Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on May 11, 2020 20:28:14 GMT
Tråd til Jasper 'Wolfgang' RiderMaj - 2057 Outfit
Den nye minister for magi var blevet valgt, egentlig ikke noget Sky normalt gik så meget op i, men som hun havde set hans navn i avisen, havde det alligevel fanget hendes interesse. Wolfgang... Det havde stået lige der i avisen. Han var en Wolfgang! Selvom hun jo egentlig havde lovet sin far ikke at opsøge et eller andet familie medlem, så var fristelsen alligevel for stor, og hun måtte finde ud af, om hun var i familie med denne Jasper. En del af hende håbede det ikke. Det ville være mærkeligt, når hun nu havde datet lidt med @nohr, som havde været i familie med den foregående minister. Men hun måtte vide det!
Alligevel havde hun nu fået det arrangeret sådan med skolen at hun kunne tage til London og besøge ministeriet. Hun havde fået lov, fordi hun havde begrundet det med at det var en del af en opgave og at hun samtidig ville søge en praktikplads, hvilket tilsammen havde gjort at hun havde fået liv. Hun stod uden for bygningen og kendte heldigvis vejen ind efter dengang hendes mor havde arbejdet der. Som hun kom indenfor i den store bygning bevægede hun sig roligt gennem gangene, hun gik da også forkert nogle gange, men til sidst fandt hun alligevel frem til ministerens kontor. Hun tøvede lidt, som hun stod udenfor, men løftede så hånden for at banke på døren. Der lød en let banken hvorefter hun afventede svar om hvorvidt hun måtte komme ind.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 13.11.2017
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Ekspert
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Arian Mason
Oprindelse: England
Bosat: England
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Stilling: Minister for Magi
Fritidsjob: Leder af varulvejægerne
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 12, 2020 18:15:56 GMT
Jasper havde godt bemærket, at aviserne havde trykt hans fulde navn. Han var ikke glad for det, men nu var det ude og han kunne ikke gøre noget ved det. Han brugte aldrig selv Wolfgang, han brugte kun Rider. De sidste par dage havde været hektiske for ham. Der havde været meget, at se til hele tiden med valget. Han havde et forhold derhjemme, som skulle til at plejes en del, efter han nærmest ikke havde været hjemme, under hele kampagnen. Arian Herakles Mason havde dog taget det utroligt pænt, måtte Jasper ærligt indrømme. Han anede ikke, at hans storebror Theodore Wolfgang var i live. Han var i den tro, at hans storebror var død med resten af familien, da Jasper havde været ti år gammel. Det var over halvdelen af hans liv, hvor hans eneste familie havde været Lawrence Dale Rider og lidt af den gamle svigerfamilie, bestående af Michael Rider , Harper Rider , Avery Rider og Grey Rider . Nu var hans forlovet, selvfølgelig også en del af hans familie, og det samme med Tatianna Mary Maximorff . Han var flyttet ind på sit nye kontor. Det var underligt, at overtage efter en anden, men det var også en helt i gennem fantastisk følelse. Han gik og stillede et par ting på plads, som det pludselig bankede let på døren, "Ja?" lød det roligt fra ham, som han vendte de mørkebrune øjne mod døren, mens han satte et par bøger om magisk lovgivning på plads.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on May 14, 2020 8:21:02 GMT
