Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2020 13:01:41 GMT
Tiltænkt: @simon
Tid: Tidligt om morgen
Vejr: lidt overskyet med de første solstråler ved at gennemtrænge himlens mørke tæppe ude i horisonten.
Dagen var næsten kun lige startet, men Tatar var en som man ikke kunne holde i sengen, der skulle ske noget lige fra starten af, for hvis der var noget hun ikke skulle nyde noget af, var at misse vigtig information og saftige hemmeligheder. Derfor sad hun i opholdsstuen med en ganske kedelig bog i hænderne, og de 'nørdede' falske læsebriller på. Hun havde et stort lusket smil over læberne, imens hun sad med en lille diskret fjerpind og noterede på et lille pergament hun havde i den kedelige bog hun lod som om hun læste. Der havde ikke gået mere end 5 minutter siden hun havde kommet derned, til to andre Slytherin piger havde kommet forbi og spildt nogle saftige bønner for Tatar's skarpe øre. Hun nød sladder, og hun havde flere hundrede pergamenter med sladder igennem alle de år hun havde været der. Hun havde info og hun havde harmfuld viden om mange over det hele. Men lige nu sad hun og gennemgik morgenens fangst.. "Mmmh.. det er noget af et valg af undertøj... på en fornem troldmandsskole... He he he... ikke noget man burde snakke højt om" mumlede hun til sig selv imens hendes smil blev bredere og bredere til det så lidt uhyggeligt stort ud. Men hun rømmede kort og smilet var væk, og en side blev bladret i bogen, og et nyt lille pergament kom til syne, så hun var klar til at skrive mere sladder ned. Altid parat på sladder, det var noget hun levede efter, og som Slytherin passede det hende så fint at hun nød det. Tatar slikkede sig kort om sine fyldige små læber, mens hun i en rolig og selvsikker bevægelse, trak brillerne af næsen og lagde dem på det lille bord foran sig. Dernæst lukkede hun bogen og lagde den ned ved siden af brillerne, før hun rettede sig op i stolen og strøg sit grønne silkebløde hår væk fra panden og bag om øret. Hun stirrede lidt ind i den tændte pejs imens tankerne fløj lidt rundt, for hvad skulle hun dog bruge den her info til. Hun kunne altid forlange penge.. måske at pigen lavede hendes lektier.. men det var for kedeligt syntes hun, til gengæld kunne pigen måske købe Tatar noget lidt frækkere undertøj end det hun havde lige nu, for alt hvad der kunne give hende opmærksomhed var en bonus, så længe hun ikke blev lavet sjov med eller lignende, for så ville der være en eller to der endte op med en blodtud. "Jeg kunne selvfølgelig også bare få hende til at lave ballade og få skylden for det.. sådan noget plejer også at være ganske sjovt" mumlede hun så til sig selv, mens hun små fnes over de andre gange hun havde udsat nogen for den slags afpresning. Hun trak lidt på skuldrene over sin egen tanke, de havde trods alt været lidt selv ude om det, når de havde snakket højt, og ikke havde rent blod i årene, blot været en skamplet på Slytherin og selv troldmandsverdenens gode navn. Halvblods... Mugglerfødte... føj for den lede! Tatar kunne mærke hvordan blodet begyndte at koge lidt over tanken af at gøre en uren ondt, og se dem knække sammen i skam. Det var virkelig ophidsende og hun fik altid et kick ud af at se på imens det skete. Derfor syntes hun også at det var mærkeligt når fuldblods troldmænd og hekse, accepterede de halvblods og mugglerfødte mis skabninger, de var jo ganske ulækre at være i nærheden af, det var slemt nok at de skulle dele klasselokale.. men at skubbe bo i rum med en, ville være for meget for Tatar, ikke noget hun skulle nyde noget af!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2020 4:55:53 GMT
