Collin Kieran Fitzgerald
•
Magiker
Fødselsdag: 15.12.2032
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Belfast, Irland
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Street Artist
|
Post by Collin Kieran Fitzgerald on May 14, 2020 15:12:41 GMT
Collin kunne sagtens leve af at have det sjovt. Hans far overførte et kæmpe beløb til ham hver eneste måned, og de penge gik på stoffer, alkohol, byturer med alt der hørte med, skateboarding og ellers alt, der underholdte ham. Han behøvede ikke arbejde, og han behøvede bestemt heller ikke læse. Nu havde han også læst i lang tid, og han vidste egentlig heller ikke hvad han ville bruge det til. Han skulle kæmpe for ikke at gabe ved hendes ord – det lød kedeligt. ”Er du glad for det?” spurgte han roligt og bemærkede hvordan hun rettede en lok i håret – for Collin virkede det som om, hun skulle være fin, perfekt. Fra inderst til yderst. ”Du ved, fester… skating.. Sådan noget,” forklarede han og sendte hende på ny et drenget smil. ”Åh, jeg kan vise dig en hel ny verden,” han blinkede efterfulgt af sine ord.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 18, 2020 18:27:52 GMT
Abigail var ikke helt tryg i samtalen, men fyren foran hende så også væmmelig ud med sit hårde udseende, hun var stadig lidt nervøs for hvad han kunne finde på og håbede egentlig lidt på hun snart kunne tillade sig at tage afsted og glemme alt om ham. Som han snakkede blev hun helt ved siden af sig selv. "Det er jeg ja, jeg klager bestemt ikke." Hun havde det fint som hun havde det, og hvis ikke, ja så ville hun have sagt ja alligevel. Hun ville bestemt ikke sidde der og beklage sig. Som han remsede op blev hun helt ved siden af sig selv. Fester... Skating... Det var sådan noget bøller lavede. Hun skævede usikkert til ham. "Den.. den slags gør jeg mig ikke i må jeg indrømme."
|
|
|
Collin Kieran Fitzgerald
•
Magiker
|
Post by Collin Kieran Fitzgerald on May 21, 2020 13:33:15 GMT
Collin kunne ikke finde på at gøre en kvinde fortræd. Han var heller ikke den, der startede en slåskamp, men hvis nogen ville slås og de slog først, så slog han igen. Han nikkede lidt til hende ”Så er det vel det værd?” spurgte han roligt, inden han bestilte irsk kaffe til sig selv og skævede til Abigail, så hun kunne fortælle, hvad hun gerne ville have. Han anede ikke hvad hun tænkte om om ham, men han var nu også ligeglad. Hans verden drejede sig ingenlunde omkring hende. ”Jeg er professionel livsnyder…” påpegede han og blinkede kækt til hende. ”Du skulle prøve det en dag,” smilet på hans læber var drenget. ”Hvad laver du så for sjov?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 25, 2020 8:02:26 GMT
Abigail måtte indrømme at fyren hun snakkede med slet ikke var så strid eller hård som hun havde forventet. Så man bort fra han udseende virkede han faktisk som en ganske flink fyr. Så måske var det hele blot skabt af fordomme? Måske skulle hun faktisk prøve at være noget mere åben overfor ham og faktisk lytte til ham. Det kunne jo ende med han faktisk sagde noget fornuftigt. ”Det er bestemt det værd.” Konkluderede hun og smilede lidt. Tanken om at hun havde mødt jacob igen gennem sit arbejde var skøn og varmede hende. Hun måtte dog studse lidt over hans kommentar til hvad han lavede. Livsnyder? Det kunne man da ikke leve af? Hans spørgsmål fik hende da også til at tænke lidt længere. Hvad lavede hun egentlig for at have det sjovt? ”Jeg ynder at spille klaver, men jeg har endnu ikke tjent til mit eget endnu, så jeg kan kun spille hos mine forældre. Ellers kan jeg godt lide at brodere.”
|
|
|
Collin Kieran Fitzgerald
•
Magiker
|
Post by Collin Kieran Fitzgerald on Jun 5, 2020 19:50:47 GMT
Collin kunne sagtens være strid og hård, men hun havde ikke givet ham nogen grund til det. For det meste var han bare typen, der ville have en fest. For det meste var han også enten fuld eller væk på noget andet eller det tredje. Det eneste tidspunkt han holdt sig ædru, var når han havde hans datter. Det var ikke så tit, men der holdt han sig til helt almindelige cigaretter som det eneste. Dermed ikke sagt, det ikke var hårdt. Det tvang ham til at være i sine tanker, når hun sov. Fysisk havde han det heller ikke så fantastisk, men når weekenden udmundede i weekenden, kunne han igen servere kokain for sine næsebor, ryge den fede og drikke sig fuldstændig sanseløs i vodka. ”Dejligt,” svarede han og sippede til kaffen, inden han pegede mod den for at få noget mere af det stærke i. Han lænede sig tilbage i stolen og så på hende. Han anede ikke hun studsede over hans kommentar. Han fik penge af sin far for at nyde livet – eller det var jo ikke derfor, men det var det han brugte pengene til. Han kæmpede en ihærdig kamp for ikke at gabe, da hun fortalte hvad hun godt kunne lide at lave. Klaver. Brodering. Kedeligt. ”Du kommer ikke rigtigt ud eller?” spurgte han – han kunne ikke sige noget pænt om hendes interesser. Overhovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2020 19:02:05 GMT
Abigail nippede lidt til sin kop og var generelt meget utilpas i samtalen, ikke fordi hun var bange for at han gjorde hende noget, Det var hun begyndt at forstå han ikke gjorde, men han virkede alligevel til at være en stor kontrast til hvem hun selv var. Det var det der var mærkeligt for hende. Hun havde aldrig mødt en som ham før, måske lige med undtagelse af ham fyren for ca et halvt års tid siden. Hvad var det nu han hed? Drako eller sådan noget måske. Det var egentlig også ligemeget. Måske skulle hun generelt stoppe med at være så fordomsfuld. Hans næste spørgsmål fik hende til at undre sig lidt. "Kommer ikke ud? Jo det gør jeg da. Jeg er ude nu jo, eller når min familie holder selskaber." forklarede hun så.
