Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2020 10:49:32 GMT
Det var svært for Simon og vurdere om Tatar var charmerende og fræk eller om hun nærmere var for meget og lidt i overkanten. Hun kælede tydeligvis for ham og et godt stykke af vejen kunne han da også godt lide det, men da hun så knappede skjorten op og pressede sig imod ham, kom hun alligevel til at virke billig på en eller anden måde. Noget i ham fik lyst til at skubbe hende ned af sig, hvad regnede hun egentlig med? Forhåbentlig ikke at hun kunne styre ham, for det kom ikke til at ske. Det havde han sgu for stor selvrespekt til! Det ville selvfølgelig være godt med en der kunne skabe og dele sladder for sig, og måske hun så også ville kunne bruges til andre ting. Hun virkede hvert fald super villig. Han lod hende sætte sig overskrævs af sig og lagde så hvilende en hånd på hver balle, for bare nu at nyde det lidt. Han overvejede dog kort om han skulle smide hende af, bare lige for at vise hvem der bestemte, men det blev ikke lige nu. Hendes trussel prallede dog hurtigt af på ham og han hævede bare et øjenbryn ved hendes ord. "Giv mig én god grund til at det skulle have min interesse at du sladre om en tøs fra Gryffindor? Du kan sgu få dem for dig selv hvis du vil, bare du holder dig fra mine Weasleyer! Og tro mig, du har ikke lyst til at træde mig over tæerne på det punkt" Hans øjne hvilede på hende en tid, for at sikre sig at hun havde forstået at det var alvor det han sagde. Hun var da velkommen til at gøre forsøget, men han var ikke bleg for at gøre noget ved det efterfølgende.
Som hun så kort efter lod en finger hvile på sine læber og derefter lagde selv samme finger over på hans læber, tog han provokerende hendes finger i munden, suttede på den en gang, før han så "spyttede" den ud, og slikkede på den en enkelt gang, for han så væltede hende fra sit skød og ned i sofaen. Han brød sig ikke om hendes anmasning. "Jeg falder ikke for de der billige tricks snut. Den slags må du gøre dig fortjent til. Ønskede jeg at være sammen med en luder, så fandt jeg en at bruge penge på." Ordene var måske hårde, men han var ligeglad, han lod sig ikke lege med på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2020 18:17:24 GMT
At han faktisk suttede kort på hendes finger fandt hun lidt frækt, men også kun lidt, for det var også lidt ulækkert at have hans mundvæske på sin finger. Det overraskede hende dog lidt da hun så blev væltet af til siden, han var ganske stærk skønt hans bygning syntes hun. Men sjovere var hans kommentar bagefter. Hun kunne ikke lade være med at fnise højt, som brød ud til et lille grin. "Gøre mig fortjent!?" svarede hun og begyndte at grine højere, og grinede så meget at hun faktisk fik tåre i øjnene og måtte tørre dem væk, før hun fik sat sig ordentligt op, og strøg ham kort om kinden imens hun lagde det ene ben over det andet og så på ham med et overlegent blik. "Den eneste der skal gøre sig fortjent til det her" sagde hun og lavede en gestus til sin krop. "Er dig søde dreng, for kan du ikke holde mig underholdt, så kunne den måske gå til en endnu. mere. succesfuld. mand" sagde hun og lagde tryk på de sidste par ord. Hun lagde dog hovedet på skrå og løftede et undrende øjenbryn. "Men hvad vil du dog Weasley-taberne? De er jo intet værd" spurgte hun undrende og forstod ikke Simon overhovedet. Var det overhovedet det værd at gå efter dem? Var de virkelig så rige?? Hun trak dog på skuldrene og rejste sig op, for derefter at gå rundt om ham og lod sine slanke fingre kærtegne ham kort hen af håret. "Og jeg kan gøre så meget mere end at damne med en Gryffindor tøs.. jeg kan gøre så meget mere 'big boy'.." sagde hun og kom hen på hans anden side og satte sig let på armstøtten imens hun så ned på Simon med et lokkende blik. Hun blev dog ikke siddende i lang tid, og rejste sig igen og gik hen foran ham, sørgede for at vrikke kort med hofterne for hans blik, før hun tog sine briller og bog op. "Så er du sikker på du ikke har noget til mig lige nu? Ellers må jeg jo snart til min time sukkerknald" sagde hun og tog sine nørdebriller på og lod dem hænge lidt samlejeet på næsen imens hun smilede til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2020 19:50:27 GMT
