MissMcG
•
Hovedbruger
|
Post by MissMcG on May 13, 2020 11:41:20 GMT
PLOTTER
Herunder vil du finde en liste over samtlige karakterer, en kort personbeskrivelse og idéer til plot/relationer. Skulle du have andre idéer til de enkelte karakterer, så tøv endelig ikke med at skriv til mig enten her eller på Discord.
Jeg er desværre lidt bagud på profiler, dog vil jeg forsøge at komme efter det og linke til de enkelte karakterer løbende, her i plotteren.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!
(OBS plotter er endnu under udarbejdelse)
|
|
Alyxia McBeth
•
Magiker
Fødselsdag: 13.07.2023
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Killarney, Irland
Bosat: Dublin, Irland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Drabsafdelingen
Stilling: Retsmediciner
|
Post by Alyxia McBeth on May 13, 2020 11:43:31 GMT
Alyxia McBeth Magiker ▲ Fuldblod ▲ Retsmediciner ▲ Single ▲
OM ALY:Alyxia er mest kendt for sit lidt eksplosive temperament og sin uovervindelige stædighed. I virkeligheden er hun dog en utrolig mild kvinde, med let til latter der sætter andre før hende. Hun har haft nogle hårde år, og er nu ved at finde sig selv igen. DET SØGER JEG:FANGEVOGTER: En der har været med til at passe på hende og holde hendes humør oppe mens hun sad i Azkaban, og som hun har et godt forhold til i dag. FLIRTS: Folk hun har datet men kortvarrigt, idet hun ikke har haft stort overskud til at date i ret mange år. BARN/TEENAGER: Et barn eller teenager som hun tager ind og opfostre. KOLLEGAER Hun er netop startet på et nyt job som retsmediciner i ministeriet. Derfor er kollegaer som hun kan få diverse relationer til velkommende. ØVRIGE RELATIONER:- Christopher Campbell (Ekskæreste) - Chrissandra Lupin Pendareva (Tidligere veninde fra Hogwarts) - @kathrine (Veninde og tidligere svigerinde) - Samuel Roden (God ven) - Theodore Maganiello (Onkel) - Ezekiel Amardeus (Bedste ven gennem mange år) - Louisianna Winters (Tidligere gode veninde) - Lilja Winters (Annas datter, og hendes "niece") - Raquel Janea Monroe (Værste fjende) - @lincoln (Annas bror og hendes gode ven) | |
THANK YOU HANNAH FROM ADOXOGRAPHY
|
|
Piper June Maganiello
•
Magiker
Fødselsdag: 05.10.2028
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Civilstatus: Single
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Drabsafdelingen
Stilling: Auror
|
Post by Piper June Maganiello on May 14, 2020 10:45:49 GMT
Piper Maganiello Magiker ▲ Fuldblod ▲ Auror ▲ Single ▲
OM PIPER:Piper en meget vred og bitter sjæl. Hun holder sig mest for sig selv eller skubber folk væk med sin spydige og lidt nedladende væremåde. Hun har brugt hele sit liv på at jagte sin far, som hun tror er en sadistisk morder, og levet i frygt for at han skulle finde hende. Derfor er hun enormt privat og lader sjældent nogle vide noget om hende. DET SØGER JEG:
KOLLEGAER: Piper bor eller mindre på sit arbejde i ministeriet, og har derfor det meste af sin omgang med kollegaer. Jeg forestiller mig at de færreste bryder sig meget om hende grundet hendes væremåde, men der kan måske være en enkelt eller to der har opdaget af hun også kan være anderledes. LÆREMESTER: En auror der tidligt så potentiale i hende, og lærte hende op under hendes uddannelse. Tænker han er en del ældre end hende, og har nok været genstand for hendes første forelskelse. FORBRYDERER: En eller flere hun har anholdt eller jagtet igennem længere tid. ØVRIGE RELATIONER:- Theodore Maganiello (Far og værste fjende) - Benyamin Hale (Onkel) - Christopher Campbell (Bror) | |
THANK YOU HANNAH FROM ADOXOGRAPHY
|
|
Louisianna Winters
•
Magiker
Fødselsdag: 22.09.2020
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Fraskilt
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Rouerie
Arbejdsplads: Sunshine & Winters
Stilling: Ejer og Advokat
|
Post by Louisianna Winters on May 14, 2020 11:18:29 GMT
Louisianna Winters Magiker ▲ Halvblod ▲ Advokat ▲ Single ▲
OM ANNA:
Anna er en meget sofistikeret kvinde, der hele livet er gået op i sin karrierer. Hun har altid bestræbt sig på at være korrekt og at gøre det rigtige. Være en god mor, have et godt job, være en god kæreste, men i virkeligheden har hun en vild, utæmmet og urolig side der har behov for at prøve egne grænser af. Desværre har hende bestræbelser på at være perfekt også kostet hende mange relationer.
DET SØGER JEG:KOMMER....
ØVRIGE RELATIONER:- @lincoln (Bror) - Lilja Winters (Datter) - Silas Parker (Eks kæreste og far til Lilja) - Ezekiel Amardeus (Eks kæreste) - Alyxia McBeth (Gammel veninde) - @liam (Ung dyrepasser hun netop har mødt) | |
[/a] ▲ FACE[/div][/div][/td][/tr][/tbody][/table][/div] THANK YOU HANNAH FROM ADOXOGRAPHY [/div]
|
|