Post by Edward Baltimore on Jul 15, 2020 20:25:24 GMT
Indsættelsestale
I dag takker jeg ja, ja til jobbet som Minister, for måske vores tids vigtigste afdeling, Magisk Lovgivning. Den store vigtighed skyldes, at vi desværre den dag i dag, stadig ser spor, spor fra en fortid, vi alle ønsker at glemme, et mørkt kapitel i vores fælles kollektive minder. Der har været tider, tider hvor mørket har overskygget lyset, tidspunkter hvor alt føltes fortabt, men den tid er ovre.
Vi har min slægt altid haft et familie motto, “Med orden og fornuft, tvinger vi ondskaben på flugt”, dette motto, er de nye retningslinjer for afdelingen for Magisk Lovgivning. Hvad dette konkret betyder, vil blive fremlagt i Efteråret 2057.
Vi har min slægt altid haft et familie motto, “Med orden og fornuft, tvinger vi ondskaben på flugt”, dette motto, er de nye retningslinjer for afdelingen for Magisk Lovgivning. Hvad dette konkret betyder, vil blive fremlagt i Efteråret 2057.
Vi har et ansvar, et ansvar overfor hele den magiske verden, og hvis vi er vores ansvar bevidst, så vil det engang for alle, være slut med mørke kapitler i vores historie, vi skal bane vejen for en lysere tid, med håb, fred, og fornuft. ‘