Viggar
•
Administrator
Fødselsdag: 05.05.2020
C-box navn: Viggar
|
Post by Viggar on Feb 23, 2020 10:34:19 GMT
Antal karakterer: .....mange Jeg har spillet RPG i: 10 år Du får lettest fat i mig via: Discord eller PM til Viggar
Hvor tit svarer jeg ca. tråde: Jeg bestræber mig på at ingen emner bliver over 7 dage gamle, derudover prøver jeg som udgangspunkt at nå at svare 1 emne til hver person når jeg kommer på sådan at alle når at få et svar. Det lykkedes ikke altid for mig, men jeg gør mit bedste
Hvor lange emnesvar kan jeg bedst lide at give/modtage: Jeg har ikke noget "krav" om at jeg helst vil have lange eller korte svar, for mig er det mere indholdet der betyder noget. Hvis du skriver 5 gode linjer er det lige så godt som hvis du skriver 500 ord eller mere. Mine svar kan også varierer meget alt efter hvem jeg emner med. Hvis du er bedst til korte emner så siger du det bare og vil du hellere at emnerne har mere fyld, igen så sig det, jeg har ingen præferencer, jeg fungerer fint med begge dele. Selvom jeg måske smider et langt svar, forventer jeg heller ikke nødvendigvis at få et langt svar tilbage.
Jeg kan bedste lide åbne/lukkede tråde: Jeg fungerer fint med begge dele, men synes altid det er sjovt når andre random joiner et af de emner jeg har gang i, da det giver uventet spil, hvilket kan være mega sjovt! Dertil behøver I aldrig spørge mig, I er altid velkommne til at smide en karakter ind i et af mine emner.
Jeg er bedst til aftalte plots/åbne plots: Igen fungerer jeg fint med begge dele, jeg fortrækker dog at man lige giver heads-up. Altså hvis vi har et par karakterer der finder sammen som par, vil jeg meget gerne lige have at vide hvis du beslutter dig for at din karakter skal være utro eller andet i den dur, sådan at vi kan gøre det på en måde hvor det bliver sjovt for os begge.
Hvilken type plots kan jeg bedst lide: Jeg fungerer bedst med plots som kan fører til noget, om det er venskaber, familierelateret eller kærlighed, så er jeg bedst til hvis der "er en mening med emnet" og det ikke bare er fuldkommen random.
Jeg er bedst til kortvarige/langvarige plots: Begge dele fungerer fint for mig, alt efter hvad plottet omhandler. Er det kærlighedsplots, er jeg bedst til at det bliver bygget op fra bunden og at det stækker sig over mere end bare 2 emner.
Forhold til samleje- eller voldstråde: Jeg spiller gerne begge dele og er ikke sart, meeen der er selvfølgelig grænser. Dog skal jeg nok selv sige fra hvis det bliver for grafisk for mig.
Mine egne ynglings karakterer: Det kan varierer alt efter hvem jeg lige er i humør til, men som udgangspunkt har jeg altid krea til alle mine karakterer hvis vi finder den rette indgangsvinkel
Andet:
- Jeg er ALTID åben for emner og relationer så SKRIV SKRIV SKRIV!!!
- Hvis et emne har stået stille i over 2 måneder, betragter jeg det som afsluttet, da jeg ikke er god til at emner står flere måneder uden svar, jeg mister ganske enkelt interessen.
- Jeg er ikke god til fortidsemner. Det er lidt som at læse slutningen af en bog, så føler jeg ikke at jeg behøver at læse resten, da jeg allerede ved hvordan det ender. I enkelte tilfælde kan jeg dog godt overtales, hvis det har større betydning.
- Dertil er jeg ikke god til at køre to emner med præcis samme karakterer sideløbende. Lad os lige afslutte det første før vi starter det næste. Igen kan der være undtagelser hvis der fx. er en tidsramme der skal tilpasses.
- Du er altid velkommen til at kontakte mig ang. mine slettede karakterer, hvis du mener en af dem ville passe godt ind i et plot. Sommetuder kan jeg genfinde interessen for en karakter der er slettet.
- Jeg foretrækker at spille mænd, men har også kvindelige karakterer som jeg er glad for at spille.
|
|