Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 23, 2019 16:24:59 GMT
Tråd til Theodore WolfgangDecember - 2056 Outfit
Sky stod på Kingscross og var netop stået af toget. Det smukke røde lokumotiv, som fragtede elever til og fra Hogwarts. Desværre for Sky var dette et "fra-øjeblik" og hun hadede det allerede. Hun var nervøs for, hvad der ventede hende, om manden hun burde kalde far overhovedet ville ænse hendes blotte tilstedeværsel. Måske havde en ikke engang pyntet op til jul? Åh hvor hun ikke havde lyst, men han havde krævet hende hjem og så var der ikke andet for end at tage hjem.
Hun havde købt en julegave til ham, selvfølgelig havde hun det, det var vel på sin plads men hun var allerede sikker på at han ville blive skuffet. Ikke fordi gaven var dårlig, men det var det indtryk hun havde af ham. Da hun kom ud fra stationen pejede hun en Taxa, som kørte hende ud til den store villa, der var blevet hendes hjem for blot et halvt år siden. Hun tøvede lidt og gik så op for at banke på, før hun forsigtigt åbnede døren. "Mr. Wolfgang?" Det lød forkert at kalde ham far. "Jeg er... hjemme!"
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 25.09.2015
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Varulv
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Durmstrang
Kollegium: Fenrir
Arbejdsplads: Moretti Incorporated
Stilling: Økonomisk Rådgiver
Fritidsjob: Højre Hånd for Elio Moretti
|
Post by Theodore Wolfgang on Dec 26, 2019 12:21:23 GMT
Theodore stod i køkkenet med sit ulveartige blik hvilende på de to fint klædte kvinder, som var i gang med maden. Han rettede sig lidt op, som han havde stået lænet lidt indover det ene køkkenbord, med læberne godt og grådigt placeret på en tredje kvindes læber. Han rettede på jakkesættet og gik mod gangen, hvor han fik øjne på sin datter. "Velkommen hjem, Sky," lød det fra ham i den mørke stemme han havde sig. Han lagde ikke op til et kram eller kropsligkontakt på anden vis. Sådan var han ikke. Han gav højst hånd. Han gjorde en gestus, som tegn til at hun skulle følge med ind i stuen. Der stod et stort smukt juletræ midt i det hele. Pejsen var tændt og havde spredt en behagelig varme i hele den store, ellers så kolde, stue. Et par kvinder rendte rundt og lagde sidste hånd på spisebordets pynt. "Vil De have noget af drikke, frk. Wolfgang?" spurgte en af kvinderne og smilede venligt til Sky, mens Theo fik sat sig til rette i sofaen og en anden kvinde, sørgede for at hans glas ikke var tomt. @mila havde haft fat i ørene på ham, efter han var krybet til korset og havde fortalt, at han pludselig havde en datter. Hun havde ment, at han skulle gøre noget ud af julen for Sky, købe juletræ, flæskesteg og julegave, pynte op og alt det pjat. Theo havde virkelig ikke været meget for det, men som en af eneste, var Mila én som kunne nå indtil Theo, så han lyttede. Han lænede sig lidt frem i lænestolen, "Så, hvordan var turen hertil?" spurgte han roligt, før han gjorde et knips, hvilket fik en af pigerne til at skynde sig hen til juletræet, hvor der var en del gaver under, men det var en lille kuvert, hun tog og skyndte sig hen til Theo med den. Outfit
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 26, 2019 14:11:48 GMT
Sky var bestemt ikke sikker på om hun kunne kalde dette her hjem. Jo hun havde da et værelse her, men hun havde ikke været her siden i sommers, hvor hun lidt havde forsøgt at undgå det. Men det var jo ham der havde ansvaret for hende, så der var ikke meget at gøre. Hun trådte derfor indenfor og hang sin vinterfrakke på knagen før hun trådte ind i stuen. Det overraskede hende helt ærligt at der stod et juletræ, Theo virkede bestemt ikke som typen der fejrede jul. Så så hun rund på de mange kvinder, der gik omkring. Det virkede bare forkert. Mon en af dem skulle være hendes svigermor? Nej, Nej ikke sådan som de opførte sig, de virkede mere som tjenestefolk. En af dem kom hen og stillede hende et spørgsmål, hvilket fik hende til at stirre dumt på kvinden. Ikke fordi Kvinden havde gjort noget dumt som sådan, men hun havde tiltalt Sky som Frk. Wolfgang, Det lød helt forkert i Skys ører. Hun måtte rømme sig for at kunne få lyd over læberne. "Græskarjuice tak.. og Sky er fint. Det.. det andet lyder ikke som mig." Lød det forsigtigt fra hende. Hun var ikke sikker på om hun måtte rette på dem, men hun var altså først lige blevet en Wolfgang og hun havde det slet ikke godt med det. Roligt gik Sky tættere på sin far og overvejede om hun bare skulle sætte sig ned. Hun endte med at blive stående, Theo var for uhyggelig til, at hun ville gøre ham vred. "Turen gik fint tak. Det var nemt nok, når jeg havde adressen" Hun havde jo nok egentlig håbet, at han ville have hentet hende selv, men selvfølgelig ville han ikke det. Hun havde selv måttet finde tilbage til huset.
