Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 12:15:30 GMT
Eric vidste godt selv at han havde trådt lidt spinaten her og havde måske sagt nogle ting som gik langt over grænsen, det var ikke fair bestemt også fordi at Cristal jo ikke forstod hvorfor de ting hun sagde havde ramt ham så hårdt som de nu havde. Han sukkede og ploppede endnu engang op foran Cristal efter at hun havde vrisset sig fri. Denne gang tog han fat i hende igen, men denne gang valgte han også at gengælde det kys som hun gav ham på pladsen efter deres tur i rutsjebanen.
Det sitrede i kroppen på ham og det gav ham en varm følelse i kroppen.
”Undskyld Cristal.” sagde han igen og slap hende så hun kunne få lov til at samle sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 12:31:03 GMT
Ligesom hun endelig troede, at hun var sluppet af med Eric, dukkede han igen op foran hende og lagde armene omkring hende. Hun kiggede opgivende og tomt op på ham og skulle lige til at sige noget, men nåede det ikke før Eric forenede deres læber. Det var som at på en mavepuster før hun nærmest stivnede og blev til sten. "Slip..." lød det igen, denne gang uden så meget pondus som før, men dog stadig aflukket og kold. Hun kæmpede dog ikke imod, stod helt stivnet, så en der var ved at slå rødder.
Hun var enormt forvirret lige nu. Hvorfor havde han kysset hende? Det var jo ellers det der var gået galt til at starte med, var det ikke? Så bed hun let i sin kind og endelig fik hun trukket sig lidt tilbage.. Skulle hun vælge en ny vej at stikke af? Han ville vel sikkert stoppe hende ingen. "hvad vil du?" spurgte hun med flad stemme uden nogen former for energi og uden at se ordentlig på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 12:36:15 GMT
Eric kastede med armene og sukkede. Det var vel ret åbenlyst hvad han prøvede på? ”Tjo. Altså jeg startede jo med at sige undskyld. Jeg sagde nogle grimme ting til dig, det er jeg ked af. Det er det jeg vil. Give dig en undskyldning.” han vidste ikke hvad hun ellers hentydede til, men en ting var sikkert, deres forhold til hinanden gjorde selv Eric forvirret, for hvad skulle der i virkeligheden ske mellem dem?
”Det er en længere historie” sagde han og hentydede til hvorfor han bare forsvandt sidst efter det kys de havde delt med hinanden, noget han nok ikke vidste om han var klar til at snakke om. Eric var meget hemmelighedsfuld omkring sig selv, og fortalte ikke særlig meget, så det måtte også være svært at forstå for Cristal hvad det var der foregik
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 12:45:15 GMT
Cristal så på den smøg hun havde trukket op ad pakken og nu stod med i hånden, for derefter at kigge på Eric igen og så sukke, mens hun uden ord gemte smøgen væk igen og sukkede lidt for sig selv. "Du er simpelthen pisse irriterende." lød det så lavt, uden at hun rigtig uddybede hvorfor, men måske han selv forstod det? Egentlig var hun også ligeglad, det var ikke hendes problem.
Da pakken med smøger igen var gemt væk kiggede Cristal op på Eric. De havde lige kysset hinanden, men hun ville ikke kommentere på det, hun havde ikke brug for at der blev sagt noget, som hun ikke havde lyst til at høre. Det var hendes øjeblik, og hun havde brug for at gemme det sammen med de følelser hun mente hørte sig til. Sit eget lille private minde, som inden skulle kunne ramme hende med. "Lad os finde noget koldt til dit øje." sagde hun så bare og begyndte at gå, som om den vigtige del af samtalen ikke længere havde relevans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 18:52:58 GMT
Eric kunne ikke lade være med at smile lidt til hende da hun konkluderede at han var irriterende. Det vidste han udmærket godt selv at han kunne være. Han grinte en smule og fulgte efter Cristal for at få noget til øjet. Hun var jo ikke så forfærdelig alligevel. Han ville bestemt også lade Cristal styre an nu. Han ville gerne se hende i aktion. Så han gik bare ved siden af hende, uden at sige noget, mens han stirrede på hende med et stort smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 19:07:49 GMT
De tygge facader var solidt plantet omkring Cristal, og hun var meget opmærksom på ikke at lukke Eric ind. Den måde han havde råbt af hende havde sat sig dybt og hun var ikke klar til bare at tilgive ham. Faktisk var hun ikke rigtig sikker på hvordan man tilgav, så for hendes egen sikkerheds skyld valgte hun at lukke af, så han ikke kunne komme ind hvor det igen ville gøre ondt.
