sig lidt snydt for sidste gang. Ikke at det var Bodins skyld, det var jo bare fedt at han havde været loyal overfor sin kæreste. Selv på trods af at kæretsen lød lidt som en vatnisse i Uriels øjne. Når man havde en kæreste skulle man sguda være stolt af ham, ikke gemme ham væk.
Han smilede lidt medfølende, skønt hans indre stadigvæk jublede i stilhed. "Men det er godt at se du er ovenpå igen," sagde han og smilede varmt. "Og ærlig talt, så fortjener du sgu bedre," han lod hovedet glide let på skrå som han vedholdt øjnkontakten til den rødhåret fyr. "En af dine venner?" I et kort sekund kunne han mærke modet synke lidt på ny. Han kunne da vel ikke have fundet en ny fyr allerede? Han sagde godt nok at fyren var skilt fra konen, men det betød jo ikke at han ikke kunne være til begge sider. "Eller finder sammen med en hvor du kan flytte ind?" Hans stemme var måske en lille smule forhåbningsfuld. Reaktionen på at han fortalte om Paris fik et undskyldnede blik frem hos ham, "Jah..allerede d. 1." Sagde han næsten undskyldende. "Gør du det? Lever den op til min ide om elendighed som vi snakkede om sidst?" Han blinkede til ham og smilede, Uriel havde aldrig været sart omkring hvor han boede, men han ville nu ikke græde over at bo i en god lejlighed. "Altså, vi kunne jo også bare finde på noget mad i aften hvis du er frisk? Jeg laver gerne mad til dig." Tilbød han. Behøvede de virkelig vente helt til weekenden? Uriel var måske lidt utålmodig, men han ville jo helst ikke have Bodin smuttede med en anden inden han nåede at få chancen for at se om det måske kunne føre til noget. Nu havde de godt nok kun set hinanden den ene gang før, men der var bare noget over ham som gjorde at Uriel ikke havde lyst til at lade chancen passerer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2016 22:46:19 GMT
Bodin smilede sødt til fyren og kunne ikke helt lade være med at rødme en lille smule, i det han lænede sig frem om hviskede " så ville jeg nok lade dig fange mig" det var underholdende at flirte på den måde. Han smilede lidt og drak noget mere af glasset og gled lidt frem i stolen " jeg er ikke i tvivl om at du ville passe på mig hvis jeg bliver for fuld, men jeg vil hellere være ædru hvis du skal passe på mig" hviskede han og blinkede flirtende til ham. Han rødmede lidt og drak lidt mere af glasset og kunne slet ikke fatte at han lige havde sagt det. Han gled stille en hånd igennem sit hår og vippede lidt med foden " jeg er også glad for at jeg er ovenpå igen, det har bare været hårdt" hviskede han nærmest og kunne mærke en klump i halsen da det stadig gjorde lidt ondt, men han var alligevel glad for at sidde her sammen med Uriel nu, og han havde faktisk lidt lyst til at skubbe sig frem og kysse hans indbydende læber. Det ville nok give pigen der havde flirtet med Uriel et chok. Han kunne ikke skjule et lille smil ved tanken.
"Jah en af mine venner, tænkte at jeg ville bo ved en hvor jeg ikke.. Øhhh kunne blive fristet.. Du ved når man er trist kan man gøre dumme ting" han rødmede lidt, for han vidste at hvis han havde opsøgt Uriel, så ville han havde grædt imod hans bryst og det ville nok havde udviklet sig til et eller flere kys. Og det var ikke det han havde brug for på det tidspunkt. Han drak lidt og bed sig i læben " jah, men jeg regner ikke med at få en kæreste sådan lige nu" han bed sig i læben, og håbede ikke at Uriel ville misforstå " den første?" Sagde han chokket og måbede lidt " hvorfor så hurtigt? Man skulle jo tro at du flygtede fra noget" rødmede han og så op i hans øjne, men rystede så på hovedet " nej, øh jeg tror faktisk at det er en stor lejlighed men han bruger den ikke fordi han nu arbejder rundt i verden" han bed sig i læben og så lidt ned i glasset " stor nok til to" nærmest hviskede han og rødmede lidt ved tanken, inden han så op i hans smukke øjne " selvfølgelig er jeg frisk, det lyder faktisk super hyggeligt. Men du er jo på arbejde" spurgte han og gled en hånd igennem sit røde hår og så ind i hans øjne med et kærligt glimt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 28, 2016 21:57:19 GMT
I Uriels øjne var Bodin helt utrolig charmerende. Han ville virklig nyde at tilbringe noget mere tid med ham især nu hvor han var blevet single! "Så det ville du? Bevis det." Flirtede han tilbage. Hvis Bodin gerne ville have at han skulle gå efter ham gjorde Uriel det skam gerne, bare han var sikker på at Bodin ikke ombestemte sig og løb tilbage til kæresten eller noget i den stil. "Men i så fald må du heller stoppe med at drikke," svarede han morende. Han var ikke helt sikker på hvor seriøst Bodin mente det eller om han bare var ude på lidt sjov og ballade, uanset hvad ville Uriel da ikke lade chancen passerer uden i det mindste at have givet det et forsøg. Han havde altid været ret god til at tage chancer. Sommetider bed det en i røven, men for det meste kom der noget godt ud af det. Han smilede overbærende, "nu har jeg ikke selv prøvet det rigtigt, men jeg kunne forestille mig det ikke er let," medgav han og sukkede let. Det var synd for Bodin, men han fortjente sgu bedre.
