Post by Deleted on Jan 23, 2020 16:57:12 GMT
Okay, som jeg skrev i chatten, så er jeg ved at rydde op i mine karakterer, for at genfinde glæden ved RPG, som har været noget svær at opspore de sidste par måneder, hvilket I nok også har lagt mærke til, eftersom jeg ikke har været særlig nærværende i chatten osv. Hvilket er skide ærgerligt, for jeg elsker samtlige af mine karakterer, men jeg bliver simpelthen nødt til at have færre af dem, for at kunne bevare RPG-glæden
Opslaget i chatten lød således:
"Hej alle! Jeg kommer til at skære KRAFTIGT ned på mine karakterer, da jeg føler jeg har for mange til, at jeg kan følge med angående tråde med dem alle.
Min lyst glider ganske simpelt væk, hvis jeg har alt for mange tråde og karakterer, og det er jo ikke meningen. Så vil jeg hellere koncentrere mig om en mindre håndfuld af dem.
Hvis du har en relation til en karakter, som du bestemt ikke vil have, at jeg skal slette, så vil der blive slået et tråd op senere, som folk kan skrive i. For jeg har simpelthen bare behov for at finde lysten igen, og den vej finder jeg med færre karakterer, som er mere aktive - håber jeg da "
Derfor har jeg lidt brug for jeres hjælp til at sige, hvis en karakter ikke skal slettes, fordi I synes der er godt spil i denne eller fordi I har idéer til spil med denne. På nuværende tidspunkt er mine karakterer delt op i to grupper: dem der skal beholdes og dem som ligger for måske at skulle slettes. Men karakterer fra gruppe 2 kan til hver en tid rykkes over i gruppe 1, hvis nogen kan argumentere for at denne karakter er aktiv og eller skal blive af den ene eller anden grund.
Der kan læses om hver karakter herinde, ganske kort
SKAL BEHOLDES:
- @themadhatterwasher12
- @themadhatterwasher21
- @flavia
- @joanneliu
- @themadhatterwashere5
- @themadhatterwasher35
- @themadhatterwasher28
- @themadhatterwasher22
- @themadhatterwasher27
- @themadhatterwashere4