Simon Hævede et uimponeret bryn af pigens væsen. Hun virkede umådeligt billigt og mindede ham egentlig alle mest om en kat i løbetid. Hun var jo helt fra den sådan som hun gjorde sig til. Desværre for Tatar, var det slet ikke noget, der tog kegler hos Simon. I stedet syntes han bare det gjorde hende frygtelig billig og faktisk lidt usmagelig. Det mærkelige var at hun så gav udtryk for at tro han var interesseret i hendes krop. Jo det havde han da måske også været før, men det var inden hun begyndte at skabe sig sådan. Særligt slemt blev det da også, da hun truede med at finde en der var bedre end ham. Men i stedet for at tigge hende tilbage, tog han den modsatte vej og i stedet bare afviste hende yderligere. "Jamen hvis du mener du kan finde det her på stedet, så værsgo. Jeg har desuden ikke bedt om.. Det der." med ordene "det der" pegede han på hende og lavede en cirkel med sin finger, for at vise at det var hende han mente. Hun skabte sig da helt vildt, hvad charmerende skulle der kunne være i det? Hendes spørgsmål omkring Weasley-familien fnagede dog hans opmærksomhed, men et ulvelignende smil lagde sig blot selvsikkert over hans læber som han så uimponeret på hende. "giv mig en god grund til at jeg skulle fortælle dig om mine planer." Lød det blot fra ham, før han blev tavs, men kort efter kom der en fnys fra ham. "Ja løb du bare ud og fin en gryffindor tøs, i passer sgu sikkert meget godt sammen, med den indstilling til livet. Og nej, jeg har intet at dele med en så kåd bimbo."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2020 11:52:01 GMT
Tatar løftede et undrende øjenbryn da Simon begyndte at disse hende, og var gået efter hendes krop. Hun fnøs let og smilede overlegent. "Det her, finder du ikke andre steder her på Hogwarts, alle andre er slatne og kedelige, der er ingen som mig, men så igen, hvis du vil ende med en anden ranks hufflepuff luder, jeg ser dig i hvert fald ikke ende med nogen særlige." spyde hun mens hun rystede opgivende på hovedet og viftede afvisende med sin hånd mod Simon. Da han så spurgte om hvorfor han skulle fortælle hende, voksede hendes smil til et næsten psykotisk bredt smil, og hendes øjne udgyde næsten blodlyst mens hun så på ham. "Hvis du ikke fortæller mig, kan du godt droppe alt om Weasley familien, for så får jeg dem smidt ud af Hogwarts i løbet af ugens ende, så pas på hvad du siger lille dreng" sagde hun og små fnes på en halvt hysterisk måde, mens hendes øjne var låst fast på Simon. Men hans kommentar på Gryffindor tøs delen, fik hende bare til at sukke opgivende. "Simon du må virkelig finde på et bedre svar end at jeg skulle ligge og knalde med en Gryffindor tøs, for er du klar over hvor kedelige de er og deres mangel på fantasi i sengen!?" sagde hun klagende og rystede på hovedet opgivende. "Nej jeg har brug for en stærk Slytherin til at være min mand, men jeg kan godt begynde at se at du måske er lidt for slap for min smag, jeg mener, du tænder mig ikke engang rigtig mere" sagde hun og viftede med hånden afvisende igen. "Jo du har udseendet, men det er også det" sagde hun og trak på skuldrene skuffende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2020 17:34:22 GMT
Simon havde svært ved at holde en lidt hånlig latter tilbage, hun havde endnu ikke forstået det, selvom det var så såre simpelt. "Har du overvejet snut, at jeg slet ikke er interesseret i den slags svagheder?" Han lænede sig ind imod hende og så hende der dybt i øjnene. Han gad virkelig ikke end der troede hun bare kunne fange ham, ved at ryste sin rumpe for næsen af ham. Simon ville have en, der viste at have noget mellem ørerne, og den del begyndte han at tvivle på omkring Tatar. Hun havde ellers virket spændende først, men nu var det som om det langsomt gled af hende. Det var en skam. Hendes trussel fik ham til at grine igen. "Dig?! Skulle du få smidt dem alle ud, søde skat, det tvivler jeg meget på, men værsgo. Du er da velkommen. Du skal bare vide du nok bør kigge dig en del over skuldrene, hvis du ødelægger mit forehavende, er det forstået?" Endnu havde han ikke tyet til vold, men han kunne snildt finde på hvis det blev nødvendigt. Han fnøs lidt og lyttede til hendes ord. "Jeg får sådan en fornemmelse af at du gerne vil have mig til at tigge om at have samleje med dig. at du vil have mig til at føle jeg mister noget ved at du går videre til en anden, men søde skat, sandheden er lidt en anden. Jo du sgu da nok meget samlejeet, men jeg tigger ikke, og jeg er ikke den der ynker over at du vimser over til en anden."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2020 1:33:52 GMT
