Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2020 18:24:55 GMT
Akira var på arbejdet bag baren, han smilede til folkene der kom ind og fik bestilt den ene efter den anden, Han kiggede rundt på folk. "Kæft nogen klovne" Sagde Han for sig selv, han sukkede og tænkte på om der ikke kom nogen der ikke var så belastende mange belastende, han kunne godt bruge en karakter der. Han kiggede op da døren åbnet sig og smilet let til personen, han syntes ikke han havde set ham før
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 09.11.2032
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Mysteriedepartementet
Stilling: Assistent for Ministeren
C-box navn: Masvis
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 19, 2020 19:14:17 GMT
Sebastian trådte ind på baren, med et køligt smil over sine læber. Hans øjne gled let rundt på folket derinde, som allerede nu så ud til at have fået for meget. Langsomt og sikkert gik han imod baren, hvor han hurtigt fangede mandens øjne, det var dog først da han var helt fremme han med iskold dæmpet stemme sagde "Et stort glas af det bedste huset kan byde på" Hans ordre var hård og lige til, han regnede ikke med at skulle sidde og hygge pludre med nogen, blot få noget indenbords og finde det første og det bedste han kunne slæbe med hjem til fornøjelsens brug.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 15:03:21 GMT
Akira nikkede og smilet til herren og fandt det bedste de havde og hældte det op i en stort glas og rakte det til ham "Værsgo" Sagde Han og sagde prisen og kiggede så rundt og Ekspederet de andre, inden han vendte tilbage til sit arbejde med at rengøre nogen glas men der gik ikke længe før der var flere der skulle have hans opmærksomhed, da der pludselig var så meget støj for at få hans opmærksomhed blev han irriteret "En af damning gangen" Sagde Han og pegede på en og lod dem sige noget en efter en
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 20, 2020 15:34:44 GMT
Han tog imod glasset fra bartenderen og betragtede ham en lille smule, inden han fandt beløbet fra sin lommen, og betalte ham. med en rolig og sikker hånd tog han en stor slurk af væsken, og mærkede med det samme hvordan hans krop reagerede på indholdet, og spredte en varme helt ud i hans fingre. Hans øjne hvilede på bartenderen der så ud til at have travlt, langsomt som folk igen faldt til ro, smilede han til bartenderen "Hård aften flotte?" Hans kolde smil var blevet mere charmerende i det han blinkede til fyren bag baren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 15:52:24 GMT
Akira nikkede til ham "Tør siges" Sagde Han smilende til ham "Er du ny heromkring, synes ikke jeg har set dig før" Sagde Han smilende til ham og tog et glas og proppet lidt i af det gode "Skål" Sagde Han og rakte sit glas ud mod hans "For en hyggelig dag" Sagde Han smilende til ham og tog en ordentlig slurk af sin drink da de havde skålet
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 20, 2020 16:04:46 GMT
Sebastians øjne hvilede på fyren og han tanker udslippede en ønskende scene i hans hoved, han løftede glasset imod hans og smilede charmerende men koldt til ham, inden han selv drak og svarede så "Jeg er ikke ny her omkring, jeg kommer bare ikke så meget ud længere. Kun når jeg håber på af møde en der kunne have interesse i du ved" han blinkede til ham, og drak endnu en tår af sit glas inden han fortsatte "Ejer du stedet her? eller er du blot slave?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 17:22:15 GMT
Han nikkede til det han sagde til ham og smilet let da han tog en slurk af sin drink og så på ham og fandt noget godt at drikke tog 2 shots glas en til hver "Jeg giver den her" Sagde Han smilende til ham og reageret på hans spørgsmål "Er desværre kunne en slave" Sagde Han og drak det sidste af hans glas og rakte et shots op i luften "For en hyggelig snak" Sagde Han og smilet til ham
