Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 13.11.2017
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Ekspert
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Arian Mason
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Stilling: Minister for Magi
Fritidsjob: Leder af varulvejægerne
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 2, 2020 21:42:06 GMT
Thomas Blake Diagonalstræde. Maj 2057, omkring klokken 13. Vejr: Lunt og vindfrit. Outfit
Jasper var ude for at samle stemmer. Han havde i samarbejde med nogle af hans partimedlemmer, fået sat en bod op i Diagonalstræde. Der var selvfølgelig grønne balloner til børnene - og barnlige sjæle bevares, ingen skulle snydes. Det havde egentlig været hans kampagneplanlæggers idé, for at nå ud til flere vælgere, således at de kunne stille alle de spørgsmål de ønskede. Kampagneplanlæggeren havde dog ikke ville have Jasper selv skulle deltage, men det havde han insisteret på han skulle. Det var hans kampagne, så selvfølgelig skulle vælgerne have mulighed for, at spørger ham direkte og ikke få et eller andet uklart svar, fra en random repræsentanten. Han havde vel stået der omkring en times tid, og han havde allerede besvaret en masse spørgsmål og han glædede sig til at besvare flere. Han stod og lænede sig lidt op ad boden og så mod sin bodyguard, som han egentlig ikke havde ment ville være nødvendig, men den del havde ministeriet insisteret på, så det måtte han jo tage med.
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 02.07.2025
Magisk niveau: Avanceret
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Birmingham, England
Bosat: London, England
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Professor i Forsvar mod Mørkets Kræfter
C-box navn: Dumle
|
Post by Thomas Blake on May 2, 2020 23:13:52 GMT
OutfitThomas havde haft en kort dag på Universitetet, så han ville gå ned i Diagonalstræde for at kigge rundt. Han manglede også et par småting, og han måtte hellere få det købt, imens han faktisk havde tid til det. Thomas stoppede op og sukkede lavmælt, imens han lukkede øjnene. Længere fremme var der en del mennesker, der stod samlet om et eller andet. Virkelig? Den ENE gang han valgte at gå i denne magiske gade, skulle der være proppet. Han begyndte igen at gå, og opdagede, at det var en af kandidaterne til Ministervalget. Det var fair nok. Han havde hørt lidt om, at en Tati kendte, stillede op. Han stod et øjeblik og overvejede, om han skulle gå hen og stille et par spørgsmål, så han kunne blive afklaret med, hvem han skulle stemme på, for han vidste det ærligt ikke endnu. Der stod en del mennesker, og en masse børn... Thomas gik stille og roligt forbi dem, og gik hen til hovedpersonen, Jasper. "Goddag." Sagde Thomas høfligt. "Min lillesøster, Tatianna, har fortalt mig, at du stiller op til valget, og det har jeg jo så her fået bekræftet." Sagde han med et lille smil og kiggede på hele setuppet og de mange balloner, som børnene selvfølgelig var helt vilde med. "Jeg ved stadig ikke helt, hvem jeg skal stemme på, så jeg ville høre, om du ikke kunne fortælle mig, hvorfor jeg skal stemme på dig?" Spurgte han, og håbede, at Jasper kunne det, for Thomas var ikke synderligt interesseret i de andre kandidater.
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 3, 2020 19:06:09 GMT
Jasper havde netop afsluttet en samtale med en ældre magiker, og givet en ballon til hans barnebarn, som han hørte en ny stemme henvende sig til ham. Med ryggen rettet og hænderne foldet, vendte han sin opmærksomhed mod manden. "Goddag," hilste han tilbage. Hans øjenbryn blev hævet lidt i overraskelse, som manden lød til at kende en Tatianna. Den eneste Tatianna, Jasper kendte var Lawrences kæreste. Var verden virkelig så lille? Men Tatianna var da muggler? Han prøvede at ryste tanken ud. "Jamen jeg er glad for din interesse, nu skal du høre," begyndte han i en rolig og formeld stemme. "Du skal stemme på mig, fordi jeg vil gøre vores samfund mere sikkert, både for mugglere, fusere og magikere. Jeg vil have en verden hvor ingen skal frygte, at lade deres børn vokse op. Jeg vil inddrage mugglernes teknologi, så vi ikke skal stå i panik og afvente hasteugler når til en healer, men vi vil kunne bruge mobiler eller opfinde ting som minder om, som kan stille os direkte i kontakt med Mungos' udrykningsteam. Jeg vil have mere sikkerhed i Azkaban, så fanger som @oliwia og @dacoda , ikke render frit rundt på gaderne og nu har været efterlyst i al den tid. Jeg vil have at alle skal have mulighed for, at kunne forsvare sig, hvis de en dag står overfor en varulv i dennes varulve form," besvarede han mandens spørgsmål og viste interesse for, at besvare flere spørgsmål, hvis der skulle være flere.
