Post by Fox on May 14, 2020 12:08:47 GMT
Hovedbruger: Fox
Antal karakterer: 2 oprettet, og en del på lager, som kan oprettes efter behov
Jeg har spillet RPG i: Ca. 9 års tid. Startede i november 11, mener jeg...
Du får lettest fat i mig via: Direkte besked på Discord, da jeg altid står som vil ikke forstyrres, så jeg slipper for en masse irreterende plings ^^'
Hvor tit svarer jeg ca. emner: Jeg vil så gerne igang med at emne igen, men min depression har det tit med at spærre ben for det... Men! Når jeg langt om længe er "in the zone" igen, så svare jeg så hurtigt som muligt! Max 1 uges ventetid, da jeg jo "normal" også har andre ting i hverdagen ^^'
Hvor lange emnesvar kan jeg bedst lide at give/modtage:
Hvad end der giver mening for emnet. Jeg kan ikke lide selv at følge mig tvunget til at skrive et langt svar, hvis jeg virkelig ikke kan komme på noget andet end liglydige fylde ord. Det her er for hygges skyld og ikke for en læres skyld, der har sat et krav på længden af en stil.
Jeg kan bedste lide åbne/lukkede tråde:
Jeg tror faktisk jeg er mest til åbne, da min erfaring siger mig, at det er i de tråde der kan opstå mest udvikling af en karakter, da det ikke er så "planlagt" som en lukket til tider kan være.
Jeg er bedst til aftalte plots/åbne plots:
Ret meget ligesom det overstående med åbne/lukkede tråde.
Hvilken type plots kan jeg bedst lide:
Fox plots. Jeg har haft så mange plots med "den legandariske" Fox familie, og elsker virkelig det drama, der er i den familie <3 Jeg elsker virkelig drama!
Udover Fox plots, så jeg meget stor tilhænger af dødsgarden, og har tideligere været leder af den, så ja. Dyster, drama, familie plots er lige mig!
Udover Fox plots, så jeg meget stor tilhænger af dødsgarden, og har tideligere været leder af den, så ja. Dyster, drama, familie plots er lige mig!
Jeg er bedst til kortvarige/langvarige plots:
Hvad end der giver bedst mening, hvis der er meget indhold kan jeg bedst lide de er lange, så der er tid til det hele, men hvis der ikke er ret meget indhold, kan jeg ikke se pointeten i det strækker sig i lang tid.
Mine egne ynglings karakterer:
Raysal Andrew Fox
Ingen tvivl i det. Min første karakter, som jeg oprettede tilbage på potterskolen.dk. Så jeg har "set" hende vokse op fra en forvirret 11 årige Ravenclaw elev, til blive den første kvindelig leder af Dødsgarden, der har været udsat for uendelig meget lort. Blive stukket i ryggen op til flere gange, sidde i Azkaban, også i op til flere gange. Og sidst, men ikke mindst, være enlig mor til sin egen lille øjesten Delaine.
Raysal Andrew Fox
Ingen tvivl i det. Min første karakter, som jeg oprettede tilbage på potterskolen.dk. Så jeg har "set" hende vokse op fra en forvirret 11 årige Ravenclaw elev, til blive den første kvindelig leder af Dødsgarden, der har været udsat for uendelig meget lort. Blive stukket i ryggen op til flere gange, sidde i Azkaban, også i op til flere gange. Og sidst, men ikke mindst, være enlig mor til sin egen lille øjesten Delaine.
Andet:
Jeg vil altid være at finde på Discord, selvom jeg måske ikke er aktiv her på siden eller sidens Discordchat.
Mere vil komme efter behov og lyst...
Jeg vil altid være at finde på Discord, selvom jeg måske ikke er aktiv her på siden eller sidens Discordchat.
Mere vil komme efter behov og lyst...