Post by Doobs on Apr 28, 2020 20:35:28 GMT
Leana Blackwood SYTTEN ▲ RAVENCLAW▲ FULDBLOD▲ SLANGEHVISKER ▲ ELEV ▲ SINGLE.:PROFIL:: Tryk her .:CURRENT PLOTS:. Èt alen af flere stykker - Leanas biologiske familie er derude et sted, og hun har i sinde af finde sine rødder. Hvad mon der sker når hun finde ud af at hun i virkeligheden er beslægtet med en stolt fuldblodsfamilie? Og ovenikøbet har en ukendt tvilling, der går på samme årgang som hende? Ja, gad vide hvorfor hun idet hele taget blev bortadopteret? Lovende elev med lav moral - Leana er en meget stærk og talentfuld heks, men hun har en skidt karakter. Hvorledes kommer dette mon til at udmønte sig, når hun forsøger at hjælpe sin 'veninde' Grace Murphy med sine kærlighedskvaler til en dreng, der er tættere på Leana end hvad hun umiddelbart vidste? Hit med staven! - @simon er blevet udset som nyt offer for denne sorte enke. Er det mon blot en gangs forestilling eller kan han bruges igen? Og er han i grunden mon selv lidt en sort enke? .:AFSLUTTEDE PLOTS:. Kold Kærlighed - Ak ja, en form for kærlighed blomstrede i et par mellem Leana og @markw... eller rettere, Leana udnyttede en loyal, tålmodig og god fyr igennem to år. Hun havde ikke regnet med at bruddet med ham ville tage så hårdt på hende, havde hun måske, et eller andet sted i hendes døde hjerte, udviklet nogle dybere følelser for ham? Og med disse følelser knust - vil hun nogensinde komme til at føle dem igen? .:PLOTTER:. Adoptiv familie: Leana har egentlig trives fint i sin adoptive familie, og de har spillet en stor rolle i at holde hende på måtten, eftersom hun er lidt en utilpasset og mystisk type. Søger både forældre og evt. søskende, som hun er vokset op sammen med. Der kunne evt. være mulighed for at hun havde en ve/fjende i sin adoptiv bror. Solskin til mit regnvejr: En ven/veninde til en pessimist. Forestiller mig at denne person er frisk som en vårhare og har noget gå på mod, som ikke lige sådan kan kues af Leanas til tider dystre humør. Forestiller mig at denne person kan vise hende nogle af livets gode sider, da hun er ret pessimistisk anlagt overfor livet. Med tiden kunne hun ændre sig lidt og begynde at anskue verdenen med lidt lyst og velvilje, hvormed de to rigtigt kan gå på eventyr! Der er som sådan ingen krav til denne ven, udover at de ikke knækker så let ved sådan gotisk regnvejrsky, som Leana nogengange er. Partner in crime: Leana mangler en tæt compagnon til at hærge tilværelsen med. Jeg forestiller mig de kommer til at have et tæt forhold venskabeligt (med mulighed for drama -> kæresteri/illoyalitet/mm). Sammen vil de udforske og eksperimenter med den mørke magi og sætte deres eget præg på Hogwarts. Dette selvfølgelig i al hemmelighed. Hvis du lige sidder med en død god ide, så send en besked. Jeg er altid åben for bud! | Aktiv |
THANK YOU HANNAH FROM ADOXOGRAPHY
Jacob De Loughrey OTTEOGTYVE ▲ HUFFLEPUFF ▲ FULDBLOD ▲ KONSULENT ▲ FORLOVET.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. YOUNG LOVE - Jacobs familie har besluttet at forlove ham med den næsten kriminelt unge Corinne Montgomery . ALTER EGO - Lillebror Matthew De Loughrey er på mange måder en modsætning til storebror. Jacobs fornemmeste opgave er at forsøge at rette hans rebelske og dameglade lillebror ind og udglatte hans skandaler og måske endda få dem fejet under tæppet, så det ikke skænder på familiens forretninger og navn. .:AFSLUTTEDE PLOTS:. - .:PLOTTER:. Logen: Jacob kommer fra en velhavende fuldblodsfamilie, der ejer en del selskaber indenfor den økonomiske verden. Det kunne være lidt sjovt, hvis der var andre sønner af rige mænd, indenfor businessverdenen der kunne tænke sig at have en lille eksklusiv mande-loge. Basicly tænker jeg at de bare er nogle gutter der har det sjovt sammen og finder noget fællesskab af en art i en ellers damned "Arvning" eller "Vigtig søn" - tilværelse, hvor de kan være dem selv med nogle jævnbyrdige. Åben for bud Oh søster lil': Hvis du ej skænder på familiens navn og ellers opfører dig anstændigt, skal du modtage ubetinget broderlig kærlighed fra din ældste, yndlingsbroder. Hvis ikke, skal Eder under seriøs overvågning såvel, som det er tilfældet med vores mellemste broder! Hvis du går videre end dette, skal din hånd slås af og dig gjort arveløs! Jacob og Matthew søger deres lillesøster! Closest friend: Jacob mangler en tæt ven/veninde at dele tilværelsen med, hvor han ikke behøver at agerer på en bestemt måde, men bare være sig selv. Jeg forestiller mig at personen selv begår sig i nogle finere kredse, og dermed forstår vigtigheden af at holde hemmelighederne tæt for at undgå skandale. Forsigtige fornemmelser: Som den ældste søn og arving til en stor virksomhed i finansverdenen, bærer Jacob et kæmpe ansvar. Et job han er godt og grundigt groomet til at bære. Han er retskaffen, stoisk, dygtig og helt i gennem respektabel. Hans trolovelse til Corinne Montgomery , styrker familierne, skønt han har svært ved at acceptere så ung en partner.. hvorledes han mon håndterer det, hvis en smuk, men ikke særlig indflydelsesrig og jævnaldrende kvinde kommer valsende forbi og viser ham interesse? | AKTIV |
