Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2020 20:03:32 GMT
TAG: Jayson "JJ" JacoboTid: Lørdag aften kl 23 Tøj: Sine gamle slidte bukser og en slidt hættetrøje
Noah havde måske gjort noget af det DUMMESTE! Han nogensinde havde gjort, han var blevet bedt om at hente noget på læreværelset af en af sine venner, Jayson! Han lovede at han ikke ville blive opdaget men det gjorde han! Og det var ikke ligefrem fordi han var ret stolt over det og han havde bedt om at komme med en virkelig god undskyldning for hvorfor han var på læreværelset for at undgå at blive straffet hårdt for at være et sted han ikke skulle være! Og det første der var ryget ud af Noah var "Det var Jayson fra 6 årgang som tvang mig" det var røget ud af ham, uden at han havde tænkt sig om! Han fortryd det noget så inderligt, men heldigvis slap han for straf men mistede 15 point!
Det var heldigvis muligt for Noah at undgå Jayson hele fredagen! Men han vidste at han ville støde på ham på et eller andet tidspunkt! Jayson var hans ven! Men han var alligevel lidt bange for ham, men ikke hvis man spurgte ham! Så ville han hårdnakket nægte det! Alligevel havde han efter aftensmaden lørdag valgt at skynde sig at finde et gemmested! Han havde overhørt at fra nogle af de ældre slytherin elever at Jayson ledte efter ham. Derfor havde han spist så hurtigt han kunne og forlade storsalen for at FLYGTE til hulkende huldas toilet! Nemlig der han altid gemte sig når han ville gemme sig, hvorfor han ikke var mere original og gemme sig et nyt sted, vidste han ikke! der kom sjældent nogen ind på hulkende Huldas toilet, så det var et godt sted.
Selvom det ikke ligefrem var fedt at gemme sig på et pige toilet! Men han vidste at Jayson var til sin straf hvad end det var, så han ville nok prøve at finde ham efter! Men han måtte bare bruge hele natten her hvis han blev nødt til det! Han ville ikke lige pludselig ende med at stå lige foran Jayson.. Man stak ikke sine venner!! Det vidste Noah og det var heller ikke noget han gjorde normalt! Men han havde været i panik og da han blev snuppet og det var røget ud af ham! Han skammede sig virkelig over det.
|
|
|
Jayson "JJ" Jacobo
•
Elev
Fødselsdag: 25.07.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Richmond
Bosat: England, Richmond
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Angriber for Gryffindor
C-box navn: Kaka
|
Post by Jayson "JJ" Jacobo on Mar 31, 2020 22:02:30 GMT
Langt de fleste på Hogwarts, var bange for Jayson og det var de færreste som turde lægge sig ud med ham og hans gang. Han var opvokset med sin fars sans for, at tale sin sag og med farmands pengepung, kunne man slippe afsted med nærmest alt. Han levede godt af sin fars penge, boede i en stor villa, på trods af at de kun boede Jayson, hans far og bedstefar. Tre generationer samlet på ét sted og ikke en eneste kvinde i hjemmet, hvilket virkelig også kunne mærkes og høres på hans måde, at snakke om og til kvinder. Alligevel kunne han nærmest bare knipse med fingrene og så stod de i kø efter ham. Mange piger var jo en sucker for bad boys og det måtte man sige, at Jayson var. En anden ting han var, var rasende. Han havde fået en eftersidning dagen før. HAM! En eftersidning?! Han var så hidsig. Det var første gang og han vidste, at hans far ville gå amok, når han fandt ud af det. Alt sammen takket været Noah. Han havde siden fredag efter sin eftersidning, været på udkig efter den lille gnom og nu var tiden inde. Døren ud til Hulkende Huldas toilet blev sparket op. "NOAH!" råbte han vredt og pegede mod døren ud til gangen, som tegn til at hans ene følgesvend skulle vogte døren, både så der ikke kom nogen ind, men også så Noah ikke løb ud. "Kom frit frem," hans toneleje skiftede til et langt blidere et. Falsk, men blidere. Han var stadig rasende. "Jeg ved du er her, Noah, spild nu ikke min tid med gemmeleg nu," han gik mod båsene og skubbede lågerne op én efter én. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2020 8:57:14 GMT
Det gav et kæmpe chok i Noah, da han hørte døren til hulkende huldes toilet blev nærmest sprunget op! Det var Jayson! Han var ikke i tvivl, og slet ikke da han hørte ham råbe hans navn op! Hans hjerte bankede derudaf som han gemte sig i en af båsene, det var ikke nemt at sidde der inde og gemme sig, for han vidste at Jayson ville tjekke alle båsene, og som han kunne høre han startede med båsene i den modsatte side af hvor Noah sad! Gav ham et ide! Han skulle hurtigt ud af båsen og over til døren for at komme ud! Han vidste ikke om Jayson var alene eller han var sammen med nogen! Det var kun Jayson han kunne høre, hans fodtrin kunne han nemlig let genkende. Da det lød til at Jayson var ved at nå bunden af rækken med båse, åbnede han sin med et snuptag og løb direkte ud og over mod døren.
