Post by Deleted on Apr 11, 2020 9:39:22 GMT
Ministertale fra Connor Dewer
Hej med dig!
Mit navn er Connor Dewer, og jeg stiller op til minister valget for dig, dyrene og miljøet.
Jeg har i mange år haft Englands største børnehjem, og tror på at børn er vores fremtid.
Jeg håber du til valget vil sætte din stemme på mig, så vi kan hjælp os selv og de svagteste endnu mere.
Vi skal passe på miljøet og på dyrene
En af de ting jeg meget gerne vil tale om i dette års ministervalg, er det faktum at vi
skal passe bedre på vores miljø. Det er vigtigt at der sættes penge af til at sørge for at
vi udleder så lidt CO2 som overhovedet muligt. En af mulighederne kunne være at vi alle
satte vores kødforbrug ned, og sørgede for at vi ikke længere brugte kul som opvarmning
af vores ældre lejligheder og huse.
Miljøet skal passes på NU for at vi har en fremtid, en fremtid som vores
børn kan være stolte af. Vi skal være den generation der gør noget, og vi skal gøre noget nu.
Børn er vores fremtid
Det er ligeledes vigtigt at vi sætter penge af til uddannelse af vores børn.
Det skal ikke længere kun være de rige der har råd til at købe det flotte udstyr
til når børn starter på skolerne, staten skal gå ind og betale for at børn kan få de
bøger og det udstyr det kræver for at starte i skole.
Børn skal ikke lære at der er forskel på om man er "sej og rig" eller "taber og fattig".
Alle skal være lige, alle børn skal have samme ret og samme mulighed for uddannelse.
Børn er vores fremtid og vi er nød til at sørge for at de er i gode og trygge hænder.
Slut med hjemløse
Vi ønsker at oprette flere børnehjem og herbergs så der ikke længere er nogen der
skal sove på gaden.
Det er uværdigt at leve et liv hvor andre folk ser en som luft. Vi ønsker at sætte penge
af til at mennesker der er i "bunden af vores samfund" igen kan rejse sig op, og føle sig stærke.
De skal have hjælp, de skal have et sted at sove og de skal have en psykolog der
sammen med rådgivere kan hjælpe med at komme på rette fode igen. Alle mennesker
kan ende ved bunden. Derfor skal vi sørge for at når man gør det, så står der et stærkt samfund
som er klar til at grime en.
Skriv endeligt for spørgsmål.
Stem grønt, for dig - mig og os alle sammen.