Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2020 21:27:56 GMT
Tråd til @gavin November - 2056 Outfit
Det var blevet lørdag og dagen for at Millie igen ville skulle snakke med Gavin. Hun glædede sig meget, men var også virkelig spændt, derfor havde hun også måttet skifte tøj flere gange. Hun kunne ikke helt finde ud af hvad hun skulle have på. Så blev det for fint, så for kedeligt, så for stramt osv. Normalt var det ellers ikke et problem for hende, men denne aften betød alligevel noget ekstra og derfor sad nerverne også lidt uden på tøjet. Hun havde allerede smadret et vinglas, fordi hun blev så frygteligt fumlefingret, når hun var nervøs. Men hun var vant til det, så det gjorde hende egentlig ikke så meget. Der var ikke andet for end af få styr på det med tryllestaven. Den del var hun da heldigvis blevet bedre til. Da der ikke var længe til Gavin ville komme så lejligheden faktisk rigtig pæn ud og det var ikke til at se hvordan hun havde styrtet omkring. Bordet var dækket, og for hyggens skyld havde hun tændt nogle stearinlys, ligesom hun havde sat noget roligt Jazz til at spille i baggrunden. Nu manglede hun bare at stege bøfferne og så at gæsten kom. Hun var meget spændt! Måske var alt det magiske der havde været over ham forsvundet? Eller måske var han slet ikke så interesseret i hende længere? Han kunne også nemt være blevet kaldt på arbejde og måtte så aflyse. Millie vidste det ikke, hun vidste bare hun var nervøs, hvilket egentlig var dumt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 17:34:14 GMT
Gavin var faktisk en smule nervøs, hvilket ellers ikke var normalt for ham. På den anden side var det jo længe siden han sådan rigtigt havde været på "date" så det var måske slet ikke så mærkeligt at han havde sommerfugle i maven. Han havde naturligvis Frank med, den store Huske som gik ved hans side og som havde alverdens mærkelige kælenavne. Den store hund var ganske rolig, nok fordi at Gavin motionerede ham en del, han var en mand der altid holde sig i ganske god form og han udnyttede altid hundens selskab når han skulle ud og løbe eller cykle en tur.
I dag havde han da også valgt at tage cyklen, så Frank kunne blive en smule træt. Han gik roligt op til hendes dør som han troede at han var kommet til den rette adresse, og han bankede så ganske roligt på imens han let smilede, han havde glædet sig. Han havde taget et par mørke cowboy buket på og en fin hvid bluse. Han gik en del op i sit udseende, det var bare ikke altid man kunne få lov til det når man rendte rundt på Skt. Mungos.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 19:28:53 GMT
Millies hjerte hoppede næsten et slag over, som hun endelig hørte nogen banke på døren. Hun glædede sig virkelig og skyndte sig da også ud for at åbne. Som hun nåede entreen kiggede hun dog hurtigt i spejlet og tjekkede at alt var som det skulle være, før hun åbnede. En hel flok sommerfugle lettede i maven på hende, da døren gik op og hun smilede ud til Gavin. "Hej, Dejligt at se dig. Kom indenfor." inviterede hun ind og slog ud med armen ind imod lejligheden. Hun så ned på den smukke hund og smilede til den, men var alligevel lidt nervøs for bare lige at nusse den bag øret. Da de begge var inde lukkede hun døren efter dem, og gjorde klar til at tage imod hans jakke. "Maden er klar lige om lidt. Og der er et stort kødben til..." Hun kiggede op på Gavin, hvad var det nu hunden hed?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2020 15:14:18 GMT
Gavin smilede i mod hende, som den store hund stod ved hans side. Han havde glædet sig, han lænede sig let frem for at give hende et halvt knus. De kendte jo ikke hinanden super godt, men han håbede da bestemt at han kom til at lære hende bedre at kende de næste timer. "Ja og det er jo så Frank, som jeg fortalte om" sagde han og pegede ned i mod den store hund der bare stod med åben mund og halsede imens halen kørte. Han var en skøn hund og Gavin var glad for at han havde taget valget om at få hund.
