Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2020 20:56:15 GMT
Jasper 'Wolfgang' Rider Sted: Azkaban Tid: ca 2 mdr siden Vejr: overskyet og blæst Omgivelser: Oliwias celle i Azkaban Outfit: Azkabans fængsel celle.
Oliwia havde altid været speciel, hun havde altid haft en syg tanke gang og nydt at gøre skade på andre, nydt at få andre til at lide og hun havde aldrig været god til at behandle andre godt, end dem hun havde sig nærmest, hvilket var få. Hun havde kun sin familie og børn af andre dødgardist familier som hun kendte til og besøgte. Dog havde Oliwia nu brugt 4 år i Azkaban efter hun var blevet snuppet, hun var kendt for at være følelses kold, psykopat og altid talte med sig selv, når hun var alene og kold blodig! Hendes ofre fik altid hendes varmærke i panden når hun havde torturerede dem og dræbt dem langsomt efterfølgende. "Pain" var ordet og hun var kendt under navnet Pain, få vidste hvem hun var i virkeligheden og hvad hun hed i virkeligheden, da hun heller ville kendes som "pain" end som Oliwia.
Efter Oliwia var kommet i Azakban var hun ikke blevet bedre, der imod var hun blevet mere og mere syg. Hun begyndte at blive psykotisk og snakkede til "personer" der egentligt ikke var det og kunne stå over i et hjørne og kigge ind i hjørnet i længere tid mens hun mumlede ting mod hjørnet, indimellem kunne hun bryde ud i en koldt og syg latter. Den eneste kontakt hun havde haft med andre var når hun talte højt med de andre fanger eller vagterne.
Besøg det var ikke lige frem det hun havde forventet, da der kom to vagter over til hende og satte en stol foran hendes celle med lidt afstand. Hurtigt var Oliwia der henne, holde øje med hvad der foregik "uhh får jeg besøg" Sagde hun med en nærmest legende stemme og lagde hovedet på skrå. "Mon det en jeg kender" sagde hun afventende og med et sygt smil på læberne. "Der er officielt besøg fra ministeriet" blev der blot sagt fra en af vagterne. " uhhh spændende, det skal nok blive sjovt, jeg trænger til besøg" sagde hun og regnede med at det var hende der skulle sidde på stolen, og hun derfor ville blive lukket ud af cellen. Det var også derfor, man tydeligt kunne se julelysene i hendes øjne som var fastnet på stolen.
Dog blev hun noget skuffet som hun hørte et person komme nær og kort efter sætte sig på stolen. " Heej flotte" kommer det legende fra hende som hun sensuelt og legende slikkede sig over, overlæben. " hvad jeg kan så gøre for dig handsome" sagde hun og smilede stort.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 13.11.2017
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Ekspert
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Arian Mason
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Stilling: Minister for Magi
Fritidsjob: Leder af varulvejægerne
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 12, 2020 19:02:25 GMT
Et af Jaspers helt store hovedpunkter, var Azkaban. Sikkerheden var for ringe og hvis han blev valgt som Minister, så ville det få en stopper. Han ønskede dog heller ikke, at udtale sig om noget, han ikke vidste nok om. Han ville ud og se med sine egne øjne og høre med sine egne ører, hvordan forholdene i Azkaban var. Han havde derfor arrangeret en tur til det kolde og mørke fængsel. Han havde fået en rundvisning og snakket med nogle ansatte på sin tur. Nu var tiden inde til en snak med en fange. Oliwia Rothwill. Bedre kendt som Pain. Han havde selv arbejdet som auror, dengang hun var blevet fanget for fire år siden. Meget var sket siden. Han havde dog aldrig stået ansigt til ansigt med hende. Han trådte roligt mod cellen, blikket faldt på stolen, men han havde ikke planer om at blive længe, så sidde ned var overvurderet for ham. Hans kolde, mørke øjne hvilede uimponeret på kvinden i cellen. "Du kan jo starte med, at vise en smule respekt," lød det tørt fra ham. Han var en forlovet mand og der var ikke noget mere ucharmende end en fange i Azkaban. Det var jo ikke fordi bademulighederne var fantastiske. Ikke at fangerne fortjente det heller, ikke hvis man spurgte Jasper i hvert fald. De var intet andet end affald og kødklumper som var spild af plads. Selvfølgelig var der dem, som havde "gode" grunde til, at sidde der. Fx dem som havde slået ihjel i selvforsvar eller andet i den dur. Men det var jo også sådanne nogle ting, han også ønskede at få fokus på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2020 20:33:57 GMT
De fleste kvinder der havde siddet i Azkaban i 4 år eller mere ville nok synes alle mænd der kom hen til dem var lækre, hun var hudsulten mere end noget andet. Og kiggede på vagterne dagligt og det var ikke lige frem fordi de var særlig tiltalende eller kønne. Slet ikke som de behandlede hende. Det kunne godt være at hun var morder og dødgardist men hun fortjente lige så meget respekt som alle andre, hvis man spurgte hende! Og hvis hun skulle være helt ærlig så fortjente hun laaangt mere respekt end nogen anden! Hun gjorde magikersamfundet en stor tjeneste og hjalp med at udrydde dem som ikke hørte til i deres samfund.
Hun smilede stort til ham som han kom helt hen til hende. ” Kommer du for at fortælle mig jeg er løsladt?” sagde hun og så på ham med et stort smil, hun ville nyde at komme ud i samfundet igen! Måske de alle var kommet på bedre tanker og var begyndt at følge dødgardisterne ideologi. ” Javel Sir” sagde hun og smilende legende til ham, som han bad hende udvise en smule respekt, tros hun ikke havde meget af den overfor andre der ikke tilhørte garden eller levede efter deres ideologi. Hendes blik vendte sig mod stolen, han virkede ikke til at ville sidde på den, så måske den var til hende??