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Theodore Wolfgang on Dec 27, 2019 22:50:57 GMT
Den unge kvinde smilede meget kort til Sky, men fik hurtigt skudt blikket mod gulvet og nikkede, før hun skyndte sig mod køkkenet, for at finde et glas græskarjuice til den unge pige. "Du er en Wolfgang nu, du kan ligeså godt vænne dig til det," lød det fra Theo, selvom hans blik fulgte kvinden til hun var ude af syne og først dér, så han på Sky. Han nikkede let. Han havde altid været en mand af få ord, med mindre han havde noget vigtigt at sige. Han var ikke typen, der havde tænkt sig, at bare fordi han havde mange penge, så betød det også at hun skulle have det luksuøst. Jo, selvfølgelig når hun var i hans hjem, så var hans tjener også hendes, alt med måde selvfølgelig og han brugte dem nok også til tider på lidt andre måder, end hun ønskede det. Hun skulle vide at livet ikke var en leg. Han viftede lidt med kuverten. "Du spurgte om du havde nogle søskende. Jeg har fået mine folk til, at grave lidt og her er de oplysninger de har fundet frem til. Hans navn er Donovan "Wolfgang" Sawyer . Opsøg ham hvis du vil, men min lillebror og hans familie, holder du dig fra. Er det forstået?" spurgte han med en alvorlig tone og et par øjne som tydeligt viste, at han ikke lavede sjov. Jasper 'Wolfgang' Rider vidste ikke at Theo stadig var i live og sådan skulle det også forblive.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 28, 2019 0:38:12 GMT
Sky sank en klump og så imod Theodore, som han pointerede, at hun var en Wolfgang. Det virkede bare så forkert, og samtidig var det også hele det at hun blev kaldt frøken. Hvad var der galt i bare at bruge hendes fornavn? Det var desuden underligt med ham og alle de kvinder der vimsede omkring. Han mindede hende om en han løve med sine løvinder kredsende omkring. Ikke at hun turde sig den tanke højt! "Nej undskyld, jeg er bare ikke vant til at blive vartet sådan op eller tiltalt så fornemt." Hjemme havde det tit været hende der havde stået for aftensmaden fordi hendes mor var kommet sent hjem. Hun havde også gjort sin del af de huslige fordi, det var en fælles ting at bo i et godt hjem, men her... Her følte hun sig sådan til overs. Hun havde svært ved at se Theodore i øjnene, fordi han virkede.. skræmmende og hun turde nærmest ikke sige noget uden at få besked på det. Ikke fordi hun var bange for ham, men fordi ham bare vær intimiderende som bare pokker. "Jeg har en bror?" Spurgte hun, lidt halvdumt efter som det netop var hvad han havde sagt til hende. Øjnene var fæstnet på kuverten, hvad mon den indeholdt? Hun så dog igen på ham, som han snakkede om sin lillebror, altså hendes onkel vel? Hun ville gerne måde dem også, men det var tydeligvis ikke en mulighed. Hvilket han også krævede, af hende at hun forstod. "Ja sir" Hun modstod trangen til at neje let i knæene som hun svarede. Rolig derefter fandt hendes ene hånd ned i lommen, hvor den lagde sig om en ting hun havde deri. SKulle hun give ham den nu? Eller var det måske bedre at vente?