”damn!” kom det fra ham som der stod en foran døren! Han ville ikke kunne komme ud! Han mærkede panikken ramme ham! Han fumlede efter sin tryllestav! Ikke at han var særlig god til magi men måske det kunne skræmme dem lidt. Dog var forventningen til det ikke så stor. ” hver sød at lade mig gå! Jeg har faktisk en aftale” sagde han til drenge der stod ved døren.
|
|
|
Jayson "JJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Jayson "JJ" Jacobo on Apr 4, 2020 20:21:38 GMT
Jayson sukkede blot og rullede irriteret med øjnene, Noah kom springende ud, mens vennen stod med korslagte arme foran døren. Det var for dumt det her. Han var vred og han var træt efter eftersidningen. "Slap nu af, din lille mide. Læg den der væk, før nogen får prikket et øje ud," vrissede hans vred og hentød selvfølgelig til tryllestaven. Han hurtigt sin egen tryllesstav og pegede den mod den 2 år yngre elev, "Læg den væk, sagde jeg," lød det hårdt og advarende fra ham. Han tog nogle skridt mod Noah, "Du stak mig, dit stikkersvin! Jeg fik eftersidning, på grund af dig!" Denne gang hævede han stemme en smule, men eller mere end at det ikke kunne høres udefra. Lad lod sin frie hånd svinge igennem luften, for at stikke Slytherin eleven en lussing, "Hvem fanden tror du, du er, huh?!" han kunne mærke sin puls stige, i takt med, han endelig kunne lukke sin vrede ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2020 20:39:05 GMT
Noah så på drengen på døren ”Flyt dig, sagde jeg” Han viftede med staven! Hans magi var ikke den bedste men han kunne godt en enkelt besværgelse ret godt og drengen der stod ved døren ville nok få lidt ondt af det. Som han hørte Jayson stemme, vendte han sig hurtigt rundt og pegede på ham med sin stav. Man kunne ane frygten begynde lige så stille at lyse ud af øjnene på ham. Han vidste ikke helt om han skulle bruge magi mod Jayson! Men han ville bare får kæmpe problemer hvis han gjorde det, mere end han havde i forvejen det var sikkert og vist. Som Jayson engang sagde han skulle lægge sin stav væk, mens Jayson pegede på ham med sin egen stav, vidste han godt at med magi ville Jayson være bedre end ham! Han var ældre end ham og så måtte han jo også være bedre.. Han lod staven falde, for at vise at han ikke ville kæmpe mod ham. ” Det var ikke med vilje Jayson, jeg sværger det røg bare ud af mig, jeg nåede ikke tænke” Sagde han og så nervøst på Jayson. ” en eftersidning er sku da ikke farlig” sagde han og holde godt øje med JAyson for at vare klar til at dække sit hoved eller forsøge at løbe væk fra ham. Men han var bare ikke hurtig nok som Jayson hånd kom svingende igennem luften. Et højt KLASK hørtes som tydeligt indikerede at lussinge havde ramt ham perfekt på kinden. Noah blev så forskrækket at han væltede lidt sidelæns men fik trådt på sin egen fod så han røg ned på gulvet. ”avv” mumlede han som han tog hånden op til hans kind som virkelig sveg! Han var sikker på at hele JAyson hånd sad på han kind. ” Jeg er i hvert fald ikke lige så dum som du” kom det svagt fra ham efter at være kommet på benene. Hans stav var røget ud af hånden og lå lidt længere henne på gulvet, han var nødt til at have fat på den!