"Åh hvor pænt af dig, det bliver han sikkert glad for. Vi har lige gået en lang tur og jeg cyklede med ham herover, så han er sikkert træt" smilede han i mod hende, ikke at han til dagligt var en super vild hund. Men han var jo en race der havde brug for at bevæge sig. "Hvad skal vi spise?" spurgte han som han fik jakken af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2020 5:00:51 GMT
Millie så på Gavin mens han præsenterede hunden, og satte sig så ellers ned på hug for bedre at kunne snakke med hunden. Hun klappede den dog ikke lige med det samme, ikke fordi hun var direkte bange for hunde, men hun havde da en vis respekt for fremmede dyr. "Hej Frank. Sikke en fin hund du er. Kunne du tænke dig et kødben at gnave på?" forsigtigt klappede hun hunden på hovedet og smilede så før hun rejste sig og fandt det omtalte kødben. Det så lækkert ud (nok mest set fra en hunds synspunkt) men kødrester og så havde det en god tykkelse.
Hun tørrede efterfølgende hånden af i sit forklæde og smilede så til Gavin. Hun håbede virkelig det ville blive en hyggelig aften. "Jeg er ikke vant til dyr. Jeg har aldrig selv haft nogen, men han virker meget rolig." komplimenterede hun så hunden mens hun så på dem. "Jeg skal til at stege vores bøffer nu og så er det hasselbagtekartofler og nogle grønsager til. Jeg håber du kan lide det." smilede hun venligt og tog nu Gavin lidt ekstra i øjesyn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2020 16:06:30 GMT
Gavin grinede let som hun talte til hunden, der blot stod roligt og logrede. Gavin var virkeligt glad for at være sammen med sin hund og han var også glad for at være social i godt selskab. Derfor var det da den perfekt kombi at hun var cool med at han havde Frank med, det var jo også et plus hvis hun var et hundemenneske, bare en smule om ikke andet. Heldigvis så det ikke ligefrem ud til at hun havde et problem med den store hund, hvilket gjorde ham glad. Han smilede da også let da hun stod og talte til det store dyr.
"Det lyder virkeligt hyggeligt" smilede han, han var faktisk også ved at være en smule sulten. "What? har du aldrig haft dyr? Jeg er altid vokset op med dyr" smilede han, ja det havde han faktisk haft siden at han var helt lille og han havde altid været utroligt glad for dem. Dyr var bare noget af det skønneste. Faktisk kunne han slet ikke forestille sig et liv uden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2020 20:07:44 GMT
Millie smilede lidt over hans reaktion og rystede så på hovedet endnu engang. Nu vidste han jo heller ikke, hvad hun kom fra eller hvilket opland hun var vokset op i, men sandheden var ikke ligefrem fyldt med hunde eller andre dyr. "Faktisk så er jegvokset op på børnehjem. Min øhm... min mor efterlod mig på trappetrinnet, da jeg kun var nogle uger gamle. Nok for at undgå at jeg blev en del af familie-forretningen." Hun var ved at vende sig til tanken om at hendes storebror var mafiaboss og hun nok aldrig ellers ville møde sin familie. Begge hendes forældre var angiveligt døde, men hun havde et hav af nevøer og niecer virkede det til. Hun havde dog endnu ikke rigtig snakket med dem, ikke mens hun vidste hvem de var hvert fald.
Hun gik tilbage imod køkkenet og håbede på Gavin gik med hende, hvis ikke han var blevet skræmt endnu, men altså bøfferne skulle jo steges, så det måtte hun hellere komme igang med. "Hvilke dyr har du så haft?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2020 13:04:13 GMT
Han smilede roligt som hun fortalte om sin historie. "Åh, det er jeg ked af at høre" sagde han ærligt og smilede roligt i mod hende: "Det er ikke altid nemt at komme fra en ustabil baggrund... Var du glad for din opvækst så?" spurgte han roligt, han vidste jo at der både var gode og dårlige børnehjem. Han håbede da hun var opvokset godt, han havde en gammel ven der også havde boet på et børnehjem og han havde vidst været glad nok for det.
