Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2020 16:14:40 GMT
|
|
Grace Murphy
•
Elev
Fødselsdag: 26.07.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Irland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Grace Murphy on Mar 5, 2020 5:13:31 GMT
Kære Benjamin
Jeg beklager jeg først sender svar nu, men jeg måtte bruge lidt tid på at forstå, hva du egtlig skrev. Det jeg ikke sikker på jeg stadig ved. Jeg vil gerne sige dig tak for at have gjort forsøget. Det sætter jeg stor pris på. Det var måske også for meget at bede om. Det ved jeg ik...
Jeg gør mit bedste far at passe mine ting og klare skolen, men den lektievejleder jeg havde fået, har jeg ikke længere mulighed for at se. I den forbindelse, vil jeg også meget gerne spørge om din hjælp. Du snakkede om en lejrskole. Vil du låne mig penge til at kunne komme afsted i påsken?Børnehjemmet vil ikke lade mig komme hjem i de små ferier, sikkert fordi andet er billigere, og jeg vil helst ik være på skolen.Vi har haft et mudder"problem" Og jeg er ikke sikker på om det er en god ide at blive når ikke der er en professor i nærheden.
Jeg ved ikke om du oplevede de samme problemer i din skoletid, vi er trods alt ens på det punkt. Det er noget tid siden det skete, men jeg har en ide om, at det nemt kan ske igen, hvis ik jeg tager mine forholdsregler og lytter til ator Avtoriteten (? - undskyld jeg ved ik hvordan jeg skal stave til det.) De er blevet meget strængere og lader ikke noget gå forbi. Jeg skal nok betale dig tilbage en dag, men jeg har brug for at komme væk.
Hilsen Grace Murphy
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2020 5:31:39 GMT
|
|
Grace Murphy
•
Elev
Fødselsdag: 26.07.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Irland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Grace Murphy on Mar 5, 2020 8:10:05 GMT
Hej Benjamin
Tak det er pænt af dig at tilbyde hjælp, men jeg tror det er sikrest for alle at det ikke blive sagt til nogen. Rammerne var ret klare og jeg ønsker ikke der bliver gjort mere ved det. Jag kan ikke fortælle dig om det her af grunde... Jeg tror desuden ikke børnehjemmet vil være fortaler for at en fremmed beder om at jeg kommer på Lejrskole. Måske de bare skal blive i troen om at jeg er på skolen?
Jeg vil rigtig gerne snakke med dig igen i Hogsmeade, jeg skal se om jeg kan komme den omtalte ugedag. Det er ikke altid lige let for mig, fordi elever jo kun må besøge Hogsmeade i weekenderne og samtidig med har jeg ikke den ønskede formular, som gør jeg må tage afsted. vores sidste møde lykkedes kun fordi, jeg kender en vej, som ikke lige bliver holdt øje med.
Jeg er nok også generelt nødt til at holde lidt lav profil, da jeg er bange for at der er nogen af de grønne som holder øje med mig. Faktisk måske alle fire, jeg ved det ikke helt, så længe de er fuldbyrdige, holder de vel øje? Måske jeg bare skulle opgive, rejse og så finde en god mugglerby at leve i...
Hilsen Grace
|
|