Post by Aniight on Mar 17, 2020 19:57:00 GMT
SHARING IS
CARING
CARING
Hej alle WaW-brugere! Vi alle er forskellige og vi alle bruger hver og især noget unikt når vi udvikler vores karakterer. Alt fra specielle templates, sider hvor det er muligt at klippe og ændre i gifs, gratis programmer til at redigere billeder i og sider hvor det er muligt at uploade billeder op på nettet. Så hvorfor ikke dele disse mange og vidunderlige muligheder med hinanden? Selv har jeg stablet en lille liste på benene med brugbare links og en lille forklaring på hvad det er, som I er mere end velkomne til at benytte <3 www.randimg.net/ Randimg er min favorit! Dem af jer som har emnet med mig har muligvis lagt mærke til at ALLE mine karakterer konstant skifter billede hver gang siden bliver reloaded. Selv har jeg hamrende svært ved at vælge ét billede og så syntes jeg personligt også det giver mere når man kan se det valgte faceclaim fra forskellige vinkler. Man kan OGSÅ lægge gifs ind, har jeg fornyligt fundet ud af Man skal have en bruger oprettet for at kunne benytte sig af randimg, men det er hurtigt, nemt og GRATIS. imgur.com/ Jeg bruger imgur når jeg skal have uploadet billeder som jeg eksempelvis har redigeret gennem photoshop eller hvis jeg har leget med gifs. Jeg har altid foretrukket denne fremfor sådan noget som tinypic. ezgif.com/ Nu bruger jeg sjældent gifs, men de enkle gange jeg gør og jeg enten skal have redigeret størrelsen, klippet noget ud eller have tekst på, så er det her jeg gør det. Deraf, når jeg skal have et brugbart link, bruger jeg imgur som er nævnt lige ovenover. adoxographyv2.boards.net/ Jeg er en sucker for et godt design; profilarker, plottere, trackere, bare generelt en flot opstilling og der er sindssygt mange muligheder på adoxographyy2! Det er helt klart et kik værd hvis man vil have noget ''anderledes'' og samtidigt noget godt at kikke på. Ligesom ved randimg skal man oprette en bruger, men oprettelsen foregår ligesom her på WaW og det er også gratis. |