Adeline Marche
•
Magiker
Fødselsdag: 09.11.2029
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Civilstatus: Single
Oprindelse: Frankrig
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Eliksir + Slytherins Overhoved
C-box navn: Bambooram
|
Post by Adeline Marche on Jul 17, 2020 19:48:49 GMT
Adeline kiggede frem og tilbage mellem Huxi og flagermusene. Hendes blik så mere koncentreret ud end hvad hun egentlig var - det var et typisk blik hun havde, når hun betragtede sine omgivelser. Hun skulle have det hele med. Det koncentrerede blik løftede sig dog i et smil, da han fortalte at det havde en bedre hørelse end han nogensinde ville få, så hun lavede tegnsprog tilbage til ham, “Men de gør til gengæld ikke så meget brug af deres øjne - og alligevel klarer de sig fantastisk,” hun dækkede sine øjne med hendes hænder ganske kort, fordi hun ikke kunne huske hvad tegnsproget for øjne var… I det hele taget var det nok en smule dårligt kommunikeret, men hun forsøgte sig! “Min patronus giver til gengæld slet ikke mening… Jeg aner ikke hvad jeg har tilfælles med en Eland antelope,” fortsatte hun og smilede ganske underholdt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2020 14:01:52 GMT
Huxi hyggede sig, tros 2 dårlige oplevelser skulle det ikke være med til at ødelægge hans dag med hans søster! Som hun forklarede sig, grinte han lidt over at hun måtte holde sig for øjnene for at forklare hvad hun mente. Han nikkede og grinede lidt af det, hun var sød! Og han havde bestemt ikke fortrudt at have ledt efter hende og havde fundet hende. ”Dyr er nogle fantastiske skabninger ikke kun dem her, men også dem fra vores verden” kom det med at smil og grin fra ham, særligt fordi han vidste at andre ikke kunne høre ham og derfor ikke vide hvad han mente, medmindre de kunne tegnsprog.
Han tog hende lidt videre for at se på de andre dyr, da de nåede til et stort glasbur hvor man kunne se en kæmpe klam og behårede edderkop. ”Adrh!” vrængede han med ansigtet for at antyde at han bestemt ikke kunne lide edderkopper på nogen som helst måde! Samtidig med at han pegede på den, ”Jeg er glad for min patronus ikke er en edderkop” forklarede han og Jazpar grinte lidt og sagde ”Det er mig, han altid kontakter når der skal fjernes edderkopper” mens han forklarede på tegnsprog samtidig med et lille grin. Huxi grinte også af det og lod sig følge med Adeline videre rundt indtil de nåede ud der inde fra. En antilope er faktisk et ret klogt dyr, så måske fordi du er meget klog at i har det tilfælles” Prøvede han at forklare med lidt besvær og Jazpar skyndte sig at oversætte for Adeline, hvad han prøvede at forklare hende.
|
|
Adeline Marche
•
Magiker
Fødselsdag: 09.11.2029
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Civilstatus: Single
Oprindelse: Frankrig
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Eliksir + Slytherins Overhoved
C-box navn: Bambooram
|
Post by Adeline Marche on Jul 25, 2020 18:14:07 GMT
“Jeg ville aldrig udføre en patronus igen, hvis det var en edderkop,” svarede hun ham - og denne gang kunne hun faktisk godt finde ud af at kommunikere det på tegnsprog. Hun grinte over det og lagde sin arm over Huxis skulder igen, mens de gik. Adele puffede til sin bror og smilede smigret, “Hvad ved du om at jeg er klog?” jo, hun mente jo også selv at hun var ret klog. Man blev vel ikke professor uden nogen grund. Alligevel var det smigrende at høre at han tænkte at hun var klog. Dog ville hun aldrig kigge på en Eland og tænke ‘’nej, hvor ser den intelligent ud!’’ men majestætisk flotte var de nu. Adeline havde været meget imponeret over sin egen patronus, den første gang hun fik den at se.
|
|