Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2020 12:12:19 GMT
Denne tråd er til at skrive plot idéer omkring Dødsgarden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2020 15:08:48 GMT
Morgana vil gerne foreslå, at ministeriet for magi infiltreres!
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2020 9:03:27 GMT
Ved ikke om det er her jeg skal skrive ideen ^^ Men ellers må i lige sige til Min tanke var, omkring de unge dødgarder der kommer ind evt efter Hogwarts og andre magiker skoler^^ At de får en "mester" altså lidt som at de blir lærlinge ? - Tanken er at det jo ikke behøver være noget der blir spillet mega meget på. - Tanken var at der jo nok er nogle af de unge dødgarder som er lidt usikre, måske ikke mestre de 3 utilgivelige forbandelser og sådan. Det var så en oplagt mulighed for at et ældre medlem "træner" dem til at blive gode "soldater" for garden, hvis man kan sige det sådan. Ved ikke hvad i andre tænker om det?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 10:23:17 GMT
Morgana - det synes jeg også som udgangspunkt er en rigtig god idé. Da siden startede handlede det primært om varulvene og derfor var døssgardisterne “henvist” til at have et andet fokus end det britiske ministerium, så derfor overtog de hele Norge i stedet. Men mon ikke tiden nu er kommet til at dødsgarden kan få lov? Shepius - hvis det er noget som folk har lyst til at spille på, så for min skyld rigtig gerne.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2020 21:25:55 GMT
Det kunne da være awesome! Begge dele xD
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 18, 2020 12:30:39 GMT
Lækkert! Jeg har også tænkt på at Isaac måske skulle opsøge Morgana og anerkende for det arbejde hun gør på Hogwarts med fuldblodsklubben
|
|
Raysal Andrew Fox
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 23.11.2019
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Enke/enkemand
Oprindelse: Oxford, England
Bosat: Oxford England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Durmstrang
Stilling: Professor i Mørk Magi
Fritidsjob: Overhoved for Yggdrasil
C-box navn: Fox
|
Post by Raysal Andrew Fox on Apr 20, 2020 12:22:02 GMT
Jeg stiller også meget gerne den kære Raysal til rådighed til alt med garden. Og jeg er også ret sikker på at Margus W. Dragowska Fox også meget gerne vil være med til diverse plots Måske man kunne starte med et lille plot, hvor de eventuelt kommer tilbage til garden efter endnu et leder skift, eller?
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
Fødselsdag: 26.06.2026
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Metamorphmagus
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Marisol Elizabeth Dragowska Fox
Oprindelse: Rusland
Bosat: Peru
Bolig: Fox - Slottet
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Durmstrang
Stilling: Professor i Eliksir
Fritidsjob: Overhovedet for Mjölnir
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Apr 25, 2020 21:32:21 GMT
Jeg er helt 💯 på!
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2020 9:54:57 GMT
Halløj alle:D Min lille dødgardist her har siddet i Azkaban siden hun var 19 til for en lille måned siden, hvor hun fik hjælp til at slippe ud af @mikhail, og nogle andre som jeg tænker er NPC'er, medmindre nogen melder sig på banen til at være med til det Hun er iskold med psykopatiske træk, nærmest psykotisk. Hun torture sine ofre brutalt og længe før hun bare dræber dem. Hun efterlader altid et mærke på ofrerne med ordene "Pain" Da det er hendes kælenavn. Så måske der er nogle dødgardister som vil have en relation?? Måske en som har været tætte venner med hendes forældre, som selv er aktive dødgardister, hendes mor er den eneste af hendes forældre der ikke sidder i Azkaban, da hendes far gør efter at han forsøgte at dræbe en minister men tabte kampen og blev fanget i forsøget
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 21, 2020 13:05:59 GMT
Hvad sååååå?? Kalder dødgardisterne Skal vi ikk få gang i noget sammen?? Evt røre lidt på os så ministeriet glemmer os hehe
|
|