Simon var vågnet for noget tid siden og efter at have trukket i de mørke bomuldbukser og knappet den hvide skjorte (Han gik pænt klædt uanset om det var skole eller ej) havde han bevæget sig ned ad trappen, ned til opholdsstuen. Her havde han fundet en væg at læne sig op ad og havde lagt armene over kos ved brystet, mens han så ellers med god udsyn fulgte med i hele episoden der udspillede sig. Han var imponeret over den snedige tøs, der lå og skrev sladder mens det ellers blot så ud til at hun læste og skrev notater til sin bog, men han var ikke dum og havde da også holdt øje med pigen længe. Da pigerne, som havde fungeret hovedpersoner for dagens sladder og rygtenedskrivning var smuttet, skubbede Simon sig løs af væggen og gik over til hende. Han lagde en hånd på hver side af hende, så hun ikke lige sådan kunne undslippe ham. Det var på tide at tale med denne lille slange. Et smil voksede sig frem på hans læber som han så ned på hende og blikket blev hurtigt flirtende. "Du er tidlig oppe ser jeg. Vi to skal snakke lidt." Han så sig omkring, der var ikke rigtig andre der var stået op, så de burde sagtens kunne tale i fred der hvor de var. "Såå jeg har holdt øje med dig den sidste tid Tatar. Jeg håber du ved du ikke skal lave nogen små sedler om mig, ikke?" blikket han sendte hende var roligt men stikkende, og fortalte at hun bare kunne prøve, men det nok så var det sidste hun gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2020 22:11:37 GMT
Tatars blik hvilede blot på flammernes dansen mens tankerne summede rundt i hovedet på hende, indtil at hun mærkede en ånde tættere på sig end hvad hun havde lyst til. Hun rynkede næsen hårdt og først fik et blik af afsky, før hun så rigtig opdagede hvem det var som var foran hende. Hun fik så et undrende blik og lod blot drengen snakke ud. Hun løftede et overrasket øjenbryn da han begyndte at snakke om hendes små sedler. Hun gav et lille fnøs og fik et stort selvsikkert smil på hendes fyldige læber. "Bliver du ved sådan her..." startede hun mens hun lod sin ene hånd ligge sig på hans kind. "Så skal du nok regne med der er en eller anden som vil stikke dig i ryggen" sluttede hun så og gav hans kind et let og roligt klask. Hun fnøs igen og foldede sine arme under brystet og lagde det ene ben over det anede. Hendes blik lå køligt på drengen mens hun tænkte over hvem han nu var.. Hun havde så meget sladder i hovedet, så nogle troldmænd og hekse kunne være svære at huske. "Men det er flot du kan mit navn.. men hvad hedder du mr. lækkerhed?" spurgte hun så med et selvsikkert smil over læberne. "Det kunne jo være jeg skulle bruge det på et tidspunkt" sagde hun så hurtigt og blinkede til fyren, før hendes blik blev ganske koldt og stirrede ham igen i øjnene. Han skulle ikke tro at han var så høj og mægtig, bare fordi han stod der og var hævet over hende lige nu. Ham skulle hun nok få ned, hvis han viste sig at være et problem for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2020 11:27:00 GMT
Simon sukkede lidt og himlede kort med øjnene som hun klappede ham på kinden, som om han var et kæledyr eller et undermenneske. Det var han ikke! Han var en fuldblodsmager endda en fra en virkelig god og stolt familie! Hun skulle ikke sidde der og kælledægge på ham. Og dog alligevel var der en del af ham der blev lidt tændt over hendes modspil, at hun ikke bare fulgte hans mindste vink, at hun var imødekommende og spillede op. Han gav hende et hilsende nik med hovedet, og gik så hen for at sætte sig ved siden af hende. "Simon, men du er velkommen til at fortsætte med at kalde mig lækkerhed, smukke." Han fugtede læberne lidt med tungen og lagde så armene hen lags sofaryggen. "så hvad er det helt præcis for nogle små sedler du sidder og hygger dig med?" Spurgte han nysgerrigt, det virkede til at Tatar var en man godt kunne bruge lidt tid og aktier på. Hun virkede til at have skruet hovedet rigtigt på og som en der forstod reglerne her i verden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2020 10:12:04 GMT