Oliwia stak hånden ud gennem tremmerne, for at hilse på ham. ”Navnet er Oliwia, bedre kendt som Pain, og ville faktisk foretrække at det blev brugt” sagde hun og smilede nærmest helt psykotisk til ham. ”Vi kan tage en snak face to face, måske uden for det her lille hul, jeg trænger snart til at se noget andet” sagde hun og smilede. Hun kiggede undersøgende på ham, i håbet om at hun måske kunne spotte hans tryllestav, dog var det ikke muligt for hende. Om han tog hånden eller ej trak hun den lidt til sig for hun lod den hvile på en midterste jernstang i mellem tremmerne og hovedet presset helt op til tremmerne.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 31, 2020 15:04:15 GMT
Jasper havde intet til overs for mord på mennesker, voldtægt eller andre former for voldsmænd. Eller i hendes tilfælde kvinder. Folk der brød loven, havde hjemme i Azkaban. "Løstladt? Hvad tror du selv?" lød det tørt fra ham, upåvirket af hendes psykose. Stolen var stadig på ingen måder til hende. Men Jasper havde heller ikke tænkt sig, at blive ret længe, så hvorfor skulle han sætte sig og risikere jakketsættet blev beskidt? En smule OCD havde alle nok, Jasper nok lidt mere end gennemsnittet. Han hævede let det ene øjenbryn, da hun stak hånden ud gennem trammerne, "Jeg har ikke tænkt mig, at røre dén der. Jeg aner ikke hvor den sidst har været," kommenterede han tørt og vendte blikket tilbage på hende, "Oliwia, Pain, kald dig hvad du vil. Jeg er her ikke for at få en hyggelig lille snak. Jeg er her for at tjekke sikkerheden og, at lederen Jeremy Benji Blackthorn gør et ordenligt job," forklarede han sin tilstedeværelse. Han fnøs let, "Du kommer ikke til, at se andet i mange år, så vend dig til det lille hul. Det er dit hjem nu."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 1, 2020 13:08:08 GMT
Oliwia smilede bare håneligt til ham og rystede på hovedet. ” øvv det var en skam, jeg har ellers forandret mig rigtig meget i de år her” sagde hun og lagde hovedet på skrå og så undersøgende på ham. At han ikke ville tage hendes hånd fik hende til at grine psykotisk og ryste på hovedet. ” Du bad mig udvise respekt? Det gør jeg, jeg rakte dig min hånd, nu det vidst dig der ikke viser respekt” sagde hun og slikkede sig over overlæben med et ”sulten” blik i øjnene. ”pftt, du skuffede mig igen, jeg nyder ellers en hyggelig lille snak” sagde hun og kiggede over på en af vagterne, man kunne godt se på ham at han var klar hvis der skulle ske noget, før hun vendte blikket igen. ” Jeremy er kedelig, vi kunne godt bruge nogle nye senge og noget nyt tøj, dette er ikke lige frem på mode eller særlig samlejeede” Sagde hun og løftede hånden og kørte den kort ned og op i luften for at pointere hvad hun mente med det.
Hans ord om at hun ikke kom til at se andet i rigtig mange år end det lille hul hun var i, fik hende til at grine lidt af det ”You wish” hviskede hun meget lavt, om han hørte det eller ej var ikke hans problem, hun skulle nok sørge for at komme ud før eller siden, hun havde ikke i sinde at sidde inde resten af hendes liv, men hvordan hun skulle komme ud anede hun ikke lige nu, men hun skulle nok sørge for det. ” Skal vi lave en deal, for jeg har oplysninger om dine ansatte, i ministeriet, jeg kender flere som er i garden og ansat under dig” sagde hun og holde hænderne om en tremme hver og pressede ansigtet imellem to tremmer, hun kunne ikke få det ud men for at vise at hun ikke var bange for ham. ”Jeg har rigtig mange navne kære minister, men skal du have dem? Så koster det” sagde hun og så udfordrerne på ham, hun ville se han reaktion på det. ” flere auror navne blandt andet” sagde hun og drejede hovedet en anelse, for at aflæse hans kropssprog og ansigts mimik. Man kunne se at hendes øjnene endnu engang søgte over hans krop for at spotte hans stav, noget mere åbenlyst denne gang, men hun kunne virkelig ikke se den. ”Så måske er dit liv slet ikke så sikkert som du går og tror det er” sagde hun hånligt og legende til ham. Hun rakte igen hånden ud gennem tremmerne for at række ud efter ham, ” Du tør ikke komme tættere på?” sagde hun hånligt til ham.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on Jul 27, 2020 23:36:20 GMT
Jasper følte virkelig, at han spildte sin tid lige nu. Han satte en hånd for munden, som om han gabte, "De kan give mig navne eller De kan lade vær. Jeg stoler på mine ansatte og skulle nogen falde ud, så findes der heldigvis en sandhedseliksir," svarede han køligt og så uimponeret på hende. Han fnøs let, "Kun en tåbe ville tro, han var i sikkerhed med min stilling, frk. Rothwill. Det var sådan Mr. Moore blev kidnappet." Jasper var altid på vagt, det havde han lært at være siden han kunne kravle nærmest. Han havde levet som enligt barn i en varulveflok. Intet trænede ens reflekser og håndtering af både magiske og muggler våben, mere end det. Han hævede lidt et øjenbryn, "Ærligt, så tror jeg ikke min næse vil overleve, at være meget tættere på Dem, no offence," svarede han roligt og gjorde et lille nik mod fangevogteren, "Men når De beslutter Dem for, at fortælle mig mere om mine ansatte, så lad mig vide det. Indtil da, så nyd Deres celle," han drejede let rundt på hælene og begyndte, at gå væk.
|
|
|