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on May 10, 2020 21:34:09 GMT
Thomas ville gerne gå op i valget. Det var vigtigt, at det var den rigtige, der sad der. Derfor havde Thomas besluttet sig for, at han ville sørge for at læse aviserne mere i denne tid, og han ville deltage i debatter, hvis der kom nogen. At han stod foran Jasper nu, var ret tilfældigt. Dog var han glad for det sammentræf, da det kunne give ham nogle af de svar på de spørgsmål, som han havde gået rundt med. Han vidste ikke meget om Jaspers valgkamp, men han havde da læst en smule. “Muggler-teknologi. Javel. Hvordan tænker du, at det skal kunne inkorporeres i vores hverdag? Der er jo mange, der er imod den slags teknologi, selvom vi er i 2057.” Sagde han nysgerrigt, men med en lidt alvorlig mine. Selv havde han intet imod den slags teknologi, men det ar ikke ligefrem fordi han brugte det ret meget. Da Jasper nævnte de forrygtede dødsgardister, nikkede Thomas. “Nej for filan. De bisser skal bare tilbage bag tremmer.” Sagde han bestemt. Han kunne godt lide de idéer, som Jasper kom med, men spørgsmålet var bare, hvordan han ville gøre det?
|
|
|
Jasper 'Wolfgang' Rider
•
Plot Karakter
|
Post by Jasper 'Wolfgang' Rider on May 30, 2020 21:33:21 GMT
Jaspers ryg var ret og den ene hånd holdt om modsatte håndled foran ham, som han roligt så på manden foran ham. "High tec inc. og Global Electricity, er to store firmaer, som allerede arbejder på og med mugglerteknologi. Jeg siger ikke, at alle skal ud og købe sig et TV eller hvad end mugglerne bruger, jeg siger, at alle skal have muligheden for det. Hastigheden på hjælpen i form af auror og healer, vil kunne blive optimeret med mere end 60 procent, hvis vi havde et system ala mugglernes alarmcentral," besvarede han roligt spørgsmålet. Jasper nikkede let. "Jeg håber du fik svar på dine spørgsmål, Mr. Maximorff," det var vel ikke helt underligt, at han antog manden hed det samme til efternavn, som Tatianna, når han tidligere havde sagt, hun var hans lillesøster.
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Jun 22, 2020 16:54:21 GMT
Thomas lyttede interesseret til, hvad Jasper havde at sige. Han var mildest taget spændt på, hvordan det magiske samfund ville tage imod hans forslag, men Thomas synes selv, at det var helt fint. Han brugte da i forvejen en del af mugglernes teknologi, men det var bestemt ikke det hele. "Okay. Jamen jeg glæder mig til at se, hvordan du får det hele stablet op, hvis du vinder." Sagde han og nikkede. Det var nu meget rart, at han fik muligheden for at stille spørgsmål. Det var dog tilfældigt, at han var kommet forbi, men havde han hørt om det, så var han nok kommet forbi alligevel. "Mange tak for dine svar. Jeg vil helt klart gå hjem og overveje det hele." Sagde han og rakte hånden frem mod Jasper, idet det gik op for ham, at Jasper havde kaldt ham Maximorff. "Blake. Thomas Blake." Sagde han så med et roligt smil. Selvfølgelig ville Jasper tro, at han hed det, men så kunne Thomas jo ligeså godt ændre på den antagelse. Thomas sendte ham igen et smil, hvorefter han nikkede og vendte sig om og gik videre. Han havde fået stillet de spørgsmål, som han havde gået og tænkt over, selvom der da ikke var mange.
// Out
|
|
|