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Theodore Wolfgang on Jan 13, 2020 20:30:01 GMT
Theodore var ikke en mand, man ønskede at gøre sur. Han havde før slået ihjel og ville ikke tøve med, at gøre det igen. De kvinder han havde til, at arbejde for sig, fik da en god løn, men de blev også udnyttet til tider og han vidste også godt, at det ikke var kvinder, der havde ret mange andre muligheder. Han var bare ligeglad. "Du skal nok vænne dig til det," svarede han blot. Han var ikke typen, der sad og havde lange, dybtegående samtaler. Han var en mand af få ord, med mindre han blev sur eller skulle have et budskab igennem. Han nikkede langsomt. "Halvbror. Jeg ved ikke om han kender til mig, men du skal være velkommen til at opsøge ham," svarede han lidt ligegyldigt, før han tændte sig en cigaret. Villaen lugtede dog ikke, selvom han røg indendørs, da han havde kastet en let besvægelse over de rum han røg i, netop for at fjerne lugten. "Godt," lød det køligt fra ham, da hun lød til at have forstået budskabet. Donovan var han ligeglad med, vidste han levede, men Jasper 'Wolfgang' Rider skulle ikke vide det. Han vendte blikket mod juletræet og pakkerne derunder. "De er alle sammen til dig. Pak op nu," han havde selvfølgelig ikke selv været ude og købe gaverne, men fået en af pigerne i huset til det. Han anede ikke hvad teenagepiger nu om dage kunne lide eller ikke lide, og han gad ærligt talt ikke bruge tid på at sætte sig ind i det.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 16, 2020 18:48:18 GMT
Hun kiggede rundt på kvinderne og så op på sin far igen. Han måtte have en del penge, hvis han havde råd til alt dette her. Det var ret imponerende, men dog alligevel virkede det så køligt så afmålt. "Men Theodore.. jeg mener Hr. Wolfgang, er du da noget fornemt, siden alt det her er nødvendigt? Jeg mener, hvad er der nu galt i blot at bruge almindelige ting og bo almindeligt? Jeg mener... Hvem får noget ud af at kalde os sådan?" Hun forstod det ikke. På mange måder var det en virkelig kold tilværelse han levede i og mon ikke også han følte sig ensom? Der var så mange spørgsmål, ikke mindst om denne nye bror. Den del var godt nok underlig. "Men.. hvor gammel er han? Ved han godt jeg findes?" Hun ville gerne være sikker, samtidig kunne hun også mærke hvordan hun fik helt ondt i maven og generelt ikke havde det rart. Hun kunne ikke lide hvad hun var kommet til, men hun kunne intet gøre før hun var blevet ældre. Roligt kiggede hun rundt til han så sagde at gaverne under træet var til hende. Det var mange flere end hun havde til ham og hun blev i tvivl om hvorvidt han virkelig mente det. Det virkede det dog til. Derfor trak hun lige nu sin hånd op ad lommen, der nu hold om en fin lille pakke, som var til Theodore. Hun rakte den roligt over til Theodore og prøvede at sende ham et smil. "Det er til dig. Jeg ved ikke meget om dig endnu, men jeg håber du kan bruge den. Glædelig jul." Så var det bare og vente på hans reaktion og håbe på han ville kunne lide den. "skal jeg så også pakke mine gaver op?" Der var altså mange! Det forstod hun intet af, han virkede jo ikke rigtig til at kunne lide hende. Hun kløede sig derfor lidt i det røde hår igen. "ER de alle fra dig?"Gaven
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Theodore Wolfgang on Jan 27, 2020 20:00:15 GMT
Theo sukkede lidt. Hun snakkede godt nok meget. Ikke noget hun havde fra ham af i hvert fald. Han snakkede kun meget, hvis der var en vigtigt besked, ellers var han en mand af få ord. "Jeg er økonomisk rådgiver i Moretti inc." svarede han kort, selvfølgelig ville han ikke sidde og fortælle hende, alt han lavede af ulovligheder ved siden af. "Det kaldes magt, Sky. Bare vent, jeg skal nok lærer dig alt du har brug for at vide," lød det igen kort fra ham, med hans efterhånden genkendelig kølige stemme. Han følte sig aldrig ensom, han havde ingen følelser sådan rigtigt. Jo han kunne da blive vred - meget vred - men han følte ikke