Hun styrrede dem sikkert imod iscafen, hvor hun gik ind og bestilte en pose med 7 isterninger, samt noget koldt at drikke. Nogle mønter blev langet over disken og de kunne gå derfra med is og drikkelse. Derefter stilede hun over imod et bord, hvorpå hun i første omgang stillede tingene, før så at binde sin skjorte af livet og lægge den op på bordet. poser med isterninger blev placeret på skjorten, som efterfølgende blev samlet til en bylt, som hun nu rakte til Eric. "Her. Hold den imod dit øje. Det tager en de af hævelsen." Derefter rakte hun den ene flaske med koldt vandt til ham, udenrigtig at vise den store ansigts memik. "sørg for at få noget at drikke, du ligner en forpisket arbejdshest."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 19:32:22 GMT
Eric satte sig i skyggen med den kolde pose som han havde fået af Cristal, og straks hvilede han den mod øjet. Græsset han sad på var køligt, men stadig behageligt, og det lå skjult under et træ. Han nikkede til hende og smilede ”Tak for hjælpen!” sagde han og lænede sig op af træet og lukkede øjnene. Det var rart at bare sidde i skyggen og dampe helt af, for han måtte indrømme at solen var ret så skarp lige præcis på denne dag. Han var stadig rasende på Cristal og havde faktisk ikke særlig meget at snakke med hende om lige nu. Hun havde fået ham fyret, fyret fra det job som skulle betale bøgerne for næste år. Det job som skulle betale for huslejen. Han skar en grimasse kort før han mumlede lidt og slappede helt af igen. Eric gik selv over grænsen, og det havde han undskyldt for. Men det som Cristal havde gjort var meget mere personligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 19:43:01 GMT
Cristal fulgte med Eric i stilhed og sørgede for igen at trække ned i ærmet på sin t-shirt bare lige for at sikre sig der ikke var noget at se. Hun holdt øje med Eric, men uden at sige så meget og da han så takkede hende, anede hun ikke hvad hun skulle sige. Tak? hvad sagde man når nogen sagde tak? Hun spekulerede over det lidt. Hvad ville Eric sige? Hun vidste det ikke. "Der er ingen grund til at lade det vokse sig større end nødvendigt." Konkluderede hun så man kunne godt mærke det ikke helt var godt nok.
Som de nu sad der afslappet under træet søgte hendes fingre automatisk igen imod pakken med smøger, hvorfra hun tog en og fik den placeret korrekt mellem to fingre, dog stadig uden at tænde den. Hun kunne ikke få sig selv til det, selvom hun virkelig havde et behov der voksede i hende. Hun sukkede og så frem for sig. "De søger en medarbejder i boghandlen, til at stille bøger på plads, hvis... Jeg... Jeg er ked af, at jeg fik dig fyret." Det var nok det nærmeste hun kom en undskyldning, og selvom hun ikke kiggede på ham, kunne man tydeligt mærke at hun mente hvad hun sagde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 19:55:37 GMT
Eric var blot nået til at punkt hvor han ikke rigtig gad snakke det, alt det her kunne have været undgået, hvis Cristal blot havde lyttet efter. Så prøvede at holde frustrationen inde i sig selv. Han vidste bare at han fremover ville se på Cristal og være irriteret over at hun spændte ben for ham, og hans fremtid. Manden som var hans chef, havde mange forbindelser og var en ‘big guy’ indenfor det fag som Eric regnede med at skulle arbejde for når han var på Hogwarts. Det var komplet ødelagt nu. Eric ville altid være fyren der blev fyret. Han rystede kort på hovedet for at få nogle af de tanker væk, og der ramte det ham. Det ramte ham at han måtte skuffe sin mor, han havde lovet at komme hjem med aftensmad. Og det kunne han ikke nu. Han rynkede på næsen og trak sin telefon op af lommen. Han bippede løs på den og pakkede den hurtigt væk igen. Det var helt underligt at bruge en telefon til at kommunikere med, men det var den verden han levede i. Og det var den verden han skulle tænke på. Ikke en magisk verden, med en magisk pige, med potentiel magisk lykkebringende kærlighed.