Tatar løftede et lidt overrasket øjenbryn over hans ganske rolige fatning over hendes ellers ganske hårde ord. Hun fik et lidt spændt blik på ham, for han virkede ikke som de andre tøsedrenge, han virkede som en mand med fatning. Men hun vidste at hun også skulle passe på sig selv, hun kendte ham ikke for godt stadigvæk, og derfor ville holde sine kort lidt tættere end hvis hun havde kendt ham som hendes brødre. Hun tænkte lidt over det med hendes kort som han havde spurgt efter, før hun fik et lidt lusket smil på læberne. Hun åbnede kort sin bog og trak den nyeste seddel ud, før hun så rejste sig langsomt op og strøg hen til Simon og lod sig læne lidt ind til ham mens hun førte sin seddel hen foran hans øjne. Hendes luskede smil blev større og hendes øjne så lystigt på seddel, sammen med Simon. "Det her er mine sedler.. en af pigerne her har åbenbart et lidt forbudt forhold til en meget ældre elev.. det tænkte jeg lidt at jeg kunne få noget ud af, især fordi hun er så ung, så er hun nemmere" afslørede hun og havde ikke noget imod at afsløre sådan en lille uskyldig hemmelighed. "Men det her er kun en smagsprøve" fortsatte hun så mens hun lod sine læber komme meget tæt på Simons øre, før hun så trak sig lidt tilbage igen, dog stadigvæk inden for armslængde af ham, hun ville jo heller ikke være totalt afvisende. Mest fordi han udviste et niveau af selvsikkerhed hun sjældent så hos jævnaldrende elever. Og som stolt fuldblods heks, ville hun helst kun være i samtale med andre fuldblods, ellers virkede det bare forkert og ulækkert. "Fordi jeg kan ikke dele mine hemmeligheder med en som jeg ikke ved er ren eller ulækker beskidt" sagde hun så med et stålfast og alvorligt blik i øjnene, hun jokede bestemt ikke rundt med det hun lige havde sagt, og hun var stålsat på at kende sandheden om hans renlighed inden for de næste par sekunder. Ellers ville hun nok overveje om hun skulle videre til en anden, hvis han altså ikke havde andet at byde på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2020 6:24:07 GMT
En veltilfreds lyd undslap hans læber som hun snart lænede sig ind imod ham. Hvem var denne pige? Hun var da lidt fantastisk virkede til at rumme hele pakken! Hun så godt ud, virkede til at have det rette verdenssyn og så gav hun et virkelig godt modspil. Det var skønt. Han læste sedlen, som hun stak op i ansigtet på ham og fnøs kort. “Uuuh nej det er jo ikke tit den slags sker. Come on du må have noget bedre end det. Jeg kan støve bedre sladder op på gangen, hvis blot jeg gider lytte efter.” Han så på sin hånd i modsat side har hvor hun sad og kørte overlegent sin tommel over de andre fingrenegle, for så som i små bølger strække fingrene ud. “Godt så, en hemmelighed for en hemmelighed? Hvad siger du til det?” Foreslog han så med et slangeagtigt smil hvilende på læberne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2020 17:54:19 GMT
Man kunne tydeligt se at hun blev ganske fornærmet over hans kommentar på, hvor skod den hemmelighed hun havde præsenteret for ham, var. Hun pustede sine kinder lidt op og rynkede sine øjenbryn imens hun lagde sedlen ned i hendes nederdel. Men hvad han sagde bagefter fangede hendes interesse og hun spidsede virkelig øre på hvad han sagde. Man kunne nu se at hjulene begyndte at dreje i hovedet på hende før det så sagde klik og et lige så lusket smil gled over hendes læber. "En hemmelighed.. for en hemmelighed" gentog hun og lagde den ene pegefinger på sine truttende læber, men så så på ham med sammenknebne øjne. "Men denne gang starter du, fordi jeg har allerede smidt en... og hvis du vil have noget der er mere juicy så fra mig" sagde hun og sendte ham et 'uskyldigt' blik dog samtidig pressede sig lidt op af hans side med hendes brystkasse. "Så må du give en mindst lige så juicy en til at starte med" afsluttede hun så, hvorefter hun lænede sig let tilbage med et veltilfreds smil på læberne, og krydsede sine ben roligt, imens hun sørgede for at skørtet viste bare en smule hud på låret, men ikke for meget. Hun skulle jo heller ikke tages som en af de lette piger. Hun tænkte lidt over hvad hun overhovedet skulle fortælle ham af hemmeligheder, der var så skide mange at det var lidt svært at holde styr på, selvom hun mente at hun havde godt styr på det meste lige nu. Men derfor var hun også ganske nysgerrig over hvad han så kunne fortælle hende, om der virkelig var noget som hun ikke vidste men som han der vidste. Det virkede ikke muligt i hendes hoved, for hun hørte næsten alt syntes hun!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 8:42:28 GMT