smerte, kærlighed, varme, sorg eller andre følelser som almindelige mennesker tog for givet. Han trak let på den ene skulder, "Pas. Find ham og spørg ham. Jeg vil tro han er 4-5 år ældre end dig," svarede han og viftede lidt med hånden, som tegn til, at hun selv måtte finde ud af resten og for at lukke emnet om hendes storebror. Han havde gjort som hun havde bedt om. Han havde fundet et af sine afkom og fortalt hende om ham. Bum. Hans blik hvilede ned i sit glas. Han rømmede sig en enkelt gang, hvilket fik en af pigerne til, at fange flasken og hurtigt genopfylde hans glas, mens Sky snakkede. Han hævede lidt det ene øjenbryn og så mod den lille pakke hun rakte ham. Han var ikke vant til at få gaver. "Hm. Tak," svarede han kort for hovedet, uden overhovedet at vide hvad der var i endnu, før han tog imod den. Han orkede virkelig ikke, hvis hun forventede alt muligt nu. Han pakkede den roligt op og så ned i æsken, "De er meget fine," sagde han blot, uden at vise nogen form for taknemlighed eller lægge op til et kram eller noget der bare mindede om. "Ja og ja," svarede han roligt og lænede sig tilbage i stolen. Han havde ikke selv været ude og købe en eneste af gaverne. Han havde givet @mila sit kort og så havde hun fået lov til, at gå amok. Han anede jo ikke hvad en pige i Skys alder kunne lide.
//I gaverne forestiller jeg mig der blandt andet er: En ny mobil, en ny kost, smykker, tøj, penge, makeup, glatte- og krøllejern, pynte-ting til hendes værelse, bøger og film, sko, gavekort til kosmetolog, frisør og massage, Ray-Ban solbriller, sølv armbåndsur. Find gerne selv på andre ting også xD //
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Feb 10, 2020 14:31:47 GMT
Sky havde svært ved at forstå hvordan hendes søde, hjælpsomme mor nogensinde kunne være faldet for en kold og hjerteløs mand som Theo. Det var ubegribeligt, men dermed også langt mere forståeligt, hvorfor det ikke havde holdt ved. "Magt?... Du vil lære mig om magt?" Hun så mistroisk på ham. Ikke fordi hun betvivlede den magt han besad, men mere ideen om at hun skulle lære det. Hvem troede han egentlig hun var? Hun så rundt på de (for hende) mange mennesker og endte så med at kigge på sin far. Sådan virkelig kigge! Hendes far var en magtgal hjertekold person som svømmede i kvinder og penge... Var der overhovedet plads til hende i det liv? Tanken fik en dyb rynke til at dukke op mellem hendes bryn. "Jeg ved intet om magt hr. Ikke andet end at... at en af mine venner er i familie med ministeren." På en eller anden måde havde hun virkelig brug for at snakke med @nohr lige nu. nok var hun ikke glad for at indrømme, at hun holdt af ham og nok havde deres samtale ved halloweenfesten ikke været god, men hun havde brug for ham nu. Hun var faktisk ikke sikker på om hun turde opsøge denne bror, hvis han var bare halvt så kold som Theo. Det ville ødelægge hendes drømme om en familie. Hun ville jo gerne ikke føle sig så alene længere, men det var virkelig svært som tingene var nu. "okay Hr. Wolfgang, det vil jeg gøre så. Mange tak." Hun følte trang til at lyde fornem og begå sig pænt. Heldigvis var det da noget der faldt hende let. Igen kiggede hun fra faren til gaverne og tog så forsigtigt en af gaverne op, for at pakke den ud.. En ny kjole, ganske pæn egentlig og lige i hendes størrelse. Det var næsten imponerende. Derefter fulgte både smykker og gavekort og div. andre ting. Det var næsten alt for meget for hende og hun følte slet ikke hun havde givet Theo nok. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle bruge kosten til, men altså det kunne være den var meget god at have. Ej heller mobilen, den ville ikke kunne bruges på Hogwarts, og hun havde jo Princess, hendes ugle, der kunne levere post for hende. Hun ville dog ikke virke utaknemmelig og smilede derfor bare til sin far og som hun havde pakket den sidste gave op, gik hun hen til sin far og rakte ham hånden. "Tak for de flotte gaver hr. Wolfgang. Det var alt for meget."