|
|
|
Collin Kieran Fitzgerald
•
Magiker
|
Post by Collin Kieran Fitzgerald on Jun 23, 2020 11:07:32 GMT
”Selskaber? Altså sådan noget high tea selskaber og sådan posh middage?” spurgte han med en stemme, der virkede som om han rent faktisk kendte til den slags selskaber for det gjorde han. Han var opvokset i det, men han havde taget så meget afstand fra det, at de fleste der mødte ham den dag i dag, aldrig ville tro på, at han havde været i det. ”Men jeg mener mere… sådan ud i byen, drikker og er sammen med dine veninder?” prøvede han. Han var lidt fordomdsfuld og synes hendes tilværelse i den grad manglede kulør. Han tog en tår af sin drikkelse, mens han overvejede hvor længe han egentlig var tvunget ti at snakke med hende – for han kedede sig grænseløst. Han var i hvert fald sikker på, hvis ikke der skete noget indenfor de næste fem minutter, så kom det aldrig til at ske. Alligevel var der også noget i ham, der gerne ville vise hende ’en hel ny verden’.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 2, 2020 13:10:02 GMT
Af en sær grund følte Abigail sig lidt mere rolig, som hun hørte at han kendte til selskaber af forskellig art. Måske var han ikke helt så slem alligevel, men han kunne umuligt begå sig i det miljø længere, ikke sådan som han så ud. Det ville hun havde lagt mærke til, hvis en som ham dukkede op. "ja præcis den slags." Gav hun ham ret og smilede så til ham lidt mere tryg ved situationen. "Men nej, ellers går jeg aldrig i byen. Det arter sig ikke for unge kvinder har jeg ladet mig fortælle. Jeg har dog været fuld en enkelt gang, men det var ikke med vilje. og tja mine veninder mødes jeg mest med til te." Forklarede hun så. Det var nok egentlig et ret isoleret liv hun havde, men det var det hun kendte til, så hvad mere kunne hun forvente? "Mener De, Deres verden er bedre?"
|
|
|
Collin Kieran Fitzgerald
•
Magiker
|
Post by Collin Kieran Fitzgerald on Jul 11, 2020 17:33:09 GMT
Collin var begyndt at få en teori om, han ikke ville få særligt meget ud af denne kvinde – hvilket gjorde han halvvejs var ved at miste sin interesse. Han indrømmede gerne han var et røvhul. Det var en ting, han var helt og aldeles klar over. Han nikkede en enkelt gang til det var den slags, inden han tog en tår af sin drikkelse. Han lyttede halvt og lod sin hånd glide ned i lommen for at finde en cigaret – rent faktisk ligeglad med hvor vidt man måtte ryge indenfor, inden han tændte den. De blå øjne hvilede på hende som han prøvede at aflæse hende i forhold til hvad han skulle svare hende. ”Selvfølgelig kan du tage i byen, hvis du har lyst til det…” han trak lidt på skulderen. ”Nej det har jeg ikke sagt det er. Livet er bare for kort til at gøre det, som andre forventer af en,” svarede han ærligt, inden han tog et hvæs af sin smøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2020 4:39:32 GMT
Abigail var stille lidt mens hun sad og så ned i sin kop. Der var noget over de ord som Collin sagde, som alligevel ramte hende. Var hun egentlig lykkelig som hun var? Jo hun var glad for sit job og hun var da også glad for Jacob Todd, men var det nu også nok? Alt hun gjorde, gjorde hun af pligt. Faktisk vidste hun ikke rigtig, hvad hendes egne interesser var. Hun skævede over på ham, og lagde så hovedet lidt på skrå. "Du må ikke ryge herinde." Hvordan egentlig mon det var at ryge? Som at drikke sig fuld måske? Det havde hun kun prøvet et par gange dog. Eller have samleje? Endnu en ting hun ikke rigtig havde prøvet. Hun rynkede brynene. "Collin?" der kom en pause, hvori hun tænkte over sine næste ord. "Vil du.. vil du vise mig din verden?"
|
|
|