"Alt muligt mærkeligt... Hamstre, Kaniner, Niffere, Orme, Snegle... Jeg har været lidt omkring. Jeg ville gerne være dyre healer da jeg var yngre" sagde han i et kort grin, han havde altid været helt vildt med dyr. Dog ville han i dag nok ikke bytte det væk, han var virkeligt glad for at være healer på Skt. Mungos. Det var et fantastisk sted og han lærte utroligt meget af de mennesker der var deroppe, gosås selvom han ikke havde så meget fritid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2020 21:45:28 GMT
Efter at Millie havde lært sandheden at kende om sin familie, havde hun lært at sætte større pris på børnehjemmet. ikke at hun nogensinde rigtig ville blive glad for forstanderinden, men selve det ikke at være vokset op i en mafia var hun ret glad for. "Helt ærligt, så tror jeg det var det bedste min mor kunne have gjort. Ellers var jeg nok endt som meget kriminel i dag. Ikke at børnehjemmet var noget at råbe hurra for dog." Egentlig var hun rimelig okay med det. efter at hun havde fået sine ting og dermed nu intet havde med børnehjemmet at gøre, virkede det hele lidt nemmere. Det var svært faktisk helt at forholde sig til det hele lige nu. Efter hun havde fundet ud af hvem familien var, havde hun faktisk næsten ønsket ikke at kende til dem. "Helt ærligt, så nej. Jeg føler ikke rigtig jeg ved hvem jeg er. Jeg har altid været fanget lidt mellem to verdener. MEn lad os ikke snakke mere om det." Hun havde ikke lyst til at skræmme ham væk og det var hun bange for hun ville gøre, hvis han vidste hvem hun var. i stedet greb hun fat i hans del af samtalen. "wauw, det lyder imponerende. hvad har du været gladest for?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:11:11 GMT
Gavin syntes det var fint at være på date igen - eller hvad de nu end skulle kalde det her. Han var generelt bare glad for at være omkring et andet menneske og selvom han ikke kendte Millicent så godt endnu, så var hun da langt fra det værste menneske han havde været omkring, faktisk syntes han hun virkede ret skøn. "Arh.. Det er jeg ked af at høre. Jeg har ikke den store erfaring med børnehjem må jeg indrømme" sagde han og smilede forsigtigt i mod hende, han var ikke ligefrem ekspert på området: "Drømmer du om selv at få børn en dag?" spurgte han nysgerrigt.
"Åh det lyder hårdt. I min familie har vi nok bare taget meget forskellige retninger... Jeg er nok endt lidt mere.. Nørdet ud" smilede han, han talte typisk ikke så meget om sin søsters valg, han holde meget af hende, han var bare ikke rigtigt enig. "Alts af dyr? Jeg tror klart hunde har min kærlighed" sagde han og smilede, han elskede virkeligt hunde og han nød at være omkring dem: "De er bare så sociale og loyale. Som om de virkeligt forstår en" smilede han og kiggede i mod Frank.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 15:14:15 GMT
Måske burde hun bare være ærlig fra starten, fortælle hvem hun var. Så var der også klare linjer, og han kunne nå at vende om inden det blev for alvorligt imellem dem. Hun skulle lige til at fortælle, da han stillede hende et andet spørgsmål, som fik hende til at lægge hovedet på sned. Børn... Familie... "En dag tror jeg ja. Det er da ingen hemmelighed at jeg tænker på at få børn, men altså det kræver jo lidt en mand." Forklarede hun så med et let smil i hans retning. Hun tog ham da også samtidig lidt i øjensyn og lige vurderede ham... Han måtte lave nogle virkelig pæne børn, men der var selvfølgelig stadig Judas. "Min far var angivelig Mafiaboss her i Englad, og tja men halvbror sidder så på den post i dag. Han er vidst en rigtig...Jeg ved det ikke, men familie er ikke et ord, der betyder noget for ham, så ja... jeg er i sidste ende bare mig." Forklarede hun så. Det var lidt ensomt, men hellere det end være en del af det kriminelle miljø. Hun så igen ned på Frank, som Gavin snakkede om hunden. Altså den var da sød på afstand, og det var også sådan hun havde det bedst. Hun var ikke bange for hunde, men denne her var ekstra stor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 17:20:57 GMT
Han smilede let. "Det plejer at være en god start til den slags, ja" påpegede han i et roligt smil, han var ikke selv i de store tanker om børn lige nu - men han drømte da helt bestemt om at have en helt almindelig familie. Sådan en hvor der bare var et par børn, en kone og et helt normalt liv. For nogen lød det måske kedeligt, men Gavin var bare opvokset ganske ustabilt ved hans forældre, så han ville nyde at kunne have et fuldkommen normalt liv sammen med en kone og nogen børn, naturligvis stadig med ham der arbejdede på Mungos.