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Theodore Wolfgang on Mar 6, 2020 22:40:19 GMT
Theo trak roligt på den ene skulder, "Ja. Din mor har tydeligvis ikke gjort det, så må jeg jo gøre det," svarede han og skævede lidt mod det store magiske ur, som hang på en af væggene. Det viste både klokken og hvem der var i hans hus, hvilket ville sige, at der også var et bevægeligt billed af Sky. "Ministeren for Magi?" spurgte han ind, der var jo mange ministre i ministeriet for magi, men det kunne måske falde til hans fordel, for ja, Theo var fuldkommen ligeglad med at udnytte sit eget afkom, for at få en insider i ministeriet. Han nikkede let til hendes tak, som svar. Han var og havde altid været, en mand af få ord, med mindre han blev sur, men så skulle man til gengæld heller ikke ønske sig, at være i nærheden af ham. Theo så lidt til, mens hun pakkede gaverne op. Han havde ikke selv været ude og købe en eneste af dem, men fået Mila til det. For ham var penge en selvfølge, på trods af, at han som barn havde levet i en fattig varulveflok, derefter levet nogle år på gaden. Han var kommet fra ingenting og selv kæmpet sig op til, hvor han var i dag og med den løn han havde sig. Han havde vinket en af kvinderne i villaen hen til sig, mens datteren pakkede flere gaver op - Mila havde virkelig ikke sparet på noget - kvinden han havde vinket hen til sig, var knapt tre år ældre end Sky. Hans ene hånd hvilede på kvindens bagdel, som om den tilhørte ham, hvilket den efter hans mening jo også gjorde. Han så på sin datter, som hun kom hen til ham, "Det var så lidt, hvis der er noget, der skal byttes, må du snakke med Mila om det. Lad os gå ind og spise," lød det kort fra ham, før han gav Skys hånd et klem og slap hende igen. Han rejste sig og vinkede kvinden væk igen, som han gik mod spisestuen og satte sig for bordenden. Der var kun dækket op til ham selv og Sky. Med et let knips med fingrene, begyndte to andre kvinder hurtigt at servere maden for dem. "Hvad ønsker De er drikke, frk. Wolfgang?" spurgte den ene kvinde og smilede venligt til Sky.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Mar 9, 2020 18:02:08 GMT
Det var hårdt at høre ham snakke nedladende om sin mor, som hun savnede og elskede. Derfor tænkte hun heller ikke over hvordan hun langsomt knyttede næverne og skulede olmt på ham. "Du skal ikke snakke sådan om min mor! Hun gjorde det godt." Lød det bistret, men så snart hun havde sagt det, gik det op for hende at det nok ikke var super smart at svare Wolfgang igen. Derfor trådte hun hurtigt et skridt baglæns, for at øge afstanden imellem dem. Bare lige for at være på den sikre side. Det generede hende at han allerede havde skiftet emne, som om det bare var en bagatel, der blev kastet afsted i vinden, derfor blev armene også surt lagt over kors, som han spurgte ind til ministeren. "Ja, ministeren for Magi, Det har jeg jo lige sagt. @alecander" udpenslede hun så for at der ikke skulle være mere tvivl. Okay, Nohr havde snakket lidt om at han ikke var så tæt med sin onkel, men de var da trods alt familie, så den del var sand nok. Egentlig var hun også ret ligeglad lige nu. Det der fyldte i hendes hoved var hende mor. Det, og så de mange tøser der rendte rundt i huset. Hvad var hendes far for en?? Hun gjorde store øjne, da en af de unge kvinder, kun nogle år ældre end hende selv, blev kaldt hen til ham, for at han kunne lægge sin hånd på hende. Det var helt sikker noget Sky havde det sært med. Det var fair nok hvis Theodore havde en ny sammenlever, men dette her virkede bare som en tjener. "Ja." Blev der derfor også bare sagt, som respons på hun bare skulle sige hvis noget skulle byttes. Hun stirrede bare på pigen, som virkede helt okay med at blive taget på. Heldigvis var maden nu serveret, og hun kunne sætte sig til bords. "Bare vand tak. Det er fint."
|
|
|
Theodore Wolfgang
•
Magiker