Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2020 17:17:20 GMT
Dag: Onsdag Tid: omkring kl 22 Sted: Den utætte kedel Vejr: Dejligt lunt, lidt skyer. Omgivelser: enkelte personer Svar rækkefølge: @dmitry @jayden Nathan Amon Lorde Benedict Monroe
Dmitry havde efter besøget af sin søster, virkelig godt hvad han kunne for at holde de aftaler de havde lavet og det var også næsten lykkes med dem alle sammen, lige pånær det med alkoholen! Han prøvede virkelig, det gjorde han! Men nøj han blev fandme altid så skide dårlig fysisk når han ikke fik alkohol indenbords! Måtte han gå endnu mere til bekendelse? og indså at han ikke kunne blive tørlagt uden at få hjælp fra nogle professionelle? Måske, men pengene var der ikke til det og sådan noget var sikkert dyrt! Han vidste det faktisk ikke men lige denne dag nægtede han at tænke på det! Han havde penge og nu skulle det fandme fejres! Om han havde nogen når han engang kom hjem, det vidste han ikke men så måtte han jo tage den derfra! Efter et bad, omhyggeligt udvalg af hans tøj var han klar til at tage i byen, så meget en kold muggler øl i hånden som han allerede havde drukket 3 af inden han var klar til at gå hjemme fra smuttede han ud af døren og ned mod den utætte kedel.
Med håbet om at der var nogen der nede han kendte eller i det mindste kunne falde i snak med! Han havde ikke været der nede i godt halvanden måned, da det var der han sidst blev smidt ud der fra for at komme op og slås i fuldskab! Denne aften var han dog blevet enig med sig selv om det var forbudt med slåskampe! Særligt fordi hans bankkonto ikke havde råd til at erstatte ting.
Den nu tomme muggler øl dåse, blev smidt i en skraldespand før hånden blev lagt på døren inden han trådte indenfor, der virkede godt nok ret dødt der inde, så måske blev det bare en kedelig aften ved baren med en masse alkohol? Måske tømmermænd den næste dag når han skulle møde på arbejde? Han kunne nok ikke rigtigt melde sig syg meget mere den næste lange periode! Med lange skridt trådte han over til baren, hvor der ikke sad et eneste menneske og prøvede at fange bartenderens opmærksomhed. "Heey dude. Stik mig lige øl" sagde han og smilede kækt. Dog opdagede han kort efter hvem der stod bag baren! "Ey hvad såå?? Der er da helt dødt her til aften?" sagde han og kiggede ud i rummet for at indikere der ikke rigtigt var nogen til stede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2020 18:25:17 GMT
Det havde været lettere sløvt på Den utætte kedel i dag. Ikke mange mennesker, ikke megen indtjening. Men lidt var her da. Jayden havde kedet sig lidt. Det var nok var sådan en arbejdsdag der bare skulle overståes? Han stod og ryddede lidt op i mængden af flasker på reolen bag disken. Satte glas på plads og betjente de enkelte kunder der var dukket på sådan en højhellig onsdag. Tankerne havde tendens til at vandre lidt, når tempoet var så lavt. Så istedet for at tænke på hvilke alkoholer han skulle komme i shakeren, så var hans sind nærmere optaget af et kønt ansigt med askeblåt hår. "Hm?" Jayden vendte sig mod lyden af en gut, der bad ham stikke ham en øl. Jayden vendte sig halvt om mod ham med et skævt smil. "Hvad faen.. Hvordan er du kommet så lydløst herind?" Spurgte han spøgefuldt. "Ingen slagsmål?" Jayden så på den velkendte mand på den anden side af baren med et skeptisk hævet bryn. "Eller gemmer du det til senere?" Tonen var stadig jokende. Jayden kendte ikke hans navn eller andet omkring ham, end hans ansigt og tendens til slåskampe når han var blevet for høj i hatten.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 11, 2020 19:10:40 GMT
Det var en stille aften og der var ikke meget at lave på Lammet. ikke fordi der ikke var kunder, men der var flere bartendere på arbejde, så Nathan besluttede sig for at det måtte betyde han godt kunne tage sig en friaften, noget han ellers sjældent gjorde. Der kunne dog være foredele i at gøre det af og til og lige tjekke konkurrenterne ud. Han havde hørt noget med en bartender på Den utætte Kedel som havde ret god vind i sejlene, ham ville han gerne kigge nærmere på. Måske kunne han rekuteres, måske indgå en form for aftale eller noget helt tredje.