Det stod hurtigt klart for Simon at han elskede at gøre forretning med denne pige. Han elskede hendes nærgåenhed og hele hendes afmålte selvsikre væsen. Men han var nu ikke i tvivl om at han kendte til hemmeligheder her på skolen som hun end ikke havde fantasien til at opdigte. Det generede ham dog lidt, at hun fik muligheden om at trække det længste strå og derfor lade det være op til ham at starte ballet. ”Hmm.. lad mig se. Der er jo rygtet om at en af vores reneste og stolteste slange har forelsket sig i en mudderpøl.” Simon var ikke interesseret i at nævne nogen navne på nuværende tidspunkt. Jo mindre han kunne slippe afsted med, jo bedre. Derfor vendte han nu blikket imod pigen og lige tjekkede hende ud med et elevatorblik op og ned af hende før han med et kækt smil nikkede med hovedet. ”Din tur lækkermås”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2020 11:22:59 GMT
Tatar gispede og tog sig for munden mens hendes blik oprigtig var overrasket. Og dernæst fik et blik af afsky. "Eiw..... vent EIW! hvor klamt!" snerrede hun og følte at hun skulle få sure opstød, for det havde hun godt nok ikke set komme. Måske fordi den pågældende fyr var ganske lækker? Så havde hun ladet det gå forbi hende? Men nu hvor han havde sagt noget så ulækkert, kunne hun aldrig se på ham på samme måde igen. For det kunne godt være han ikke sagde et navn, men hun vidste udmærket hvem det var han snakkede om når hun først tænkte sig grundigt efter. Hun måtte dog samle sig igen, for nu var det trods alt hendes tur til at komme med noget skidt på nogen. Derfor måtte hun lige tænke kort før et stort smil spredte sig over hendes læber, og roligt trak hun sig ind til Simon igen. Hun havde trods alt lagt mærke til at han havde lavet elevatorblikket på hende, og ville gerne spille lidt på at han måske synes om hendes udseende, hendes krop, hendes væsen, lige som hun også havde begyndt at finde Simon ganske interessant. "Joh nu skal du høre, kan du huske hende Hufflepuff skøen fra 3 år tilbage der endte med at forlade skolen røven bar?" spurgte hun Simon, og lænede sig ind til Simon så hans arm om sofaryggen var lige bagved hendes slanke ryg, og roligt førte hun en finger op af hans hals. "Hun var slet ikke en skøe, hun var bare en pervers skid, ganske jomfru, men ikke i hovedet, så for 8 måneder... pressede jeg hende ud i ting.. der til sidst fik hende til... at.. gå.. i.. selvsving" sagde hun og sørgede for at lade de sidste par ord komme ud, med en ganske forførende tone. "Og hvorfor gjorde jeg det?.. fordi hun var mugglerfødt.. det mest urene skidt der har befundet sig i troldmands verden.. og jeg er ikke engang ked af det.." sagde hun med et lumskt smil. "Hvorfor ved ingen det?.. fordi selv ikke tøsen vidste.. at det.. var mig.." sagde hun forførende til Simon og lod hendes funklende brune øjne se på ham. "Papir og pen.. kan give rigtig meget magt.. hvis det.. bruges rigtigt.." sagde hun så som slutning og satte sig så roligt tilbage, op af hans arm og så på ham med et udfordrende blik, og var sikker på at han sikkert ikke kunne stikke den lille hemmelighed, og roligt foldede hun sine arme under hendes bryst og slikkede sig lidt sultent om læberne, sultent efter at få noget mere fra Simons hemmeligheder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 6:16:21 GMT
Læberne gled langsomt op i et skævt smil som hun reagerede på hans rygte. Det var præcis sådan man skulle reagere på den slags. Så fnøs han lidt og fortsatte overlegent. ”Desværre er det rigtigt. Men heldigvis har Warren Blackwood taget sig af sagerne. Du skulle have set det. Det var nærmest kunst i sig selv. Den mudderpøl har jo ikke mere rygrad end en regnorm. Hun stod bare og tudede som den lille hjælpeløse mide hun er.” Han grinte hånligt og kørte så fingrene igennem det sorte hår før han igen så på hende. Han kunne godt huske pigen hun hentydede til og fløjtede så bare imponeret. ”Så det var altså dig, der stod bag det. Du har evner, det må jeg give dig” Han bed godt mærke i hvordan hun sad og gjorde sig til for ham, og det var bestemt en ting han nød. Stille begyndte han derfor at nusse hendes arm. Han ville ikke gå for hurtigt frem. Hastværk blev oftest til lastværk sagde man og det var ikke lige det han ønskede her. Han overvejede sit næste skridt nøje, han nødt til at være forsigtig. Men han vidste også bare at straffen måtte blive derefter hvis hun fejlede. ” Kan du holde tand for tunge, hvis jeg fortæller om mit nyeste projekt” Stemmen var kun en lav hvisken nu, lige ud for hendes øre, men han var nødt til at tage sine forholdsregler.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 14:11:51 GMT
