Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2020 10:56:55 GMT
Mandag Februar 2057 - Eftermiddag - Solskin men blæst Trapperne - Hogwarts - Skotland Påklædning - @simon Mandag og de sidste timer for dagen var overstået. Nu skulle hun bare finde en bestemt elev. Hun vidste at hans efternavn var Blackburn, men vidste ellers ikke det vilde om ham. Andet end at han, ligesom hende, ikke kunne lide mugglere og mudderblods elever.
Det var faktisk også grunden til, at hun ville snakke med ham. Hun ville give ham en invitation til Fuldblodsklubben, hvis han havde lyst. Hun manglede kraftigt medlemmer, efter Morgana dimiterede for knap et års tid siden. Hun havde mistet så mange. Nogen havde skiftet skole, andre havde bare sagt deres plads op. Så hun måtte genoplive klubben. Holde ønsket om rent blod i live, også selvom hun måtte gøre det ret meget alene.
Som hun gik og af en af trapperne, så hun et mørkt hoved. Hun gik straks op til eleven.
"Hvor befinder Mr. Blackburn sig?" forlangte hun at få at vide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2020 19:07:44 GMT
OutfitSimon skulle netop til at bevæge sig ned ad trappen, da han hørte nogen spørge efter sig. Det selvsikre let sleske smil voksede skævt frem på hans læber som han så ned på ejeren af stemmen. Han slog den ene hånd ud i en hilsen og så på hende. "Miss Beatrix Atkins. Hvad skylder man æren? Jeg kan høre du leder efter mig." Han nød at føle sig vigtig og bestemt om han ikke gjorde det nu hvor hun søgte ham. Selvfølgelig gjorde hun det! Nok var hun et år ældre, men hun havde da smag, så det kom ikke bag på ham, at hun spurgte efter netop ham. Det eneste der var skuffende var, at hun først søgte ham nu! Well hun havde nok ikke følt sig værdig tidligere. "Og Hvad skylder man så æren Beatrix?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2020 16:18:45 GMT
Beatrix vendte sig fra eleven med det mørke hår - sikkert en Hufflepuff, tænkte hun og himlede med øjnene -, og mod den som talte til hende. Det viste sig at være Simon Blackburn, præcis den hun ledte efter. Det fik hende til at smile bredt, og måske også en smule overlegent.
"Mr. Simon Blackburn," svarede hun og trykkede hans hånd.
Hun stod lidt og tænkte, for så at gå lige til sagen. Der var trods alt ingen grund til at pakke det ind, vel? Næppe, når man snakkede med en med intelligens som Simon. Han var i hvert fald langt fra kendt for at være dum, snarere det modsatte.
"Jeg har et forslag til dig, Blackburn." Hun smilede indbydende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2020 18:29:44 GMT
Som Beatrix tog hans hånd, lukkede han let fingrene om hendes håndryg og vendte blidt hendes hånd, så han kunne kysse hånden, hvilket han også gjorde på den mest ridderlige måde det kunne mønstres. Blikket gled op på hendes mørke øjne og smilet der spillede på hans læber var en hyæne værdig. "I egen person." Han slap hendes hånd og rettede sig op, tydeligvis klar til at gøre forretning. "Et forslag? Lad mig gætte det er ét jeg ikke kan afslå." Beatrix var ikke ukendt for ham og han vidste at hun havde det med at være en anelse dramatisk, det gjorde ham dog intet. Faktisk elskede han karikerede personligheder, de var langt nemmere at respektere... så længe sevfølgelig de var fuldblods. De der muddergøgl ville han ikke røre ved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2020 12:24:56 GMT
Beatrix løftede et øjenbryn, da han kyssede hendes hånd, men kommenterede det ikke. Selv hun kunne falde for lidt smiger - det var hun dog ikke immun overfor, langt fra. Men hun kunne ikke stoppe sig selv fra diskret at himle med øjnene af hans manerer. Fair nok han var ude på at smigre hende, så meget havde hun da fattet.
"Det ser jeg," svarede hun med et lille nik.
"Du er velkommen til at afslå," sagde hun roligt, og ikke specielt højt - hun ville ikke overhøres af andre.
"Men det tror jeg ikke du har lyst til," fortsatte hun nærmest hemmelighedsfuldt med et meget specielt glimt i øjet, som nærmest var drillende.
Hun stod i et stykke tid uden at sige noget, blot for at gøre det endnu mere spændende, og for ham at spørge ind til dette forslag. Hun smilede stadigvæk hemmelighedsfuldt, inden hun så fortsatte: "Jeg vil gerne tilbyde dig en særlig plads i vores lille klub."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2020 14:11:59 GMT
Simon kørte sin tommel langs kæben og så vurderende på Beatrix. Hun var formand for fuldblodsklubben og fortjente derfor en del respekt. At han dog nogen gang mente hun kunne være lidt for tøset i sine valg snakkede han ikke højt om, men hvem skulle det også være til gav for? Han havde ingen planer om at vælte hende af posten eller noget. Han fnøs ved hendes kommentar om at afslå, hvis det var en mulighed var han ikke sikker på han var interesseret. det lød hvert fald dumt, dog fik den hurtigt reddet ved at nævne, at han nok ikke ville have lyst til netop det. Simon rettede sig derfor op og så på hende. "Jeg lytter." Han var ikke typen der stillede spørgsmål og åbenlyst viste tegn til iver. Nok var han nysgerrig og sådan, men hun fik ham altså ikke til at tigge om at fortælle. "En særlig plads siger du? hm?! Og denne plads, hvor er den i forhold til din?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2020 16:14:18 GMT
Beatrix smilede selvtilfredst, da hun så, at hun havde hans fulde opmærksomhed. Hun ønskede intet andet lige nu, end hans fulde opmærksomhed, så meget var da sikkert. Hun var bare glad for at få al den opmærksomhed hun kunne. Hun var trods alt ret opmærksomhedskrævende, men det fulgte med hendes position, mente hun da.
"I forhold til min? Under den selvfølgelig," svarede hun nonchalant med et overlegent smil.
Hun følte sig virkelig vigtig lige nu. Desuden havde hun al magten lige nu, og hun ville trække pinen ud så længe som muligt. For lige nu solede hun sig i den opmærksomhed hun fik, som en blomst under foråres solens første stråler.
"Jeg vil gerne have dig som min Næstformand. I klubben altså," sagde hun så, da hun synes hun havde holdt på den information længe nok.
|
|
|