Sky hørte det rolige men dog spørgnede Ja, som kom inde fra kontoret, og forsigtigt åbnede hun døren og trådte indenfor. Hun havde heldigvis lært en del om pli og dannelse fra sin mor, så hun kendte godt til almindelig høflighed. Hun lukkede døren efter sig og hilste pænt med et lille buk, uden at det blev noget ned i en vinkel på 90 grader. "Goddag, undskyld jeg forstyre Dem, mit navn er Sky Wolf... Warren" Hun var lige ved at sige Wolfgang, men besluttede så i sidste ende at ændre det og i stedet bruge hendes mors navn. Det virkede på en eller anden måde bedre. "Min mor var Cathryn Warren, hun.. hun arbejdede som Auror indtil..."Hendes stemme knækkede, men hun tvang sig selv til at tale videre. "Hun kom ud for et frygteligt overfald, og ligger på skt. Mungos nu."Derefter tav hun igen. Det her var ikke rigtigt planlagt, men hun måtte vide besked. Hun havde jo set navnet i avisen! Det var hendes nysgerrighed der havde drevet hende. Nysgerrighed og stadig manglen på at høre rigtig til at sted, samt vide hvem hun var, hvor hun kom fra. Forsigtigt trådte hun et lille skridt nærmere. Øjnene hvilede på ham, som søgte hun fællestræk, et sted hvor hun og han lignede hinanden. Da det gik op for hende at hun havde været stille lidt kiggede hun op på ham, og lagde hovedet let på skrå. "... Wolfgang...? Det stod der i avisen ved dig navn. Kendte du min mor?" Endte hun så med at spørge lidt kryptisk.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 31, 2020 15:24:52 GMT
Jasper så på den unge kvinde, som trådte ind på hans kontor. Umiddelbart ville han skyde hende til, at være Hogwarts elev eller måske ny opstartet aurorstuderende. "Hvad kan jeg gøre for Dem, frk. Wolf Warren?" spurgte han roligt, han var trods alt en travl mand, så det var ikke tid til, at lege vejleder han havde. Hans interesse blev dog forstærket, da den rødhåret pige nævnte Cathryn Warren, en auror, som Jasper i sine yngre dage havde arbejdet sammen med, dengang han selv havde været på aurorteamet. "Jeg ved udmærket godt, hvem Deres mor er. Det gør mig ondt, hvad der skete med hende. Jeg håber, hun er i bedring," svarede han roligt og gjorde en gestus mod en af de to ledige stole på den ene side af hans skrivebord, mens han selv tog pladsen på den anden side. Han havde oplevet mange grusomme ting i sit liv, lige fra barnsben, men også under sin tid som auror. Cathryn havde uden tvivl også været en grusom ting, især fordi han havde vidst, hun havde en datter. Han slog et lille trick med det ene øje, da hun nævnte hans mellemnavn, eller egentlige efternavn, fra før han var blevet gift med Rachel. "Wolfgang er ikke et navn jeg er stolt af, så jeg vil foretrække, hvis De vil kalde mig Rider," rettede han hende, før han nikkede lidt, "Ja, jeg kendte Deres mor. Jeg var den auror, der fandt hende og fik hende indlagt på Skt. Mungos. Jeg arbejdede sammen med Cathryn en del år, inden ulykken. Hun var en dygtig auror," det var meget sjældent, at han gav komplimenter ud, men at se den unge kvinde sidde der og sikkert savne sin mor, gjorde alligevel, at han trak nogle ud af ærmet. Dog ikke, uden at mene dem.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jun 1, 2020 5:34:24 GMT
Selvom det jo egentlig havde været en fortalelse hendes efternavn, så kunne hun ikke helt lade være med at smile lidt over resultatet. Wolf Warren… mon det var en mulighed for hende at skifte navn til Wolfgang Warren. Det ville godt nok lyde virkelig dumt, men så ville hun da have lidt af sin mor med sig. Tankerne stoppede brat, da ministeren fortalte at han faktisk kendte hendes mor. Det havde hun ikke ligefrem forventer. ”Kendte du hende?” et lille lys blev tændt i hendes øjne ved håbet. Hun følte sig så alene. Men lyset gik ud, som han spurgte til hendes tilstand. ”Desværre ikke hr. Skaderne er for store og uhelbredelige. Hun… hun vil ikke være mere end…” Sky bed ned i læben tydeligvis berørt af samtalen og var så stille en tid til hun fik styr på sig selv igen. Hun så dog overrasket på ham da han snakkede videre. Der opstod et utal af spørgsmål og hun vidste ikke hvor hun skulle starte. ”hvad er der galt i navnet Wolfgang?” spurgte hun før hun nåede at tænke sig om, men før han nåede at svare kom endnu et spørgsmål. ”vent! Var det dig? Jeg mener Dem?! Hvad skete der? Har man fanget de skyldige?” hun fik svært ved at stoppe igen. Der var så mange spørgsmål der gerne ville ud.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on Jun 7, 2020 11:21:00 GMT