|
|
|
Jayson "JJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Jayson "JJ" Jacobo on Apr 21, 2020 15:37:46 GMT
Den anden dreng gav sig til, at grine af Noah, hvilket Jayson også gjorde. "Hold nu kæft, dit stykke spild af plads," lød det fra den anden dreng. Jayson var ikke ligefrem en af de fyrer på skolen, man havde lyst til, at lægge sig ud med eller blive uvenner med. "Dygtig dreng," lød det koldt fra Jayson, som Noah sank sin stav, han gjorde dog ikke selv det samme. "Nej se dét er præcis problemet ved dig, Noah. Du tænker ikke," svarede han, mens han bevægede sig tættere på Noah. "En eftersidning er måske ikke farlig for en som dig, der alligevel ikke kan blive andet end uglelort-samler, men for folk som mig, der har større mål i livet end det. Du har tilsvinet hele mit navn og dermed også min families navn." Begge drenge gav sig til at grine, af Noah som han faldt over sine egne ben. "Hvis du er klog, så bliver du nede," lød det nærmest truende fra ham. "Uhuhuuuh. Så stor i munden du pludselig blev, huh? Hvis du er klog nu, så siger du undskyld og så finder du den professor du sladrede til og tager skylden tilbage på dig selv. Tro mig, du vil ikke lege med os store drenge," atter var stemmen advarende. Han nikkede til den anden dreng, som hurtigt tog Noahs tryllestav, "Vi beholder den her, indtil du har gjort det. See ya!" sagde han roligt, før begge drenge forlod Hulkende Huldas toilet.
//OUT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 24, 2020 16:08:33 GMT
Noah så over på den anden dreng, men svarede ham ikke. Måske det bare var bedst at holde sin kæft lukket, så kom han nok ikke ud i yderligere problemer lige nu end han jo allerede var! Ordene fra Jayson fik det til at løbe iskoldt ned af ryggen på Noah, han vidste jo godt at han intet kunne stille op overfor Jayson, hverken i magi eller fysisk styrke! Jayson havde også en helt anden krops bygning end Noah og hvis Noah ikke tog meget fejl, trænede Jayson sikkert også, fordi skulle han ellers være så populære blandt pigerne? Han havde set pigerne sværme om Jayson, om Noah var jaloux? Nej ikke hvis du spurgte ham direkte, men jo han var det da! Det var sjældent han fik positiv opmærksomhed fra pigerne. ” Det var en fejl, alle kan lave fejl” sagde han usikkert og det var tydeligt at høre på ham. Noah lavede ikke andet end fejl og det kostede ham hver gang også denne gang! Han var lukket inde på pigetoilettet med to at skolens største drenge og det i sig selv var noget af det dummeste! ” Jeg kan sagens blive andet end uglelort-samler!” sagde han tøseformærmet. Ordene om at det var klogt at blive nede på gulvet tog han til sig og blev siddende på gulvet. Noah var skide bange og det var der vidst ingen tvivl om! Truslen fik ham hurtigt til at indse at han nok bare var nødt til at gøre det som JAyson truede han til at gøre! Han nikkede bare og svarede svagt ” fint” det var det eneste der kom ud af hans mund og nåede dårligt at reagere før han mistede sin tryllestav. ”HEEY” sagde han og så dem, han kunne ikke deltage i undervisningen uden sig stav og han havde i hvert fald ikke i sinde at gå til en professor for at få hjælp til at få sin stav igen efter ordene fra Jayson, måske han vidste det? Siden han tog hans stav?? Noah måtte vel bare finde professoren med det samme og få det overstået. Han ventede dog et godt stykke tid før han rejste sig for at gå afsted og få det ordnet
//Out
|
|
|