Han nikkede på ny, "ja det har man desværre tendens til." Sagde han og rømmede sig en smule, "så altså, du er sikker på han ikke er til fyre ham din roomie? Du er jo lidt svær at modstå." Han blinkede til fyren og smilede bredt. "Well jeg kunne forstille mig at efter en sådan tur har man brug for lige at finde sig selv igen?" Sagde han roligt, han kendte jo heller ikke Bodin nok til at sige om han var kæreste potentiale, slet ikke taget i betragtning af at Uriel jo ikke rigtigt havde haft nogen fast kæreste før. Men han ville uden tvivl gerne lærer ham bedre at kende! Han rystede beroligende på hovedet "nej slet ikke, jeg er bare meget spontan når det kommer til sådan noget," indrømmede han og skar en grimasse. "Jeg vil i hvert fald helst ikke sidde i en stor lejlighed alene." Sagde han ærligt, den slags var ikke rigtig ham, han kunne godt lide små steder hvis han skulle bo alene. "Medmindre du selvfølgelig rejser med mig?" Han vidste godt at det var et skud i tågen, både fordi de ikke kendte hinanden og så fordi Bodin jo lige havde snakket om ikke at være klar til den slags. Desuden havde Bodin jp også jobbet at tage hensyn til, men det ændrede ikke på at det kunne være super hyggeligt. "Fedt! Jamen jeg har fri om lidt," informerede han muntert, "hvad kunne du godt tænke dig at spise?" han så tilbage mod fyren foran sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 28, 2016 23:00:49 GMT
Bodin smilede kærligt til ham, og rejste sig op, så han automatisk kom tættere på Uriel, han rødmede lidt og løftede sin spinkle hånd og strøg ham kælent over kinden "Jeg kan jo ikke begynde at løbe rundt her i baren" hviskede han kærligt og så ind i hans smukke øjne og bed sig lidt i underlæben "Jeg tror da godt at jeg kan tåle denne ene drink. Jeg bliver højst lidt for glad" hviskede han kærligt og bed sig i læben inden han gled sin hånd ignnem sit røde hår med et glimt i øjet. Han kunne virkelig godt lide Uriel, han var så sød og ikke mindst lækker. Han satte sig ned igen, og drak lidt af glasset imens han betragtede ham.