Han fulgte gyden ud til diagonalstrædet og derfra gik han af bagvejen ind på den utætte kedel. Der var ikke mange på Kedlen, en ting Nathan ikke helt kunne lade være med at smile lidt af. Han havde mindst lige så mange gæster nede på Lammet. Så det var da et plus. Han øjnede dog en ledig plads i baren og gik derfor hen og tog plads. Han smilede imod bartenderen og dem der ellers sad i baren. "Så I er altså berømte for jeres drinks? Jeg er ikke til sukker eller søde kvalme ting, men hvis du så ellers kan bevise mig du er den bedste bartender i London, så lover jeg at jeg giver en omgang." Han smilede skævt og havde tydeligvis selvtilliden i orden.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Bosat: England
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Jun 24, 2020 12:43:50 GMT
Hvad var det egnetlig han havde rodet sig ud i her. Han var sikkert ikke den mand der normalt ville træde til ved en bytur. Men hvad skulle han gøre? Han kunne ikke blive hjemme og passe på Tracy hele tiden, og hun skulle nok klare sig det vidste han, og han kunne altid komme hurtigt hjem hvis det var det hun havde brug for. Uanset hvad der ville ske en dag som denne her, så ville han hele tiden have Tracy i baghovedet. Han var sikker på at det nok ville gøre godt med en bytur.
Han trådte ind på den utætte kedel, og han nød deres omgivelser, også selvom han ikke var her så tit. For en gangs skyld havde han ikke sin guitar med sig, også selvom han måske skulle have chancen for at kunne spille musik. Men det var ikke det hans mål var i dag. Han ville hellere end gerne kunne prøve at slappe lidt af, især nu hvor at Harold var spærret inde i noget tid. Han bevægede sig direkte over imod Jayden uden at sige så meget som et ord. Han var ikke altid den der sagde ting først, det ventede han som regl med til sin musik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2020 11:19:58 GMT
Dmitry afventede at han kunne få sin øl! Han var tørstig og ville ikke vente for længe på den! Tros natten var lang og ung, så glædede han sig virkelig til at få den øl. Som han hørte hvad Jayden sagde til ham smilede ham bare en anelse grinende. ”Jeg er en sniger, det troede jeg du huskede, du ved aldrig hvornår jeg kommer eller hvornår jeg går” Sagde han og grinte lidt, okay det lyd måske ikke så cool som han gerne ville have det skulle lyde! Men det lyd bare som en normal ting, hvis man ikke havde aftalt hvornår man kom og gik? Så var der jo ingen der vidst det? ”Slagsmål? Hvad tror du dog om mig?” Sagde han og så overrasket ud og pegede på sig selv med et grin. ”Det kunne jeg aldrig finde på, jeg er så blid som en lam” Sagde han drillende og grinte lidt af det. ”jeg skal nok holde mig på måtten i dag” sagde han og nikkede grinene.
Mens Dmitry sad og nød sin øl, sagde han og tænkte på en masse forskellige ting imens, men holde det hele for sig selv. ”Hvaa skal du med videre i byen, når du lukker her?” spurgte han med et stort smil på læberne, han kunne godt bruge en rigtig god bytur! Gerne med noget gang i! Dog blev hans tankegang om en by tur afbrudt af en før som kom anmassende og prøvede at spille smart over for bartenderen. Han vendte sig mod ham og holde øje med ham! Jo sagens han genkendte ham fra det slagtede lam! Han rømmede sig for at få hans opmærksomhed. ”Hvad så var der for lidt kunder hos dig selv, siden du kommer her og tror du ejer det hele?” Sagde Dmitry med et skævt smil, der var ingen vrede at spore i ham, en anelse for meget kækhed men det gjorde vel ikke noget. ”Deres drink her er de bedste, men alle har jo forskellige smag ikke” Sagde han og så over på Jayden med et smil, før blikket røg tilbage til Nathan.
