Post by Deleted on Apr 13, 2020 16:34:44 GMT
Hovedbruger: Walde
Antal karakterer: pt 8
Jeg har spillet RPG i: 15 år
Du får lettest fat i mig via: Discord Walde#2075
Hvor tit svarer jeg ca. emner:
- Jeg svare emner, når jeg har lysten og muligheden for det.
- Jeg prøver så vidt muligt at svare hver dag og gerne flere gange, men jeg har et aktivt liv og derfor ikke altid er på lige meget hver dag.
- I stressede perioder svare jeg måske enkelte dage om ugen.
Hvor lange emnesvar kan jeg bedst lide at give/modtage:
Har ikke rigtigt krav til længden på emnesvar, men må indrømme at svare på en 3 til 4 linjer er en dræber for mig.
Jeg har selv en tildens til at skrive langt, og primært gerne selv ligger over de 400 ord og til over 100 ord. Men det kommer an på rigtig meget, jo mere fylde der er og jo mere der er at spille på jo længere bliver mine svar og jo mere kreativ bliver jeg.
Men jeg vælger ikke at stille krav til dem jeg spiller med, hvis jeg lægger en svar på fx 1000 ord så forventer jeg ikke at få et svar på 1000 ord tilbage.
Jeg kan bedste lide åbne/lukkede tråde:
Må nok indrømme jeg ikke er meget for åbne emner, men det bunder ud i at jeg ikke er særlig god til at holde overblik og styr på emnerne hvis der er mere end 3 deltager i emnet.
Selvfølgelig er det fedt at have et åbent emne, så længe der ikke er i alt 3 deltager med mig selv talt med i emnet. For hvis jeg ikke kan holde overblik og styr på det og så dør jeg i emnet, jeg går desværre i stå :/
Jeg er bedst til aftalte plots/åbne plots:
Kan faktisk lide begge dele. Er det plots som skal være længe eller er en hel karakter grundlag, vil jeg gerne have alle de overordnede detaljer på plads.
Men jeg er også typen som helst ikke vil fastlægge et plots 100%, for jeg synes ikke det giver karakteren imellem mulighed for at udvikle sig sammen og som enkelt person.
Derfor er jeg både til noget fastlagt i et plot og endnu mere åbne plots.
Så længe det giver spil og udvikling til begge karakter så låser jeg mig ikke så meget fast på og emnet skal være 100% aftalt eller det bare er lidt aftalt, eller måske helt åbent.
Hvilken type plots kan jeg bedst lide:
Uhhm tror ikke jeg har en type plots jeg bedst kan lide xD
Jeg laver generelt ikke plots hverken jeg eller min medspiller ikke kan lide.
Dog er jeg ikke typen der gider spille kærligheds plot hvor alt er lyserødt og de andre bliver uvenner og bare er sukker sødt.. Det er virkelig en killer. xD
Men emner med gang i og uforudsigelig, at man ikke lige ved hvordan den modsatte karakter reagere synes jeg også er fedt.
Jeg er bedst til kortvarige/langvarige plots:
Begge dele er fedt, så jeg har ikke en foretrukken her ej heller.
Selvfølgelig hvis det er landvarige plots, foretrækker jeg at lave dem med andre spiller som ikke bare få dage efter sletter sin karakter uden videre info eller på anden måde giver mig en mulighed for at finde ud af om der er noget vi kan gøre for at rette og ændre hvis det er det, det handler om.
Selvom jeg har lavet langvarigt plor, betyder det ikke at der ikke lige pludselig kan ske store ændring, fx at min eller medspillerens karakter lige pludselig faktisk ikke er forelsket i den anden karakter. Vi styre ikke selv karakterens følelser 100%, lige som vi IRL heller ikke ved om ens kærlighed til et andet menneske forsvinder. Uforudsigelige ting skal der også være plads til, men foretrækker man lige giver et heads up omkring det.
Mine egne ynglings karakterer:
Det var ikke et fair spørgsmål xD haha
Alle mine karakter er mine yndlings karakter, jeg opretter ikke karakter som jeg ikke selv er helt vilde med. Så ja alle mine 8 karakter mine ynglings ^^
Andet:
Jeg er typen der gerne spørge om mine emne start er gode nok og kan bruges!
Og hvis jeg i tvivl om en handling i et svar jeg er ved skrive er i orden, spørger jeg om det. Da jeg ikke ønsker at der skal foregår powerplay medmindre! Der er givet grønt lys fra den modsatte part!