LeoH
•
Hovedbruger
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
C-box navn: LeoH
|
Post by LeoH on Apr 27, 2020 6:50:31 GMT
|
|
Corinne Montgomery
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.01.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Civilstatus: Forlovet
Med: Jacob De Loughrey
Oprindelse: Højlandet, Skotland
Bosat: Højlandet, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
|
Post by Corinne Montgomery on Jul 11, 2020 19:54:33 GMT
Corinne Montgomery SYTTEN ▲ RAVENCLAW ▲ FULDBLODS ▲ STUDERENDE
PERSONLIGHED:Corinne er en reserveret ung dame, der gerne holder sine kort tæt til kroppen. Velovervejet, observerende og manipulerende er nogle af nøgleordene i Corinnes personlighed. Hun er opvokset i en striks og konservativ familie, hvilket bevirker, at hun også er en ung dame med gode manerer. Grundet forældrenes travlhed i barndommens år, har Corinne måtte lære at være voksen relativt hurtigt og derved også tage ansvar for sit eget liv. Hun er såedes meget moden af sine alder og ofte kommer hun bedst ud af det med de, som er en smule ældre end hende selv, af den simple grund at hun ofte tager afstand fra sine jævnaldrenes dumheder og dramaer. Hun er ene pige ud af en søskende flok på to og er to år yngre end broderen Corbin. På trods af hendes stille væsen, er hun en kvinde der alligevel er god til at få sin vilje. Hun har talegaverne i orden og selvom hun ved første øjekast måske ser ganske harmløs ud, kan hun alligevel være ret så giftig. Hun er nemlig ikke typen der lader sig selv sætte i forlegenhed uden at det koster noget i den anden ende. Hun er for nyligt blevet trolovet med Jacob De Loughrey . PROFIL:Corinne Montgomery. DET SØGER JEG:Bedsteveninden. Veninden der er der uanset hvad. - Også når det hele brænder sammen. Jeg forestiller mig at de to har kendt hinanden siden deres første år på Hogwarts og at de med al sandsynlighed har været uadskillige lige siden. - Snuppet af Adelita Delgaro . Storebror Corbin - 19 årCorinnes storebror og evige beskytter. Han har fået tilranet sig en læreplads et sted i Ministeriet for magi. Jeg forestiller mig at han ligesom Corinne er trolovet med én af passende parti og god familie. Han er dog en smule arrogant og har relativt stærke holdninger om blodstatus. Han stræber på alle måder efter succes og er bestemt ikke fan af modgang eller udfordringer på vejen til at nå sine mål. Tutor-eleven.Det er ikke nogen hemmelighed at Corinne klarer sig relativt godt i de fleste fag. Faktisk, er hun ret skarp på de fleste enmer, der skulle komme hendes næse forbi! Så har du en elev på enten samme årgang eller en af årgangene under Corinne, der kunne mangle lektiehjælp, så hjælper denne unge heks gerne. Pigerne på sovesalen. (3-4 piger)Hvad er bedre end at dele sladder og sjove historier i sovesalene om aftenen med de andre piger på årgangen? Ikke meget! Corinne har brug for nogle kollegieveninder hun kan sludre med og hænge ud. - Jeg forestiller mig at disse piger er rimelig tætte og at de måske tilmed også hjælper hinanden med gode råd til, hvordan man bedst scorer en fyr, hvis da ikke de deler kysseteknikker! Så er det noget for dig, må du ikke tøve med at skrive! Jeg tænker det kunne være sjovt at være fire-fem stykker i sådan en gruppe. Snuppet af Adelita Delgaro og Luna Clary Daniels . | |
|
|
Isobel Delgaro
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 20.01.2034
Magisk niveau: Over middel
Oprindelse: Oslo, Norge
Bosat: London, England
Skole: Durmstrang
Kollegium: Fenrir
Arbejdsplads: Den Store Stygge Ulv
Stilling: Bartender
|
Post by Isobel Delgaro on Jul 27, 2020 17:19:58 GMT
Isobel Delgaro TREOGTYVE ▲ FENRIR ▲ FULDBLODS ▲ BARTENDER HOS 'DEN STORE STYGGE ULV'
PERSONLIGHED:
PROFIL: Isobel Delgaro.