Han registrerede godt en ung fyr komme ind, man skulle næsten tro at Jayden havde inviteret til fest? Mon der kom flere? Det kunne jo være nice nok, hvis de blev nogle stykker mere? Og kunne få gang i en god fest og aften på den utætte kedel! Det var lige det han godt kunne bruge! ”Ey Jayden stik lige fyren der over en øl på min regning” sagde han og tog selv en stor tør af sin øl, før blikket blev vendt tilbage på Nathan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2020 20:22:30 GMT
En kedelig aften blev pludselig vendt til noget mere spændende, som der pludesligt sad tre gutter foran ham ved disken. Den ene kendte han, den anden kendte han lidt, og den tredje kendte han ikke - men han vidste at det var konkurrenten længere nede. Jayden spekulerede ikke i dem, men bød dem alle velkommen som enhver anden kunde der forvildede sig herind. Han havde vendt sig om for at hælde en skummende øl op i et krus til slagsbroren, der selvsikkert og udadvendt talte. "Hah! Hvis du er et Lam, så er jeg en antilope." Sagde han og lo lidt af sin egen bemærkning. Jayden stillede øllet foran Dmitry og greb straks efter ud efter sin shaker og åbnede den for at hælde diverse væsker i. "Desuden så tror jeg ikke der skal være for mange lam i nærheden af ham dér." Sagde han spøgefuldt og gjorde et nik i Nathans retning, han lod dog blikket hvile på ham. "Hvad med en Sur Svigermor?" Spurgte han med et skævt smil og sin evigt ungdommelig kækhed. "Jeg har et par stykker i kælderen, til en billig pris?" Lød det tvetydig jokende. Jaydens opmærksomhed blev rettet mod den velkendte gut, der tavst satte sig ved disken, som Dmitry bestilte en øl til ham på egen regning. "Hvad faen, du kommer lige i tide! Der er højt humør i baren i dag." Kommenterede ham muntert, som han vendte sig om for at lave et krus øl til Ben og en drink til Nathan. "Har du glemt guitaren?"
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Bosat: London
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jul 5, 2020 23:23:41 GMT
Nathan var ikke ude på ballade, men han var nu heller ikke bleg for at indrømme at en del af ham faktisk nød den opmærksomhed han fik netop nu. De måtte jo føle sig truet af ham, siden det var så vigtigt at kridte banen op. Særlig den ene kunde fik et smil frem på Nathans læber. "Wow rolig nu sabeltand, jeg er ikke ude på ballade, den tid er sgu forbi." Han vente blikket imod Jayden der stod bag baren og virkede egentlig meget fredsommelig. Han kunne snildt deltage i en slåskamp eller det der var være, det var noget af det han havde været kendt for på sin tid på Hogwarts, men Sådan behøvede det jo ikke være. Det var hvert fald ikke derfor han var kommet i første omkring. Han skævede derfor til Dmitry. "Ro på Lamse, Det er vel kun i orden at tjekke sine konkurrenter ud. Desuden sælger jeg langt mere øl g hård alkohol børnedrinks." Nathan havde egentlig fint respekt for drinks af forskellig art, men det var bare ikke rigtig noget han gjorde sig i. Jo han havde da sendt drinks over baren på lammet også men det gik ikke lige så hurtigt som øl og rom fx. Han grinede lidt igen og rystede på hovedet af den rapkæftede fyr i baren. Utroligt nok kunne Nathan egentlig godt lide, fyren. "Nej, dog ikke. JEg havde en friaften og besluttede mig for at se om rygterne var sande." Nathan skævede til fyren, det var meget bevidst at han ikke nævnte hvilke rygter der var tale om, det fik han ikke bare sådan uden videre. Blikket gled over på bartenderen, da han kom med, hvad der i Nathans øjne var et kompliment. "Sig mig, hvad regner i mig for? Den store stygge ulv?" Han grinede lidt igen med et ulveagtigt smil på læberne. han kunne dog ret godt lide Jaydens joke om svigermødre, hvilket også tydeligt kunne ses på ham. "Og jeg som troede tortur var noget der hørte til i tusmørkegyden. Jeg er imponeret." Han blinkede let med det ene øje, før han så gjorde et nik med hovedet imod de andre. "Nathan, og hvem har jeg æren af at træffe?"
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Bosat: England
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Aug 13, 2020 15:32:21 GMT
Der var virkelig højt humør i dag, mere end der plejede at være, men skide være med det, han havde jo selv sagt ja til at komme. Desuden så havde han vel også lidt brug for det. Det var hårdt at være der hjemme, og det var endnu hårdere den måde han skulle tjene pegede på. Han ville hellere end gerne have et bartender job igen men @niklas ville aldrig gå med til at ansætte ham på ny, uanset om Harold Monroe var spærret inde til evig tidigere Azkaban for at have kastet dædsbesværgelsen op til flere gange. Han satte sig på den nærmeste sbar stol og iggede på jayden inden han smilte lidt “Det kan jeg se, held og Lykke med at få ro på dem, men ellers så ja, guitaren er der hjemme, jeg skulle jo drikke. Så kan jeg da ikke sidde og spille sørgelige sange” kom det fra ham og trak lidt på smilebåndet. Han vendte hovedet hen imod Nathan og smilte lidt “Benedict er mit navn” kommenterede han og tog Enter af den øl der blev sat foran ham.
|
|
|