Tatar løftede et øjenbryn mod Simon. Han var ganske modig af at være så næsvis overfor Tatar følte hun. Det var meget modige ord hun havde hørt og stille løftede hun en finger til sine læber, mens hendes blik blev mere og mere faretruende og morderiske. "Jeg syntes du er ganske modig nu, alle kommer til mig og tigger til sidst, så vær sikker på det også sker for dig" sagde hun og lod blikket blive ved med at være morderisk og lagde ikke fingre imellem at hun ikke brød sig meget om hans overmodighed. "Og hvis du tror at du kan gøre mig nervøs med din fesen trussel så kan du godt tro om igen, i fyre har aldrig kunnet sådan noget alligevel, i er for klodsede og dumme. Det er derfor vi kvinder altid har magten i sidste ende" sagde hun og smilede let til Simon før hun langsomt gik rundt om sofaen han sad i. "Derfor så ja, jeg kan og vil smide hele familien ud af Hogwarts, i et... enkelt.. lille... træk" sagde hun og sørgede for at ligge lokkende tryk på de sidste 3 ord hun sagde. Men hendes øjne var stadigvæk morderiske som før, ikke spor af følelser eller charme, kun klar til at stikke en dolk i Simons bryst. Måske var han ikke god nok alligevel til at modtage hendes gunst? Han havde ellers været sådan en snack til at starte med. "Og bagefter.. kunne det være.. jeg gik efter dig smukke" sagde hun så med en ganske lokkende, men også yderst truende stemme, som en slange der havde udset sig et bytte og var fast besluttet på at sætte sine hugtænder i struben, og gøre det dybt. Hun listede frem bag ham og langsomt lod sine slanke fingre glide hen af hans hals. "Bare et lille.. knæk.. knæk.. knæk.." næsten sang hun med sin lille fine stemme i en meget forførende tone, mens fingrene lidt kærtegnede hans hals, men samtidig også omfavnede hans hals i små kvæle indikationer, før hun trak fingrene til sig igen og trak sig godt tilbage. Hun regnede lidt med at han måske kunne blive lidt mere fysisk nu hvor hun måske havde udfordret ham en smule på trusler. Måske håbede hun faktisk lidt på det, hun ville gerne føle hvor stærk han egentligt var. Eller om han var lige så slap som de andre troldmænd der blot betalte for at få deres ting udført, i stedet for at gøre det selv. Selvfølgelig var det i orden at hun gjorde det, hun var trods alt en kvinde, så hun behøvede ikke være stærk på den måde, hun skulle i stedet tilbedes som den fantastiske Slytherin kvinde hun var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2020 10:14:23 GMT
Simon havde mistet al respekt for pigen, der ellers havde virket interessant til en start, men nu virkede hun ærligt talt mest som en forkælet billig møgunge. Noget der på ingen måde tiltalte ham. Han fik det indtryk af hende, at hun forventede at kunne styre alle med sin flirten og kælen, desværre for hende var det bare ikke noget Simon brød sig om, hvilket også kun fik hans respekt for hende til at falde yderligere. "Alle? Det vil der så nok blive lavet om på nu. Hvad og jeg må spørge skulle jeg tigge omkring?" Han havde ikke i sinde at tigge om noget, og skulle han være ærlig, kunne han slet ikke se grund for at tigge hos en som hende. Hun ville ikke kunne gøre ham noget. Slet ikke når Warren Blackwood havde hans ryg. Han slog en latter op, som hun prøvede at skubbe "truslen" fra sig og så bare på hende. "Søde skat, jeg er så evigt ligeglad med om du føler dig truet eller ej. Jeg kom med en konstatering. Hvordan du opfatter den, kan aldrig blive mit problem." Det var næsten grinagtigt at se det show hun lagde for dagen, overbevisende var det ikke. Hun var bare en lille undermåler, som overspillede lidt for groft. Derfor blev Simon også til sidst træt af hende og endte med at rejse sig og hørte faktisk ikke det sidste hun sagde. "hvis ikke du har noget mere interessant at komme med, så tror jeg jeg vil byde farvel og finde nogle ordentlige folk." Og med disse ord gik han væk fra sofaen og gennem opholdsstuen. - Out
|
|
|