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 21, 2020 17:12:00 GMT
Sebastians øjne hvilede på manden bag baren, og et lille charmerende smil spillede sig på hans læber, og blev kun mere oprigtig da fyren valgte at finde shots frem "Jamen, er du ude på at drikke mig fuld" Spurgte han med en drillende undertone, inden han tog om det ene af de små glas og drak indholdet "Nu er du vel ikke ude på at forgifte mig så du kan slæbe mig med hjem vel?" Drillede han og fangede fyrens blik med et hævet øjenbryn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2020 8:28:58 GMT
"Nej hvad får dig på den idé Sagde Akira og små grinte lidt han smilede dog til ham lidt bagefter og grinte endnu en gang da han spurgte om han ville forgifte ham og rystede på hovedet "Nej bare rolig ville jo være dårlig service" Sagde Han og grinte endnu en gang og tog en slurk ag tømte sit shot og så så på ham "Har du en favorit drink" Spurgte Han ham om med et blink
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 23, 2020 14:06:23 GMT
Sebastians øjne undersøgte manden bag baren, og han kunne ikke helt placere ham. Han gled en hånd igennem sit hår og smilede nærmest venligt trods det kolde ydre "Man ved jo aldrig hvad folk kan finde på vel" Svarede han og lod fingeren løbe rundt på glassets kant "ynglings?" spurgte han let og så kort tænksom ud "mojito, tror jeg"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2020 15:51:28 GMT
"Ja kan der være noget om" Sagde Han stille til Ham, han smilet til ham og sagde "Skal vi se om vi kan finde en Mojito" Sagde Han og smilet til hende, "Kommer tilbage om lidt" Sagde Han og gik rundt og ekspederet andre folk og kom tilbage efter hvad der måtte havde været 5 minutter og drak det sidste af sin drink "Hvor kom vi fra, når ja den Mojito" Sagde Han og skaffet ham en og gik hen til ham og rakte den inden han selv tog et shot og smilet til ham
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 23, 2020 16:46:00 GMT
Han sendte ham et sjældent smil, og betragtede ham imens han arbejdede og nikkede en smule da han så endelig kom tilbage "Må du gerne drikke alle de shots? det kunne jo ende med at du bliver fuld og skal følges hjem?" Smilede han let og tog en slurk af den drink der var blevet sat foran ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2020 21:35:04 GMT
"Ja må drikke så meget jeg vil, men skal nok ikke blive for fuld, for har jo et arbejde her" Sagde Han og grinte og blinket til ham og kiggede rundt "Forhelved folk" Sagde Han og tog en klud for at tørre et bord af og sukkede "damn nogen svin" Sagde Han og smilet til ham da han kom tilbage "Jeg behøves ikke være fuld for at du må følge mig hjem" Sagde Han lidt drilsk og grinte "Hvor gammel er du så? Spurgte Han ham stille
|
|
|
Sebastian Monroe
•
Magiker
|
Post by Sebastian Monroe on Mar 24, 2020 13:53:18 GMT
Sebastian sad lidt og betragtede manden bag baren og kunne ikke skjule et smil på sine læber da fyren sagde at han ikke skulle være fuld for at kunne blive fulgt hjem, det tog han lidt som en invitation. Han drak lidt af glasset og så kort ind i hans øjne "Jeg er 25, hvad med dig?" Spurgte han og drak en smule mere af glasset
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 24, 2020 17:39:06 GMT
"Ungt kød" Sagde Han og grinte lidt "Jeg er 30 år gammel så små 5 år ældre end dig" Sagde Han med et smil på læben og tog en slurk af sin drink "Hvad bringer en flot ung mand som dig hertil" Spurgte Han ham så og smilet let til og kiggede rundt og tømte sit glas og gik så hen tog en fyr i nakken og smid ham ud "Hvis du ikke kan opføre dig ordentligt så skal du ikke være her" Sagde Han efter han havde smidt ham ud og kom så tilbage "Undskyld nogen folk kan bare ikke opføre sig ordentligt Sagde Han
|
|
|