Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2020 22:12:36 GMT
For Zoe selv var det virkelig det vildeste eventyr de var kommet ud på, selvom det blot var en tur ned til køkkenet. Fantasien havde virkelig ingen grænser for denne pige! " Tja.. Så er jeg bestemt ikke flyvsk!" fik hun sagt med et akavet grin. Hun var ikke ligefrem kendt som en af de piger der hoppede fra fyr til fyr, ja når det kom til stykket så havde Zoe faktisk ikke haft en kæreste mens hun havde gået på Hogwarts, og det var vel nok hendes egen skyld. I sidste ende kunne hun nok være for meget at være sammen med hele tiden.
"Rolig nu. Jeg snakker om prinsesser og drager! Ikke pladderromantisk racemix!" fik hun sagt mens hun stoppede foran døren til køkkenet, den var låst, men det var ingen overraskelse. Zoe kløede sig forvirret i nakken og kiggede spørgende op på Owen.
"Hvad gør vi nu?"
|
|
Owen Rei Chang
•
Elev
Fødselsdag: 20.11.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk og Japansk
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Anføre og Angriber for Ravenclaw
|
Post by Owen Rei Chang on Mar 30, 2020 9:30:26 GMT
Owen smilede blot til hende. Han anså hende nu heller ikke som den flyvske type. Faktisk huskede han ikke at han nogensinde havde set hende med en fyr, eller hørt nogen snakke om hende på den måde. Realistisk set ville han nok heller ikke have bemærket det hvis det havde været tilfældet. Han bemærkede sjældent hvad der foregik lige foran hans egen snude. Et smil meldte sig på hans læber. Pladderromntisk racemix. Han bed sig let i underlæben, det lød i hvert fald ikke voldsomt romantisk, men de der vampyr-drømme-scenarier var nok også mere for teenagepiger. ”Hvilken type drager snakker vi her? Jeg skal lige sikre mig om det er værd at give sig i kast med.” Jokede han og blinkede kækt til hende. Som de blev mødt af den lukkede og særdeles låste dør. Sukkede han ærgerlig. Han tog sig lige et par korte sekunder til at tænke sig om, før han fiskede tryllestaven op af en lomme. Han rettede den imod låsen og udtalte lavmeldt ”Alohamora” Intet skete. Han trak let på skuldrene, det burde ikke komme som en overraskelse at døren til køkkenet var sikret imod den form for magi, ellers kunne professorene vel ikke bestille andet end at smide lækkersultne elever ud derinde fra. ”Hmm.” En smule skuffet blev tryllestaven puttet tilbage i lommen og han vendte sig imod sin medsammensvorne. ”Godt spørgsmål,” Erkendte han og gled en hånd gennem det ravnsorte hår. ”Nogen forslag?”
|
|