DET SØGER JEG:
| |
|
|
Léonie Alessandra Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 22.01.2025
Magisk niveau: Høj
Oprindelse: Paris, Frankrig
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Aurorkontoret
Stilling: Allaround
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Jul 27, 2020 17:21:26 GMT
Léonie Alessandra Ainsworth ENOGTREDIVE ▲ BELLEFEUILLE ▲ FULDBLODS ▲ ALLAROUND-AUROR HOS AURORKONTORET I MINISTERIET FOR MAGI
PERSONLIGHED:Lynende intelligent, hårdnakket og en smule rap i munden. – Sådan beskrives Léonie nok bedst med tre ord. Hun for to år sidden flyttet fra Frankrig til England og er nu bosat i en lille lejlighed sammen med tvillingesøsteren Cerise Ella Ainsworth . Leónie arbejder som allaround-auror i Ministeriet for magi og hun er uden tvivl hvad de fleste nok vil betegne som ’en arbejdsnarkoman’. Hun har i løbet af mange år i den franske specialstyrke dygtiggjort sig til okklumensi og hendes magiske niveau ligger således på avanceret. På trods af at Léonie de sidste mange år har levet livet farligt og at hendes kærlighedsliv har været noget kaotisk, er der for første gang længe endelig begyndt, at falde en smule ro på tilværelsen. Hun dater således på nuværende tidspunkt @spike . PROFIL:Léonie Alessandra Ainsworth. DET SØGER JEG:Bedsteveninden.En vild og sprudlende kvinde som Léonie skal naturligvis have ne bedsteveninde, der er ligeså vild og sprudlende som hun selv. Jeg forestiller mig en kvinde, som Léonie har lært at kende igennem de to år hun har tilbragt i England. De to har med sikkerhed været i byen sammen utallige gange, været på stripklubber, prøvet grænser af i nattelivet og scoret fyre. Indimellem, har der dog også været plads til lidt vin og simpel sladder på sofaen. Bedstevennen.En mand som Léonie over årene i England har lært rigtig godt at kende og som er hendes solide klippe. Jeg forestiller mig at han er den hun betror sig til, når lokummet virkelig brænder. Desværre har denne mand fået følelser for Léonie i takt med at hun for første gang i lang tid er begyndt at knytte et seriøst bånd til en anden mand. Følelserne er dog ikke gengældt. One-night stands.Jeg søger et par tidligere one-night stands til Léonie. Både de gode, såvel som de dårlige. Hit me up! Ham der svigtede.Jeg forestiller mig at Léonie på et tidspunkt i sine tidlige tyvere har brændt nallerne gevaldigt. At hun troede, at hun havde fundet 'the one and only', men at han svigtede hende og hun derefter forlod ham. Årsagen kan vi aftale os frem til. Men jeg forestiller mig at han brudt tilliden på en eller anden måde. - Det kunne være ved at have begået en utilgivelig form for kriminalitet, holde en dyb hemmelighed fra hende eller ved at have været sammen med en anden kvinde og bedraget hende. Lærlingen.Som allaround-auror og tidligere medlem af Specialstyrken ville det ligge lige til sidebenet for en ung dame som Léonie at have en aurorlærling. - Om det er en ung knægt eller kvinde som hun selv er underordnet. | ▲ Léonie Alessandra Ainsworth |
|
|
Matthew De Loughrey
•
Magiker
Fødselsdag: 07.03.2039
Civilstatus: Forlovet
Med: Laoghaire McKinnon
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for
Afdeling: Magiske Efterretninger
Stilling: Aurorlærling
|