Tatar lo oprigtigt af opdateringen på Simons fortælling, og måtte tørre øjnene kort, da hun grinede for meget til hendes øjne kunne holde til det. "Åh, det ville jeg gerne havde set, jeg nyder virkelig at se de kakerlakker blive trampet ned som de kun har fortjent." sagde hun med stolthed i stemmen, mens hun så på Simon der blev imponeret over hendes lille nummer på en laverestående kakerlak. Hun måtte kort bide sig i underlæben da han så begyndte at nusse hendes arm, det var helt bestemt et godt tegn, og hun kunne bestemt lide det. Men da han så pludseligt begyndte at let hviske, rykkede hun tættere på Simon og trykkede sig lidt op af ham, lod kort sin hånd kærtegne hans markerede kæbe, før hun lyttede efter hvad han sagde. Hendes øjne blev kæmpestore og det var tydeligt at se at han virkelig havde ramt hende på hendes rigtige knapper. Hendes åndedræt blev tungere og hendes øjne lyste som to lygter i fjæset på ham med lyst, ikke kødeligt lyst, men slader lyst, og eventyr lyst! Hun bed sig hårdt i læben og vendte sit bryst mod Simon så hun også kunne se ham i øjnene bedre end før. "Fortæl mig, for du finder ikke en som er bedre til at holde sin kæft end mig, på den her dårlige undskyldning af en skole" hviskede hun ivrigt med et tungt åndedræt og slikkede sig sultent om munden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 18:13:40 GMT
Simon nød den opmærksomhed han fik af tatar, men spurgte man ham var han jo også verdens centrum, så selvfølgelig skulle han have den. Tatar var på mange måde en kvinde for ham. Hun virkede til at forstå hvad magt var, hvordan man håndterede den og mest af alt så hun ret godt ud. Det var selvfølgelig også en vigtig ting for ham. Godt nok havde han endnu ikke være rigtig sammen med en en pige, men det var egentlig heller ikke så vigtigt for ham. "Det var fanme et lækkert syn!" Han lænede sig lidt tilbage og grinede af det hele. Han huskede hvordan tøsen havde været skide bange og hvordan Warren havde spyttet hende i hovedet. Det var simpelthen genialt! Simon drejede hovedet og så over på Tatar, hun var faktisk en smuk tøs. lige en man gerne ville røre lidt mere ved, men han vidste også at han skulle være forsigtig. Fik man først smag på kødets lyster kunne det nemt gå helt galt. Han ville aldrig miste den form for kontrol det var helt sikkert! for nu mød han bare at mærke hvordan han kunne sno hende om sin lillefinger med sine hemmeligheder. Se den del var virkelig noget han kunne lide. Nok var hun slange, men hun var stadig under ham så det var ham der bestemte, og så måtte hun jo ellers bare adlyde. Det generede ham dog lidt af hun snakkede så dårligt om Hogwarts, han var stolt over at gå på skolen. Det var trods alt den fineste troldmandsskole i Europa, ja måske i hele verden. alligevel trak han lidt skævt på smilebåndet og så ned på hende. "JEg er såmen bare ved at ødelægge en af tidens storste troldmændsfamilier indefra." Lød det så gådefuldt fra ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2020 13:36:38 GMT