Jasper havde selv prøvet, at miste. Mere end 'bare' sin mor. Han havde mistet hele sin familie, dengang han kun havde været 10 år, og senere igen, da han havde været 28 år. Nu havde han Lawrence og Arian. De var hans familie. Og selvfølgelig hele Rachels side af familien, eller dem af den side, som stadig ville se Jasper, da den side mente det var Jaspers skyld. Han gav dem dog tildels ret. Han havde ikke været hjemme til, at redde sin kone og sine to små børn. Han nikkede kort og så gennem fingrene, at hun kort havde glemt at tiltale ham De og ikke du. Det gik nok, så længe det ikke gentog sig. Han nikkede lidt, igen, "Det gør mig ondt. Hun talte tit om Dem, Frk. Warren," fortalte han og hældte et glas vand op til hende og stillede det foran hende. Han trak vejet tungt, "Wolfgang.." mere nåede han ikke at svare, før hun afbrød ham og stillede et nyt spørgsmål. Et sted vidste han jo godt, at han ikke måtte sidde og uddele informationer til hende, selvom hun var pårørende, så var det stadig en efterforskning. Desuden kendte han hende ikke, han vidste ikke, om hun kunne finde på at tage sagen i egen hånd. "Jeg kan ikke fortælle Dem andet, end at de aurorer, der er på sagen, er dygtige og nok skal finde frem til, hvem der gjorde det," fortalte han roligt og lænede sig lidt tilbage i stolen. "Men frk. Warren, jeg beklager, men jeg har en del at se til. Tak for besøget," sagde han og gjorde et nik mod døren. Han havde ikke tid til, at sidde her og snakke med en ung pige hele dagen, så med mindre hun havde noget på hjertet, hun ville af med på falderebet, så havde han arbejde, der skulle klares.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jun 8, 2020 4:01:26 GMT
Sky stod fortsat og kiggede på ministeren, nærmest stirrede uden at tænke på at det godt kunne virke uhøfligt, men hun var nødt til at finde ud af om de var i familie. Hvordan hun skulle gøre det vidste hun ikke rigtig, men noget måtte hun gøre, chancen var simpelthen for stor til bare at lade gå til spilde. Hun kunne dog ikke lade være med at smile, som han fortalte at hendes mor tit havde snakket om hende. De havde haft et meget tæt forhold bare de to, fordi hendes far ikke havde været med i billedet dengang. Ja, Hendes far, en Wolfgang lige som de to nu også var. "Undskyld sir, jeg... Tale hun nogensinde om min far? Jeg vil så gerne finde min familie, og... og somme tider føler jeg, at de er lige for næsen af mig uden hverken jeg eller de ved det." Hun fugtede kort læberne med tungen og slog så blikket lidt ned. Hun havde det ubehageligt i maven lige nu, og følte et lille behov for at sætte sig ned og hvile til hun lige fik styr på sig selv igen. Og så ligepludselig, skete det værste! Jasper ville smide hende ud inden hun havde fået de svar hun søgte! med ét panikkede hun og før hun nåede at tænke sig yderligere om, fløj spørgsmålet ud af munden på hende. "Vent! Kender du Theodore Wolfgang? Er I i familien?" Hun glemte ALT om at hun vidst nok havde lovet Theodore ikke fortælle noget til en eller anden i hans familie, men hun måtte vide det! Hun ville finde ud af om hele familien var ligeså kold og hjerteløs som hendes far virkede.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on Jun 29, 2020 14:39:54 GMT
Jasper rystede let på hovedet, "Nej, ikke af hvad jeg har hørt, i hvert fald," besvarede han roligt. Han var ikke den mest omsorgfulde mand i verden, og slet ikke overfor fremmede. "De kan altid få taget en DNA test på Sankt Mungos," informerede han forsat i det rolige stemmeleje. Hans familie var ikke ret stor. Det havde den været engang, men ikke siden han havde været ti år gammel. Nu bestod hans familie af hans søn, Lawrence, hans forlovet, Arian, og Lawrences kæreste, Tatianna. Selvfølgelig var der også hans afdøde kones bror, Michael og hans tre børn, Harper, Avery og Grey. Han havde ikke brug for flere i sit liv. Jo færre der var i hans liv, jo færre kunne komme til skade eller dø, på grund af ham. Han hævede let det ene øjenbryn, som hun pludselig tiltalte ham 'du' og nævnte Theo. Han foldede hænderne foran sig og lagde albuerne på skrivebordet foran ham. "Min bror hed Theodore Wolfgang, men jeg tvivl nu på, at vi snakker om den samme mand. Ser De.. Min bror døde for mange år siden, frøken," hans toneleje blev en del mere køligt og kort for hovedet. Han brød sig ikke om, at blive mindet om sin fortid og han snakkede aldrig om sin afdøde familie.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jun 29, 2020 19:05:08 GMT
