Post by Ethan Jack McKinnon on Apr 18, 2020 20:42:31 GMT
Oneshot
Storsalen, Hogwarts
Lørdag efter påskeferien
“Først og fremmest vil jeg sige velkommen til alle, som har været på ferie. Det er dejligt at se jer alle sammen igen, og jeg håber, at I alle er klar til at tage fat på den sidste del af dette skoleår.” Han smilede ud til dem alle sammen. Det var ikke alle, der så lige begejstret ud, men sådan havde han jo også haft det som teenager.
“Jeg har en vigtig meddelelse. Her i påsken har jeg talt en del med de andre rektorer på henholdsvis Beauxbatons, Durmstrang og Ilvermorny, og vi er blevet enige om, at vi skal have mere med hinanden at gøre. Derfor har vi besluttet, at vi hvert år skal have en Quidditchturnering. Da det ikke er alle skoler, der har 4 kollegier, så har vi bestemt os for, at kun ét hold skal repræsentere skolerne i denne turnering. Vi laver derfor et helt nyt hold med de bedste fra de 4 fantastiske hold, som vi allerede har. I bliver valgt ud fra, hvordan I har klaret jer. Vi er meget spændte på dette, og vi håber, at I vil tage godt imod det.” Klapsalver ramte ham som en blid vind i ansigtet, og han satte sig veltilfreds ned igen. Det skulle nok blive fedt!
//OOG: For at ens karakter skal kunne komme i betragtning som en del af Hogwarts Holdet, skal denne karakter allerede spille på en af de nuværende skolehold.
For at komme på holdet, skal I skrive en besked til Ethan McKinnon. For at gøre det fair, må I kun have én spiller og én reserve per bruger.
Disse regler gælder også for de andre skoler. Er der ingen rektor at skrive til, så send en besked til admin.