"Jeg er særligt slem" rødmede han og så lidt flovt ned i gulvet "Men jeg ville gerne have trykket mig ind til dig, det var min første tanke" hviskede han nærmest og rødmede lidt genert "Jeg er helt sikker, på at han ikke er som os" Han gled hånden over sit lår og så ind i hans øjne " Jo det skal man, men nu er jeg på rette vej. Og klar til noget nyt" smilede han med et lille glimt i øjet og bed sig i læben imens han betragtede ham " Jeg øhh jeg syntes at det er ret langt væk, jeg havde håbet på at" han så lidt ned på fyrens brystkasse "Jeg havde håbet på at vi kunne lære hinanden bedre at kende" han så atter op i hans øjne "Jeg kan lave en aftale så du kan komme ned og se lejligheden?" Spurgte han og rødmede lidt med et glimt i øjet, men blev pludselig meget genert "Tage med dig?" Han rødmede kraftigt og så lidt ned "Øhh jeg øhh jeg må indrømme at det er fristende" hviskede han og havde en ufattelig lyst til at sige ja, og så bare se hvad der skete. Det kunne faktisk være lidt fedt hvis de gjorde det "Må jeg tænke lidt over det" rødmede han og bed sig i læben, han rejste sig og lænede sig helt frem til hans øre " Jeg kunne spise dig bid for bid" hviskede han kælent, og drillende inden han rykkede sig væk og drak det sidste af sin drink. Han fandt sin pung frem og betalte Uriel "Jeg går lige ud og netter mig, og så kan vi jo følges hjem til dig" smilede han, og strøg ham over hånden inden han vendte rundt og gik på toilettet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2016 19:58:36 GMT
Uriel smilede udfordrende til ham, "og hvorfor så ikke det?" Spurgte han drilsk. Han kunne ikke helt tage sig sammen til at lave mere arbejde disse sidste minutter. Det kunne da godt være at det var mega uprofessionelt af ham af være på denne måde i arbejdstiden, men hey, han skulle jo ikke være her så længe anyway så de fyrede ham jo nok ikke. Han rettede igen blikket mod uret, 7 minutter til fyreaften, konstaterede han mentalt for sig selv. Denne aften skulle nok ende ud i at blive langt hyggeligere end først antaget var han ret sikker på. Et varmt smil legede på hans læber "ikke som os? Det lyder lidt hårdt," han vidste godt at Bodin ikke mente noget med det, men han var bare ikke så god til lige netop de ord da han før havde hørt at han "ikke var som alle andre" fordi han var homoseksuel. Det var jo latterligt!
Tilbuddet om at arrangerer et møde med ham der havde lejligheden og derefter Bodins spørgsmål om at vente fik Uriel til at sende ham et beroligende smil. "Lad os vente med at se på lejligheden til du har besluttet dig." Sagde han og smilede "jeg har nemlig alligevel ikke råd til at sidde i den alene," han bandt forklædet op så de mørke jeans og den hvide tshirt med v skæringen kom i øjesyn. "Men altså, du skal ikke stresse, om ikke andet kan jeg jo altid finde noget midlertidigt og så kan vi bare tage det op hvis du har lyst, der er jo ret pludselig og vi kender ikke hinanden. Endnu." Han blinkede til ham. Med et vink mod de andre bartendere kom han ud på den anden side af disken og smilede. "Heldigtvis har vi jo en hel måned til at lærer om hinanden gode og dårlige sider og efter det er vi jo så heldige at susenetværket eksisterer." Han smilede igen og nikkede så da Bodin sagde han lige skulle på toilettet. Uriel satte sig på den ene af barstolene og ventede tålmodigt på at han skulle komme tilbage igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2016 21:32:22 GMT
Bodin grinede lidt og så kærligt ind i hans flotte øjne og bed sig lidt i læben "Fordi at det ville se fjollet ud" grinede han og rødmede lidt men kunne ikke andet end at syntes at Uriel var en ufattelig sød og dejlig fyr. Han bed sig atter i læben og så på ham inden han rystede lidt på hovedet "Nje nej, ikke så den måde" han rødmede og så lidt flovt ned " Mener bare at, jah han er hetro" han rødmede lidt og så ind i fyrens øjne "Faktisk så er han heller ikke rigtigt min type" indrømmede han og gled en hånd op igennem det røde hår " Så du skal slet ikke frygte noget" hviskede han stille.