Det var en anelse skuffende at få at vide Jasper ikke rigtig havde hørt hendes mor snakke om hende, men det var til at accepterer, Det blev da også hurtigt glemt, da han snakkede om at tage på mungos og undersøge hendes DNA. Kunne man det? Ok, selvfølgelig kunne man det, men kunne hun? bare sådan uden videre? Hun var selvfølgelig myndig nu, men alligevel? Måske skulle hun prøve det. Hvis nu Theodore ikke opdagede det, så gik det måske? Sky hørte ham bekræfte at han havde en bror kaldet THeodore Wolfgang, hvilket kun fik hende til at stirre ydeligere på ministeren, og lidt glemme at høre efter, hvad han mere sagde. "Han ER din bror! Så må du være hans lillebror, min onkel... hans.." Pludselig slog en tanke ned i hende. Hun havde lovet sin far at holde sig fra den del af familien. Omgående fløj begge hendes hænder op for munden, som det gik op for hende, at hun havde sagt for meget. "Jeg har lovet ham, ikke at opsøge dig! Men.. men jeg vidste jo ikke De var ham. Undskyld." Panikken spredte sig ud fra hendes mave og helt ud i fingerspidserne. Burde hun fortælle Theodore at hun var kommet til at opsøge Jasper? Nej, måske var det bedre, ar hun lod være. Men hvorfor troede JAsper at Theodore var død? Det forstod hun intet af. Den del havde hun da lige fået med. "døede for mange år siden." - ".. men han er jo ikke død."Hviskede hun for sig selv og prøvede at få tingene til at give mening.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on Jul 27, 2020 23:37:31 GMT
Jasper så en smule skarpt på den unge kvinde, "Stop, frk. Warren," lød det først roligt fra ham. Han vidste jo - troede han - at det ikke kunne lade sig gøre. Han havde i en alder af blot ti år, stået og identificeret hele sin familie. Hans forældre, hans storebror Theodore, bedsteforældre, hans onkler, tanter, fastre, mostre, fætre, kusiner, venner og veninder af familien og ham selv, og alle andre der i mellem. Alle varulve selvfølgelig. Alle undtal Jasper, hvilket nok også var det eneste, der havde reddet hans liv dengang. Alt dette havde han aldrig delt med nogen. Han sukkede roligt, "Frk. Warren. Wolfgang er et meget almindeligt efternavn og Theodore, er et meget almindeligt fornavn. Jeg kan forsikre Dem om, at han ikke er min bror og jeg ikke er din onkel. De må have en god dag og jeg ønsker, Dem al det bedste i Deres fremtid," han nikkede mod døren, som tegn til, hun gerne måtte gå nu. Han havde en travl dag for sig, og hans tidsplan var allerede nu skredet, på grund af hendes besøg, som ikke havde været planlagt i hans skema for dagen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 30, 2020 6:34:11 GMT
Måske havde Jasper ret i, at både Wolfgang og Theodore var to helt normale navne og måske burde hun også lade den ligge her, men der var noget ved ham og sammenhængende var bare for mange. "Men det er dig. Jeg ved det bare! Så mange er der heller ikke, der hedder Theodore Wolfgang." Hviskede hun og så en smule skuffet ud over, at han ikke troede hende. Hun var ligeglad med, at hun gik imod noget af det Theodore havde sagt hende, hvor slem kunne han være? Han var jo nærmest ligeglad med hende alligevel. Måske opdagede han slet ikke, at hun havde snakket med Jasper, og omvendt, var det vel også ligemeget, hvis Jasper faktisk havde ret, og de ikke var i familie, så kunne det jo også være ligemeget! Hun så op på ham med bedende øjne. "Bare... overvej det. Undskyld." Med de ord vendte hun om og gik ud af kontoret, ud af ministeriet.
- out
|
|
|