Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2020 22:46:25 GMT
Olive havde det næsten helt svært ved at skulle snakke om det. Hun måtte lige tage en dyb indånding, for ikke at blive helt emotionel, da det virkelig ikke var noget, hun orkede lige nu. "Det er meget underligt. Det gør næsten helt ondt." Hun trak lidt på skuldrene, nærmest som for at lade som om det ikke betød så meget, selvom det virkelig gjorde. Hun ville bare ikke stå ved det. "Jeg vil gerne blive en del af et professionel Quidditch hold bagefter. Lige nu er det min drøm, men hvis det ikke kommer til at ske, må jeg overveje hvad jeg ellers vil." Lige nu var Quidditch hendes eneste interesse, der kunne føre til en karriere. "Men nu må vi se. Jeg har stadigvæk en smule tid til at tænke over det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2020 0:59:19 GMT
Den drøm hun havde om at blive professionel, var hun nok ikke den eneste som havde. I hvert fald delte Mason den med hende. Der var noget med vinden i håret og brølet fra fansene. Nu var det primært kollegiekammeraterne, som brølede her - hvilket også var godt nok! Dog kunne han sagtens forestille sig et endnu højere brøl i den rigtige arena. Han rynkede let på næsen og nikkede anderkende. "Jeg forstår, det er også et mål som jeg kan følge. Tænk hvis man kunne høre råbene fra tusindvis af fans, og så samtidig spille på de flotteste stadioner i verden." sagde han og lavede nogle gestikulerende fakter som skulle vise 'stort' med armene. "Hvilket holdt?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2020 16:16:50 GMT
For Olive var der en vis frihed i at flyve rundt og spille Quidditch. Hun kunne give slip på alt andet og bare fokusere på spillet. Det hjalp så også at hun var ret god til det, i hvert fald ifølge hende selv. Bare tanken om at spille professionelt og være med på et hold, der virkelig tog det seriøst, lød som en drøm, hun virkelig gerne ville have opfyldt. "Ja.. Det er lige præcis det jeg vil. Jeg elsker alt ved Quidditch, så jeg tror virkelig, at det er det rigtige for mig." Ja, hvilket hold? Det havde hun heldigvis tænkt over. "Det nationale hold for England." Hun smilede skævt. "Jeg vil spille for mit land."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2020 0:18:15 GMT
Det var selvfølgelig en god pointe, at spille for ens nationalhold var selvfølgelig drømmen over dem alle. At være centrum ikke bare for enkelte fans fra et område, men for et helt land. Den kunne han sagtens følge, det måtte være fedt. "Det giver god mening, tror også det er det ypperst man kan nå." sagde han anderkende, som de forsatte hen af gangen. "Forresten, hvordan er magiens historie på sidste år? Er det underholdende, eller har i også om nissernes oprør og alt det normale." spurgte han i håb om at finde noget, som han kunne definerer som interessant i det dag, på det sidste år.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2020 15:07:52 GMT
Det var virkelig det sværeste hold at komme på, men det var forsøget værd. Hvis hun ikke klarede det, måtte hun prøve et andet hold eller finde noget helt andet som karriere. Det var meget usikkert, men heldigvis havde hun muligheden for at kunne tage sin tid med a vælge. Hun trak på skulderen til hans næste spørgsmål. "Det er okay. Det er ikke kedeligt, men det er heller ikke vildt spændende. Er du da bekymret for at kede dig næste år?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2020 15:30:46 GMT
"Hvis ikke du kommer på det engelsk landshold, så kan du jo altid nyde at være på et professionelt hold ud over landsholdet. Falmouth Falcons spiller ret godt fortiden." lød det roligt. Man skulle vel lige på et hold, inden man kom på landsholdet.. Ellers skulle du godt nok være ekstraordinær god.. Altså vi snakker om helt vanvittig god. Han sendte hende et smil, som hun nævnte om han skulle komme til at kede sig. Ja han var faktisk lidt nervøs, at det ikke bragte mere udfordring til ham end dette år. "Tja.. Jeg ved ikke.. Jeg håber da på at jeg kan lærer endnu mere, end dette år." sagde han roligt, Mason så let ned i jorden - han vidste godt han var lidt nørdet på dette område. "Men mon ikke jeg bliver blæst bag over." Han drejede om hjørnet og sendte et vurderende blik, som han så nogle meget hemmelighedsfulde anden års elever gå forbi ham. "Der er mange som har spøg og skæmt ting med i år.." mumlede han lavt, som han så børnene dreje om hjørnet. Han havde lige set toppen af et kanonhorn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2020 19:15:47 GMT
Det var næsten uoverskueligt at skulle tænke på lige nu. Det var det hun gerne ville, men der var bare stadigvæk så meget, hun skulle ordne inden da. Derfor trak hun bare på skulderen. "Nu må vise hvordan det folder sig ud. Jeg skal nok finde ud af det." Det var hun i hvert fald ret sikker på. Hun troede på sig selv og at hun nok skulle klare den efter Hogwarts. "Det er jeg ret sikker på du bliver. Hvert år bliver betydeligt sværere." Heldigvis kunne hun godt følge med selvom det kneb engang imellem med det. Hun skævede mod anden års eleverne, som fór forbi. "Ja.. Det er for dårligt." Hun spottede sit klasselokale og stoppede op foran det. Hun vendte sig så imod Mason med et smil. "Tak fordi du fulgte mig herhen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2020 3:59:01 GMT
Det havde hun naturligvis ret i. Skolen blev aldrig lettere, tværtimod blev alting svære. Niveauet blev hævet, og de lærte mere avanceret magi for hvert år. Mason stoppede ved døren ind til hendes klasse. Han sendte hende et smil, og nikkede til hende. "Ingen problem. Det var det mindste." sagde han og trådte et par skridt tilbage. Hun var nu meget flink hende Olive. "God undervisning." lød det afsluttende, som han vendte rundt og begyndte at bevæge sig selv imod hans egen klasse.
//SLUT//
|
|
|