Han kunne ikke holde sin rødmen tilbage og bed sig i læben "Det, øhh det lyder som en god ide" hviskede han nærmest og nikkede lidt til at han godt kunne forstå at fyren ikke havde råd til at bo så stort alene. "Vil det sige at jeg kommer til at se meget mere til dig her den næste tid?" spurgte han og rødmede atter, han rødmede faktisk ret meget i selskab af Uriel, men det var vel meget normalt at han gjorde det. Han betragtede ham lidt da han kom op på den anden side af baren, og havde en underlig lyst til at lægge sine arme om ham, og mærke ham tæt på. Men han gjorde det ikke, men gik bare på Toilettet som han havde sagt. Han tog lidt parfume på derude og rettede på sit hår inden han vendte tilbage til fyren der ventede " Så er jeg klar, og faktisk også ret sulten nu" han bed sig i læben, og så ind i Uriels øjne i det han lagde sin hånd på hans knæ " Skal vi gå?" han ventede ikke på svar før han satte kurs imod døren, da han gerne ville udenfor og have lidt luft. Men han anede jo ikke hvilken vej de skulle " Du fører an" smilede han og så på fyren med et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2016 9:10:49 GMT
Uriel smilede bredt og rystede lidt på hovedet. "Nu er du da kedelig." Kommenterede han og slog let ud med hånden. Det mente han naturligvis ikke for han kunne godt forstå hvis Bodin ikke havde lyst til at styrte rundt i hele krostuen - for ja, det ville nok se skørt ud. Bodins hurtig undskyldende attitude fik Uriel til at smile lidt til ham. Han var nu ret sød når han blev nervøs og rødmede. "Så må du lige opfriske for mig igen, hvordan var din type så helt nøjagtig?" Spurgte han drillende ind. Han havde vidst spurgt om det sidste gang de havde set hinanden, men det var jo noget tid siden efterhånden.
Han trak let på skuldrene og smilede charmerende, "det ved jeg ikke, kunne du tænke dig at se mere til mig det næste stykke tid?" Vendte han spørgsmålet rundt. Uriel ventede tålmodigt til Bodin atter vendte tilbage fra toilettet. Han smilede varmt og rejste sig op. "Ja lad os komme videre." Kommenterede han og fulgte efter Bodin ud i den friske luft. "Denne vej," annoncerede han og begyndte at gå i retning af den lille lejlighed. "Du må altså bare finde dig i rodet, jeg er trods alt ungkarl og jeg havde ikke forventet gæster." Advarde han som de nåede til opgangen. Uriel strøg op af trapperne til første sal og låste døren op.
De kom ind i en lille gang, der ikke var stort nok til at de begge kunne stå der på en gang når døren skulle lukkes. Det gjorde det heller ikke lettere at de omgående blev overfaldet af en lille, meget glad, halvskaldt hund der gøede begejstret. Gangen månede ud i den lille stue der kun var stor nok til en sovesofa - der på nuværende tidspunkt var slået ud som en seng hvor sengetøjet lå hulter til bulter. Der stod et lille sofabord op af væggen, normalt stod det foran sofaen. Køkkenet bestod af et lille komfur med to kogeplader, et køleskab og 5 skabe, tre oppe og 2 nede. Uriel skyndte sig ind i stuen for at åbne et vindue og vendte så tilbage for at lukke hoveddøren. "Tadaah!" Udbrød han og slog lidt ud med armene som havde han lige vist Bodin noget helt utroligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2016 11:49:48 GMT
Bodin lo lidt hjerteligt og så ind i hans kønne øjne, og rødmede lidt. Havde de været alene, havde han måske hjort det, bare fordi det kunne være lidt sjovt, og fordi at han gerne ville fanges af fyren. hvilket fik ham til at rødme en lille smule. Han rystede på hovedet og bed sig i læben "Narh, det er der vist ingen grund til" rødmede han og bed sig i læben atter engang. Han nikkede lidt og betragtede ham "Jah, jeg vil meget gerne se meget mere til dig" hviskede han nærmest og så ind i hans øjne igen.
Han fulgte hurtigt med ham, og overvejede kort om han kunne tillade sig at tage hans hånd, det kunne måske viste Uriel at han faktisk gerne ville dette og at han ikke bare var sød overfor ham. Han gjorde det dog ikke af ren og skær manglende mod til det. Han betragtede Uriel flere gange på den korte tur og sagde ikke rigtigt noget. Han gik med op i lejligheden, og kunne ikke skjule sin glæde over at møde hunden, for han satte sig på hug og kløede den bag øret imens han spurgte hvem der var en lille sød hund. Han kom dog på benene igen og gik roligt med ham ind i den lille lejlighed, og kunne ikke skjule et lille fnis da Uriel sagde Tadaah "En lille charmerende lejlighed" grinede han hjerteligt og mente intet ondt med det. Han trådte helt ind og så sig omkring " Meget.. øhh drenget" han så rundt og mærkede den sødlige duft af søvn og fyr der fyldte rummet sammen med den friske luft ude fra. Han satte sig på kanten af sengen og snakkede med hunden igen inden han så op på Uriel "Kan jeg hjælpe med noget?" Spurgte han og bed sig lidt i læben. Han kunne da godt rydde op hvis det skulle være.
|
|
|