Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Aug 4, 2020 19:32:50 GMT
Til: @sienna Sted: Night in Heaven. Tid: Omkring klokken 23:30, august 2057.
CJ's far som ejede stripklubben, var taget til Irland i et forsøg på, at åbne en hel kæde af stripklubber, alle som Night in Heaven. Det betød også, at CJ var efterladt med ansvaret for både hans lillebror, @dylan1, og stripklubben her i England. Han elskede livet i klubben, han var nærmest opvokset der, så det var hans hjem og de ansatte var mere familie for ham, end hans rigtige familie - foruden hans bror og far, selvfølgelig. Han stod i baren og betjente et par fulde unge kvinder, som tydeligvis var på poldenarben. Stemningen var som altid fantastisk. Dørmændene tjekkede alles ID. Gæsterne grinte og hyggede sig, mens stripperne gjorde et smukt stykke arbejde, som altid. "Gir du ikke et show? Det er min venindes sidste dag i frihed, før hun gifter sig," lød det fra en af de fulde kvinder, hvilket fik CJ til at grine let, "Hvis I lover mig, at have en fantastisk aften, så lover jeg at jeg gi'r et show senere," svarede han selvsikkert og blinkede til dem. Kvinderne grinte og forsvandt efter lidt ned mod deres bord igen, hvilket fik CJ til at smile lidt for sig selv, som han gav sig til, at tørre bardisken af med en fugtig klud.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2020 11:05:30 GMT
Blikket fulgte tøserne, som de valsede ned til deres bord igen. Et skeptisk hævet bryn og et underholdt smil på læberne, sagde lidt om hvad hun så synes om dét optrin. Sienna morede sig lidt over det, som hun rettede opmærksomheden tilbage på det velkendte ansigt bag bardisken, som tydeligvis også havde været årsagen til de blikke der nu fulgte nede fra poldenarben-bordet. "Får jeg også et?" spurgte hun spøgefuldt, som et smil bredte sig over hendes læber. Hvordan hun var havnet på Night in Heaven, anede hun ikke - men det kom ikke bag på hende, faktisk, så var der ret lidt der kom bag på hende efterhånden. Sienna levede alt for meget i nuet, og blæste vinden hende ind på en stripklub i jeans og tanktop - so be it. Var der en stemning, kunne man regne med at Sienna var i nærheden. Pudsigt nok, fik hun øje på CJ i Klubbens bar. Ham havde hun ikke set siden deres tid på Hogwarts, eftersom de på en eller anden måde formåede at miste kontakten. "Længe siden." Tilføjede hun og trådte ham lidt nærmere på den modsatte side af baren. "Er det her, hvad du har haft så travlt med?" Sienna løftede ansigtet op og lod blikket glide over rummet, for at tage atmosfæren, synet og stemningen ordenligt ind.
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Aug 22, 2020 16:37:31 GMT
CJ grinte lidt for sig selv, som de unge kvinder forsvandt ned til deres bord igen. Han rettede dog hurtigt blikket op i, som han hørte en velkendt stemme. "Sienna? Waow.." grinte han med et stort smil på læberne, før han slog let ud med hænderne, "Jamen hvis du bliver hængende længe nok, så skal der også nok være et show til dig," svarede han morende og blinkede til hende. Han havde haft et crush på hende, da de havde gået på skolen, men han havde aldrig indrømmet det overfor hende, eller nogen andre. Han vidste godt, at han ikke var typen, nogen forelskede sig i. Han var flyvsk, han var stripper, han var en drengerøv på rigtigt mange punkter. Han nikkede lidt og lod også blikket glide rundt. Han var stolt over sit arbejde og hans fars klub, som han var blevet medejer af. "Ja. Her er fantastisk, ik?" spurgte han og vendte blikket tilbage på hende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 17, 2020 17:19:36 GMT
Sienna havde vendt ryggen til ham, som hun lod blikket glide over omgivelserne. Hans ord der lovede hende et show, fik hende til at vende blikket tilbage mod ham over skulderene med et skælmsk smil. "Uuh.." Musede hun med et flirtende glimt i øjet, "Det vil jeg glæde mig til." - "Alderen har gjort gode ting for dig, Caspian." Indrømmede hun og lod kort blikket falde inden det landede mod hans ansigt igen, hvorefter hun drejede opmærksomheden mod klubbens interiør. Siennas flirten kunne man nok ikke helt regne med. Hun var typen der kunne flirte oprigtigt uden at være det. Det havde lagt en sti af knuste hjerter bag hende, for sandheden sagt - skønt hun ikke ønskede at sige det højt, så havde Sienna nok aldrig i sit liv prøvet forelskelse. Men hun var en elskværdig, charmerende og i særdeleshed underholdende person, indtil vinden blæste hende i en anden retning. Hun var svær at holde på. "Her er da vildt fedt!" Bekendtgjorde hun entusiastisk og vendte sig mod ham med et bredt smil. Roligt trådte hun hen til bardisken igen og lagde albuen på bordet, som hun støttede hagen i sin hånd. "Så du er både stripper og bartender her?" Spurgte hun, som de grønne øjne betragtede ham interesseret.
|
|