Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2020 15:38:22 GMT
Tiltænkt til @themadhatterwasher12
Tidligt morgen
I Storsalen
Skønt det var ganske tidligt om morgen, var håret sat, tøjet sad præcis som hun ville have det til at sidde, og den gode parfyme var kommet på. Ikke for nogen særlig grund, andet end at hun ville sørge for at hun blev set på, og betragtet. Hun kom roligt gående ind til storsalen og lod sine hofter vugge roligt som hun gik over mod Slytherins bordet. Hun satte sig roligt ned og sad helt nede i enden af bordet, hvor hun kunne holde øje med alle der også satte sig ved bordet og holde med både mimic og form, hendes skarpe øjne skulle ikke misse noget som helst der kunne give hende gratis sladder. Og som hun vidste, sladder kunne føre til tragedier, og tragedier kunne føre til bonus for hende, om det var fysisk eller psykisk bonus. Hun rettede kort øjnene mod maden, og måtte indrømme at det ikke så så indbydende ud som det nok gjorde for de fleste, men hun var en pige som gerne ville beholde sine former, så hun rakte ud efter et æble og begyndte at gumle på det, mens hendes øjne jagtede rundt på hvad som helst der var svagt og væk fra deres gruppe. Det var sådan at være et rovdyr, tålmodighed, også gå efter struben!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2020 16:07:59 GMT
Beatrix var på vej ind i storsalen. Hun så rundt i salen med et overlegent blik, som hun mærkede flere øjne på sin person. Forhåbentlig drengeøjne, og hvis ikke, så skulle det helst være de mudderblodstøser, som hun mobbede. De måtte gerne stirre på hende i frygt. Den købte hun 100 procent, der var ikke noget der!
Som hun kom hen til Slytherinbordet, slog hun sig ned, og så på dem omkring sig. Hun genkendte dem alle, men var særligt opmærksom på Tatar. Pigen fik hende til at løfte det ene bryn, som hun så på hende, hvorefter hun selv hev et æble op af skålen. Hun så på pigen henover æblet, og nikkede til hende.
"Hey," sagde hun i hilsen, og tog en bid af æblet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2020 16:43:18 GMT
Tatar så lidt og skævede ned af bordet til en anden slytherin tøs kom hen og satte sig lidt for nær Tatar end hvad hun syntes var komfortabelt. Hun fnøs let af pigen og nikkede langsomt igen. Det var ikke fordi hun havde lyst til at have samtaler så tidligt om morgen, ikke ved mindre det var med Simon, men han var også særlig. Især for Tatar følte hun. "Hey..." svarede hun tilbage og tog en god bid af sit æble og tyggede det lidt før hun skævede lidt til tøsen og kneb øjnene lidt sammen. "Dig har jeg set før.. Du hende angriberen fra 7. årgang.. ikke så lang tid tilbage ha, til voksen livet" sagde hun lidt som et spørgsmål, og lidt som en provokerende hentydning til at hun var gammel. I hvert fald ældre end Tatar, det var sikkert. "Regner du med i kan vinde for en gangs skyld i år så?" spurgte hun så nu som en direkte spørgsmål som også var lidt en lussing mod dem, da Tatar ikke mente at slytherin vandt nok i den eneste sport som faktisk var stor foruden troldmandsskak, som hun fandt som totalt tidsspilde og uden nogen form for mening at bruge sit liv på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2020 21:40:16 GMT
Beatrix skævede til den anden pige, som hun svarede med et 'hey'. Hun synes, at hun så træt ud, men ville ikke kommentere på det lige umiddelbart. Ikke før pigen selv, inddirekte, kaldte hende gammel. Hun himlede diskret med øjnene, og vendte sin opmærksomhed mod hende.
"Ak ja, nogen bliver voksne og kvindelige, andre..." Hun nikkede umærkeligt i retning af Tatar. "Ligner stadigvæk små piger, når de bliver voksne. Jeg ved da godt, hvad jeg ville være." Hun sportede et bredt grin med et flash af hvide tænder.
Så lagde hun hovedet på skrå af Tatar, og grinede hånligt: "Og du er Tartar. Asiatpigen som ikke var klog nok til at Ravenclaw ville have hende."
Hun slyngede fornærmelser lige nu, som var hun født til det. Det var en ting hun altid havde været god til. Hun udtalte Tatars navn forkert med vilje, på samme måde som tartar: rådt kød spist sådan. Hun synes selvfølgelig selv, at det var vældig klogt fundet på. Desuden vidste hun godt, hvilket spil der var igang lige nu. Og at hun havde i sinde at komme ud som vinderen!
"Selvfølgelig kan vi det!" svarede hun overlegent, og tog endnu en bid af æblet. "Vores hold er stærkere i år end nogensinde!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2020 14:45:38 GMT
Tatar så ret så irriteret ud da pigen begyndte at disse hende, og især da hun begyndte at disse Tatars udseende, blev Tatar rigtig irriteret og hendes ellers så blive udseende blev hårdt og skarpt.
"I det mindste kommer jeg ikke til at ligne en gammel krage når jeg når de 20, i forhold til visse andre" spyde hun mod pigen og fnøs over hendes anden kommentar mens hun hoverede en smule. "Jeg havde heller ikke nogen intentioner om at være en ravenclaw, mit hjerte er slytherin helt igennem, i forhold til andre som måske godt kan findes i andre fyres senge som i hvert fald ikke er slytherin" sagde hun hånligt og fnøs overlegent
Hun begyndte dog at grine da pigen så snakkede om holdet og kunne ikke holde det tilbage, hun tog sig endda til maven for ikke at få for meget mavekrampe. "Stærkere end nogen sinde, har man hørt en med større vrangforestillinger!? Du bliver mega jordet som altid af Gryffindor joh! Dig og dit hold er ikke andet end par wannabes der ikke engang kan holde en bold i luften" sagde hun hånligt og trak på skuldrene uskyldigt. Hun smilede dog ganske lumsk. "Men jeg gætter på at mis. Beamås, har fundet et eller andet snyde middel hun kan give til sine undersåtter så de kan snyde sig igennem det hele" sagde hun spydene og hånefyldt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2020 16:49:25 GMT
Beatrix rynkede panden, som Tatar kaldte hende en gammel krage, men hendes smil forsvandt ikke et eneste sekund.
"Hellere ældes med ynde, end at jeg stadigvæk ligner en på 12, når jeg er 60," skød hun tilbage direkte i hovedet på den anden pige. At slynge fornærmelser tilbage i hovedet på folk, var ikke fremmet for hende. Slet ikke hvis nogen fornærmede hende først, det gjorde folk tit. Der var trods alt ikke ret mange på skolen, som brød sig om hende.
"Ikke? Jeg troede ellers det var derfor der var så mange asiater på det kollegie, fordi I alle gerne ville være der, og være den klogeste? Men du er selvfølgelig heller ikke så klog, når du udfordre mig på den her måde," sagde hun med et skævt smil.
Hun var bestemt mærket af, at Tatar lige havde kaldt hende en luder, inddirekte i hvert fald, og havde lyst til at skyde noget lignende tilbage i hovedet på hende. For hun kunne dårligt fortælle hende, at hun var jomfru, for det ville asiaten også se ned på. Men på den anden side... hvad så hun ikke ned på, hendes Tatar?
"Vrangforstillinger? Ha! Gryffindor var bare heldige, de har ikke set vores bedste side endnu!" lo hun hånligt af hende, og viftede blot hendes sidste kommentar væk. "Pft! Man skulle tro, at du ikke holdt med dit eget kollegies hold!"
|
|
|