Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 10:15:05 GMT
Hvad der lige med kvinder og deres eksplosive humør. Han grinte dog ikke på en hånende måde. Havde alle piger virkelig deres lort på samme tid? Han greb fat i hendes i hånd og nærmest trak hende ned mod bænken igen. "Ava hold nu op" han nussede hende på skulderen. "Du ved af alle jeg ikke prøver på at pille dig ned. Jeg undre mig blot over at du skifter fra at være den selvsikre Ava, til at pludselig være så usikker på dig selv" han rynkede på næsen og trak på skuldrene.
Hvis hun virkelig ville føle sig såret, kunne han ikke gøre så meget ved det. Hans intentioner var på ingen måder dårlige, og med det ry som Warren havde, burde Ava også vide hvordan Warren var som person, specielt også efter 7 års kendskab.
"Tag nu det hele lidt med et smil ikke? Jeg mener intet ondt overfor dig i hverfald" han placerede sine hænder på hendes skulder og begyndte roligt at massere hende. "Hvad sker der? Er der noget som går dig på?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 10:25:32 GMT
Det overraskede ærligtalt Ava, da Warren trak hende ned og sidde på bænken igen. En lille grimasse blev atter skåret, men hun gjorde denne gang ikke mine til at modsætte sig. Et suk gled derimod over hendes læber og hun flyttede lidt på en af de lyse lokker, som han placerede sine hænder på hendes slanke skuldre. Hun trak en smule på dem og puffede så atter den sorte designertaske ned og stå på fliserne under bænken. ”Det går mig på, at du skal gøre det så kringlet.” Konstaterede hun, som hun nu sad og skævede lidt distræt frem for sig. "Jeg gider ikke være et legetøj du bare leger rundt med." Erklærede hun fast.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 10:33:10 GMT
Warren blev dog overrasket over som Ava sagde. Han havde på ingen måder nogen intentioner om at hun bare skulle være et legetøj for ham. "Ava..." sagde han og sukkede samme tid. "Find en pige her på Hogwarts som jeg behandlet som mit legetøj. Du finder ingen for der findes ikke en pige jeg har behandlet sådan"
Hvordan tingene så lige var kringlet forstod han ikke så meget af. "Jeg er en fyr med stærke holdninger, jeg bliver aldrig en lille hund der bare hopper når du beder mig om det. Jeg giver dig modspil, du giver mig modspil, ping pong du ved. Hvis det går dig på skal jeg med glæde nok trække mig. Jeg ved hvornår jeg er uønsket." han fjernede sine hænder, og kiggede væk fra Ava. Han gad ikke og 'baby' hende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 10:43:08 GMT
Igen rynkede Ava lidt på næsen. Det kunne meget vel være, at Warren ikke selv mente at han ’legede rundt’ med pigerne...Men Ava vidste, hvad hun ville have i en fyr. – Og det var ikke modspil. Ikke af den type, hvor hun risikerede at blive sat i forlegenhed ihvertfald. Hun fugtede derfor også bare læberne, som han slap sit tag i hende og hun samlede sin taske op igen. ”Mhmm…Vi ses Warren.” Erklærede hun stille, før hun rejste sig og bevægede sig tilbage imod slottet. //Out
|
|