Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2020 9:39:08 GMT
Han rystede på hovedet. "Nej desværre.. Hun tog nogen dårlige valg for mange år siden, så mig og hende snakker ikke sammen mere" sagde Gavin, han skulle på ingen måde være en del af den slags: "Hun hedder Elizabeth, hvorfor?" spurgte han. Han viste ikke hvorfor hun gik sådan amok over det, og han var ikke helt sikker på om han fortrød en smule at han havde fortalt hende det. Han vidste godt at det måske var et chok, men for ham var det stadig meget sårbart at snakke om. Han holde jo faktisk af sin søster, han ville bare ikke være en del af alt det.
"Art ja samme her... Jeg drømmer nok også om et helt almindeligt liv. Det var også derfor jeg tog uddannelse til healer, for at hjælpe folk" sagde han, derudover var det jo et ret fredeligt jo at være healer. Han var også en hjælpsom sjæl. Generelt så kunne man vist bare roligt sige at Gavin elskede sit arbejde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 6:05:19 GMT
Der var så mange tanker i Millies hoved lige nu og hun mærkede usikkerheden krybe ind over sig. Hun var nødt til at være ærlig og finde ud af hvor de stod nu. Hun ville ikke starte det her, hvis det var dødsdømt fra start. Hun tog derfor mod til sig og trak vejret dybt før hun begyndte at fortælle. ”okay Gavin. Jeg bliver nødt til at være ærlig selvom jeg nok kommer til at hade mig selv for det. Jeg kan virkelig godt lide dig. Så du skal også vide hvad du går ind til. Min bror er Judas, men jeg har ingen kontakt til ham udover når han kommer på kedlen og det er ikke så tit. Men han har bedt mig om at finde hans kone Elizabeth, så han kan snakke med hende. Grunden til det er at han ellers ikke vil fortælle om min familie. Men jeg vil ikke gøre det imod dig. Det virker bare forkert.” egentlig havde det hele tiden virker forkert, men nu hvor hun stod der med Gavin blev beslutningen truffet. Hun ville hellere vælge Gavin over sin familie. Hvert fald som det så ud lige nu. Hun smilede så lidt af han drøm. Det lød virkelig rart. ”et helt almindelig godt liv med kærlighed. Det lyder faktisk rart. Og så måske et par børn med tiden”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 11:07:15 GMT
"Okay det bliver pludseligt lidt mærkeligt det her" sagde han og kunne faktisk ikke helt finde ud af hvad han skulle sige til hende. "Jeg har ikke noget med min søster at gøre, jeg er ligeglad med hvad hun alver og jeg er ikke interesseret i at have kontakt til Judas eller nogen som helst i den retning" sagde han nok lidt som en hentydning til at hvis den familie var noget hun var meget sammen med. Så skulle de to nok ikke se hinanden. Gavin havde kæmpet for ikke at komme ud i ballade da han var yngre, og han ville stadig ikke have noget med det at gøre.
"Jeg er ganske glad for mit semi kedelige liv, jeg behøver ikke noget drama" sagde han og smilede forsigtigt i mod hende, han var jo ikke sur eller noget - man kunne jo ikke selv vælge sin familie, det vidste Gavin jo godt. Han ville bare gerne lige sikre sig at hun vidste det. Der var ikke rigtigt noget at sige. Han kunne bare ikke magte drama og usikkerhed i sit liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2020 11:48:26 GMT
Millie sank en klump, da det for hende tydeligt lød til at aftenen nu var slut. Det havde ikke været hendes ønske, men hun ønskede bare heller ikke at skjule sandheden for ham. "Undskyld.. Jeg var nødt til at fortælle dig det." Kom det så ærligt fra hende, før hun slukkede under maden og gik hen til ham. Hun bed mærke i en ting. Han havde ikke gengældt det med at hun kunne lide ham. Den del gjorde lidt ondt. Nok havde de ikke kendt meget til hinanden, men hun havde måske forventet for meget af mødet her. Så var det nok ikke en date alligevel. "Hvis du tror jeg er en del af mafiaen, så tager du fejl. Jeg vil ikke have noget med den slags at gøre. Jeg har det helt fint med det jeg har og så ellers se mine talent programmer og tøsefilm." Lige på det punkt var hun nok mere muggler end magiker, men det gjorde hende så absolut intet. Hun behøvede ikke være den der kastede med magi hele tiden. "Som du kan høre er jeg heller ikke til det vilde liv."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2020 14:29:09 GMT
Han smilede og nikkede så. "Det er jeg glad for at høre du ikke er, jeg meldte mig også ud af det for mange år siden. Jeg vil bare gerne have et almindeligt, kedelig liv... Men det var åbenbart ikke godt nok til min søster" sagde han. Hans søster var egentligt et godt menneske, men Gavin havde da med årene måtte konstaterer at hun jo nok måtte være snot dum. Man kunne jo ikke bare frivilligt have lyst til at gifte sig med en mand som Judas? Han var jo sindsyg. Gavin havde vidst også hørte noget om at Elizabeth havde fået en datter, men han havde aldrig mødt hende.