Tatars øjne voksede i hovedet på hende da han nævnte at han var i færd med at ødelægge en af de store troldmands familier, og hun lignede en sultene ulv der lige havde fundet et kæmpe bjerg af frisk kød. "Det løgn, hvordan kan en så teenager tage en hel familie ned?" sagde hun, ikke bedømmene, men mere med en 'woau du blev lige ti gange lækre' stemme og kunne slet ikke holde sig tilbage mere. Hun bed sig i læben og uden tøven, trak sig op og satte sig på hans skød. Hun sørgede for at lægge armene om hans hals og nussede ham kærligt i nakken. "Du må fortælle mig mere om det, jeg lover dig, jeg siger intet, faktisk så vil jeg gerne hjælpe dig så meget som jeg overhovedet kan, om jeg så skal bruge mig selv til det" sagde hun og det var tydeligt at se i hendes øjne, at han havde hende om hans lillefinger, hun levede for den her slags ballade, den her slags drama, den her slags spænding i livet, og han kunne nok regne med at hun ikke ville lade den her mulighed slippe mellem hendes fingre. Så han fik hele hendes opmærksomhed lige nu, men holde stadigvæk halvt øje med at der ikke kom andre ind, for som de så ud lige nu, kunne man godt få den forkerte tanke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2020 7:08:11 GMT
Sandt at sige, så blev Simon overrasket over pludselig at sidde med en pige på skødet. Det var ikke lige noget han havde set komme og han tog da også sig selv i at nyder hendes kærtegn u nakken, før det skæve smil voksede frem på hans læber igen. Han elskede den opmærksomhed han fik af hende. ”Det er nemt skat. Jeg går efter det svageste led. Den der nemmest kan knækkes og med de midler enhver lille pige bliver våd mellem benene af” han smilede triumferende og veltilfreds over sine planer med Sabrina. Hans ordvalg var ikke noget han havde problemer med, han sagde tingene meget direkte. Det var meget bevidst at han ikke nævnte navnet på sit offer eller hendes familie. Det var for tidligt. Simon kiggede på hende, som hun alt for ivrigt tilbød sin hjælp. Det var en kende usmageligt, at hun gav sig selv på den måde. Alligevel tog han hende lidt på ballen og lænede sig ind imod hende. ”Jeg kunne godt bruge dine evner til at skabe rygter, når jeg når lidt videre hen i forløbet.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2020 22:10:10 GMT
Tatar var overlykkelig for det drengen sad og sagde til hende, og hendes øjne funklede af spænding. Og havde det ikke været fordi at hun var en så komplet og selv respekterende pige, havde hun revet trøjen af Simon og kastet sig over ham med den information og spænding han bød, og måden at han var så direkte og beskidt i sproget var direkte hot! Hun gav et indre gisp fra sig da hun pludseligt mærkede hans drenge hånd på hendes bagdel, ikke noget hun lod ham se, men hun kunne overraskende godt lide det. Hun var ikke sikker på om det var fordi det var ham, men når andre havde prøvet at føle, havde de fået en blodtud på under 3 sekunder. Men Simons hånd var anderledes, den var dejlig og hun kunne lide det, på en eller anden mærkelig måde. Men hun måtte styre sig og slikkede sig langsomt om læberne. "Jeg vil elske at være din lille sladerspræder, jeg vil sprede alt den sladder som du du overhovedet kan komme op med" sagde hun lokkende og forførende til Simon. Hun sørgede for at gøre hvert ord så sensuelt som hun overhovedet kunne. Hun tænkte dog lidt og satte sig over hans ben med hver af sine ben på hver side af ham, så de havde fronten mod hinanden. Hun rømmede sig lidt, imens hun rettede sit skørt lidt så hun havde lidt mere af sine lår afsløret, men ikke for meget. Hun løsnede sit slips og fik knappet de 3 første knapper op, så hun havde tydelig kavalergang i hans synsvinkel. Tatar sørgede for at lægge sine arme om hans hals mens hun pressede sig lidt op mod ham med sin overkrop. "Men lad mig nu ikke vente for længe, jeg keder mig hurtigt, også kunne det komme til at gå ud over.. en.. helt.. uskyldig.. Gryffindor.. pige.." sagde hun langsomt og smilede bredt over hele mundtøjet. Hun gav ham dog et nysgerrigt blik, mens hun lagde en uskyldig finger på sine læber. "Selvfølgelig kan det også være små jobs, hvis du mangler noget.. eller nogen" sagde hun og fnes let, og førte sin finger, som hun havde haft på sine læber og lagde den på hans. "Bare der er noget i det for mig.. der kan hjælpe mig med min fremtid, både her og bagefter Hogwarts." sagde hun og var ganske sandfærdig med den del, hun ville jo gerne blive til noget og ikke være en Griffindor-nul når hun kom ud af Hogwarts.
|
|
|