Jayden Walker NITTEN▲ SLYTHERIN▲ HALVBLOD▲ BARTENDER ▲ SINGLE.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. SUMMERFLING - Mødte @irina på en ferie, faldt for hende, men har ikke set hende siden. .:PLOTTER:. kommer... | INAKTIV |
Adelita Delgaro SYTTEN▲ RAVENCLAW▲ FULDBLOD▲ ELEV ▲ SINGLE.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. Forfinede dukker - Corinne Montgomery og Adelita er bedste veninder og kender hinanden tilbage fra barndommen. Pigerne fra sovesalen - Et plot af LeoH's påfund. Corinne Montgomery og Luna Clary Daniels er også huserende i Ravenclaws sovesal for 7. årgang. Hvad der ikke sker af fnidder, pudekampe og bagtaling? Trolovelsen - Matthew De Loughrey , har fået øje på den lille ørkenprinsesse og synes at det er en god ide at bruge lidt krudt på hende. Adelita som på alle måder er uskyldigheden selv, aner ikke hvad hun står i før det er for sent. Matthews storebror Jacob De Loughrey er trolovet til Adelitas bedste veninde, og da han hører om ulykken, som hans lillebror har forårsaget, træder han til... .:PLOTTER:. Venner & Veninder: Adelita kan altid bruge nogle flere venner og veninder! Meget gerne fuldblodssnobber og andet godt folk! Familie: Familien Delgaro er en fuldblodslægt og stammer oprindeligt fra Sevilla i Spanien. Faderen ejer en lille række virksomheder, der har hævet familiens økonomiske status gevaldigt - særligt efter at han flyttede familien til England da Adelita var lille. Umiddelbare familie: Far: Miguel Antonio Delgaro. Erhvervsmand. Overraskende lun mand, der dog evner en skarp business side. Konservativ og tolererer ikke at hans familie opfører sig uanstændigt. Mor: Catalina Delgaro. Kan være alt fra en stram tante til en hjertekær kvinde. Optil styreren. Broder: Crístóbal Delgaro. Kan både være lille- eller storebror. Personlighedsmæssigt frit. Lillesøster: Marisol Delgaro. Personlighedsmæssigt frit. Ellers tjek stamtræet ud og se om der er noget spændende! Trolovelsen: The one and only: Samtidig med trolovelsesplottet eller seperat fra dette, kan Adelita have fundet manden i sit liv. Der er ingen krav til hvem eller hvad han er, det skal bare være en mand. Jeg tænker at dette afgøres af hvor godt hun svinger med vedkommende. Flammer: Adelita læser mange dameblade og tror at hun er kærlighedsguruen selv - på trods af at hun endnu ikke har delt et kys med nogen som helst. Søger en der lige kan vise for hende what love is really about. Hverdagens oplevelser: I kraft af sit ophav og opdragelse er der mange ting Adelita ikke har prøvet eller turde prøve. Jeg søger nogle udfordringer, eventyr og oplevelser som denne nysgerrige og fyrige madame kan blive udsat for. | AKTIV |
Levi Marsters SYTTEN▲ SLYTHERIN▲ FULDBLOD▲ ELEV ▲ SINGLE.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. En rodet fortid - Som halvbror til Meghan Marsters , er livet relativt nemt. Levis far myrdede hans mor, da han fandt ud af at hun have fået en datter med en fremmed mand... *host* @ramon *host*.... men dette ved Levi selvfølgelig ikke noget om! Han er blot vokset op hos sin far i troen om at mor døde i kamp. Levi ved dog godt at Meghan eksisterer og at hun kun er en halv søster, men han har, jævnligt pga faderens indflydelse, ikke de største tanker om hende. Well, hello there - Sky Wolfgang er en lille lækkermås, som Levi gerne vil have en bid af. Men afgiver hun den frivillig? Eller skal han virkelig til at arbejde for det? .:PLOTTER:. Flabetheder: Levi søger et par gutter der er frisk på løjer og flabede teenagestreger - no girls allowed. Jeg forestiller mit et slæng af mandehørm og sjofelheder, absurde væddemål og practical pranks på andre og hinanden. Det er med pigerne: Levi kan så godt lide tøserne og kan næsten ikke lade dem være i fred. Langt hen af vejen er han faktisk en sød fyr der gerne vil behandle dem pænt... han kan dog bare ikke finde ud af at holde sig til én. Så mangler du lidt ballade på kærlighedsfronten så er han helt sikkert manden for det! | Aktiv |
Roman Fletcher SYVOGTREDIVE ▲ THUNDERBIRD ▲ HALVBLOD ▲ PROFESSOR, HOGWARTS ▲ SINGLE.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. Et uægte barn - Romans ukendte datter Georgina "Georgie" Carlisle , teenager den på Hogwarts og han ved det ikke engang! .:PLOTTER:. kommer.. | AKTIV |
Claudia Adrenal SEKSOGTREDIVE ▲ SLYTHERIN▲ FULDBLOD▲ MINISTERASSISTENT ▲ BLODSKLANEN▲ SINGLE.:PROFIL:. Tryk her .:CURRENT PLOTS:. Æreværdige familie - Søster til Seneca Adrenal , behøver jeg sige mere? Uhørte anstrengelser - Claudia er centralt medlem af Blodsklanen og fungerer samtidig som muldvarp i ministeriet.. men sjældent lyttes der på kvinder i den mandchauvinistiske Blodsklan! .:PLOTTER:. Blændende kærlighed: Claudia søger en Muggler mand der kan feje benene væk under hende og vælte verdenen af ægte og uægte blod helt rundt! | AKTIV |