"Det er jeg glad for. Jeg bliver altid så bange for at blive blandet ind i noget med mafiaen på grund af min søster... Er ked af at høre at det var det du opdagede din familie var" sagde han og huskede jo godt da hun var oppe og få taget blodprøven. Det var aldrig fedt at være udad sådan en slags familie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2020 17:03:55 GMT
Spurgte man Millie var det en lidt sær samtale de havde fået skubbet igen. Hun havde aldrig i sin vildeste fantasi regnet med en dag at skulle diskutere med en fyr, at det var godt at have et kedeligt normalt liv, men lige nu var det altså det, der gav mening. Så rynkede hun brynene og så over på ham pludselig var der ting der gav mening for hende. "Måske jeg har min mor at takke for dette kedelige normale liv? Jeg har aldrig tænkt over det på den måde før. Men det giver mening. Hvis hun vidste hvordan Mafiaen var, Så var det mærske derfor jeg blev efterladt? Fordi hun ønskede mig et bedre liv." Den tanke havde hun aldrig haft før, men samtalen med Gavin fik det pludselig til at give mening. Det kunne let være derfor. Det betød jo netop også at hun var elsket, modsat hvad hun altid havde troet.
Millie så på Gavin som hun rejste sig og begyndte at sætte maden på bordet. "Jeg tror heldigvis ikke Judas er særlig interesseret i mig." konkluderede hun bare og fik det sidste sat på bordet. "Værsgo"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 26, 2020 18:06:38 GMT
Han grinede let. "Jeg tror nu et kedeligt liv er rart nogengange, så kan man jo altid selv skabe lidt sjov engang imellem" sagde han og smilede, Gavin havde brugt lang tid på at få et godt liv uden sin familie, det var ikke altid let fordi ligemeget hvad så elskede man dem jo. Han sukkede roligt: "Måske, det er altid svært at gætte hvorfor folk valgte som de gjorde, men jeg tror ihverfald du er heldig for at du ikke er vokset op der og blevet som dem" sagde han, de måtte da heller ikke leve et godt liv. Det måtte da være usikkert og hele tiden stressende.
"Det er vel en god ting gætter jeg på... Jeg har heller ikke brug for at møde ham" sagde han, han ville ikke se ham igen, han syntes Judas var et fuldkommen forfærdeligt menneske. "Men jeg har jo også set nogen af de konsekvenser det har" sagde han let. Han havde jo set folk der var kommet ind på Skt. Mungos fordi de var blevet gennembanket af nogen fra den britiske mafia, og aldrig nogensinde om Gavin forstod at man frivilligt blev en del af dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2020 14:13:55 GMT
Millie satte sig ved bordet og lagde en serviet i skødet, i tilfælde af at hun skulle spilde. "Faktisk så tror jeg bare jeg lader judas være judas. Han virker ligeglad med mig og sådan skal de helst gerne blive ved med. Jeg har tænkt mig at behandle ham som enhver anden og ellers så håbe på vore veje ikke krydses." Hun smilede til manden og priste sig blot glad for at være så stor en del af mugglernes verden som hun var.
Roligt begyndte hun at skære et stykke af sin bøf, hvilken havde en smuk rosa farve indvendigt, som gjorde Millie ret godt tilfreds. Det var ikke ligefrem tit hun lavede så fin mad, som her til aften. "Så laver du andet end at lappe folk sammen og holde dig fra mafiaen?" Spurgte hun så efter at have trygget af munden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2020 13:55:06 GMT
Gavin nikkede. "Kan jeg godt forstå, det må være hårdt hvis man gerne har ville finde sin familie, så at opdage det er den slags mennesker" sagde han og rystede ganske roligt på hovedet: "Det er virkeligt svært... Jeg kan slet ikke forestille mig det" sagde han dybfølt. Gavin var en meget følsom person og han kunne sagtens forstå at det måtte være hårdt for hende, i det mindste havde han jo altid kendt sin familie og hans valg om ikke at snakke med dele af den var langsomt kommet igennem årene.
"Men der er nok ikke rigtigt så meget at gøre... Nu er tingene jo som de er... Så må man få det bedste ud af det" sagde han i et varmt smil og løftede roligt sit glas for at skåle med hende, han ville jo ikke ende med at ødelægge stemningen helt. Han hyggede sig virkeligt sammen med hende, og han var glad for at de kunne sidde og spise sammen. Selvom det med mafiaen havde gjort ham lidt nervøs, så gjorde det jo også på en eller anden måde at de havde noget tilfælles.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2020 3:30:00 GMT
Det var egentlig ikke et emne Millie ønskede at snakke mere om, derfor generede det hende også voldsomt at Gavin snakkede videre om det, når nu hun faktisk havde forsøgt at skifte emne, men sådan skulle det altså ikke være. ”Præcis, nu er tingene som de er.” Millie trak lidt på skuldrene og fokuserede så på at spise maden mens den var varm. Det var svært at snakke med Gavin, når han ikke engang svarede på hendes spørgsmål og igen følte hun sig faktisk overset og forbigået.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2020 19:16:34 GMT
Han smilede. Han var virkeligt glad for at de hyggede sig, og han havde glædet sig til at de skulle bruge aftenen sammen: "Jeg er virkeligt glad for at du havde lyst til at spise sammen med mig, jeg ved godt det måske virker lidt mærkeligt at spørge dig bare sådan.. Ja" sagde han. Det var jo ret tilfældigt at de lige havde mødt hinanden. Faktisk så kunne Gavin godt være ret dårlig til at huske at spise på de travle dage, men han havde aldrig fået det så dårligt som den aften de to mødte hinanden.
"jeg har ikke været på... Nå ja date i mange år.." sagde han. Han turde vidst godt kalde det en date. Gavin var jo egentligt ikke så genert af sig, han var bare meget høflig og afslappet omkring tingene, sådan syntes han jo bedst det kunne være. Han smilede ganske let i mod hende som han tog den sidste bid af maden. Han kunne på ingen mulig måde klemme mere ned.
|
|
|