Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 9:20:01 GMT
“Men min søde skat, vi var flere der så det.” Sagde han og aede hende og slap hende, hvorefter han gik hen mod døren og låste den. Han tog en syv indånding, som hun sagde at hun ikke havde lagt mærke til det. “Så skal vi få lært dig at lække mærke til når folk gør sådan noget” sagde han og vendte sig mod hende. “Det er jo heller ikke rart for dig, at du ender i denne ubehagelige situation, og får mig til at være ubehagelig” sagde han roligt, inden han med hurtig fart svang hånden mod hendes kind i en flad hånd. “Se nu hvad du fik mig til.” Sagde han bedrøvet og så på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 9:27:30 GMT
Hun blev endelig sluppet og hun nåede kun lige kort at føre en hånd udmattet hen over ansigtet og gennem sit hår, før Theodor var vendt tilbage. Døren var låst, de var alene og begge berusede... og han snakkede om at ville lære hende at lægge mærke til når folk de rørte ved hende. Hun anede ikke hvad han mente med det... hun var så sikker på at intet var sket. Anna var auror og typisk god til at huske detaljer - så hvordan kunne dette være gået hende forbi?
Og så mærkede hun hans hånd og hun gispede. Anna havde været så uopmærksom at hun næsten havde mistet balancen, og hun endte også med at tage et par skridt til den ene side, på grund af slaget. Hun tog sig forskrækket til kinden, uforstående. Hendes blik gled over på ham, nu en blanding af såret og rasende. ”Dit monster...” hviskede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 9:32:29 GMT
Theodor så på hende, og hans kølige blik søgte mod hende. Han rystede på hovedet. “Nej” sagde han afvisende, hvorefter han gik et skridt mod hende. “Du dansede med en og lod ham tage på dig” lød det roligt. “Du reagerede ikke, og sagde selv du ikke lagde mærke til det.” Lød det køligt, som han gik et skridt tættere på hende, og lod hans hænder kærtegne hendes skuldre. “Jeg beklager du fik mig til at gøre det, men du må altså passe på dig selv” sagde han varmt, som han så på hende med nogle mere rolige øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 9:46:15 GMT
Hun fnøs af hans udtalelse, ”Så du mener en lussing ville lære mig at mærke bedre efter?” spurgte hun ham retorisk, før hun skubbede til hans brystkasse for at få lavet noget afstand mellem dem.
Anna vendte sig fra ham og gik over for at hælde et glas whiskey op til hende selv. Hun havde brug for det lige nu. Hun var rasende og samtidigt bange for hvad hun var en del af lige nu. ”Jeg finder mig et andet værelse i aften... lød truslen fra hende, før hun tog sig en tår whiskey. Hun havde ryggen til ham og hun prøvede på at skubbe følelserne væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 9:52:17 GMT
Theodor så på hende, som hun skubbede ham væk. Han så vredt på hende og Så hvordan hun gik væk. “Du går ingen steder, du har intet uden mig. Du har heller ikke nogen penge” sagde han roligt, hvorefter han gik hen bag hende. Han lagde hænderne på hendes skuldre - hvorefter han trak hende hårdt ind til sig. “Jeg er din og du har såret mig inderligt” sagde han. Han førte mig hænderne ned langs hendes side. “Det er for din skyld” sagde han og førte hænderne på hendes krop. “Du er skøn” hviskede han “selvom det gør ondt det du gjorde” sagde theodor
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 10:11:56 GMT
Anna var både beruset og vred - og hun var så tæt på at sige at hun bare sov ude på gaden... for han havde ret. Hun havde ikke nogen penge endnu - hun havde brugt hele opsparingen på at flytte hertil, ikke fordi den nogensinde havde været besynderligt stor. Derudover havde hun ikke engang fået sin første løn endnu - og selv med den løn ville der gå noget tid før hun kunne få råd til sit eget... og i sandheden ønskede hun ikke sit eget, hun ville bare gerne glemme hvad der var sket mellem dem. Hun elskede Theodor.
Et lille gisp undslap hendes læber, da hun mærkede ham trække hende hårdt til sig bagfra. Hun lukkede øjnene og sukkede, ”Jeg... jeg ved ikke om der skete noget. Måske var jeg for beruset til at huske det..” forhandlede hun i et håb om at de kunne komme videre væk fra det her. Da han sagde det hun havde sagt havde gjort ondt hviskede hun automatisk ”Undskyld..” hun var ved at falde en smule ned, selvom hendes kind stadigvæk summede som en påmindelse om hvad der var sket for blot et par minutter siden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2020 10:34:18 GMT
Han kærtegnede hende, hun fangede den. Hun vidste at det var hendes skyld. “Jeg tilgiver dig” sagde han og kyssede hende på panden, som han omfavnede hende i en kærlig omfavnelse. “Jeg beklager os, men er kun for din skyld jeg gjorde det” sagde han varmt og aede hende. “Du må forstå jeg gør det kun fordi jeg elsker dig” sagde han med en kærlig tone. Det passede slet ikke, men hun blev sikkert mere naiv ved at han sagde det. Han gav hende et let kys på munden. “Forstår du min skat?” Spurgte han varmt og aede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2020 10:19:13 GMT
Anna havde ikke selv bemærket det før nu, men hendes øjne var våde og tårerne havde trillet en smule ned ad hendes kinder. Hun havde været bange for at dette var enden på dem. Det føltes som en ond drøm og intet andet - og hun overbeviste sig selv om at den her nat bare skulle glemmes, så snart hun vågnede i morgen.. Bare som et mareridt.
“Jeg elsker også dig... Undskyld… Jeg vidste ikke Nicholas var sådan.” hun tog sig kort for øjnene, fordi hun følte sig skamfuld. Ville Nicholas mon blive fyret nu? Men i det tilfælde var han jo også den der havde begået fejlen - han skulle ikke have rørt ved hende… Hun ville bare ønske hun kunne huske det. “Jeg forstår…” hun lagde sin kind imod hans varme brystkasse i håb om at finde noget trøst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2020 22:58:00 GMT
"Jeg gider ikke diskuter det mere. Jeg går i seng, så må du tænke lidt over det du har gjort her til aften." sagde han med et smil. Han tog en dyb indåndning og begyndte at tage sit tøj af, hvorefter han gik hen til sengen og lagde sig. Han gabte let, og mærkede hvordan trætheden kom ind over ham. Han strakte sig og så over på Anna, hvorefter han viftede hende over imod sig. "kom over og læg dig. Jeg gider ikke være mere uvenner." sagde han, som dog stadigvæk lød utilfreds og fornærmet. Der gik ikke lang tid før Theodor faldt hen.
//AFSLUTTET
|
|
|