”Det er ligemeget Cristal.” sagde han koldt og stirrede lige ud i luften mens han trippede med foden. Det var tydeligt på ham at han var rasende. Der var ikke længe før skolestart, og nu begyndte de kommende regninger at hobe sig op i skødet på ham. Der måtte være en løsning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 20:02:59 GMT
Man skulle være både blind og dum, hvis man blev overbevist om, at det der var sket ikke havde betydning for Eric. hans fod gik som en trommestik og luften omkring ulmede af truslen om at der var en storm på vej, hun kendte det kun alt for godt fra sin far. Men... Eric var ikke som Jones! Det vidste hun godt, alligevel rykkede hun dog lidt væk fra ham, for lige at øge afstanden fra ham. Men så var der alligevel en tanke der pressede sig på i hendes hoved. "Hvorfor kyssede du mig egentlig? Jeg troede du var vred?" Hun så ikke direkte på ham, men skævede dog hen mod ham ud af øjenkrogen. Hun ville gerne se om smilet fra før kom igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 20:05:24 GMT
Der var dog intet smil at spore på Erics ansigt lige nu. Han prøvede dog at skjule sin vrede så godt som han kunne, men udfra fra Cristals reaktion så gik det ikke som han selv havde håbet. Men han var i bund og grund også ligeglad, for han var sur, og der var ingen grund til at skjule det. ”Du kan give dig selv den samme forklaring som du gav mig. Jeg levede livet” sagde han og kiggede på Cristal med et vredt blik. Han rystede på hovedet af hende og rykkede sig om på den anden side af træet, så han ikke behøvede at kigge på hende i det mindste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 20:22:46 GMT
Det var en mærkelig situation hun var endt i sammen med Eric. Hun havde aldrig rigtig prøvet noget lignende før og vidste ikke helt hvad der foregik imellem dem. Hans svar fik hende til at himle med øjnene, men måske faktisk svaret var mere ligetil end man skulle tro? Hun tænkte lidt over det og rykkede sig ydeligere om træet, men samtidig valgte Eric også at rykke sig væk fra Cristal. Hvilket egentlig var skørt, for så tyg var træet altså heller ikke. Blev de ved med at rykke, ville de bare ende med igen at sidde ved siden af hinanden, bare et andet sted på stammen. Hele denne tanke fik Cristal til at grine, og hun skyndte sig at slå en hånd op for munden, for at det ikke skulle blive for meget. Så rømmede hun sig og fik igen styr over latteren. "Jeg troede ikke du kunne lide det." konkluderede hun så for sig selv, nok mere i en tanke end en egentlig samtale. Hun kiggede ned på smøgen, som hun fortsat fingererede ved og overvejede virkelig at ryge den! "Ligesom jeg er ret sikker på du ikke kan lide mig lige nu. Måske jeg faktisk bare burde gå. Men.. du har min skjorte, så jeg bliver siddende lidt endnu." Hun blev faktisk rimelig glad, da det gik op for hende at hun havde en "God" Grund til at blive tæt på Eric, også selvom han ikke var så snakkesagelig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 7, 2020 22:12:17 GMT
Det var åbenbart noget som Cristal var mester til… at få en situation til virke mere akavet end den burde være, nu havde de ikke kun udvekslet et kys, men hele to. Han rystede hovedet og tog hurtigt hendes skjorte og kastede den over til hende. Så havde hun ingen grund til at blive længere, og så kunne hun i bund og grund bare daffe af. Han var stadig rasende på hende men gad ikke give hende tilfredsheden ved at lade det gå ud over hende, for hun fortjente det heller ikke.
Han kom til at tænke på sin mor som nok vil blive rigtig skuffet, når hun fandt ud af at han ville blive smidt ud af Hogwarts for ikke at møde forberedt op til året der skulle til at starte. Han kiggede kort tilbage på Cristal med et såret blik. Hvordan vil hun mon tackle det?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 7, 2020 22:27:07 GMT
Okay, der røg så den grund for at blive hos ham. Cristal greb skjorten og knugede den ind til sig. Hun ville så gerne blive hos Eric, men hun følte sig bare virkelig ikke velkommen. Det var underligt. Hvorfor var han gået efter hende, hvis ikke han var interesseret i at snakke med hende, og hvorfor... hvorfor havde han kysset hende?
Det endte med, at hun rejste sig op, stadig med skjorten i hænderne, så ned på Eric og gjorde sig klar til at gå. Hun havde allerede vendt ham ryggen og taget to skridt, men stoppede så op tøvende og drejede om på hælene. "Det var aldrig min hensigt at få dig fyrret. Sluttede hun så af. Hvad mere kunne hun sige? hun var ikke vant til det her! men.... der var selvfølgelig en ting hun mere kunne prøve, noget hun endnu ikke havde prøvet og generelt ikke var så stærk i. Hun vendte sig igen med front imod Eric. "... Und...-skyld. Eric. det.. det var ikke meningen." fik hun så fremstammet og sukkede så ned i jorden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 24, 2020 10:54:38 GMT
Eric stirrede blankt ud i luften, det var tydeligt at hans tanker var et helt andet sted end der hvor han fysisk var til stede. Dog hørte han Cristal klart og tydeligt, som en stemme i mørket. Han sukkede endnu engang og kiggede over på Cristal og fik sendt et lille smil afsted, selvom det var svært. ”Det er okay. Du prøvede bare at beskytte mig. Det kan jeg ikke være sur over” sagde han meget overbevisende. Cristal havde ingen dårlige intentioner med det du havde gjort og det var derfor Eric ikke gad at forblive sur på hende.
”Undskyld hvis jeg virkede sur. Det var bare…” han bed sig let i læben og kiggede ned i jorden, før han søgte mod hendes blik igen. ”Det var rigtig vigtigt for mig at have det job” han rystede på hovedet. Han var ærlig, men han undlod også at fortælle at han nok ikke ville starte på Hogwarts igen, med hende.
|
|
|