Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 21:54:42 GMT
Der kunne ikke argumenteres imod det som Blaze sagde. Det Hayden havde gjort var på ingen måder okay. Det var en voldtægt, om han ville indrømme det eller ej. Det havde Zoe gjort op med sig selv. Det gjorde ondt at komme frem til den konklusion, men der var ingen udvej. Hun sukkede endnu engang og nikkede til Blaze. "Du har ret"
"Men... Jeg er så bange.." sagde hun en smule usikkert. Hvordan skulle hun overhovedet konfrontere Hayden med de ting han havde gjort?
|
|
Balázs "Blaze" Valko
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 13.04.2041
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Cherette Kristeen Waller
Oprindelse: Ungarn
Bosat: Skotland, Dublin
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
C-box navn: Dreamer
|
Post by Balázs "Blaze" Valko on Mar 20, 2020 22:10:49 GMT
Blaze nikkede igen til Zoe. Han vidste jo godt, at han havde ret, også selvom han knap nok kendte til historien. Han holdt hende igen ind til sig mens han kørte en hånd let op og ned ad hendes arm. "Det kan jeg damning godt forstå.. Hvis du har brug for at snakke med ham om det..." Blaze måtte lige vende det lidt i hovedet, hvilket gjorde at han talestrøm blev afbrudt et kort øjeblik. "Så skal jeg nok bakke dig op. Han får ikke lov til at lægge så meget som en finger på dig," der var noget overbeskyttende over ham og samtidig en let kulde over hans ord, for han ville ikke lade Hayden røre hende. Hans metode for at beskytte Zoe kunne godt hænde at blive meget drastisk. Og måske endda også lettere voldelig. Men det var jo også fordi han var så damning rasende på Hayden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 22:59:24 GMT
Zoe kunne godt forstå hvorfor Blaze egentlig var sur, det var utrolig at endelig føle at der var nogen på ens side, det var en sjældenhed. Hun kiggede kort på Blaze og sendte ham et kort smil. "Tak fordi du gider være her, og tak fordi du gider lytte. Det gider Natfeerne ikke.." og med det kunne man kende Zoe bare en smule igen. Hun var jo kendt for sin underlighed.
"Hvad skal jeg dog gøre Blaze?" hun var så fortvivlet. "Jeg kan jo ikke bare gå hen til Hayden.."
|
|
Balázs "Blaze" Valko
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 13.04.2041
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Cherette Kristeen Waller
Oprindelse: Ungarn
Bosat: Skotland, Dublin
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
C-box navn: Dreamer
|
Post by Balázs "Blaze" Valko on Mar 23, 2020 21:27:20 GMT
Blaze smilte akavet til Zoe over hendes tak. Han var ikke særlig god til at modtage andres taknemmelighed for han mente jo at det blot var almindelig medmenneskelighed, at hjælpe andre og at give mere end man tog. Så selvom han var blevet takket adskillige gange, så følte han ikke som sådan at det var fortjent. Han ville gøre det til enhver tid igen, uden at få den mindste taknemmelighed for det. "Ingen årsag," sagde han lidt hurtigt mens han kiggede væk, mod træerne.
"Nej det.. Det ville nok være lidt.. Akavet?" han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle beskrive det. "Desuden.. Jeg synes ikke du burde se ham alene," han kørte akavet en hånd gennem sit hår og det var meget tydeligt at han tænkte hårdt over det. "Men det er op til dig.. Synes bare at øhm.. At det er en skidt idé.."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2020 21:33:39 GMT
Akavet var vidst ikke ordet for den stemning der ville være mellem Zoe og Hayden. Blaze forstod dog alvoren af situationen og det var så rart. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bliver nød til at finde ud af hvad der passer og hvad der ikke gør. Jeg har så mange spørgsmål lige nu... og jeg føler ikke selv jeg kan svare på dem, før jeg har snakket med Hayden" påpegede hun overfor Blaze.
Zoe sukkede en ekstra gang og drejede sig så mod Blaze. "Hvis det var en husalf i min situation, hvad tror du så den vil have gjort? De virker utrolig kloge, Jeg vil ønske jeg havde en husalf..eller vent nej... " hun trak på skuldrene. Den gamle Zoe var tilbage.
|
|