Post by Matthew De Loughrey on Jul 27, 2020 17:24:10 GMT
Matthew De Loughrey ATTEN ▲ GRYFFINDOR ▲ FULDBLODS ▲ AURORLÆRLING PÅ "DET MAGISKE UNIVERSITET"
PERSONLIGHED:Matt er personlighedsmæssigt nok bedst beskrevet som en ballademager. Han er kæk, sarkastisk, smilende og ikke mindst lidt af en charmør. Han elsker at få opmærksomhed, særligt fra det modsatte køn og han er ikke bleg for at smide en scorereplik eller to efter en køn pige. Han vil gå langt for at opretholde sit gode image blandt drengene og han prøver gerne nogle grænser af.PROFIL:Matthew De Loughrey.DET SØGER JEG:Bedsteven. En ung knægt som Matt, skal naturligvis have en bedsteven. En partner in crime. En wingman, når der skal scores damer. Jeg forestiller mig en ung knægt på ca. samme alder som Matt. En der er ligeså balladelysten og dameglad som han selv. Lillesøsteren.Kære søsterlil'. Mattew og storebroderen Jacob De Loughrey mangler det tredje medlem i søskendeflokken. Nemlig den yngre lillesøster Marie De Loughrey. Hun er omkring de 15 år gammel. FC-Forslag er Ciara Bravo.Damerne. Ganske simpelt og enkelt. Matthew her, skal som en af skolens store charmører natuligvis have en flirt eller to - hvis ikke flere. Han er altid på damejagt og han tilbyder gerne en skulder at græde på, skulle pigerne have brug for det.Gutterne.Fyre, som Mattew kan rende rundt og lave ballade og skarnsstreger sammen med. Jeg forestiller mig at de laver domme væddemål, vædder om hvem der kan score flest piger i løbet af en uge, hvem der kan flyve højest på en kost eller endda, hvem der vil have nemmest ved at score en underviser? - Kun fantasien sætter grænser.Den seriøse flirt.På trods af at Matt holder af at score lidt damer her og der, så syntes jeg at han fortjener en sød og oprigtig flirt. Måske en lidt mere usikker pige? En som han skal bevise sig selv en smule overfor, på trods af at han har svært ved ikke at flirte lidt til anden side. Mon der er nogen der kan tæmme denne løve og nå rigtig ind under huden på ham? | |
|
|
Mairi MacDougall
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 20.01.2033
Oprindelse: Højlandet, Skotland
Bosat: Højlandet,Skotland
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: MacDougall Dragereservat
Stilling: Dragetæmmer
|
Post by Mairi MacDougall on Oct 21, 2020 21:32:45 GMT
Mairi MacDougall FIREOGTYVE ▲ SLYTHERIN ▲ FULDBLODS ▲ DRAGETÆMMER
PERSONLIGHED: Tekst kommer.
PROFIL: Mairi MacDougall.
DET SØGER JEG: X. Tekst kommer..
X. Tekst kommer.
Familien. - Faderen. Tekst kommer.
- Moderen. Tekst kommer.
- Storebror 1. Tekst kommer.
- Storebror 2. Tekst kommer.
- Storebror 2. Tekst kommer.
- Lillesøster 1. Tekst kommer.
- Lillebror 1. Tekst kommer.
- Lillebror 2. Tekst kommer.
- Lillesøster 2. Tekst kommer. | |
|
|
Rebecca Holton
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Oprindelse: Colorado, USA
Skole: Ilvermorny
Kollegium: Thunderbird
Arbejdsplads: Appleby Arrows
Stilling: Anfører og Søger
Fritidsjob: Søger for Landsholdet
|
Post by Rebecca Holton on Nov 23, 2020 20:31:57 GMT
Rebecca Holton FIREOGTYVE ▲ THUNDERBIRD ▲ HALVBLODS ▲ ANFØRER OG SØGER FOR APPLEBY ARROWS, SAMT SØGER PÅ DET ENGELSKE LANDSHOLD
PERSONLIGHED: Kommer.
PROFIL: Rebecca Holton.
DET SØGER JEG: Bedsteveninden. Kommer.
Veninder. Kommer.
Kollegaer. Kommer.
| |
|
|