"Mafia boss? Her... I ... Altså Judas?" spurgte han og kunne mærke at det lød koldt ned af ryggen: "Ja min familie er nok okay normalt sådan da... De har bare altid været ret ustabile, det liv gad jeg ikke... Så taler ikke rigtigt med dem længere" sagde han og smilede let. Det var fint nok. Han savnede nok mest sin søster, men de andre i familien havde han accepteret han ikke længere skulle have noget med at gøre, de var alt for specielle og han havde ikke lyst til at være en del af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 18:00:08 GMT
Millie stivede og så overrasket over på lægen, da han nævnte hendes brors navn... eller halvbrors. "Kender du ham? Kender du Judas?" Hun mærkede hvordan hjertets hamren tog til, men hun ventede på svar. Selv vidste hun ikke meget om Mafiaen og Judas havde da egentlig været venlig imod hende, men hun ønskede ikke at være en del af hans verden. Et forskrækket blik løb over Millies øjne og hun holdt vejret et øjeblik. "Lov mig at du ikke også er en del af Mafiaen. for det.. det tror jeg ikke jeg kan håndtere lige nu." Frygten for det var stor. men panikken havde måske også overtaget lidt, så hun ikke længere tænkte helt klart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 19:33:12 GMT
Han nikkede ganske roligt. "Altså ikke personligt, jeg har ikke mødt ham" sagde han en smule sammenbidt og tog en tår at drikke for lige at tænke sig om inden han sagde noget igen; "Men han er gift med min søster" sagde han roligt. Han hadede virkeligt Judas, sådan virkeligt inderligt. Han var et forfærdeligt menneske og han vidste hvor dårligt han behandlede Elizabeth hvilket han på ingen måde kunne leve med. Hun var et godt menneske og hun fortjente bedre.
"Mafiaen? Åh nej nej nej jeg går slet ikke blandt den slags mennesker" sagde han og grinede let som han rystede på hovedet. "Hvis det er sådan nogen typer du er til, så er jeg nok desværre meget kedelig i sammenligningen" grinede han kort, han var virkeligt en ret almindelig og kedelig fyr og han havde bestemt ikke lyst til at rende rundt med den slags folk. Det var jo derfor han ikke talte med sin familie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 20:29:04 GMT
Millie var lige ved at tabe det hun havde i hænderne, som hun pludselig fik nye ting af vide om Gavin. Længe stirrede hun på ham næsten i vantro. "Det løgn! Var sød at sig det er løgn! Hvad.. hvad hedder din søster?" Det vendte sig pludselig i maven på Millicent. Judas havde for noget tid siden bedt hende om at tage ud til en adresse for at tjekke op på en kvinde, var det Gavins søster? Det håbede hun virkelig ikke! For alles bedste burde de skille deres veje nu. Det var simpelthen for farligt det her.
Det beroligede hende dog at han ikke opholdt sig i det kredse. Det var da en god ting. "Jeg holder mig helst fra dem. Som nævnt så er jeg min mor taknemmelig for at jeg ikke skulle vokse op der. Selvom børnehjemmmet ikke var nogen luksusvilla."
|
|
|